Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
magicgoose
14. Feb 2024, 00:34 #35881

Kopš: 18. Jan 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e39

Kopsummā man e39 ļoti patīk, bet kā mūzikas piekritējs, katru reizi klausoties jebko 39'tajā esmu vīlies.

Konkrētais eksemplārs nav M vai super mega pilns, līdz ar to investēt $$ major audio upgreidā nebūtu vērts.

0nyxam cena laba .

Bet jā... Kā BMW varēja iegrūst tādu audio sistēmu 5. sērijā man nav saprotams.
Offline
makukaka
26. Feb 2024, 11:46 #35882

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Heijā, man mazliet stulbs jautājums radās.
Pirmkārt, opipelis ir atpakaļ ierindā pēc galvas blīves maiņas! (1.9 cdti 110kw)
Pabraucu mazliet, un sapratu ka pēc sajūtām viņš ir kudi jaudīgāks (izrāviena ziņā toč) nekā 125 kw E39 ar m52 bez tu, 523i...
Saprotu,dīzelim ir forši ka ir turbīna, kad tā sāk pūst tad diezgan jūtami iespiež krēslā, bet bembim tā praktiski nav. Okay 1, 2 varbūt 3 ātrumā nedaudz jūt izrāvienu, bet ne tik ļoti.
Pameriju ar telefona programmu, ka bembim 0-100 kmh pa līdzenu ceļu, sausā laikā sanāca aptuveni 12 sekundes ar kapeikām, Okey opelim vēl nenomēriju, bet stabili ka ir mazāk, varbūt pat zem 10.
Tad mazliet rodas aizdomas, ka E39 tajam vainu kkur zūd jauda motorā (vakuuma noplūde, degvielas padeves problēmas utt). Uz sniedziņa viņš ļoti labi spolēja, bet kad mēģināju uz slapja asvalta, viņš knapi izspolē, īslaicīgi.
Kā arī, kad meriju bembim laiku, motors, protams bija darba temperatūra, bet apgriezienus es baidījos laist virs 5k un tiku līdz 3 atrumam pie 80kmh +/-. Vai man varbūt vajadzēja palikt ar 2 ātrumiem, un dot vairāk apgriezienus? Es vienkārši nedaudz baidos to dzinēju redlainot, kaut arī uz 1,2 braucieniem. Cik tas ir droši?
A un kārba E39 ir 5 pakāpju manuālā,kads diffs gan nezinu. Pie 100kmh uz 5 ātruma ir aptuveni 2.4-2.5 k apgriezieni.patēriņa ziņā viņš ēd aptuveni 11L uz 100, mēreni braucot starp mazpilsētām ar minimālu pilsētas braukšanas stilu (start stop pie pagriezieniem)

[ Šo ziņu laboja makukaka, 26 Feb 2024, 11:50:09 ]

Offline
sys9291
26. Feb 2024, 13:11 #35883

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5214

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Feb 2024, 00:34:05 @magicgoose rakstīja:
Kopsummā man e39 ļoti patīk, bet kā mūzikas piekritējs, katru reizi klausoties jebko 39'tajā esmu vīlies.

Konkrētais eksemplārs nav M vai super mega pilns, līdz ar to investēt $$ major audio upgreidā nebūtu vērts.

0nyxam cena laba .

Bet jā... Kā BMW varēja iegrūst tādu audio sistēmu 5. sērijā man nav saprotams.


priekš tiem gadiem ar audiosistēmu viss bija labi... Neskaties pēc šodienas mērauklas - kā nekā 25 gadi pagājuši...
Offline
RSAWorkshop
26. Feb 2024, 13:57 #35884

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7416

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

pa tiem 25 gadiem arī skaļruņi noteikti ir uzlabojušies durvīs stāvot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
makukaka
10. Apr 2024, 21:49 #35885

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Ilgi neesmu te neko jautājis, nu ir pienācis tas brīdis

Long story short - tagadējam e39 jāmetina sliekšņi lai dabūtu skati, cik apvaicājos gar dzīvesvietas servisiem / internetos, tad vidēji prasa 150-250eur par vienu slieksni...
Tā kā bembim sliekšņi ir divi (1.5x drīzāk, kas nu palicis), nopirku metināmo un izdomāju iemācīties lāpīt tos pats. Pagaidām vēl tik piešauju roku lai sanāk normālas šuves, bet radās jautājums - ja mēģināšu iet ar šadām šuvēm, arī būs divnieks csdd skatē - "Nepieļaujami nesošā elementa remontdarbi - slieksnis" ?
https://failiem.lv/u/t8gkfycne3
(nav vēl pabeigts)
vidēji uz katra sliekšņa ir pa kādiem 3-8 caurumiem, kurus taisu tagad ciet.
Kā Jums šķiet, šāda kakafonija varētu nostrādāt skatei, vai arī labāk ir kārtīgāk noslīpēt un noklāt ar mastiku + grubuli?

[ Šo ziņu laboja makukaka, 10 Apr 2024, 21:54:56 ]

Offline
Sancix
10. Apr 2024, 23:19 #35886

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6942

Braucu ar: e36

Viss tur būs labi, domāju, CSDD e39 statistiku neuzskaita, bet šis remonts būs pieņemams.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
sergis15
10. Apr 2024, 23:23 #35887

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12095

Braucu ar: pikapu

remonts ta adekvāts, bet domāju, ja nebūtu rozā krāsa, tad tevi lieki nedrāztu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
makukaka
11. Apr 2024, 00:10 #35888

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Hahaha tik tagad pamanīju, ka izskatās ka ir rozā krāsā
Nene tas no saulrieta, telefons kkā dīvaini to toni paķēra, bemslis ir itkā copper gold krāsā, bet nu tā krāsas kvalitāte ar tāda nekāda

https://failiem.lv/u/mveu2kamjv
Bij doma vasarā pārkrāsot, pagaidām gan skate jadabon
Offline
makukaka
19. Apr 2024, 18:25 #35889

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Paļeigā!
Izdarīju vnk debilu kļūdu E39 sedanam - biju atvienojis aķķi pirms sāku metināt sliekšņus, bet idiots būdams, atvienoju + vadu nevis -, un, pats par sevi saprotams, tagad nevaru dabūt bagaru vaļā
Slēdzene nestrādā, kājiņa uz aktuatoru noslīdējusi, mēģināju iedot 12v no cita aķķa gan caur + kas pie ieplūdes kolektora, gan piebarot caur lampiņu kas virs vnz, bet nekā.
Bagaru itkā tāpat vajadzētu samainīt, jo labi papuvis, bet varbūt ir kādi citi varianti, kur es varu iebarot 12v lai tikai bagara solenoīds nostrādā?
Ā pie piepīpētāja arī mēģināju iebarot 12v, bez reakcijas.
Stulbākais tas, ka sedanam bagarā nevar tik viegli tikt no salona, kā unītim...
Tiešām tad sanāk, ka vienīgā opcija būs fleksēt robu pie bagara savienojuma ar bundžu?
Offline
Kasics
19. Apr 2024, 18:39 #35890

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


19 Apr 2024, 18:25:31 @makukaka rakstīja:
Paļeigā!
Izdarīju vnk debilu kļūdu E39 sedanam - biju atvienojis aķķi pirms sāku metināt sliekšņus, bet idiots būdams, atvienoju + vadu nevis -, un, pats par sevi saprotams, tagad nevaru dabūt bagaru vaļā
Slēdzene nestrādā, kājiņa uz aktuatoru noslīdējusi, mēģināju iedot 12v no cita aķķa gan caur + kas pie ieplūdes kolektora, gan piebarot caur lampiņu kas virs vnz, bet nekā.
Bagaru itkā tāpat vajadzētu samainīt, jo labi papuvis, bet varbūt ir kādi citi varianti, kur es varu iebarot 12v lai tikai bagara solenoīds nostrādā?
Ā pie piepīpētāja arī mēģināju iebarot 12v, bez reakcijas.
Stulbākais tas, ka sedanam bagarā nevar tik viegli tikt no salona, kā unītim...
Tiešām tad sanāk, ka vienīgā opcija būs fleksēt robu pie bagara savienojuma ar bundžu?

1. + klemme uz motora
2. + vads pie ģeneratora
3. Starterim ar laikam pastāvīgais + pienāca.

[ Šo ziņu laboja Kasics, 19 Apr 2024, 19:02:21 ]

Offline
kexxx
19. Apr 2024, 18:46 #35891

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12871

Braucu ar:

akumulatora atvienošana metinot tiešām kko dod?
Offline
makukaka
19. Apr 2024, 20:21 #35892

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]


19 Apr 2024, 18:39:08 @Kasics rakstīja:

19 Apr 2024, 18:25:31 @makukaka rakstīja:
Paļeigā!
Izdarīju vnk debilu kļūdu E39 sedanam - biju atvienojis aķķi pirms sāku metināt sliekšņus, bet idiots būdams, atvienoju + vadu nevis -, un, pats par sevi saprotams, tagad nevaru dabūt bagaru vaļā

Slēdzene nestrādā, kājiņa uz aktuatoru noslīdējusi, mēģināju iedot 12v no cita aķķa gan caur + kas pie ieplūdes kolektora, gan piebarot caur lampiņu kas virs vnz, bet nekā.
Bagaru itkā tāpat vajadzētu samainīt, jo labi papuvis, bet varbūt ir kādi citi varianti, kur es varu iebarot 12v lai tikai bagara solenoīds nostrādā?
Ā pie piepīpētāja arī mēģināju iebarot 12v, bez reakcijas.
Stulbākais tas, ka sedanam bagarā nevar tik viegli tikt no salona, kā unītim...
Tiešām tad sanāk, ka vienīgā opcija būs fleksēt robu pie bagara savienojuma ar bundžu?

1. + klemme uz motora
2. + vads pie ģeneratora
3. Starterim ar laikam pastāvīgais + pienāca.




Paldies par ideju piemest + pie startera resnā vada, rītdien pamēģināšu un tad jau manīs!
Pie motora klemmes jau mēģināju, tur bij bez rezultātiem.
Motora korpuss taču ir sazemēts ar body, vaine?

Vai ir jēga ņemt nost aķķi nezinu, bet drošvien ka tā ir drošāk. Itkā jau tur kur es metināju sliekšņus, nekādu vadu nav, bet ei nu sazin ja kamēr mašīnas cpu dziļajā miegā, vai viņš nevar nočakarēties no parazītiskās strāvas vai rf starojuma

P.S. rekur vispār 100% variks kā to bagaru atvērt xD
https://youtu.be/iKXBkAwiEnI

[ Šo ziņu laboja makukaka, 20 Apr 2024, 01:43:51 ]

Offline
-next-
20. Apr 2024, 09:48 #35893

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 167

Braucu ar:

Kkur youtube redzēju ka padod spriedumu uz aizmugurejo salona apgaismojuma lampiņu, tad atver.
Offline
makukaka
20. Apr 2024, 18:35 #35894

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Bagāžnieku vaļā dabūju ar to stieples metodi, diezgan vienkārši, pa kādam 10 min bija vaļā.
Viss štokos, uzmetu + klemmi, mašīnu var iedarbināt
Offline
sergis15
23. Apr 2024, 08:54 #35895

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12095

Braucu ar: pikapu

ir e39 pārsegs, šuves bez rūsām.
ir rūsiņš tikai pie vienas nāss, uzburbusi krāsa.
70e

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
makukaka
04. May 2024, 01:27 #35896

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Sveiki, radās jautājums - kā vieglāk saprast, vai m52b25 125kw dzinējs 96 gada sedanā ir no čuguna vai alumīnija sakausējuma? Cik esmu dzirdēji, čugunnieki ir izturīgāki, ja sāk pisināt dzinēju ar remapiem, modifikācijām utt, ar mērķi palielināt jaudu. Kādi būtu pieredzējušu BMW someljē ieteikumi, ar kuriem dzinēja mezgliem ir lietderīgāk uzsākt jaudas celšanu? Ja pareizi saprotu, tad ir arī tie paši m52b25 ar 142kw jaudu, bet ar ko atšķiras pats dzinējs vai tā apkare abiem variantiem?piemēram, Mans sedans pēc papīriem ir 523i ar 125kw, bet ir taču arī 525i ar 142kw (+/-, neatceros cik precīzi kw) , kas ir atšķirgs jaudīgākajam dzinējam no mazāk jaudīgā?

Ā, un meklēju oem E39 priekšējo bamperi M izpildījumā, var ar defektiem, jebkādā krāsā. Vēlams +/- Siguldas novada teritorijā + Rīga. PM

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:37:52 ]

Offline
makukaka
04. May 2024, 01:41 #35897

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]


04 May 2024, 01:35:35 @xn3x rakstīja:
M52 jau nāca alumīnija bloks.


Aa okei, paldies par info, man šķita ka m52 vēl arī bija ar čuguna blokiem, bet laikam tad pēdējie čugunnieki bija m50...

Bet ar ko izskaidrojama samērā daudzu kw atšķirība? Vai tas varētu būt atkarīgs no apkares (inžektori, ieplūde, dme mapi, utt), vai fiziskajām dzinēja izmēru atšķirībām (lielāki virzuļi, citi izmēri klaņiem/sadalenēm utt)?

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:44:05 ]

Offline
xn3x
04. May 2024, 01:43 #35898

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2740

Braucu ar: ģimenes universāli

M52 jau nāca alumīnija bloks.
141/142 kW būs vai nu M52B28, vai M54B52, kas ir daudz jaunāks.
Ja gribi vairāk jaudas, jāskatās tilpuma palielināšanas virzienā - googlē pēc atslēgvārdiem "M52 stroker". Ja par procesu ir lielāks prieks, kā par rezultātu, var ņemties. Bet, ja mērķis ir jauda, nevis skrūvēšana, vienkāršāk un gan jau lētāk būtu vienkārši pārsēsties uz 530i/330i.
Offline
makukaka
04. May 2024, 01:47 #35899

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]


04 May 2024, 01:43:55 @xn3x rakstīja:
M52 jau nāca alumīnija bloks.
141/142 kW būs vai nu M52B28, vai M54B52, kas ir daudz jaunāks.
Ja gribi vairāk jaudas, jāskatās tilpuma palielināšanas virzienā - googlē pēc atslēgvārdiem "M52 stroker". Ja par procesu ir lielāks prieks, kā par rezultātu, var ņemties. Bet, ja mērķis ir jauda, nevis skrūvēšana, vienkāršāk un gan jau lētāk būtu vienkārši pārsēsties uz 530i/330i.


Hmm, atkal tad būšu kļūdījies ar faktiem, cik skatījos pēc modeļiem pa gadiem, likās ka manīju arī dzinēja marķējumu m52b25 ar lielākiem kw. Pēc idejas, man sanāk tas 523i ir arī ar 2.5L, bet esot 525i arī ar 2.5L... Pag, sanāk tas ir tas pats gļuks ar sērijas nosaukumu kā 523i kuzovam? Tas ir, uz auto bagara uzraksts 525i bet faktiski ir b28? Lol

Jaudu gribas pacelt "prikola pēc", interesē gan pašam skrūvēt, gan pašam izbaudīt Iepriekšējais e39 ar m52b20 TU (galīgi sapists ar zemu kompresiju, nolaistu apkari, karsētu... paskrullē pāris lapas atpakaļ zem šī topika, es tad tikai sāku iepazīt auto uzbūvi xD) ar 110kw ziemas sniegā dev foršas emocijas, tāpēc paņēmu 523i ar 125kw un diezgan labu nenopistu dzinēju, bet tāpat sķiet ka pa maz jaudas manam prieciņam, jaudīgāks ir nenoliedzami un jūtami, bet ... gribas vairāk

Strokeri būtu interesanti taisīt, ja būtu kvalitatīvs un precīzs instruments, šķūņa variantā (zem debess), diezvai tur kas kvalitatīvs sanāks bez pārmērīgas pisšanās un periodiskam nervu sabrukumam

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:57:56 ]

Offline
xn3x
04. May 2024, 01:53 #35900

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2740

Braucu ar: ģimenes universāli

Tieši tā.
Prikola pēc labāk ieguldi šo enerģiju un entuziasmu savā kvalifikācijas/ienākumu celšanā, un tad nopērc auto ar tādu jaudu, kā vajag.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo