Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Bamperis
13. Feb 2013, 13:33 #3581

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M

1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200
Paa korkji uzzinaju,tie cipari ir kilopaskaali 200 =2 bar
Nakamais jaut,kadu korkji man vajag,jo hujpaimjosh kads man orgjinali paredzeets tam motoram ,kas veras pie 1.5 ,vai 2aam atmosfeeraam?

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 13 Feb 2013, 13:40:11 ]

Offline
radiaators
13. Feb 2013, 13:39 #3582

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200


A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?
Offline
Bamperis
13. Feb 2013, 13:43 #3583

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


13 Feb 2013, 13:39:18 radiaators rakstīja:

13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200


A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?

Simptomi paradijas kopsh noaminiju izpleshanas trauku,jo vecajaa bij plaisa (tipiska slimiba esot) uzleju limeni,nobraucu kadus 400 km paradas cooling levela errors,attaisu korkji,limenis uzkapj atpakalj,bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas,it kaa ar abam skruvem gaisoju,burbulji nenak pa atpludes trubu pashaa bachokaa,salonaa siltums labs,temperatura ari nekapj,dumi nekadi nav,eljaa tosola arii nav,bet limenis pazud kkur
Offline
Araajz
13. Feb 2013, 13:48 #3584

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Pēc www.realoem.lv

15 : Radiator cap : 1,4BAR : 17111742232


Offline
Araajz
13. Feb 2013, 13:51 #3585

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


13 Feb 2013, 13:43:39 Bamperis rakstīja:
bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas

Viņi tak itkā paši atgaisojās
Tev pa abratku netek ārā škidrums?
Man pa turieni dēļ spiediena tecēja ārā, nomainīju korķi un viss čikeniekā
Offline
radiaators
13. Feb 2013, 13:55 #3586

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


13 Feb 2013, 13:43:39 Bamperis rakstīja:

13 Feb 2013, 13:39:18 radiaators rakstīja:

13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200


A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?

Simptomi paradijas kopsh noaminiju izpleshanas trauku,jo vecajaa bij plaisa (tipiska slimiba esot) uzleju limeni,nobraucu kadus 400 km paradas cooling levela errors,attaisu korkji,limenis uzkapj atpakalj,bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas,it kaa ar abam skruvem gaisoju,burbulji nenak pa atpludes trubu pashaa bachokaa,salonaa siltums labs,temperatura ari nekapj,dumi nekadi nav,eljaa tosola arii nav,bet limenis pazud kkur

Njā savādi ...
Varbūt pamēģini paskatīties to flanci, kurš piestiprināts pie motora galvas uz kura maucās virsū dzesēšanas truba, kura nāk no radiātora - tas plastmasas flancis arī bieži vien no vecuma sāk laist garām tosolu - varbūt tamā problēma ...
Offline
Bamperis
13. Feb 2013, 14:04 #3587

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


13 Feb 2013, 13:55:26 radiaators rakstīja:

13 Feb 2013, 13:43:39 Bamperis rakstīja:

13 Feb 2013, 13:39:18 radiaators rakstīja:

13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200


A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?

Simptomi paradijas kopsh noaminiju izpleshanas trauku,jo vecajaa bij plaisa (tipiska slimiba esot) uzleju limeni,nobraucu kadus 400 km paradas cooling levela errors,attaisu korkji,limenis uzkapj atpakalj,bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas,it kaa ar abam skruvem gaisoju,burbulji nenak pa atpludes trubu pashaa bachokaa,salonaa siltums labs,temperatura ari nekapj,dumi nekadi nav,eljaa tosola arii nav,bet limenis pazud kkur

Njā savādi ...
Varbūt pamēģini paskatīties to flanci, kurš piestiprināts pie motora galvas uz kura maucās virsū dzesēšanas truba, kura nāk no radiātora - tas plastmasas flancis arī bieži vien no vecuma sāk laist garām tosolu - varbūt tamā problēma ...

Ja tu domaa tadu dzelzs kluci,tad to augkshdaljas plastmasu nonjemu un noaminiju vinjam bliivi,suloja vish man.
Ljoti ceru,ka bus taa suuda korkja vaina,ne galvas blives,jadabuu tag tads korkjis,kas nak dizeljiem ar to 140 ciparu virsuu,jo man stav 200,zinu ka no bendzinieka..
Atbildot pa paarpludes trubu,nee,tur viss chiki,netek aaraa..
Offline
acerbis
15. Feb 2013, 12:57 #3588

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?
Offline
Mednieks
17. Feb 2013, 19:22 #3589

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm

Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.
Offline
Mednieks
17. Feb 2013, 19:24 #3590

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm


15 Feb 2013, 12:57:55 acerbis rakstīja:
Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?

No iekšas ar rokturi tasot vaļā neatslēdzas?
Offline
acerbis
19. Feb 2013, 12:10 #3591

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


17 Feb 2013, 19:24:26 Mednieks rakstīja:

15 Feb 2013, 12:57:55 acerbis rakstīja:
Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?

No iekšas ar rokturi tasot vaļā neatslēdzas?


Tur jau tā lieta ka nē.Arī pieturot aizslēgšanas pogu durvīs, viņa lec iekšā.. Un vaļā nekadi nedabūt.Vēl joprojām nesaprotu kā....
Offline
edzhaans
19. Feb 2013, 14:24 #3592

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Feb 2013, 12:10:41 acerbis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:24:26 Mednieks rakstīja:

15 Feb 2013, 12:57:55 acerbis rakstīja:
Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?

No iekšas ar rokturi tasot vaļā neatslēdzas?


Tur jau tā lieta ka nē.Arī pieturot aizslēgšanas pogu durvīs, viņa lec iekšā.. Un vaļā nekadi nedabūt.Vēl joprojām nesaprotu kā....

Atrodi info, un jauc ārā. Es tā darītu.
Offline
sketzz
19. Feb 2013, 22:15 #3593

Kopš: 19. Feb 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e39, e36

sveikii, radas problema ar e 39 520. ruca ruca noslapa un nelec vairak, pec kada laika pieleca un viss ok lidz atkal noslapa... doma ir vainu degvielas filtrs vai relefjs. pa cik auto nesen ir iegadats kads var pateikt kur to releju meklet?
Offline
Driver
19. Feb 2013, 22:23 #3594

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

relejs ir grabaznieka

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dreamers
20. Feb 2013, 11:30 #3595

Kopš: 13. Jul 2007

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm

lieta tāda, 525tds , automāts, parastais, 1,2,3 ;atrums slēdzas ideāli, 4, reizēm niķojas bet ieslēdzās, bet 5 ātrums ieslēdzas tikai pie 3,5tk apgriezieniem. kas varētu būt par vainu ? eļļas līmenis? vai eļļas kvalitāte ?
Offline
JDS
20. Feb 2013, 11:50 #3596

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


17 Feb 2013, 19:22:38 Mednieks rakstīja:
Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.

Orgjinaalais M5 bampers iztureeja ledus bedri, uzseedies bij taa ka bampera apaksheejaa mala bij uzlociijusies liidz migliniekam Finaalaa tik braucot nost mazliet uzpleesa bamperi, bet tas arii bij pie ljoti lieliem miinusiem. ABS plastika jau sen buutu paskjiidusi

Bamperi, arii bij taada probleema peec taa trauka nomainiishanas, meistars teica ka atgaisosies ar laiku pats, tik pa briidim pielej klaat. Un viss bij kaartiibaa peec paaris dienaam.

[ Šo ziņu laboja JDS, 20 Feb 2013, 11:51:21 ]

Offline
Mednieks
20. Feb 2013, 13:45 #3597

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm


20 Feb 2013, 11:50:15 JDS rakstīja:

17 Feb 2013, 19:22:38 Mednieks rakstīja:
Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.

Orgjinaalais M5 bampers iztureeja ledus bedri, uzseedies bij taa ka bampera apaksheejaa mala bij uzlociijusies liidz migliniekam Finaalaa tik braucot nost mazliet uzpleesa bamperi, bet tas arii bij pie ljoti lieliem miinusiem. ABS plastika jau sen buutu paskjiidusi

Bamperi, arii bij taada probleema peec taa trauka nomainiishanas, meistars teica ka atgaisosies ar laiku pats, tik pa briidim pielej klaat. Un viss bij kaartiibaa peec paaris dienaam.

Sorry, nesapratu kāda trauka nomainīšanas un kas bamperim atgaisojas?
Principā ar Tavu piemēru arī pietika, paldies.
Offline
kaadzis
20. Feb 2013, 14:09 #3598

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


20 Feb 2013, 11:30:53 Dreamers rakstīja:
lieta tāda, 525tds , automāts, parastais, 1,2,3 ;atrums slēdzas ideāli, 4, reizēm niķojas bet ieslēdzās, bet 5 ātrums ieslēdzas tikai pie 3,5tk apgriezieniem. kas varētu būt par vainu ? eļļas līmenis? vai eļļas kvalitāte ?

sāc ar to vai visas riepas vienāda izmēra, tad meklē vai kāds abs dačiks nav beigts, jo visaz man tā bija, ja abs dačiks kāds beigts tālāk par 3 robu neslēdzas
Offline
Dreamers
20. Feb 2013, 14:14 #3599

Kopš: 13. Jul 2007

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm


20 Feb 2013, 14:09:53 kaadzis rakstīja:

20 Feb 2013, 11:30:53 Dreamers rakstīja:
lieta tāda, 525tds , automāts, parastais, 1,2,3 ;atrums slēdzas ideāli, 4, reizēm niķojas bet ieslēdzās, bet 5 ātrums ieslēdzas tikai pie 3,5tk apgriezieniem. kas varētu būt par vainu ? eļļas līmenis? vai eļļas kvalitāte ?

sāc ar to vai visas riepas vienāda izmēra, tad meklē vai kāds abs dačiks nav beigts, jo visaz man tā bija, ja abs dačiks kāds beigts tālāk par 3 robu neslēdzas

pirmkārt riepa viena priekšējā ir cita izmēra.
un abs dačiku mainot priekšejo bremžu disku arī nahrinizēju, tad jau laikam tur vaina, kā to vērst par labu ?
Offline
JDS
20. Feb 2013, 14:27 #3600

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 Feb 2013, 13:45:41 Mednieks rakstīja:

20 Feb 2013, 11:50:15 JDS rakstīja:

17 Feb 2013, 19:22:38 Mednieks rakstīja:
Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.

Orgjinaalais M5 bampers iztureeja ledus bedri, uzseedies bij taa ka bampera apaksheejaa mala bij uzlociijusies liidz migliniekam Finaalaa tik braucot nost mazliet uzpleesa bamperi, bet tas arii bij pie ljoti lieliem miinusiem. ABS plastika jau sen buutu paskjiidusi

Bamperi, arii bij taada probleema peec taa trauka nomainiishanas, meistars teica ka atgaisosies ar laiku pats, tik pa briidim pielej klaat. Un viss bij kaartiibaa peec paaris dienaam.

Sorry, nesapratu kāda trauka nomainīšanas un kas bamperim atgaisojas?
Principā ar Tavu piemēru arī pietika, paldies.

Otraaa teksta dalja bij domaata lietotaajam ar niku Bamperis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo