Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
PASSATizhi
23. May 2012, 11:34 #3581

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


23 May 2012, 10:19:01 3AKOH rakstīja:
530d e39 termomufta iesledzas (subjektivi) pa agru. Temperaturu radas 74 gradi, savukart tai pasa laika 730d termomufta nesledzas un darba temperatura ir ap 89 gradiem. Kondiskas ventilatori strada. Kas var but par iemeslu, un vai tas ir normali?
ja brauc ar kondicionieri, tad varētu būt viss ok. jo viskomufta reaģē uz kopējo siltumu kas nāk no radiatoru pakas, nevis tikai uz motora T. Kondiķa radiators arī stipri uzkarst.
Offline
sejejs
23. May 2012, 11:57 #3582

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Vai kāds zin šrotu vai servisu Berģos, kurš varētu pat būt busu šrots?
Neko precīzāk nezinu. Itkā esot šiem ssā sludekļi, bet nevaru atrast neko no busiem tur.
Offline
3AKOH
23. May 2012, 19:04 #3583

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


23 May 2012, 11:34:22 PASSATizhi rakstīja:

23 May 2012, 10:19:01 3AKOH rakstīja:
530d e39 termomufta iesledzas (subjektivi) pa agru. Temperaturu radas 74 gradi, savukart tai pasa laika 730d termomufta nesledzas un darba temperatura ir ap 89 gradiem. Kondiskas ventilatori strada. Kas var but par iemeslu, un vai tas ir normali?
ja brauc ar kondicionieri, tad varētu būt viss ok. jo viskomufta reaģē uz kopējo siltumu kas nāk no radiatoru pakas, nevis tikai uz motora T. Kondiķa radiators arī stipri uzkarst.

Tur ta fiska, ka bez kondiskas. Kondiskas ventilators strada, iesledzot kondisku. Uz panela rada 74C gradi. Tadel ari divaini.

Saku domat un modelet vaariantus. No kurienes tas dachiks motora temperaturu nem? Piemeram ja karsts ir automata karbas radiators un tamdel iesledzas termomufta, savukart tai pasa laika motoram temperatura paliek tikai 74C?

Vai nu vienkarsi termomuftai kasjaks?

[ Šo ziņu laboja 3AKOH, 23 May 2012, 21:10:23 ]

Offline
KD
24. May 2012, 01:23 #3584

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:


22 May 2012, 00:27:01 crime rakstīja:
Ir kaads licis M62B44 iepluudi uz M62TUB44, efekts ir juutams, vai arii tas ir tikai miits


Ko plāno darīt ar diviem katalizatoriem (kopā 4) un divām lambdām (kopā 4)?
Ja M62TUB44 keramiku izkasīsi, tad pūtiens domāju būs tas pats.
Offline
crime
24. May 2012, 01:26 #3585

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


24 May 2012, 01:23:33 KD rakstīja:

22 May 2012, 00:27:01 crime rakstīja:
Ir kaads licis M62B44 iepluudi uz M62TUB44, efekts ir juutams, vai arii tas ir tikai miits


Ko plāno darīt ar diviem katalizatoriem (kopā 4) un divām lambdām (kopā 4)?
Ja M62TUB44 keramiku izkasīsi, tad pūtiens domāju būs tas pats.


katalizatori ir vietaa, kas ar lambdaam jaadara? metiis kljuudu? lambdas saprot, vai ir vanos vai non-vanos iepluude?
Offline
KD
24. May 2012, 01:30 #3586

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:

M62TUB ja no motora skatās tad ir 2 lambdas / 2 katalizatori / 2 lambdas / 2 katalizatori.
Hz... kaut kas gan jau notiks ja izņemsi lambdas - ēdīs toč labāk.

[ Šo ziņu laboja KD, 24 May 2012, 01:31:59 ]

Offline
crime
24. May 2012, 01:34 #3587

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


24 May 2012, 01:30:06 KD rakstīja:
M62TUB ja no motora skatās tad ir 2 lambdas / 2 katalizatori / 2 lambdas / 2 katalizatori.
Hz... kaut kas gan jau notiks ja izņemsi lambdas - ēdīs toč labāk.


apteiite it kaa buutu vismazaakaa beeda, pie nosaciijuma, ka non-vanos iepluude dotu juutamu ceelienu pie lielaakiem apgriezieniem, ja izmainju nav, tad nafig to murgu..
Offline
KD
24. May 2012, 01:39 #3588

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:

Offline
crime
24. May 2012, 01:43 #3589

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


24 May 2012, 01:39:58 KD rakstīja:
http://mg-motorwerks.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/bmw_e38_1999_200_4d486ba6d5a27.jpg[/IMG]


kompressors, nee paldies, kaut kaa nav ticiiba tam visam, varbuut Dynan veel vareetu, bet tur jau tas pasaakums mashiinas cenaa

[ Šo ziņu laboja crime, 24 May 2012, 01:43:17 ]

Offline
defekc
24. May 2012, 01:43 #3590

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

es laikam kautko shajaa diskusijaa nesaprotu, bet IEpluudes kolektoram ar katalizatoriem un lambdaam ir mazs sakars 0_o
Offline
crime
24. May 2012, 01:45 #3591

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


24 May 2012, 01:43:21 defekc rakstīja:
es laikam kautko shajaa diskusijaa nesaprotu, bet IEpluudes kolektoram ar katalizatoriem un lambdaam ir mazs sakars 0_o


nu man jau arii taa likaas, bet iipashi izgliitots neesmu shajaa jomaa, palasiijos gudrus forumus, kur iesaka likt non-vanos iepluudi uz TUB dzineeja, taapeec jautaaju, vai kaadam ir pieredze?
Offline
KD
24. May 2012, 01:46 #3592

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:


24 May 2012, 01:43:21 defekc rakstīja:
es laikam kautko shajaa diskusijaa nesaprotu, bet IEpluudes kolektoram ar katalizatoriem un lambdaam ir mazs sakars 0_o


vainīgs eju gulēt...
Elektriskā vs mehāniskā drosele..
Offline
valdisd2
24. May 2012, 12:35 #3593

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 243

Braucu ar:

Nevar piešķilt dūmā e30nieku.
Motors m52tub28, savilka prvodka, visas benzīna padeves trubas savienotas, ir čips, imbolaizers, un arī magnētiskais riņķis. It kā pēc būtības vajadzētu visam kārtībā. Panelī lampas deg. ģenerators strādā, starteris arī. Bet kad griež, tad nelec. Bet sveces slapjas. Please help.

kāda vaina, kas varētu būt noklājies vai nepareizi savilkts?!?!

[ Šo ziņu laboja valdisd2, 24 May 2012, 12:37:40 ]

Offline
halloween
24. May 2012, 12:50 #3594

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Man šitā bija, kad viens vadiņš pie paša kompja bija pušu.
Ja nemaldos zili/sarkans.
Carsoftā divainibu pamaniju no tā, ka nevareja uztaisit "Align" operaciju (ja nemaldos imobilaizera tabulas sinhronizēšanu ar kompja kkādu skaitītāju), pēc tā sāku meklēt, kas par h-ņu.

Pirmstam pus mašīnu izjaucu, benzīnfiltru nomainiju, sūkni iztestēju, sprauslas izvilku apskatīt

Bet nu tur jau laikam iespējamie iemesli ir diezgan daudz.

Man vēl kā rādītājs bija tas, ka dzirksteles nebij! Izčeko to!

[ Šo ziņu laboja halloween, 24 May 2012, 12:50:42 ]

Offline
valdisd2
24. May 2012, 13:12 #3595

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 243

Braucu ar:

Jā dzirksteles arī nav.
Sveces galīgi slapjas. Bet dzirksteles nav.
Tad moš vaina vados.
Offline
halloween
24. May 2012, 13:23 #3596

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Ja komponentus njemi no dazadam mashinam, kompi un imobilaizeru vajag sasinhronizēt (align).
Google EWS DME align vai sync

[ Šo ziņu laboja halloween, 24 May 2012, 13:24:49 ]

Offline
valdisd2
24. May 2012, 13:36 #3597

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 243

Braucu ar:

Motors komplektā nāca ar čipu, magnētisko riņķi, pravodku, kompi, imbolaizeru.

kad vienoja pravodku, orģinālā tika izmesta un paņemta no e39.
Offline
envy
24. May 2012, 13:54 #3598

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

Kāda dranķa pēc nerādās paraksts?
Offline
Jonjis
24. May 2012, 13:56 #3599

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1473

Braucu ar:

Nokavēji
Noziedo poweram un būs iespēja tikt pie paraksta.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
E-kurais
24. May 2012, 14:06 #3600

Kopš: 12. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 45

Braucu ar: E36 318is

Man interesē šis tas par tehniskām lietām...
Auto: BMW 318is /M42/ 94.g
Šādam modelim ir iespēja atrast vadības bloku/kompi kurš ir identisks, vai arī kādas ir pieļaujamās atšķirības un no kādiem modeļiem der vadības bloki, liekas ka mans ir nosvilis kopā ar pravotku, pravotku nomainīju, bet auto nelec, nav dzirkstele svecēs, bet līdz indukcijas spolēm strāva pienāk... Sazvanījos ar daudz maz zinošiem cilvēkiem, un šie saka ka visticamāk jāmaina vadības bloks, kādas jums par to domas? Un ja jāmaina tad der tikai no tāda modeļa kā man vai arī no M44 vai parastā 1.8?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo