Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
Gestus
Vakar, 13:04 #35641

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti


21 Nov 2024, 12:36:59 @shirminieks rakstīja:

21 Nov 2024, 11:58:09 @Gestus rakstīja:
Katrs pērk pēc savas rocības un te cilvēkiem nav ko pārmest, es jau saprotu, mums visiem vidējā alga ir pāris K EUR un varam vai nu pāris mēnešos sakrāt jaunam Tiguanam, vai arī maksāt tuvu 600 EUR mēnesī līzingu, ja ņem kādus 5,5k EUR pirmo iemaksa, kura katram vidējam Latvijas stāv zeķē.

Vai arī tomēr skatās no savas rocības un maksā piemēram ap 300 EUR līzingu, bet brauc ar lietotu auto.

Nevajag dzīvot ilūzijā, ja es saņemu 5k EUR algu, tā bija laikam powera vidējā tad visi sanēm un visi tikai var atļauties pirkt jaunus auto no salona, jo lietots auto tak ir sūds.

Ir pieprasījums, attiecīgi ir arī cena. Ne jau aiz tautas pārbagātības pērk lietotus auto.


Es jau vairāk par to, ka tā cena par 7-gadus vecu Tiguan ir pilnībā neadekvāta, nevis to, ka visiem tagad jāpērk jauni Tiguan


Bet kā noteikt adekvātu vērtību ? Es tīri tā saprast vai ir kāda formula, kas pasaka priekšā cik jābūt tirgus vērtībai ? Nu teiksim jauna auto cena un tad sākt atņemt noteiktus kritērijus, vecumu, nobraukumu, stāvokli utt ?

Mēs tikai bļaujam, ka cena neadekvāta, bet tā arī nav neviens pateicis cik būtu jāmaksā un kā to noteikt ?

Kā jau rakstīju, ja neviens nepirktu, tad arī cenas kristos, bet tā kā ir pieprasījums, tad arī cena turas.

Cenu regulē pieprasījums, pieprasījums kritīsies, cenas ar sāks kristies. Protams, ka arī nedaudz dīleri maisa gaisu, jo tagad lielākā daļa tirgo visas markas, un protams ar savu uzcenojumu, kas sākas no 3+ k EUR, attiecīgi arī tiek uzturēta augstā cena.



Offline
daticho
Vakar, 13:16 #35642

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Varbūt kāds ir auto meklējumos.
Pieejams hokeja trenera Arta Ābola ļoti koptais un uzpasētais Bmw.

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/U....html?1732187702

Pm
Offline
shirminieks
Vakar, 15:00 #35643

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1708

Braucu ar: 81


21 Nov 2024, 13:04:46 @Gestus rakstīja:

21 Nov 2024, 12:36:59 @shirminieks rakstīja:

21 Nov 2024, 11:58:09 @Gestus rakstīja:
Katrs pērk pēc savas rocības un te cilvēkiem nav ko pārmest, es jau saprotu, mums visiem vidējā alga ir pāris K EUR un varam vai nu pāris mēnešos sakrāt jaunam Tiguanam, vai arī maksāt tuvu 600 EUR mēnesī līzingu, ja ņem kādus 5,5k EUR pirmo iemaksa, kura katram vidējam Latvijas stāv zeķē.

Vai arī tomēr skatās no savas rocības un maksā piemēram ap 300 EUR līzingu, bet brauc ar lietotu auto.

Nevajag dzīvot ilūzijā, ja es saņemu 5k EUR algu, tā bija laikam powera vidējā tad visi sanēm un visi tikai var atļauties pirkt jaunus auto no salona, jo lietots auto tak ir sūds.

Ir pieprasījums, attiecīgi ir arī cena. Ne jau aiz tautas pārbagātības pērk lietotus auto.


Es jau vairāk par to, ka tā cena par 7-gadus vecu Tiguan ir pilnībā neadekvāta, nevis to, ka visiem tagad jāpērk jauni Tiguan


Bet kā noteikt adekvātu vērtību ? Es tīri tā saprast vai ir kāda formula, kas pasaka priekšā cik jābūt tirgus vērtībai ? Nu teiksim jauna auto cena un tad sākt atņemt noteiktus kritērijus, vecumu, nobraukumu, stāvokli utt ?

Mēs tikai bļaujam, ka cena neadekvāta, bet tā arī nav neviens pateicis cik būtu jāmaksā un kā to noteikt ?

Kā jau rakstīju, ja neviens nepirktu, tad arī cenas kristos, bet tā kā ir pieprasījums, tad arī cena turas.

Cenu regulē pieprasījums, pieprasījums kritīsies, cenas ar sāks kristies. Protams, ka arī nedaudz dīleri maisa gaisu, jo tagad lielākā daļa tirgo visas markas, un protams ar savu uzcenojumu, kas sākas no 3+ k EUR, attiecīgi arī tiek uzturēta augstā cena.



Pēc būtības normālos tirgus apstākļos (kur nav jaunu auto deficīts vai ierobežotas-izlaides modelis, kam nākotnē vērtība augs) katram auto ir divi vērtības punkti - jauna auto cena, un metāllūžņu cena auto ekspluatācijas termiņa beigās; tālāk jau jautājums kā šos divus punktus savienot pa vidu.

Jo vecāks auto, jo augstākas ekspluatācijas izmaksas (remonti) un mazāka auto ekspluatācijas vērtība (t.i. - lietotājs būtu gatavs maksāt vairāk par jauna VW Golf ekspluatāciju nekā 10-gadus veca / 200k nogājuša VW Golf ekspluatāciju).

Tāds adekvāts aprēķins būtu pieņemt, ka vidējs auto zaudē pusi savas vērtības katrus 4-5 gados (14-15%/gadā) - tad sanāk, ka ja jauns auto maksā 50kEUR, 5g vecs ar ~100k km maksātu ~22kEUR, 10g vecs ar ~200k km maksātu 11kEUR, 15g vecs ar ~300k maksātu 6kEUR, utt.

Normālu auto vērtību amortizāciju var redzēt UK-auto tirgū, jo tur nav austrumeiropieši, kas izpērk Vācu nobrauktās miskastes
Offline
versatile
Vakar, 15:56 #35644

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1165

Braucu ar:


21 Nov 2024, 15:00:36 @shirminieks rakstīja:

Normālu auto vērtību amortizāciju var redzēt UK-auto tirgū, jo tur nav austrumeiropieši, kas izpērk Vācu nobrauktās miskastes

Nevar. Tur ir inšūrancs, kas vecām miskastēm ir kosmosā.
Offline
alnisg
Vakar, 16:18 #35645

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:

...,taču, aizmirstiet, ka lietotu autiņu tirgū darbojas kādi rakstītie likumi. Darbojas nerakstītie džungļu likumi, kas pasaka, ja targašs prot pārdot sūdu uz kociņa, viš' to pārdos, bet, ja pircējs ir idiņš, viš' nopirks sūdu uz kociņa.
Offline
Edzhus
Vakar, 16:34 #35646

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Ja kadam interesē ir pieejami divi BMW.

BMW 218d Gran Tourer, 2017, melns, sportline, melns ādas sporta salons ar apsildi, lielais ekrāns, automāts, 7 vietas, led lukturi utt.

13k eur vai maiņa pret lielāku auto ar manu piemaksu.

BMW 330i, manuālis, 2000.gada, kabriolets, ir arī cietais jumts, m paka, melns.

7000 EUR vai samainīšu pret kādu E21, 30, 34 ar manu piemaksu. vai Z3 coupe.

!!! Dīzeļus nepiedāvāt !!!

[ Šo ziņu laboja Edzhus, 21 Nov 2024, 16:38:17 ]

Offline
shirminieks
Vakar, 17:02 #35647

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1708

Braucu ar: 81


21 Nov 2024, 16:18:13 @alnisg rakstīja:
...,taču, aizmirstiet, ka lietotu autiņu tirgū darbojas kādi rakstītie likumi. Darbojas nerakstītie džungļu likumi, kas pasaka, ja targašs prot pārdot sūdu uz kociņa, viš' to pārdos, bet, ja pircējs ir idiņš, viš' nopirks sūdu uz kociņa.


Protams, ka tirgū visu nosaka pieprasījuma un piedāvājuma attiecība konkrētajā mirklī - arī 2007.gada vidū, kad sērijveida dzīvokļus pirka pa 1.4-2.0kEUR/m2, to noteica pieprasījuma/piedāvājuma attiecība, bet tā nebija racionāla un ilgtspējīga cena; beigās kāds palika turot maisu

Esmu pārliecināts, ka arī tagad būs daudzi, kas pēdējo 18-mēnešu laikā ir nopirkuši mazlietotus (2-3g vecus) auto pa jaunu cenu (10-15% zem jauna), sajutīs ļoti lielu vērtības kritumu.


21 Nov 2024, 15:56:02 @versatile rakstīja:

21 Nov 2024, 15:00:36 @shirminieks rakstīja:

Normālu auto vērtību amortizāciju var redzēt UK-auto tirgū, jo tur nav austrumeiropieši, kas izpērk Vācu nobrauktās miskastes

Nevar. Tur ir inšūrancs, kas vecām miskastēm ir kosmosā.


Nav tik traki ar to apdrošināšanu, ja esi adekvāts bez avāriju vēstures
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo