Online
Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 16. Jun 2020, 09:54 |
#3581
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| pačots un navaroti ir svarīgāki kā nestrādājoši airbagi,kas varētu avārijas gadījumā izglābt radiniekus,vai pašu | Offline | | |
uldens1 | 16. Jun 2020, 09:55 |
#3582
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| un nelaimes gadījumā tiks vainots jekurš,tikai ne paša stulbums ka tika nopirkts auto kam drošības sistēmas nestrādā | Offline | | |
Staris | 16. Jun 2020, 13:08 |
#3583
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kaspich: piemēram šeit ir nopietna air mass problēma?
https://www.youtube.com/watch?v=RcYH8W6drMA
video no interneta.
Kas nosaka to Desired air-mass vērtību, piemēram, tukšgaitā un kāpēc tā var mainīties ik pa pāris minūtēm 50-100 vienību daudzumā?
Un tā vērtību skala 0-650mg/stroke ir Inpas defaultā vērtība vai tieši konkrētajam dzinējam paredzētā? Jautāju, jo esmu redzējis video, kur pie "gāzi grīdā" tā vērtība iet pāri 1000. Kā to tulkot?[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jun 2020, 13:09:07 ] | Offline | | |
Staris | 16. Jun 2020, 13:33 |
#3584
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| kā tu redzi pēc video datumiem, tad tas video neataino manu auto. Man bija 424/436 siltam dzinējam.
Bet tas ko nesapratu bija - kāpēc pie 90 grādiem sākotnēji tas auto prasa 370, tad 400, tad nonāk pie 424 tukšgaitā. Kas viņaprāt izmainījās? Saistīts ar braukšanas paradumu maiņu?
| Offline | | |
Staris | 16. Jun 2020, 13:44 |
#3585
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Sapratu. Paldies!
Ja pareizi sapratu no bloga, tad SOC skatās uz SOH vērtību un pēc būtības SOC nekad nevar būt lielāks par SOH? Tur teikts, ka aķi nekad neuzlādēs vairāk par SOH noteikto un tāpēc svarīgi pie akumulatora maiņas ir SOH dzēst.
Ja man šobrīd SOH ir nulle, tad pēc kā vadās visi procesi un kā zin cik daudz uzlādēt? Lādē cik spēj? Pēc 6h uzlādes ar vadu vairāk par 75 SOC nedabūju. Te iestājās tehniskais limits ne softiskais?
[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jun 2020, 15:23:05 ] | Offline | | |
Staris | 16. Jun 2020, 17:40 |
#3586
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Pie kādas SOC vērtības auto var sākt stresot un nomest pulksteni/datumu/nobraukumu pa nullēm jeb sākt laut ko atslēgt darbināšanas laikā? | Offline | | |
amons | 17. Jun 2020, 10:19 |
#3587
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
| Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski? | Offline | | |
sys9291 | 17. Jun 2020, 10:41 |
#3588
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?
1. kas par auto?
2. a cik rāda neiedarbinātam aukstam motoram?
| Offline | | |
|
desadesa | 17. Jun 2020, 10:44 |
#3589
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| MAF nerāda ieplūdes gaisa temp. | Offline | | |
sys9291 | 17. Jun 2020, 10:51 |
#3590
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jun 2020, 10:44:47 @desadesa rakstīja:
MAF nerāda ieplūdes gaisa temp.
kam rāda, kam nē... | Offline | | |
amons | 17. Jun 2020, 11:25 |
#3591
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
17 Jun 2020, 10:41:55 @sys9291 rakstīja:
17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?
1. kas par auto?
2. a cik rāda neiedarbinātam aukstam motoram?
Auto E91 facelift ar m57d30N2 motoru
neatceros cik tieši, bet arī nesakrita ar reālo gaisa tempertūru. | Offline | | |
amons | 17. Jun 2020, 11:47 |
#3592
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
17 Jun 2020, 11:37:36 @DM-101 rakstīja:
17 Jun 2020, 11:25:53 @amons rakstīja:
17 Jun 2020, 10:41:55 @sys9291 rakstīja:
17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?
1. kas par auto?
2. a cik rāda neiedarbinātam aukstam motoram?
Auto E91 facelift ar m57d30N2 motoru
neatceros cik tieši, bet arī nesakrita ar reālo gaisa tempertūru.
Un aara gaisa t kombi raada korektu?
Jap, āra gaisa tempertūra ir korekta.
Diezvai pie auksta motora ieplūdes traktā uzreiz paceltos gaisa tempertūra par tik daudz grādiem. Visdrīzāk pretestības līkne aizbraukusi. Ir kāda aptuvena vērtība kādai pretestībai ir jābūt tam sensoram pie kautkādes atskaites tempertūras?
Cik saprotu tā INPA vērtība ''air intake tempereture'' tiek lasīta no sensora Nr 10?
[ Šo ziņu laboja amons, 17 Jun 2020, 12:09:30 ] | Offline | | |
amons | 17. Jun 2020, 13:04 |
#3593
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
17 Jun 2020, 12:51:28 @DM-101 rakstīja:
Ja nesakriit gaisa masas un nav kljuudu,softs ir izdemoleets.
Skati egr,flapus,dpf,tad softu uz stock.
Varbūt nekorekti izteicos. ārējo gaisa tempertūru KOMBI rāda pareizi. Pieprasītā gaisa daudzums un reālais arī pēc datiem sakrīt ( reālais pulsē ap pieprasīto vērtību +/- 7 ), bet ''intake air temperture'' ir nekorekts. Šo tempertūru arī var iespējot iekš KOMBI lai rāda?
Softs stock, pirms gada tika veikta programmatūras atjaunināšana. | Offline | | |
sys9291 | 17. Jun 2020, 13:56 |
#3594
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jun 2020, 13:04:28 @amons rakstīja:
17 Jun 2020, 12:51:28 @DM-101 rakstīja:
Ja nesakriit gaisa masas un nav kljuudu,softs ir izdemoleets.
Skati egr,flapus,dpf,tad softu uz stock.
Varbūt nekorekti izteicos. ārējo gaisa tempertūru KOMBI rāda pareizi. Pieprasītā gaisa daudzums un reālais arī pēc datiem sakrīt ( reālais pulsē ap pieprasīto vērtību +/- 7 ), bet ''intake air temperture'' ir nekorekts. Šo tempertūru arī var iespējot iekš KOMBI lai rāda?
Softs stock, pirms gada tika veikta programmatūras atjaunināšana.
intake air temperatūru ŠIS dzinējs ņem no gaisa trubas ar atsevišķa sensora palīdzību - uz KOMBI to izvest nevar!
Šo temperatūras rādījumu izvērtē pie auksta NEIEDARBINĀTA dzinēja, jo sensors atrodas aiz turbīnas (detaļa 11), un kā mēs zinam gaisu saspiežot (iekš turbīnas) viņš sakarts...[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jun 2020, 13:57:51 ] | Offline | | |
sys9291 | 17. Jun 2020, 15:40 |
#3595
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Jun 2020, 14:44:38 @DM-101 rakstīja:
17 Jun 2020, 13:56:52 @sys9291 rakstīja:
17 Jun 2020, 13:04:28 @amons rakstīja:
17 Jun 2020, 12:51:28 @DM-101 rakstīja:
Ja nesakriit gaisa masas un nav kljuudu,softs ir izdemoleets.
Skati egr,flapus,dpf,tad softu uz stock.
Varbūt nekorekti izteicos. ārējo gaisa tempertūru KOMBI rāda pareizi. Pieprasītā gaisa daudzums un reālais arī pēc datiem sakrīt ( reālais pulsē ap pieprasīto vērtību +/- 7 ), bet ''intake air temperture'' ir nekorekts. Šo tempertūru arī var iespējot iekš KOMBI lai rāda?
Softs stock, pirms gada tika veikta programmatūras atjaunināšana.
intake air temperatūru ŠIS dzinējs ņem no gaisa trubas ar atsevišķa sensora palīdzību - uz KOMBI to izvest nevar!
Šo temperatūras rādījumu izvērtē pie auksta NEIEDARBINĀTA dzinēja, jo sensors atrodas aiz turbīnas (detaļa 11), un kā mēs zinam gaisu saspiežot (iekš turbīnas) viņš sakarts...
Atklaashu mazu nosleepumu.
Kaa t sensori tiek izmantoti NTC. Attieciigi,pie zemaam t to R ir liela, U uz ADC ieejaam mazs.
Lai samazinaatu sho sensoru kljuudas,tie tiek adapteeti peec aara gaisa sensora.
Taadeelj, aara gaisa sensors,kas iemonteets bamperii,var buut dzineeja t sensotu nekorekta offset (palielinaatas kljuudas pie zemaam t) iemesls.
da labi - vismaz uz BMW tādi brīnumi nav noveroti....un āra T sensors nekādi neietekmē DDE/DME, vienīgi iespaido klimata darbību... | Offline | | |
BigDog24 | 17. Jun 2020, 16:15 |
#3596
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?
Varbūt Tev izdodas atrast ko līdzīgu šim dokumentam. Kas būtu precīzi tavam verķim. (Tantes runā, ka boscham viņi diezgan tipveidīgi, bet gan jau ir kaut kādi izņēmumi..)
Manam vāģim no rīta uz neiedarbinātu dzinēju ambient<->IAT atšķirība ir aptuveni 4-7C (IAT siltāks). Ja ilgāku laiku padarbinu vāģi garāžā un uzkarst āra temp sensors, tad dabūju kļūdu par pārāk lielu temp atšķirību starp šiem sensoriem. | Offline | | |
|
Deivid | 17. Jun 2020, 16:33 |
#3597
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
17 Jun 2020, 15:40:16 @sys9291 rakstīja:
vienīgi iespaido klimata darbību...
nu ne tikai. uz e46 m3 man āra temp sensors rādīja visādus brīnumus, lidz izbeidzās pavisam un attiecīgi meloja ellas temperturas rādījums paneli. visu laiku radija kaut kur ap 110 ja pareizi atceros. viena foruma lidzigu pieredzi un salabojot to daciku viss notajas pa vietam. korekti zem simta pa pilsetu micoties un zemak pa soseju. | Offline | | |
australia | 17. Jun 2020, 17:53 |
#3598
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| E61 FL.
Cik prātīgi būtu pie motortelpas klemmēm pievienot servera barokli, kamēr veic kkādas manipulācijas ar noslāpētu auto? Piemēram, kādus 13V?
Ir man 44A, kuru manuāli var piešķilt un ieregulēt 12V-14,2V.
Ir arī krājumos 62A barokļi, nepiešķilti. | Offline | | |
Angelz | 17. Jun 2020, 18:00 |
#3599
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
17 Jun 2020, 17:53:23 @australia rakstīja:
E61 FL.
Cik prātīgi būtu pie motortelpas klemmēm pievienot servera barokli, kamēr veic kkādas manipulācijas ar noslāpētu auto? Piemēram, kādus 13V?
Ir man 44A, kuru manuāli var piešķilt un ieregulēt 12V-14,2V.
Ir arī krājumos 62A barokļi, nepiešķilti.
12...15v @60A pietiek, vienīgi par vadu šķērsgriezumu nevajadzētu aizmirst.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
australia | 17. Jun 2020, 18:56 |
#3600
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| skatos, serveru barokļiem ir pin: "Current share - for balance load between paralell PSU"
Tas nozīmē, ka var saslēgt divus barokļus paralēli... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|