Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | 23. May 2012, 11:34 |
#3581
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
23 May 2012, 10:19:01 3AKOH rakstīja:
530d e39 termomufta iesledzas (subjektivi) pa agru. Temperaturu radas 74 gradi, savukart tai pasa laika 730d termomufta nesledzas un darba temperatura ir ap 89 gradiem. Kondiskas ventilatori strada. Kas var but par iemeslu, un vai tas ir normali?
ja brauc ar kondicionieri, tad varētu būt viss ok. jo viskomufta reaģē uz kopējo siltumu kas nāk no radiatoru pakas, nevis tikai uz motora T. Kondiķa radiators arī stipri uzkarst. |
Offline | |
|
sejejs | 23. May 2012, 11:57 |
#3582
|
|
Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Vai kāds zin šrotu vai servisu Berģos, kurš varētu pat būt busu šrots?
Neko precīzāk nezinu. Itkā esot šiem ssā sludekļi, bet nevaru atrast neko no busiem tur. |
Offline | |
|
3AKOH | 23. May 2012, 19:04 |
#3583
|
|
Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
23 May 2012, 11:34:22 PASSATizhi rakstīja:
23 May 2012, 10:19:01 3AKOH rakstīja:
530d e39 termomufta iesledzas (subjektivi) pa agru. Temperaturu radas 74 gradi, savukart tai pasa laika 730d termomufta nesledzas un darba temperatura ir ap 89 gradiem. Kondiskas ventilatori strada. Kas var but par iemeslu, un vai tas ir normali?
ja brauc ar kondicionieri, tad varētu būt viss ok. jo viskomufta reaģē uz kopējo siltumu kas nāk no radiatoru pakas, nevis tikai uz motora T. Kondiķa radiators arī stipri uzkarst.
Tur ta fiska, ka bez kondiskas. Kondiskas ventilators strada, iesledzot kondisku. Uz panela rada 74C gradi. Tadel ari divaini.
Saku domat un modelet vaariantus. No kurienes tas dachiks motora temperaturu nem? Piemeram ja karsts ir automata karbas radiators un tamdel iesledzas termomufta, savukart tai pasa laika motoram temperatura paliek tikai 74C?
Vai nu vienkarsi termomuftai kasjaks?[ Šo ziņu laboja 3AKOH, 23 May 2012, 21:10:23 ] |
Offline | |
|
KD | 24. May 2012, 01:23 |
#3584
|
|
Kopš: 08. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 821
Braucu ar:
|
22 May 2012, 00:27:01 crime rakstīja:
Ir kaads licis M62B44 iepluudi uz M62TUB44, efekts ir juutams, vai arii tas ir tikai miits
Ko plāno darīt ar diviem katalizatoriem (kopā 4) un divām lambdām (kopā 4)?
Ja M62TUB44 keramiku izkasīsi, tad pūtiens domāju būs tas pats. |
Offline | |
|
crime | 24. May 2012, 01:26 |
#3585
|
|
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
24 May 2012, 01:23:33 KD rakstīja:
22 May 2012, 00:27:01 crime rakstīja:
Ir kaads licis M62B44 iepluudi uz M62TUB44, efekts ir juutams, vai arii tas ir tikai miits
Ko plāno darīt ar diviem katalizatoriem (kopā 4) un divām lambdām (kopā 4)?
Ja M62TUB44 keramiku izkasīsi, tad pūtiens domāju būs tas pats.
katalizatori ir vietaa, kas ar lambdaam jaadara? metiis kljuudu? lambdas saprot, vai ir vanos vai non-vanos iepluude? |
Offline | |
|
KD | 24. May 2012, 01:30 |
#3586
|
|
Kopš: 08. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 821
Braucu ar:
| M62TUB ja no motora skatās tad ir 2 lambdas / 2 katalizatori / 2 lambdas / 2 katalizatori.
Hz... kaut kas gan jau notiks ja izņemsi lambdas - ēdīs toč labāk. [ Šo ziņu laboja KD, 24 May 2012, 01:31:59 ] |
Offline | |
|
crime | 24. May 2012, 01:34 |
#3587
|
|
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
24 May 2012, 01:30:06 KD rakstīja:
M62TUB ja no motora skatās tad ir 2 lambdas / 2 katalizatori / 2 lambdas / 2 katalizatori.
Hz... kaut kas gan jau notiks ja izņemsi lambdas - ēdīs toč labāk.
apteiite it kaa buutu vismazaakaa beeda, pie nosaciijuma, ka non-vanos iepluude dotu juutamu ceelienu pie lielaakiem apgriezieniem, ja izmainju nav, tad nafig to murgu.. |
Offline | |
|
KD | 24. May 2012, 01:39 |
#3588
|
|
Kopš: 08. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 821
Braucu ar:
| |
Offline | |
|
|
crime | 24. May 2012, 01:43 |
#3589
|
|
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
24 May 2012, 01:39:58 KD rakstīja:
http://mg-motorwerks.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/bmw_e38_1999_200_4d486ba6d5a27.jpg[/IMG]
kompressors, nee paldies, kaut kaa nav ticiiba tam visam, varbuut Dynan veel vareetu, bet tur jau tas pasaakums mashiinas cenaa [ Šo ziņu laboja crime, 24 May 2012, 01:43:17 ] |
Offline | |
|
defekc | 24. May 2012, 01:43 |
#3590
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| es laikam kautko shajaa diskusijaa nesaprotu, bet IEpluudes kolektoram ar katalizatoriem un lambdaam ir mazs sakars 0_o |
Offline | |
|
crime | 24. May 2012, 01:45 |
#3591
|
|
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
24 May 2012, 01:43:21 defekc rakstīja:
es laikam kautko shajaa diskusijaa nesaprotu, bet IEpluudes kolektoram ar katalizatoriem un lambdaam ir mazs sakars 0_o
nu man jau arii taa likaas, bet iipashi izgliitots neesmu shajaa jomaa, palasiijos gudrus forumus, kur iesaka likt non-vanos iepluudi uz TUB dzineeja, taapeec jautaaju, vai kaadam ir pieredze? |
Offline | |
|
KD | 24. May 2012, 01:46 |
#3592
|
|
Kopš: 08. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 821
Braucu ar:
|
24 May 2012, 01:43:21 defekc rakstīja:
es laikam kautko shajaa diskusijaa nesaprotu, bet IEpluudes kolektoram ar katalizatoriem un lambdaam ir mazs sakars 0_o
vainīgs eju gulēt...
Elektriskā vs mehāniskā drosele.. |
Offline | |
|
valdisd2 | 24. May 2012, 12:35 |
#3593
|
|
Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 243
Braucu ar:
| Nevar piešķilt dūmā e30nieku.
Motors m52tub28, savilka prvodka, visas benzīna padeves trubas savienotas, ir čips, imbolaizers, un arī magnētiskais riņķis. It kā pēc būtības vajadzētu visam kārtībā. Panelī lampas deg. ģenerators strādā, starteris arī. Bet kad griež, tad nelec. Bet sveces slapjas. Please help.
kāda vaina, kas varētu būt noklājies vai nepareizi savilkts?!?![ Šo ziņu laboja valdisd2, 24 May 2012, 12:37:40 ] |
Offline | |
|
halloween | 24. May 2012, 12:50 |
#3594
|
|
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Man šitā bija, kad viens vadiņš pie paša kompja bija pušu.
Ja nemaldos zili/sarkans.
Carsoftā divainibu pamaniju no tā, ka nevareja uztaisit "Align" operaciju (ja nemaldos imobilaizera tabulas sinhronizēšanu ar kompja kkādu skaitītāju), pēc tā sāku meklēt, kas par h-ņu.
Pirmstam pus mašīnu izjaucu, benzīnfiltru nomainiju, sūkni iztestēju, sprauslas izvilku apskatīt
Bet nu tur jau laikam iespējamie iemesli ir diezgan daudz.
Man vēl kā rādītājs bija tas, ka dzirksteles nebij! Izčeko to![ Šo ziņu laboja halloween, 24 May 2012, 12:50:42 ] |
Offline | |
|
valdisd2 | 24. May 2012, 13:12 |
#3595
|
|
Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 243
Braucu ar:
| Jā dzirksteles arī nav.
Sveces galīgi slapjas. Bet dzirksteles nav.
Tad moš vaina vados. |
Offline | |
|
halloween | 24. May 2012, 13:23 |
#3596
|
|
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Ja komponentus njemi no dazadam mashinam, kompi un imobilaizeru vajag sasinhronizēt (align).
Google EWS DME align vai sync[ Šo ziņu laboja halloween, 24 May 2012, 13:24:49 ] |
Offline | |
|
|
valdisd2 | 24. May 2012, 13:36 |
#3597
|
|
Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 243
Braucu ar:
| Motors komplektā nāca ar čipu, magnētisko riņķi, pravodku, kompi, imbolaizeru.
kad vienoja pravodku, orģinālā tika izmesta un paņemta no e39. |
Offline | |
|
envy | 24. May 2012, 13:54 |
#3598
|
|
Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| Kāda dranķa pēc nerādās paraksts? |
Offline | |
|
Jonjis | 24. May 2012, 13:56 |
#3599
|
|
Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1473
Braucu ar:
| Nokavēji
Noziedo poweram un būs iespēja tikt pie paraksta.
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw |
Offline | |
|
E-kurais | 24. May 2012, 14:06 |
#3600
|
|
Kopš: 12. May 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 45
Braucu ar: E36 318is
| Man interesē šis tas par tehniskām lietām...
Auto: BMW 318is /M42/ 94.g
Šādam modelim ir iespēja atrast vadības bloku/kompi kurš ir identisks, vai arī kādas ir pieļaujamās atšķirības un no kādiem modeļiem der vadības bloki, liekas ka mans ir nosvilis kopā ar pravotku, pravotku nomainīju, bet auto nelec, nav dzirkstele svecēs, bet līdz indukcijas spolēm strāva pienāk... Sazvanījos ar daudz maz zinošiem cilvēkiem, un šie saka ka visticamāk jāmaina vadības bloks, kādas jums par to domas? Un ja jāmaina tad der tikai no tāda modeļa kā man vai arī no M44 vai parastā 1.8? |
Offline | |
|