Online
Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Bamperis | 13. Feb 2013, 13:33 |
#3581
|
| Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
| 1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200
Paa korkji uzzinaju,tie cipari ir kilopaskaali 200 =2 bar
Nakamais jaut,kadu korkji man vajag,jo hujpaimjosh kads man orgjinali paredzeets tam motoram ,kas veras pie 1.5 ,vai 2aam atmosfeeraam? [ Šo ziņu laboja Bamperis, 13 Feb 2013, 13:40:11 ] | Offline | | |
radiaators | 13. Feb 2013, 13:39 |
#3582
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200
A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ? | Offline | | |
Bamperis | 13. Feb 2013, 13:43 |
#3583
|
| Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
13 Feb 2013, 13:39:18 radiaators rakstīja:
13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200
A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?
Simptomi paradijas kopsh noaminiju izpleshanas trauku,jo vecajaa bij plaisa (tipiska slimiba esot) uzleju limeni,nobraucu kadus 400 km paradas cooling levela errors,attaisu korkji,limenis uzkapj atpakalj,bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas,it kaa ar abam skruvem gaisoju,burbulji nenak pa atpludes trubu pashaa bachokaa,salonaa siltums labs,temperatura ari nekapj,dumi nekadi nav,eljaa tosola arii nav,bet limenis pazud kkur | Offline | | |
Araajz | 13. Feb 2013, 13:48 |
#3584
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Pēc www.realoem.lv
15 : Radiator cap : 1,4BAR : 17111742232
| Offline | | |
Araajz | 13. Feb 2013, 13:51 |
#3585
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
13 Feb 2013, 13:43:39 Bamperis rakstīja:
bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas
Viņi tak itkā paši atgaisojās
Tev pa abratku netek ārā škidrums?
Man pa turieni dēļ spiediena tecēja ārā, nomainīju korķi un viss čikeniekā | Offline | | |
radiaators | 13. Feb 2013, 13:55 |
#3586
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 Feb 2013, 13:43:39 Bamperis rakstīja:
13 Feb 2013, 13:39:18 radiaators rakstīja:
13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200
A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?
Simptomi paradijas kopsh noaminiju izpleshanas trauku,jo vecajaa bij plaisa (tipiska slimiba esot) uzleju limeni,nobraucu kadus 400 km paradas cooling levela errors,attaisu korkji,limenis uzkapj atpakalj,bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas,it kaa ar abam skruvem gaisoju,burbulji nenak pa atpludes trubu pashaa bachokaa,salonaa siltums labs,temperatura ari nekapj,dumi nekadi nav,eljaa tosola arii nav,bet limenis pazud kkur
Njā savādi ...
Varbūt pamēģini paskatīties to flanci, kurš piestiprināts pie motora galvas uz kura maucās virsū dzesēšanas truba, kura nāk no radiātora - tas plastmasas flancis arī bieži vien no vecuma sāk laist garām tosolu - varbūt tamā problēma ... | Offline | | |
Bamperis | 13. Feb 2013, 14:04 |
#3587
|
| Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
13 Feb 2013, 13:55:26 radiaators rakstīja:
13 Feb 2013, 13:43:39 Bamperis rakstīja:
13 Feb 2013, 13:39:18 radiaators rakstīja:
13 Feb 2013, 13:33:20 Bamperis rakstīja:
1.Cik lielam spiedienam apm jaabuut ir dzeseshanas sisteemaa 3.0 diizelim,kad mototrs ir darba temp.?
2.Vai tam izpleshanas trauka korkjim ir kada nozime tam galvenajam numuram,kas nak pa vidu,bijushi man divi varianti ar 140 un ar 200
A kādi autiņam simptomi, ka prasi par to spiedienu ?
Simptomi paradijas kopsh noaminiju izpleshanas trauku,jo vecajaa bij plaisa (tipiska slimiba esot) uzleju limeni,nobraucu kadus 400 km paradas cooling levela errors,attaisu korkji,limenis uzkapj atpakalj,bet spiediens liekas ka pa lielu iekshaa,mosh neesu atgaisojis kaa nakas,it kaa ar abam skruvem gaisoju,burbulji nenak pa atpludes trubu pashaa bachokaa,salonaa siltums labs,temperatura ari nekapj,dumi nekadi nav,eljaa tosola arii nav,bet limenis pazud kkur
Njā savādi ...
Varbūt pamēģini paskatīties to flanci, kurš piestiprināts pie motora galvas uz kura maucās virsū dzesēšanas truba, kura nāk no radiātora - tas plastmasas flancis arī bieži vien no vecuma sāk laist garām tosolu - varbūt tamā problēma ...
Ja tu domaa tadu dzelzs kluci,tad to augkshdaljas plastmasu nonjemu un noaminiju vinjam bliivi,suloja vish man.
Ljoti ceru,ka bus taa suuda korkja vaina,ne galvas blives,jadabuu tag tads korkjis,kas nak dizeljiem ar to 140 ciparu virsuu,jo man stav 200,zinu ka no bendzinieka..
Atbildot pa paarpludes trubu,nee,tur viss chiki,netek aaraa.. | Offline | | |
acerbis | 15. Feb 2013, 12:57 |
#3588
|
| Kopš: 02. Feb 2011
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
| Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs? | Offline | | |
|
Mednieks | 17. Feb 2013, 19:22 |
#3589
|
| Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
| Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam. | Offline | | |
Mednieks | 17. Feb 2013, 19:24 |
#3590
|
| Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
|
15 Feb 2013, 12:57:55 acerbis rakstīja:
Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?
No iekšas ar rokturi tasot vaļā neatslēdzas? | Offline | | |
acerbis | 19. Feb 2013, 12:10 |
#3591
|
| Kopš: 02. Feb 2011
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
|
17 Feb 2013, 19:24:26 Mednieks rakstīja:
15 Feb 2013, 12:57:55 acerbis rakstīja:
Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?
No iekšas ar rokturi tasot vaļā neatslēdzas?
Tur jau tā lieta ka nē.Arī pieturot aizslēgšanas pogu durvīs, viņa lec iekšā.. Un vaļā nekadi nedabūt.Vēl joprojām nesaprotu kā.... | Offline | | |
edzhaans | 19. Feb 2013, 14:24 |
#3592
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Feb 2013, 12:10:41 acerbis rakstīja:
17 Feb 2013, 19:24:26 Mednieks rakstīja:
15 Feb 2013, 12:57:55 acerbis rakstīja:
Tā kā uz iepriekšējo ziņu man atbildes nebija,tad jautāšu vēl. Kā dabūt vaļā blakussēdētāja durvis.Viņas aizslēdzās un vairs nedabūju vaļā.Pārējās durvis strādā,bet priekšējās blakussēdētāja ne.Kā dabūt vaļā, lai pēc tam var meklēt vainu durvīs?
No iekšas ar rokturi tasot vaļā neatslēdzas?
Tur jau tā lieta ka nē.Arī pieturot aizslēgšanas pogu durvīs, viņa lec iekšā.. Un vaļā nekadi nedabūt.Vēl joprojām nesaprotu kā....
Atrodi info, un jauc ārā. Es tā darītu. | Offline | | |
sketzz
| 19. Feb 2013, 22:15 |
#3593
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 3
Braucu ar: e39, e36
| sveikii, radas problema ar e 39 520. ruca ruca noslapa un nelec vairak, pec kada laika pieleca un viss ok lidz atkal noslapa... doma ir vainu degvielas filtrs vai relefjs. pa cik auto nesen ir iegadats kads var pateikt kur to releju meklet? | Offline | | |
Driver | 19. Feb 2013, 22:23 |
#3594
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| relejs ir grabaznieka
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Dreamers | 20. Feb 2013, 11:30 |
#3595
|
| Kopš: 13. Jul 2007
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 1346
Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm
| lieta tāda, 525tds , automāts, parastais, 1,2,3 ;atrums slēdzas ideāli, 4, reizēm niķojas bet ieslēdzās, bet 5 ātrums ieslēdzas tikai pie 3,5tk apgriezieniem. kas varētu būt par vainu ? eļļas līmenis? vai eļļas kvalitāte ? | Offline | | |
JDS | 20. Feb 2013, 11:50 |
#3596
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
17 Feb 2013, 19:22:38 Mednieks rakstīja:
Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.
Orgjinaalais M5 bampers iztureeja ledus bedri, uzseedies bij taa ka bampera apaksheejaa mala bij uzlociijusies liidz migliniekam Finaalaa tik braucot nost mazliet uzpleesa bamperi, bet tas arii bij pie ljoti lieliem miinusiem. ABS plastika jau sen buutu paskjiidusi
Bamperi, arii bij taada probleema peec taa trauka nomainiishanas, meistars teica ka atgaisosies ar laiku pats, tik pa briidim pielej klaat. Un viss bij kaartiibaa peec paaris dienaam.[ Šo ziņu laboja JDS, 20 Feb 2013, 11:51:21 ] | Offline | | |
|
Mednieks | 20. Feb 2013, 13:45 |
#3597
|
| Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
|
20 Feb 2013, 11:50:15 JDS rakstīja:
17 Feb 2013, 19:22:38 Mednieks rakstīja:
Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.
Orgjinaalais M5 bampers iztureeja ledus bedri, uzseedies bij taa ka bampera apaksheejaa mala bij uzlociijusies liidz migliniekam Finaalaa tik braucot nost mazliet uzpleesa bamperi, bet tas arii bij pie ljoti lieliem miinusiem. ABS plastika jau sen buutu paskjiidusi
Bamperi, arii bij taada probleema peec taa trauka nomainiishanas, meistars teica ka atgaisosies ar laiku pats, tik pa briidim pielej klaat. Un viss bij kaartiibaa peec paaris dienaam.
Sorry, nesapratu kāda trauka nomainīšanas un kas bamperim atgaisojas?
Principā ar Tavu piemēru arī pietika, paldies. | Offline | | |
kaadzis | 20. Feb 2013, 14:09 |
#3598
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
20 Feb 2013, 11:30:53 Dreamers rakstīja:
lieta tāda, 525tds , automāts, parastais, 1,2,3 ;atrums slēdzas ideāli, 4, reizēm niķojas bet ieslēdzās, bet 5 ātrums ieslēdzas tikai pie 3,5tk apgriezieniem. kas varētu būt par vainu ? eļļas līmenis? vai eļļas kvalitāte ?
sāc ar to vai visas riepas vienāda izmēra, tad meklē vai kāds abs dačiks nav beigts, jo visaz man tā bija, ja abs dačiks kāds beigts tālāk par 3 robu neslēdzas | Offline | | |
Dreamers | 20. Feb 2013, 14:14 |
#3599
|
| Kopš: 13. Jul 2007
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 1346
Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm
|
20 Feb 2013, 14:09:53 kaadzis rakstīja:
20 Feb 2013, 11:30:53 Dreamers rakstīja:
lieta tāda, 525tds , automāts, parastais, 1,2,3 ;atrums slēdzas ideāli, 4, reizēm niķojas bet ieslēdzās, bet 5 ātrums ieslēdzas tikai pie 3,5tk apgriezieniem. kas varētu būt par vainu ? eļļas līmenis? vai eļļas kvalitāte ?
sāc ar to vai visas riepas vienāda izmēra, tad meklē vai kāds abs dačiks nav beigts, jo visaz man tā bija, ja abs dačiks kāds beigts tālāk par 3 robu neslēdzas
pirmkārt riepa viena priekšējā ir cita izmēra.
un abs dačiku mainot priekšejo bremžu disku arī nahrinizēju, tad jau laikam tur vaina, kā to vērst par labu ? | Offline | | |
JDS | 20. Feb 2013, 14:27 |
#3600
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
20 Feb 2013, 13:45:41 Mednieks rakstīja:
20 Feb 2013, 11:50:15 JDS rakstīja:
17 Feb 2013, 19:22:38 Mednieks rakstīja:
Kā ir ar izturību OEM ///M bamperi vs abs plastika?
Pieredze rāda, ka abs plastiku pat mazs ledus gabals aukstā laikā sadrupina. OEM ir ievērojami izturīgāks, vai liela atšķirība nav? Atminoties e34 bamperi - vācu aitu sunis priekšējam bamperim spēja tikai uztaisīt plaisu migliniekam.
Orgjinaalais M5 bampers iztureeja ledus bedri, uzseedies bij taa ka bampera apaksheejaa mala bij uzlociijusies liidz migliniekam Finaalaa tik braucot nost mazliet uzpleesa bamperi, bet tas arii bij pie ljoti lieliem miinusiem. ABS plastika jau sen buutu paskjiidusi
Bamperi, arii bij taada probleema peec taa trauka nomainiishanas, meistars teica ka atgaisosies ar laiku pats, tik pa briidim pielej klaat. Un viss bij kaartiibaa peec paaris dienaam.
Sorry, nesapratu kāda trauka nomainīšanas un kas bamperim atgaisojas?
Principā ar Tavu piemēru arī pietika, paldies.
Otraaa teksta dalja bij domaata lietotaajam ar niku Bamperis | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|