Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
NN777
04. Aug 2016, 20:08 #35661

Kopš: 04. Apr 2012

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Sveiki!
Varbūt lādam ir info par sekojošu lietu - plaši izplatītā xc90 kaite - nobira mufta pie reduktora (šlices aprāvu). Zinu, ka muftu piedāvā tikai MMR, bet esmu dzirdējis, ka Rīgā esot kādi puikas,kas izgatavo tādas pašas tikai norūda vēlviņas! Tantes teica, ka orģinālās muftas esot s*di. Paldies jau iepriekš
Offline
Bemebers
04. Aug 2016, 20:24 #35662

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: BMW E61 530xd


04 Aug 2016, 20:16:46 @Sancix rakstīja:

04 Aug 2016, 19:17:55 @Bemebers rakstīja:
Sveiki man muļķigs jautajums... Braucu ar e46 330i m54b30 dzinejs automats, kad vairak sportiski pabraukāts lidz redlainam un straujakiem uzvravienien tad salonā pie kājam ar sarkano apli avilktaja vieta abās puses jūtams karstums... Ta varētu būt kad sportiskak un pabraukā? Jautajums laikam dīvains, bet tāpat interese vai tur sāk pārkarst kautkas motors vai atrumkārba vajari vnk uzkarst vairak neka parasti dēļ tā ka vairak spiež uz gāzi?



Paskaties vai termo aizsargs virs kārbas ir vietā, bet kopumā, tas ir normāli, karstums veidojas no izplūdes.


nja man tā likas arī... aisargu palurešu
Offline
Bemebers
04. Aug 2016, 20:37 #35663

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: BMW E61 530xd

MAn vēlviens jautajums... KAd motors ir auksts un viņu pielaiž stūre griežas ļoti viegli, bet kad ir uzkarsis stūri paliek ļoti smagi grozīt un ir dzirdams mazliet dūcoša skaņa no motora telpas kad uzgaze un pagroza stūri... Kapec kad ir auksts vis darbojas, bet kad uzkarst paliek tik smagi? Ko būs jamiana šini gadījuma?
Offline
RS7
04. Aug 2016, 20:41 #35664

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Stures pastiprinatajs / reika pizgec

[ Šo ziņu laboja RS7, 04 Aug 2016, 20:42:04 ]

Offline
Bemebers
04. Aug 2016, 20:44 #35665

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: BMW E61 530xd


04 Aug 2016, 20:41:25 @RS7 rakstīja:
Stures pastiprinatajs / reika pizgec


reiku mainīju, bet nekas nemainījas...

[ Šo ziņu laboja Bemebers, 04 Aug 2016, 20:45:40 ]

Offline
Mixzzz
04. Aug 2016, 21:53 #35666

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

1. Kur var autiņam noskalot tā kārtīgi apakšu, lai varētu tur paņemt nost rūsu un uzklāt mastiku?
2. Iesakiet labu mastiku, kuru varētu apakšā tādā biezā kārtā uzklāt.
Offline
bmwaddict
05. Aug 2016, 00:37 #35667

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Aug 2016, 20:44:33 @Bemebers rakstīja:

04 Aug 2016, 20:41:25 @RS7 rakstīja:
Stures pastiprinatajs / reika pizgec

reiku mainīju, bet nekas nemainījas...

suuknis vecs un nolietojies vai bojaats. kameer ellja ir akuksta taa ir biezaaka un suuknis dod vajadziigo spiedienu, kaa uzkarst tad vairs nedod.
tu vispaar zini kas tur ir ieliets peec reikas nomainjas? varbuut vajag vienk svaigu Dexron III ieliet. Man tas ir paliidzeejis.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 05 Aug 2016, 02:04:34 ]

Offline
alnisg
05. Aug 2016, 08:34 #35668

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1969

Braucu ar:


04 Aug 2016, 20:08:52 @NN777 rakstīja:
Sveiki!
Varbūt lādam ir info par sekojošu lietu - plaši izplatītā xc90 kaite - nobira mufta pie reduktora (šlices aprāvu). Zinu, ka muftu piedāvā tikai MMR, bet esmu dzirdējis, ka Rīgā esot kādi puikas,kas izgatavo tādas pašas tikai norūda vēlviņas! Tantes teica, ka orģinālās muftas esot s*di. Paldies jau iepriekš

Prasi userim Archy96.
Offline
Maartuls
05. Aug 2016, 09:14 #35669

Kopš: 13. Nov 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Muti

Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.
Offline
JG1990
05. Aug 2016, 10:04 #35670

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Kāds varbūt zin kur iespējams iegādāties šadas bukses ar iekšējo diametru 40mm

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=8xvpj5fjwu3sggjsa07.jpg]
[/URL]
Offline
noisex
05. Aug 2016, 12:24 #35671

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6052

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Rīgā ir kāds, kas sakarīgi remontē (pārlodē vai ko tur) OBC pikseļu šleifu?

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
sergis15
05. Aug 2016, 12:35 #35672

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12095

Braucu ar: pikapu

Kur nopirkt auduma krāsu aerosolā?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Driver
05. Aug 2016, 12:36 #35673

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.

Varbut jasak ar diagnostiku, nevis turbinas nomainju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RSAWorkshop
05. Aug 2016, 12:38 #35674

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7412

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.
Tā jau nemēdz būt, ka auto neiet un anomālijas nerāda, drīzāk, ka anomālijas rāda, tikai nemāk viņas pamanīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Billy
05. Aug 2016, 18:49 #35675

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Kadam ir idejas..var but ir saskarsme bijusi kur meklet vainu ka M52 motoram pec adaptaciju nomesanas tas iet uzreiz treknaja?Stavot tuksgaita uz vietas..uzreiz iet treknaja.Virsu stav M50 iepude bet tas diez vai ko maina.Bija laiki kad viss bija ok..jau ilgu laiku nav ok un nevar atrast vainu.Vakumi parbauditi.Ja piesuktu tad jau ietu liesaja cik saprotu.
Offline
haizenberg
05. Aug 2016, 21:59 #35676

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65

Kur Lv var saregulet piekari,tipa sasvert un saregulet koilus,sagazumus utt?
Offline
bmwaddict
05. Aug 2016, 22:52 #35677

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


05 Aug 2016, 18:49:14 @Billy rakstīja:
Kadam ir idejas..var but ir saskarsme bijusi kur meklet vainu ka M52 motoram pec adaptaciju nomesanas tas iet uzreiz treknaja?Stavot tuksgaita uz vietas..uzreiz iet treknaja.Virsu stav M50 iepude bet tas diez vai ko maina.Bija laiki kad viss bija ok..jau ilgu laiku nav ok un nevar atrast vainu.Vakumi parbauditi.Ja piesuktu tad jau ietu liesaja cik saprotu.

dzineeja temperatuuras deveejs?
Offline
Gato_jurko
05. Aug 2016, 23:18 #35678

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.

Pirmām kārtām pārbaudi pie īstā cilvēka vai pareizi čipots! Čipot pareizi prot tik daži Latvijā! Pie 3t sāk vērties turbīne, tādēļ arī pie tiem apgriezieniem sāk lidot autiņš! Man pēc ieplūdes kolektora pielikšanas, nebija iesprausts 'jaudas detonācijas' devējs! Autiņš līdz 3t brauca sliktāk par žiguli, pēc tam lidoja! Drivers diagnosticēja, atrada momentā, sasprauda atpakaļ un viss ok! Neesmu galīgi specs, bet cik sapratu līdz atveras turbīne, jauda līdz tam tiek padota 'elektroniski'!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Gato_jurko
05. Aug 2016, 23:21 #35679

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


05 Aug 2016, 12:36:09 @Driver rakstīja:

05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.

Varbut jasak ar diagnostiku, nevis turbinas nomainju

Viņam mana problēma

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
uldens1
06. Aug 2016, 11:48 #35680

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16646

Braucu ar:


05 Aug 2016, 09:14:35 @Maartuls rakstīja:
Sveiki. Runa par e38 730d 2000g. Auto čipots,gadu braucu bez problēmām,te pekšņi vienā jaukā dienā stavēju pie luksafora un blakus piebrauca gredzenu pavēlnieks nikni gāzējot... lieta skaidra, jaspiež grīdā-tā arī daru! Prieks bija īss, pēc dažām sec atskan spradziens un iela dūmos,auto ari knapi kust +jocīga skaņa. Pirmā doma nošāva kūlera trubu-nepareizi! Nobraucot malā secinu, ka iepludes kolektors ir uzgājis gaisā. Samainu kolektoru,viss bumbās,bet šeit sākas problēma. Jauda mizai vairs parādās tikai pie 2.7k-3k. Ar maziem apgriezieniem negrib kustet ,kā pirms tam... kas varētu būt pie vainas??? Gar kolektoru garām nepūš! Vienam paziņam ar 2.5d tiesi šada problēm,paknibinājas gar ieplūdnieku un raviens paradaas ari pie 3k. Diagnostikā anormālijas nekādas itkā nerāda.
ja zinatu kur jaskatas tad redztu anomaliju turbospiedienā Nem nu velreiz nost kolektoru un skaties kuras vakumtrubas ir psc vai noļurkatas nost.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo