Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
|
21 Nov 2024, 12:36:59 @shirminieks rakstīja:
21 Nov 2024, 11:58:09 @Gestus rakstīja:
Katrs pērk pēc savas rocības un te cilvēkiem nav ko pārmest, es jau saprotu, mums visiem vidējā alga ir pāris K EUR un varam vai nu pāris mēnešos sakrāt jaunam Tiguanam, vai arī maksāt tuvu 600 EUR mēnesī līzingu, ja ņem kādus 5,5k EUR pirmo iemaksa, kura katram vidējam Latvijas stāv zeķē.
Vai arī tomēr skatās no savas rocības un maksā piemēram ap 300 EUR līzingu, bet brauc ar lietotu auto.
Nevajag dzīvot ilūzijā, ja es saņemu 5k EUR algu, tā bija laikam powera vidējā tad visi sanēm un visi tikai var atļauties pirkt jaunus auto no salona, jo lietots auto tak ir sūds.
Ir pieprasījums, attiecīgi ir arī cena. Ne jau aiz tautas pārbagātības pērk lietotus auto.
Es jau vairāk par to, ka tā cena par 7-gadus vecu Tiguan ir pilnībā neadekvāta, nevis to, ka visiem tagad jāpērk jauni Tiguan
Bet kā noteikt adekvātu vērtību ? Es tīri tā saprast vai ir kāda formula, kas pasaka priekšā cik jābūt tirgus vērtībai ? Nu teiksim jauna auto cena un tad sākt atņemt noteiktus kritērijus, vecumu, nobraukumu, stāvokli utt ?
Mēs tikai bļaujam, ka cena neadekvāta, bet tā arī nav neviens pateicis cik būtu jāmaksā un kā to noteikt ?
Kā jau rakstīju, ja neviens nepirktu, tad arī cenas kristos, bet tā kā ir pieprasījums, tad arī cena turas.
Cenu regulē pieprasījums, pieprasījums kritīsies, cenas ar sāks kristies. Protams, ka arī nedaudz dīleri maisa gaisu, jo tagad lielākā daļa tirgo visas markas, un protams ar savu uzcenojumu, kas sākas no 3+ k EUR, attiecīgi arī tiek uzturēta augstā cena.
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Varbūt kāds ir auto meklējumos.
Pieejams hokeja trenera Arta Ābola ļoti koptais un uzpasētais Bmw.
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/U....html?1732187702
Pm | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
21 Nov 2024, 13:04:46 @Gestus rakstīja:
21 Nov 2024, 12:36:59 @shirminieks rakstīja:
21 Nov 2024, 11:58:09 @Gestus rakstīja:
Katrs pērk pēc savas rocības un te cilvēkiem nav ko pārmest, es jau saprotu, mums visiem vidējā alga ir pāris K EUR un varam vai nu pāris mēnešos sakrāt jaunam Tiguanam, vai arī maksāt tuvu 600 EUR mēnesī līzingu, ja ņem kādus 5,5k EUR pirmo iemaksa, kura katram vidējam Latvijas stāv zeķē.
Vai arī tomēr skatās no savas rocības un maksā piemēram ap 300 EUR līzingu, bet brauc ar lietotu auto.
Nevajag dzīvot ilūzijā, ja es saņemu 5k EUR algu, tā bija laikam powera vidējā tad visi sanēm un visi tikai var atļauties pirkt jaunus auto no salona, jo lietots auto tak ir sūds.
Ir pieprasījums, attiecīgi ir arī cena. Ne jau aiz tautas pārbagātības pērk lietotus auto.
Es jau vairāk par to, ka tā cena par 7-gadus vecu Tiguan ir pilnībā neadekvāta, nevis to, ka visiem tagad jāpērk jauni Tiguan
Bet kā noteikt adekvātu vērtību ? Es tīri tā saprast vai ir kāda formula, kas pasaka priekšā cik jābūt tirgus vērtībai ? Nu teiksim jauna auto cena un tad sākt atņemt noteiktus kritērijus, vecumu, nobraukumu, stāvokli utt ?
Mēs tikai bļaujam, ka cena neadekvāta, bet tā arī nav neviens pateicis cik būtu jāmaksā un kā to noteikt ?
Kā jau rakstīju, ja neviens nepirktu, tad arī cenas kristos, bet tā kā ir pieprasījums, tad arī cena turas.
Cenu regulē pieprasījums, pieprasījums kritīsies, cenas ar sāks kristies. Protams, ka arī nedaudz dīleri maisa gaisu, jo tagad lielākā daļa tirgo visas markas, un protams ar savu uzcenojumu, kas sākas no 3+ k EUR, attiecīgi arī tiek uzturēta augstā cena.
Pēc būtības normālos tirgus apstākļos (kur nav jaunu auto deficīts vai ierobežotas-izlaides modelis, kam nākotnē vērtība augs) katram auto ir divi vērtības punkti - jauna auto cena, un metāllūžņu cena auto ekspluatācijas termiņa beigās; tālāk jau jautājums kā šos divus punktus savienot pa vidu.
Jo vecāks auto, jo augstākas ekspluatācijas izmaksas (remonti) un mazāka auto ekspluatācijas vērtība (t.i. - lietotājs būtu gatavs maksāt vairāk par jauna VW Golf ekspluatāciju nekā 10-gadus veca / 200k nogājuša VW Golf ekspluatāciju).
Tāds adekvāts aprēķins būtu pieņemt, ka vidējs auto zaudē pusi savas vērtības katrus 4-5 gados (14-15%/gadā) - tad sanāk, ka ja jauns auto maksā 50kEUR, 5g vecs ar ~100k km maksātu ~22kEUR, 10g vecs ar ~200k km maksātu 11kEUR, 15g vecs ar ~300k maksātu 6kEUR, utt.
Normālu auto vērtību amortizāciju var redzēt UK-auto tirgū, jo tur nav austrumeiropieši, kas izpērk Vācu nobrauktās miskastes | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1165
Braucu ar:
|
21 Nov 2024, 15:00:36 @shirminieks rakstīja:
Normālu auto vērtību amortizāciju var redzēt UK-auto tirgū, jo tur nav austrumeiropieši, kas izpērk Vācu nobrauktās miskastes
Nevar. Tur ir inšūrancs, kas vecām miskastēm ir kosmosā. | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
| ...,taču, aizmirstiet, ka lietotu autiņu tirgū darbojas kādi rakstītie likumi. Darbojas nerakstītie džungļu likumi, kas pasaka, ja targašs prot pārdot sūdu uz kociņa, viš' to pārdos, bet, ja pircējs ir idiņš, viš' nopirks sūdu uz kociņa. | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
| Ja kadam interesē ir pieejami divi BMW.
BMW 218d Gran Tourer, 2017, melns, sportline, melns ādas sporta salons ar apsildi, lielais ekrāns, automāts, 7 vietas, led lukturi utt.
13k eur vai maiņa pret lielāku auto ar manu piemaksu.
BMW 330i, manuālis, 2000.gada, kabriolets, ir arī cietais jumts, m paka, melns.
7000 EUR vai samainīšu pret kādu E21, 30, 34 ar manu piemaksu. vai Z3 coupe.
!!! Dīzeļus nepiedāvāt !!![ Šo ziņu laboja Edzhus, 21 Nov 2024, 16:38:17 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
21 Nov 2024, 16:18:13 @alnisg rakstīja:
...,taču, aizmirstiet, ka lietotu autiņu tirgū darbojas kādi rakstītie likumi. Darbojas nerakstītie džungļu likumi, kas pasaka, ja targašs prot pārdot sūdu uz kociņa, viš' to pārdos, bet, ja pircējs ir idiņš, viš' nopirks sūdu uz kociņa.
Protams, ka tirgū visu nosaka pieprasījuma un piedāvājuma attiecība konkrētajā mirklī - arī 2007.gada vidū, kad sērijveida dzīvokļus pirka pa 1.4-2.0kEUR/m2, to noteica pieprasījuma/piedāvājuma attiecība, bet tā nebija racionāla un ilgtspējīga cena; beigās kāds palika turot maisu
Esmu pārliecināts, ka arī tagad būs daudzi, kas pēdējo 18-mēnešu laikā ir nopirkuši mazlietotus (2-3g vecus) auto pa jaunu cenu (10-15% zem jauna), sajutīs ļoti lielu vērtības kritumu.
21 Nov 2024, 15:56:02 @versatile rakstīja:
21 Nov 2024, 15:00:36 @shirminieks rakstīja:
Normālu auto vērtību amortizāciju var redzēt UK-auto tirgū, jo tur nav austrumeiropieši, kas izpērk Vācu nobrauktās miskastes
Nevar. Tur ir inšūrancs, kas vecām miskastēm ir kosmosā.
Nav tik traki ar to apdrošināšanu, ja esi adekvāts bez avāriju vēstures | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|