Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
18. Jan 2019, 12:51 #3581

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7148

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jan 2019, 12:37:47 @arizah rakstīja:
kāds gan tur varētu būt sakars ar šķidrumu un vēl moikas? Ko viņām nanoūdeni iepirkt?
Tipa lētajos kkāds spirts čakarē plastmasu, alternatīva esot sonax, tam draudzīgāks sastāvs, bet maksā kosmosu
Moikās līdzīgi, ķīmija čakarējot plastmasas
Hz, mošk aplīmējot lukturus viņus var saglābt
FB kkāda čiepa arī sūdzējās, ka nopirka savam e60 jaunus lukturus un pāris mēnešos saplaisāja, tipa moikā sūdīga ķīmija esot bijusi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
arizah
18. Jan 2019, 12:57 #3582

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


a priekšējais stikkls nevar izsprāgt ārā? just curious. varētu padomāt, ka tas šķidrums tur uzsilst līdz 100 grādiem.
tas čalis atslēdz mīzējus tāpēc, ka viņam ebrejs liet logu šķidrumu tik bieži

p.s. kā ir, apskati vispār var iziet ar atslēgtiem mīzējiem?
Offline
HUBLOC
18. Jan 2019, 13:12 #3583

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4698

Braucu ar: Q7


18 Jan 2019, 13:10:42 @Vantage rakstīja:

18 Jan 2019, 12:57:51 @arizah rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


a priekšējais stikkls nevar izsprāgt ārā? just curious. varētu padomāt, ka tas šķidrums tur uzsilst līdz 100 grādiem.
tas čalis atslēdz mīzējus tāpēc, ka viņam ebrejs liet logu šķidrumu tik bieži

p.s. kā ir, apskati vispār var iziet ar atslēgtiem mīzējiem?


šādu kapeikas mīlēšanu vel neesmu aizdomājies :folijcepure: :illuminati:
tiesa priekšējais stikls ir stikls, bet priekšējās lampas plastmasa. tā ir būtiska atšķirība, par labu šādai iespējamai teorijai.

xenonam mīzēji ir obligāti toties TA inspektors 99% nepateiks, vai viņi ir strādājoši.


pa lielam man vienalga kāds iemesls, bet šāds apstāklis ir vienkārši nožēlojams. Vienīgie kam nav šādas šaizes esot Porsche (viņu vārdiem). Nesen atbrauca pie viņiem 2017.gada 7 BMW, jau saplaisājuši. Viens jauns lukturis 6k maksā
Offline
snap
18. Jan 2019, 13:32 #3584

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 544

Braucu ar:

Dīlerim neesat mēģinājuši rādīt to lukturi? Kad pirku gebrauchtwagen DE, man solījās LV lukturi nomainīt pa garantiju,ja būs vaina lukturī, bet svīdums pazuda.
Offline
wxy
18. Jan 2019, 13:34 #3585

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


18 Jan 2019, 13:10:42 @Vantage rakstīja:

xenonam mīzēji ir obligāti toties TA inspektors 99% nepateiks, vai viņi ir strādājoši.


Kāpēc ne? Inspektors mēdz šļakstīties ar logūdeni. Un pārbaudot lukturu staru, var uzmest aci vai lukturi ir apslapinājušies.
Offline
shirminieks
18. Jan 2019, 13:34 #3586

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1715

Braucu ar: 81


18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.
Offline
snpz
21. Jan 2019, 13:51 #3587

Kopš: 29. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 347

Braucu ar: skritulenēm


18 Jan 2019, 11:13:12 @Chris rakstīja:
Cik nostājās darbs +/-?

140 eur ar PVN. Man liekas, ka ļoti adekvāti par to darbu.
Offline
KaspichsS
21. Jan 2019, 14:01 #3588

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Jan 2019, 13:34:43 @shirminieks rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.


+ netīri lukturi žilbina pretī braucošos. Smiltīs esošie stikla gabaliņi un sniegā/ledū esošie ledus kristāli atstaro gaismu - liela daļa no kopējās ''gaismas'' tiek atstarota random virzienos.
Šī problēma ir aktuāla ksensona un vēl vairāk - LED lukturiem, jo to gaisma (lielāks kopējais flux) tiek izstarota daudz mazākā laukumā kā halogēniem ar reflektoru. Spilgtums (enerģija uz laukuma vienību) ar kārtu lielāka kā bezlēcu halogēnam, katrs sūduks uz stikla (un paša stikla skrāpējumi, bojājumi) rada daudz lielāku ''acīs spiešanas'' efektu un %tuāli lielāku ''problēmu'' - redzamības samazināšanos.
Tieši šī iemesla dēļ tie mazgātāji ir obligāti ksenonam un LEDiem!
Offline
archers330
22. Jan 2019, 10:01 #3589

Kopš: 06. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1002

Braucu ar:

Kādu eļļu jūs lejat dīzeļa motoriem?kas nav longlife.
Offline
Vienpatis
22. Jan 2019, 11:05 #3590

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 446

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


21 Jan 2019, 14:01:40 @KateG rakstīja:

18 Jan 2019, 13:34:43 @shirminieks rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.


+ netīri lukturi žilbina pretī braucošos. Smiltīs esošie stikla gabaliņi un sniegā/ledū esošie ledus kristāli atstaro gaismu - liela daļa no kopējās ''gaismas'' tiek atstarota random virzienos.
Šī problēma ir aktuāla ksensona un vēl vairāk - LED lukturiem, jo to gaisma (lielāks kopējais flux) tiek izstarota daudz mazākā laukumā kā halogēniem ar reflektoru. Spilgtums (enerģija uz laukuma vienību) ar kārtu lielāka kā bezlēcu halogēnam, katrs sūduks uz stikla (un paša stikla skrāpējumi, bojājumi) rada daudz lielāku ''acīs spiešanas'' efektu un %tuāli lielāku ''problēmu'' - redzamības samazināšanos.
Tieši šī iemesla dēļ tie mazgātāji ir obligāti ksenonam un LEDiem!


Samērā loģiski, bet kāpēc ir jauni auto ar LED, kuriem nav lukturu mazgātāji? Pats nobrīnījos, piemēram KIA sportage FL.
Offline
KaspichsS
22. Jan 2019, 11:37 #3591

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Jan 2019, 11:05:10 @Vienpatis rakstīja:

21 Jan 2019, 14:01:40 @KateG rakstīja:

18 Jan 2019, 13:34:43 @shirminieks rakstīja:

18 Jan 2019, 12:46:08 @HUBLOC rakstīja:
Ir sakars ar logu šķidrumu. Pie vainas tie debīlie lampu mazgātāji, braucot lukturis ir vēss no gaisa, savukārt šķidrums uzsilst motortelpā un kad tas tiek uzšpricēts uz stikliem notiek strauja temperatūras maiņa. Tas čalis no lukturiem.lv uzreiz saviem auto atslēdz to debīlo lukturu mazgāšanas funkciju


Piedod, bet tā ir vienkārši stulba attieksme:
1. Ne jau bez iemesla tie lukturu mazgātāji uzstādīti - pagājušo ziemu braukāju ar auto, kam kād gudrinieks šos mazgātājus bija atslēdzis, un šādā laikā 2x nedēļā dabūju CircleK lukturus mazgāt, jo likās, ka ar gabarītiem brauc.
2. Daudziem auto speciāli šī iemesla pēc logu mazgājamā šķidruma trauks un / vai sprauslas ir aprīkotas ar apsildi.
3. Halogen / Xenon spuldzes kopā ar gaismu izdala samērā daudz infrasarkano starojumu (siltums), kas uzsilda luktura stikliņus (atkausē stiklu / nožāvē mitrumu); LED lukturiem (kas praktiski neizstaro infrasarkano starojumu) tā ir reāla problēma, jo netiek atkausēta lukturu priekša - to risina siltumu, kas rodas LED aizmugurē, ar ventilatoru novirzot (ventilējot) uz luktura priekšpusi.

Attiecīgi mikroplaisas var rasties nevis no tā, ka uz auksta stikliņa uzlej siltu šķidrumu, bet no tā, ka uz silta stikliņa tiek uzliets aukstu ūdeni (piemēram no peļķes) vai kāds pretimbraucējs uzšļaksta sniegu / šļuru no ceļa.

Vienīgais, kas nepatīk lukturu mazgātājos, ir tas, ka neadekvātā apjomā tiek patērēts logu šķidrums, bet visādā citādā ziņā viens no labākajiem risinājumiem redzamības uzlabošanai.


+ netīri lukturi žilbina pretī braucošos. Smiltīs esošie stikla gabaliņi un sniegā/ledū esošie ledus kristāli atstaro gaismu - liela daļa no kopējās ''gaismas'' tiek atstarota random virzienos.
Šī problēma ir aktuāla ksensona un vēl vairāk - LED lukturiem, jo to gaisma (lielāks kopējais flux) tiek izstarota daudz mazākā laukumā kā halogēniem ar reflektoru. Spilgtums (enerģija uz laukuma vienību) ar kārtu lielāka kā bezlēcu halogēnam, katrs sūduks uz stikla (un paša stikla skrāpējumi, bojājumi) rada daudz lielāku ''acīs spiešanas'' efektu un %tuāli lielāku ''problēmu'' - redzamības samazināšanos.
Tieši šī iemesla dēļ tie mazgātāji ir obligāti ksenonam un LEDiem!


Samērā loģiski, bet kāpēc ir jauni auto ar LED, kuriem nav lukturu mazgātāji? Pats nobrīnījos, piemēram KIA sportage FL.

Var būt sertificēšanas nianses. Keisu, kad pārdod nesertificētas (konkrētajam tirgum) mašīnas - nav trūcis. Varbūt ir veidi, kā ''izlīst''. Varbūt viņu megalukturiem ir tāds materiāls, kas tik labi ''atgrūž'' netīrumus, ka nevajag mazgātājus. Atceries - E32/34 paaudzei (stiklam) bija arī slotiņas - bez tām jēga 0. E6X/E9X tā plastmasa tik slikti ''tur'' netīrumus, ka patiesībā pietiek ar pšikalkām - visu smuki noskalo braucot ar gaisa plūsmu. Kas zin - ja nu progress sasniedzis arī Koreju?
Offline
josi
22. Jan 2019, 13:27 #3592

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf


22 Jan 2019, 11:05:10 @Vienpatis rakstīja:
Samērā loģiski, bet kāpēc ir jauni auto ar LED, kuriem nav lukturu mazgātāji? Pats nobrīnījos, piemēram KIA sportage FL.

Pēc ECE regulām apmazgātājus vajag tikai tad, ja luktura izstarotā gaismas plūsma ir lielāka par 2000lm, acīmredzot tā KIA tur ierakstās, tā pat kā mazjaudīgāki (25W) Xenon lukturi.
Offline
smudo
22. Jan 2019, 15:02 #3593

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ne BMW, ne Audi, ne VW ar ksenonu kopa pec noklusenuma vairs nenak lukturu mazgasana. To, ja pircejs velas, var izveleties ka papildus opciju par papildus samaksu. Ta tas ir jau vairakus gadus. Pasam ir 2017. Gada auto, kuram neizvelejos lukturu mazgataju. Un ir taisniba, ka LEDi ziema ipasi atri neatkauses ne ledu, ne sniegu.
Offline
Murphy
22. Jan 2019, 18:36 #3594

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Man šķiet ka mūsdienās vairs nevienam nenāk apmīzēji bāzītē, it īpaši ar LED. Mans arī atnāca bez, VW arī jāpiemaksā ja grib apmīzējus.

Logu šķidrumu gan vienreiz tik esmu lējis šoziem un nav baigā problēma iebraukt jebkurā benzīntankā nomazgāt lukturus. Tie apmīzēji tāpat neko nenomazgā, tik šķidrums pa kāju un visa priekša netīra
Offline
drakelv
22. Jan 2019, 18:49 #3595

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M

[url=https://ibb.co/SNQSZBj]
[/url]

Kādam interesē? Jauns, nelietots 200€.

Der daudz modeļiem F un G sērijai

[ Šo ziņu laboja drakelv, 22 Jan 2019, 18:49:50 ]

Offline
Taspac
23. Jan 2019, 13:51 #3596

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Cik videeji maksaa kasko bmw f10/11 ?

20 000 eur
Offline
sn
23. Jan 2019, 13:53 #3597

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879727

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

2-5% no auto vērtības.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Taspac
23. Jan 2019, 13:54 #3598

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Paldies
Offline
sn
23. Jan 2019, 13:56 #3599

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879727

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man ir 2%, laikam dēļ augstās BM klases, stāža un dzīvesvietas dziļos laukos (Ādažos).

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Kaross
23. Jan 2019, 14:20 #3600

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vai arī auto uzskati par baigi vērtīgo.
man sanāk 3.5%

[ Šo ziņu laboja Kaross, 23 Jan 2019, 14:21:09 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo