Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Gato_jurko | | Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.
Pirmām kārtām pārbaudi pie īstā cilvēka vai pareizi čipots! Čipot pareizi prot tik daži Latvijā! Pie 3t sāk vērties turbīne, tādēļ arī pie tiem apgriezieniem sāk lidot autiņš! Man pēc ieplūdes kolektora pielikšanas, nebija iesprausts 'jaudas detonācijas' devējs! Autiņš līdz 3t brauca sliktāk par žiguli, pēc tam lidoja! Drivers diagnosticēja, atrada momentā, sasprauda atpakaļ un viss ok! Neesmu galīgi specs, bet cik sapratu līdz atveras turbīne, jauda līdz tam tiek padota 'elektroniski'!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
Gato_jurko | | Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
05 Aug 2016, 12:36:09 @Driver rakstīja:
05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.
Varbut jasak ar diagnostiku, nevis turbinas nomainju
Viņam mana problēma
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.
ja zinatu kur jaskatas tad redztu anomaliju turbospiedienā Nem nu velreiz nost kolektoru un skaties kuras vakumtrubas ir psc vai noļurkatas nost. | Offline | | |
TMS777 | | Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: E39
| Iedegas check engine, ir kāds kas šodien varētu pieslēgt kompi un pateikt kas pa lietu. E39 2001.g | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
| volvo v40 panelis rāda Code pin. sieviete saka tas parādījās pēc braukšanas pa nelīdzenu grants ceļu. varbūt kāds ir sastapies ar kautko tādu? | Offline | | |
Gato_jurko | | Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
| To pin uz radio prasa vai panelī priekš degvielas patēriņa iestatījumiem? Vai v40 vēl nav tādu iestatījumu? Par vieglajiem nezinu, bet smagajiem visiem ir 4 nulles, ja nekas nav mainīts! Pin uz radio varēru būt apkalpes grāmatiņā!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
06 Aug 2016, 22:04:43 @Gato_jurko rakstīja:
To pin uz radio prasa vai panelī priekš degvielas patēriņa iestatījumiem? Vai v40 vēl nav tādu iestatījumu? Par vieglajiem nezinu, bet smagajiem visiem ir 4 nulles, ja nekas nav mainīts! Pin uz radio varēru būt apkalpes grāmatiņā!
to pin prasa instrumentu panelī, bet nav nekādas iespējas neko tur izmainīt. vietējie servisi rausta plecus.
sobrīd instrumentu panelī nedarbojas pilnīgi nekas. | Offline | | |
termcan | | Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
06 Aug 2016, 23:03:01 @streetlife rakstīja:
06 Aug 2016, 22:04:43 @Gato_jurko rakstīja:
To pin uz radio prasa vai panelī priekš degvielas patēriņa iestatījumiem? Vai v40 vēl nav tādu iestatījumu? Par vieglajiem nezinu, bet smagajiem visiem ir 4 nulles, ja nekas nav mainīts! Pin uz radio varēru būt apkalpes grāmatiņā!
to pin prasa instrumentu panelī, bet nav nekādas iespējas neko tur izmainīt. vietējie servisi rausta plecus.
sobrīd instrumentu panelī nedarbojas pilnīgi nekas.
Google "volvo v40 dashboard pin"
Ignition off,
press and hold the trip-km button,
Switch on ignition to position 2,
Wait a few seconds until service light flashes,
Release button,
Start the engine.
Otrs variants ir atslēgt akumulatoru uz ilgāku laiku. | Offline | | |
|
zr325 | | Kopš: 30. Oct 2015
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| Čau, lieta tāda, ka pirms neilga laika, zagļi paviesojās manā auto (E46 FL), līdz ar to bija jāmaina blakussēdētāja logs, mainot logu,šķiet esu sajājis gumijas, kas iet gar loga malu jo pēc aktīva lietus, salona durvīs( vietā kur var ielikt visādus niekus,apakšā pie saņu durvju tumbām) tur uzkrājas ūdens,izsūcas viņš cauri visai abšivkai.Konstat;eju tādu pašu problēmu arī šofera durvju pusē,bet mazāku, lai gan tur stikls netika mainīts, vienkārši slikti strāda arī pats stiklsa meh\anisms, kkur ieķīle ik pa laikam. Tad kādi varianti novērst šo problēmu?Šķiet ka atsevišķi tās gumija jaunas nav iespējams nekur dabūt,vai es kļudos? | Offline | | |
korpo | | Kopš: 28. Jun 2015
No: Liepāja
Ziņojumi: 77
Braucu ar: BMW E46 325i Touring, Ford Galaxy MKII
| pfl e46 epartos pa 140 eur pa tiešo no bmw var dabūt, varbūt fl kkas atšķiras, tāpēc paskaties realoem.com pēc savas mašīnas vai der, ja esi gatavs maksāt tik daudz par gumijām protams. | Offline | | |
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
| Sakiet kur skatīties kapēc manam e46 šajas vietās kur bilde apivilkts, gan vadītaja gan pasažieru puse ir slapjš pec stirpa lietus vai auto mazgāšanas? Iekšā itka netek, lūkas man nav taka es īsti nevaru iebraugt kur skaīties lai to novērstu, ganjau kāds ir ar to saskāries
| Offline | | |
murmurs | | Kopš: 26. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 530d
|
07 Aug 2016, 13:28:15 @Bemebers rakstīja:
Sakiet kur skatīties kapēc manam e46 šajas vietās kur bilde apivilkts, gan vadītaja gan pasažieru puse ir slapjš pec stirpa lietus vai auto mazgāšanas? Iekšā itka netek, lūkas man nav taka es īsti nevaru iebraugt kur skaīties lai to novērstu, ganjau kāds ir ar to saskāries
Izjauc durvju absivku,un piestiprina kārtīgi lietus plēvi kas ir durvīs, tikko čoms ar to cīnījās.[ Šo ziņu laboja murmurs, 07 Aug 2016, 13:36:38 ] | Offline | | |
Misterstvisters | | Kopš: 24. Nov 2013
Ziņojumi: 343
Braucu ar: ra ucuarB
| Ar pusautomātu gribu metināt nerūsējošo tēraudu, ko man vajag? Melnajam tēraudam lietoju CO2 ar parasto stiepli. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
07 Aug 2016, 13:59:33 @Misterstvisters rakstīja:
Ar pusautomātu gribu metināt nerūsējošo tēraudu, ko man vajag? Melnajam tēraudam lietoju CO2 ar parasto stiepli.
Var gadīties ka neko, atkarīgs no nerūsējošā sastāva
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Misterstvisters | | Kopš: 24. Nov 2013
Ziņojumi: 343
Braucu ar: ra ucuarB
|
07 Aug 2016, 14:10:44 @RSAWorkshop rakstīja:
07 Aug 2016, 13:59:33 @Misterstvisters rakstīja:
Ar pusautomātu gribu metināt nerūsējošo tēraudu, ko man vajag? Melnajam tēraudam lietoju CO2 ar parasto stiepli.
Var gadīties ka neko, atkarīgs no nerūsējošā sastāva
Nerūsējošā tērauda stieple? Atbilstoša gāze? Sametināt jau var, lai šuves nerūsē, tam jautāju.. | Offline | | |
Gato_jurko | | Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
07 Aug 2016, 13:28:15 @Bemebers rakstīja:
Sakiet kur skatīties kapēc manam e46 šajas vietās kur bilde apivilkts, gan vadītaja gan pasažieru puse ir slapjš pec stirpa lietus vai auto mazgāšanas? Iekšā itka netek, lūkas man nav taka es īsti nevaru iebraugt kur skaīties lai to novērstu, ganjau kāds ir ar to saskāries
Augšā gan jau mili šķirba un pa apšivku notek... durvis biki nosēdušās nav? Paņem sarkanu guašu ūdeni un patecini mazliet..pēc krāsas izsekosi... guaša notīrās bez problēmām.... vari pienu, bet kartīgi jāiztīra būs!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
|
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
07 Aug 2016, 14:20:10 @Misterstvisters rakstīja:
07 Aug 2016, 14:10:44 @RSAWorkshop rakstīja:
07 Aug 2016, 13:59:33 @Misterstvisters rakstīja:
Ar pusautomātu gribu metināt nerūsējošo tēraudu, ko man vajag? Melnajam tēraudam lietoju CO2 ar parasto stiepli.
Var gadīties ka neko, atkarīgs no nerūsējošā sastāva
Nerūsējošā tērauda stieple? Atbilstoša gāze? Sametināt jau var, lai šuves nerūsē, tam jautāju..
esu personigi metinajis ar nerusejosho stiepli nerzhaveiku ar co2,bet velams butu argons! | Offline | | |
Ted_Easy | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Priekule
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Autobūlves brīnumu
| Sveii! Kur LT ir kāds sakarīgs BMW šrots? Vairāk interesē Kaunas apkārtnē | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
06 Aug 2016, 23:13:37 @termcan rakstīja:
06 Aug 2016, 23:03:01 @streetlife rakstīja:
06 Aug 2016, 22:04:43 @Gato_jurko rakstīja:
To pin uz radio prasa vai panelī priekš degvielas patēriņa iestatījumiem? Vai v40 vēl nav tādu iestatījumu? Par vieglajiem nezinu, bet smagajiem visiem ir 4 nulles, ja nekas nav mainīts! Pin uz radio varēru būt apkalpes grāmatiņā!
to pin prasa instrumentu panelī, bet nav nekādas iespējas neko tur izmainīt. vietējie servisi rausta plecus.
sobrīd instrumentu panelī nedarbojas pilnīgi nekas.
Google "volvo v40 dashboard pin"
Ignition off,
press and hold the trip-km button,
Switch on ignition to position 2,
Wait a few seconds until service light flashes,
Release button,
Start the engine.
Otrs variants ir atslēgt akumulatoru uz ilgāku laiku.
lieta tāda ka neviens no šiem variantiem neder | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
07 Aug 2016, 22:14:50 @streetlife rakstīja:
06 Aug 2016, 23:13:37 @termcan rakstīja:
06 Aug 2016, 23:03:01 @streetlife rakstīja:
06 Aug 2016, 22:04:43 @Gato_jurko rakstīja:
To pin uz radio prasa vai panelī priekš degvielas patēriņa iestatījumiem? Vai v40 vēl nav tādu iestatījumu? Par vieglajiem nezinu, bet smagajiem visiem ir 4 nulles, ja nekas nav mainīts! Pin uz radio varēru būt apkalpes grāmatiņā!
to pin prasa instrumentu panelī, bet nav nekādas iespējas neko tur izmainīt. vietējie servisi rausta plecus.
sobrīd instrumentu panelī nedarbojas pilnīgi nekas.
Google "volvo v40 dashboard pin"
Ignition off,
press and hold the trip-km button,
Switch on ignition to position 2,
Wait a few seconds until service light flashes,
Release button,
Start the engine.
Otrs variants ir atslēgt akumulatoru uz ilgāku laiku.
lieta tāda ka neviens no šiem variantiem neder
....tāda šizīga ideja, bet, ja ir iebūvēts telefons, moš' kāda sena simkarte iekšā stāv, kurai uz brīdi kontaktiņš pazudis tai sitienā... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|