Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Mizx
06. Apr 2024, 23:17 #3581

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6699

Braucu ar:


06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!
Offline
toolis
06. Apr 2024, 23:48 #3582

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1851

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


jā, bet kāda jēga no tā un ko tas mainīs?
būvē kaut 20 līmeņos, tas nemaina faktu, ka 300m tālāk tāpat būs korķis jo nākamajam krustojumam un visai ielai kopumā caurlaidība ir tāda kāda viņa ir.
Offline
josi
07. Apr 2024, 08:31 #3583

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3175

Braucu ar: Puf-puf

Diezgan kliba Tev tā loģika - jēga ir kaut vai tāda, ka 2-līmeņu krustojuma gadījumā tur būtu jāstāv tikai vienreiz 300m tālāk nevis uzreiz un tad vēl atkal pēc tiem 300m.
Ļoti veiksmīgs piemērs šādā veidā pārbūvei ir kaut vai Juglas krustojums.

Offline
aep_det
07. Apr 2024, 08:32 #3584

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2263

Braucu ar: Grand Scenic, X5


06 Apr 2024, 23:48:56 @toolis rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


jā, bet kāda jēga no tā un ko tas mainīs?
būvē kaut 20 līmeņos, tas nemaina faktu, ka 300m tālāk tāpat būs korķis jo nākamajam krustojumam un visai ielai kopumā caurlaidība ir tāda kāda viņa ir.


Atkarībā, uz kuru pusi!

Jūrmalas virzienā vairs nav, kur iesprūst. Šobrīd ir pilnīgs idiotisms, ka Ulmaņa gatves braucēji gaida uz Lielirbes ielas braucējiem un otrādāk - sen jau varēja abus reizē laist prom no pilsētas, nevis mākslīgi vēl 'paturēt'.

Uz otru pusi ir cerība uz Dienvidu tilta 4. kārtu
Offline
Mizx
07. Apr 2024, 14:53 #3585

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6699

Braucu ar:


06 Apr 2024, 23:48:56 @toolis rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


jā, bet kāda jēga no tā un ko tas mainīs?
būvē kaut 20 līmeņos, tas nemaina faktu, ka 300m tālāk tāpat būs korķis jo nākamajam krustojumam un visai ielai kopumā caurlaidība ir tāda kāda viņa ir.
Ja darītu, tad nesanāktu nekāds sastrēgums pēc 300 metriem. Lielirbes iela — turp vispār vajadzētu braukt tikai vieglajiem un tur tiešām tāpat ir daudz sastrēgumu, bet kam turp vajag lai tad brauc un stāv pie Ventspils ielas — šobrīd tur sastrēgumus nemana. Savukārt Ulmaņa gatvei bija potenciāls, to gan tagad mēģina sačakarēt. Krustojums ar Liepājas ielu būtu pazudis, ja Rail Baltic dēļ tur taisītu viaduktu uz Āgenskalnu un likvidētu dzelzceļa pārbrauktuvi. Vai tuneli — lai ko tur taisītu, luksoforu nav. Nākamais ir Vienības gatve. Tur jau ar līkām rokām sataisīja kā sataisīja, tur arī no Jelgavas puses varēja palaist pa papildu joslu uz centru, vieta pietiek, Salu tiltam ir 3 joslas. Ceribas, ka tagad Vienības gatvi aiztaisīja smagajiem, ja vēl Dienvidu tiltam nākamo kārtu uztaisīs, tad varbūt vispār varēs aizmirst, ka tāda Vienības gatve tur ir. Tā ka reāli ja gribētu, varētu pa Ulmaņa gatvi nestājoties aizbraukt līdz centram vai pa krastmalu kurp vien vēlas. Ulmaņa gatve tomēr projektēts kā maģistrālais ceļš ar ātrumu 70 km/h visā garumā un internetā ir šie projekti. Saliek skaņu barjeras gar malām, iedzīvotāji laimīgi un ir ceļš tuvu caur pilsētas centru kā normālās Eiropas pilsētās. Mums iet pretējā virzienā — gaidīsim, kad sāks savienot visas pārējās mazās ieliņas, kuras tika aiztaisītas ciet Ulmaņa gatvi būvējot... Tur ir potenciāls vēl "50" krustojumiem.
Offline
RaL
07. Apr 2024, 17:12 #3586

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3798

Braucu ar: kruīzu

Pilnībā piekrītu Mizx.
Jā, gan jau dārgāk, bet vismaz plūsma uzlabotos...

Un Mārupes kontekstā, cerams, šogad beidzot Kantora un Lielas ielas krustojumā uzliks luksoforu tur jau tā ir reālas problēmas visu laiku un, ja ar šo Ulmaņa gatves krustojumā pārbūvi tur grib novirzīt visu šo Mārupes pusi, tad Kantora ielas krustojums būs riktīga katastrofa.
Offline
RVR
08. Apr 2024, 10:09 #3587

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22558

Braucu ar: RVR

Vispār jau savulaik bija plānos, ka Dienvidu tilta turpinājumā šoseja aiziet tālāk aiz Vienības gatves, kļūst par loku cauri Mārupei un pienāk klāt Ulmaņa gatvei pie Spices.
Bet Mārupe kā atsevišķa pašvaldība iecirtās, ka viņiem citi plāni, sadeva atļaujas tajās pļavās būvēt mājas, un tagad vairs tāda šoseja nav iespējama.

[ Šo ziņu laboja RVR, 08 Apr 2024, 10:11:03 ]

Offline
Mixzzz
08. Apr 2024, 13:38 #3588

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Apr 2024, 10:09:26 @RVR rakstīja:
Vispār jau savulaik bija plānos, ka Dienvidu tilta turpinājumā šoseja aiziet tālāk aiz Vienības gatves, kļūst par loku cauri Mārupei un pienāk klāt Ulmaņa gatvei pie Spices.
Bet Mārupe kā atsevišķa pašvaldība iecirtās, ka viņiem citi plāni, sadeva atļaujas tajās pļavās būvēt mājas, un tagad vairs tāda šoseja nav iespējama.
Nu šim ir risinājumi - vienk šobrīd neko nedarot izmanto apvadceļu, lai tiktu uz Jūrmalu/Ventspili/hvz vai arī būtu naudu un varētu izveidot risinājumu vienībenes krustam un tad jau tālāk mierīgi pa Ulmaņa gatvi laist, bet nu protams par to mēs varam tikai sapņot. Nu tas arī protams, ja vispār izbūvēs 4.kārtu

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 08 Apr 2024, 13:39:06 ]

Offline
smudo
08. Apr 2024, 14:00 #3589

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3856

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


Ar lielu varbūtību, šo pārbūvu tagad "sponsorē" DEPO, jo viņiem, lai saskaņotu to veikalu, palūdza pārbūvēt to krustojumu. Kāpēc nepalūdza 2 līmeņu? Tāpēc, ka tas izmaksātu vairāk nekā Depo investīcijas tajā veikalā.
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 15:11 #3590

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6699

Braucu ar:


08 Apr 2024, 14:00:33 @smudo rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


Ar lielu varbūtību, šo pārbūvu tagad "sponsorē" DEPO, jo viņiem, lai saskaņotu to veikalu, palūdza pārbūvēt to krustojumu. Kāpēc nepalūdza 2 līmeņu? Tāpēc, ka tas izmaksātu vairāk nekā Depo investīcijas tajā veikalā.
Pēc publiski pieejamās informācijas Depo arī to visu maksā. Skaidrs, ka nevarētu viņiem likt izbūvēt to, ko pilsēta nav spējusi izdarīt, bet vai tāpēc bija jāļauj sačakarēt gan nezinu. Citviet šādiem objektiem atrodas nauda kādam viaduktam — tilts uz nekurieni pie Olimpijas, Akropole utt.. Bija jāpadiskutē cik daudz no normāla projekta var paprasīt uztaisīt Depo viņu vajadzībām, ko samaksāt no pilsētas, nevis tagad visticamāk darbu darīt 2x.
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 15:14 #3591

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6699

Braucu ar:

Jau Krasta ielā pie Depo tagad ir kā ir — ļoti daudzi vienlaicīgi maina joslas, kuras tur ir 5 vienā virzienā, vienmēr kāds steidzīgais, kāds lēnais un nav tā manevriem drošākā vietā, ir uzmanīgi jāskatās spoguļos.
Offline
smudo
08. Apr 2024, 15:41 #3592

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3856

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Apr 2024, 15:11:30 @Mizx rakstīja:

08 Apr 2024, 14:00:33 @smudo rakstīja:

06 Apr 2024, 23:17:14 @Mizx rakstīja:

06 Apr 2024, 21:45:40 @aep_det rakstīja:
https://www.tvnet.lv/7995068/foto-riga-parbuve-...iekluvi-veikalam
Diemžēl kaut kā nekur nerunā par to, ka normāla divlīmeņu krustojuma projekta vietā (jau bija gatavs un ir internetā atrodams), kur visos galvenajos virzienos auto plūsmas varētu aizbraukt nestājoties, tur taisās sabūvēt krustojumus ar luksoforiem. Pat ne apļus mēģināt izveidot, bet krustojumus. Gaidīsim sastrēgumus pilsētas virzienā vismaz līdz lidostas viaduktam!


Ar lielu varbūtību, šo pārbūvu tagad "sponsorē" DEPO, jo viņiem, lai saskaņotu to veikalu, palūdza pārbūvēt to krustojumu. Kāpēc nepalūdza 2 līmeņu? Tāpēc, ka tas izmaksātu vairāk nekā Depo investīcijas tajā veikalā.
Pēc publiski pieejamās informācijas Depo arī to visu maksā. Skaidrs, ka nevarētu viņiem likt izbūvēt to, ko pilsēta nav spējusi izdarīt, bet vai tāpēc bija jāļauj sačakarēt gan nezinu. Citviet šādiem objektiem atrodas nauda kādam viaduktam — tilts uz nekurieni pie Olimpijas, Akropole utt.. Bija jāpadiskutē cik daudz no normāla projekta var paprasīt uztaisīt Depo viņu vajadzībām, ko samaksāt no pilsētas, nevis tagad visticamāk darbu darīt 2x.


Diemžēl daļa Rīgas (un ne tikai) ir piebblīvēta ar pieslēgumiem lielveikajam - ir gan arī labi piemēri, kā Akropole, bet viņiem tas ļoti dārgi izmaksāja un ne visi to varētu pacelt. Atcros, ka pirms 10+ gadiem Imantā bija viens krustojums ar luksoforu - tagad tādi tur ir uz katra stūra. Protams, no drošības viedokļa teorētiski tie ir muļķu droši risinājumi (t.i. uzlikt luksoforu), bet satiksmes plūsmu tas neuzlabo.

P.S. Tilts uz nekurieni arī bija par Akropoles naudu - bet viņi pārdomāja, ka pietiks ar vienu pašu būvētu veikalu Rīgā, un to zemi pārdeva un tā vietā nopirka no Linstow Alfu.
Offline
kkas
08. Apr 2024, 15:51 #3593

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9680

Braucu ar: Alfu

sliktāk jau tur nebūs. kaut vai tapēc, ka beidzot katrā virzienā būs +1 josla un virzienā uz Jūrmalu būs beidzot bez pampakiem krustojums un visi aizbrauks, nevis rāpos pāri.
bet vispār Ķekavas apvedceļš ir , lai tiktu uz/no Ventspils/Liepāja pusi no PurvciemJuglas/Dreiliņu gala. Laika ziņā dažu minūšu atšķirība, bet čillā ieliec kruīzā un brauc.

[ Šo ziņu laboja kkas, 08 Apr 2024, 15:55:39 ]

Offline
elbruss
08. Apr 2024, 16:06 #3594

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.

Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.

Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.
Offline
Negantelis
08. Apr 2024, 16:54 #3595

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1482

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


08 Apr 2024, 16:06:02 @elbruss rakstīja:
Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.

Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.

Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.


Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 16:55 #3596

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6699

Braucu ar:

Jebkurā gadījumā fakts, ka tiks uzstādīts luksofors vietā, kurā viņi paši ir saskaitījušī plūsmu ~2500 automašīnu stundā (puse aizbrauc pa Lielirbes ielu, puse pa Ulmaņa gatvi) ir visai dīvains priekšlikums. Man aizdomas, ka šobrid pie Vienības gatves esošais sastrēgums pārcelsies pie Spices un garuma ziņā dubultosies, jo tajā stāvēs pa abām lielajām ielām braucošie auto, ne tikai Ulmaņa gatves satiksme.
Offline
Ksneps
08. Apr 2024, 17:56 #3597

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar:

Man at patīk Itālijas ceļi. Pēc tam atbtaucot uz LV nav saprotams kādēļ uz katra staba pa luksoforam. Tajā pašā dienā ierodoties lv atrāvos no cp par braukšanu lv pie sarkanā. izbesīja sarkano luksoforu vilnis
Offline
esteban
08. Apr 2024, 18:10 #3598

Kopš: 10. Sep 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: N57


08 Apr 2024, 15:41:05 @smudo rakstīja:

P.S. Tilts uz nekurieni arī bija par Akropoles naudu - bet viņi pārdomāja, ka pietiks ar vienu pašu būvētu veikalu Rīgā, un to zemi pārdeva un tā vietā nopirka no Linstow Alfu.
patiesībā tajā vietā pie Zunda kanāla bija sākotnējais plāns būvēt Akropoli, esošā vieta Ķengaragā nāca pēc tam. un zeme joprojām pieder ar Akropoli saistītam uzņēmumam.
Offline
Mixzzz
08. Apr 2024, 19:11 #3599

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Apr 2024, 16:06:02 @elbruss rakstīja:
Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.

Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.

Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.
Nu par "just add one more lane bro" varētu piekrist, bet nu krustojums ar luksaforu jau vienk ir pizgec. Nav īsti skaidrs, kāpēc tur nevarēja izbūvēt normāla izmēra apli + sliplane priekš tiem, kas nāk no lielirbes ārā uz Jūrmalas pusi. Pat tas jau būtu labāk imo.
Offline
elbruss
08. Apr 2024, 21:38 #3600

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


08 Apr 2024, 16:54:34 @Negantelis rakstīja:

Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties


Man patīk braukt ātri un droši. 15km garas nepārtrauktas līnijas visus izbesī un tas rada vēl vairāk negāciju braukšanas kultūrā.
Par apdzīšanu man visvairāk patika kā ir uztaisīts Kanādā. Tur startā daudz kur tiek izbūvēts 3 joslu ceļš un pamīšus ik pēc kādi 4 km mainās virziens, kurā ir divas joslas. Man reāli patika, jo šajos posmos var bez stresa apdzīt (apsteigt) visas fūres un lēnākos braucējus. Nezinu vai tas visur tā, bet austrumu krastā bija.
Ja mūsu 1.5 joslu ceļus (Bauskas šoseja, utml.) šādi pārkrāsotu būtu vienkārši ideāli. Tā vietā viņi sačakarē ceļu ar savu rievjoslu pa vidu.

Kanādā arī nebija ieviesusies mūsu luksoforu kultūra. Tur bija daudz neregulējamu krustojumu, kur visi paskatās viens otram "acīs" un tas kurš pirmais piebrauca, tas brauc pāri. Man reāli bija kūltūršoks sākumā. Jāatzīst gan, ka itāļu apļi man labāk patīk, jo lielāka caurlaidība.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo