Autors | Ziņojums |
Staris | 10. Feb 2011, 17:00 |
#3561
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā situācija, ka tikai labais logs nestrādā. Kreisais logs strādā. Drošinātājs ok.
Ko esmu izdarījis:
Attaisīju abas durvis un pamērīju lielajam kontaktam strāvas. Ja ejošajām durvīm savieno (piemēram) kontaktā esošo a vadu ar b, tad visu laiku ir 12v, ja a ar c, tad 12v parādās tikai tad, kad nospiežu loga pacēlāja pogu uz augšu. a+d - nospiežot uz leju.
Neejošajām durvīm nav nekādas reakcijas. Slēdžus arī esmu mainījis vietām un abi strādā.
Skatījos vadus vietā, kas iet cauri durvīm iekšā auto korpusā zem bardačoka - viss kārtībā. Nekas nav pārspiests. Tālāk tie vadi aiziet kaut kur gar kaut kādu vadības bloku, aiz pečkas, līdz pedāļiem. Nekur vados nav mitrums redzams vai citas vizuālas problēmas. Kā atrast strāvu? Varbūt masa vainīga? ir kaut kas specifisks šajā logu vadu shēmā?
īsti nezinu pie kā tālāk ķerties klāt
P.S. neejošais logs nereaģē pat aizverot/atverot durvis. Nestaigā uz augšu/leju. Motoriņš netikšķ[ Šo ziņu laboja Staris, 10 Feb 2011, 17:02:44 ] |
Offline | |
|
es007 | 10. Feb 2011, 17:17 |
#3562
|
|
Kopš: 28. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: E36
| Pasakat kāds vai visiem E36 aizmugurējie "plaukti" nāk vienādi..? |
Offline | |
|
GF5933 | 10. Feb 2011, 22:59 |
#3563
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
| Variet mani nievāt, variet mani nīst, bet esmu te pilnīgi svaigs un pie tam vēl TDSists. Bet jautājums sekojošs, te ir kāds kurš sūkni TDSam var saregulēt un kādas izmaksas tam aptuveni varētu būt? |
Offline | |
|
ozo | 10. Feb 2011, 23:13 |
#3564
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
10 Feb 2011, 17:00:25 Staris rakstīja:
Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā situācija, ka tikai labais logs nestrādā. Kreisais logs strādā. Drošinātājs ok.
Ko esmu izdarījis:
Attaisīju abas durvis un pamērīju lielajam kontaktam strāvas. Ja ejošajām durvīm savieno (piemēram) kontaktā esošo a vadu ar b, tad visu laiku ir 12v, ja a ar c, tad 12v parādās tikai tad, kad nospiežu loga pacēlāja pogu uz augšu. a+d - nospiežot uz leju.
Neejošajām durvīm nav nekādas reakcijas. Slēdžus arī esmu mainījis vietām un abi strādā.
Skatījos vadus vietā, kas iet cauri durvīm iekšā auto korpusā zem bardačoka - viss kārtībā. Nekas nav pārspiests. Tālāk tie vadi aiziet kaut kur gar kaut kādu vadības bloku, aiz pečkas, līdz pedāļiem. Nekur vados nav mitrums redzams vai citas vizuālas problēmas. Kā atrast strāvu? Varbūt masa vainīga? ir kaut kas specifisks šajā logu vadu shēmā?
īsti nezinu pie kā tālāk ķerties klāt
P.S. neejošais logs nereaģē pat aizverot/atverot durvis. Nestaigā uz augšu/leju. Motoriņš netikšķ
Logu mehanisms visdrizak beigts, man bija E36 tiesi tas pats un peec sala! |
Offline | |
|
Ch | 11. Feb 2011, 00:07 |
#3565
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Feb 2011, 23:13:35 ozo rakstīja:
10 Feb 2011, 17:00:25 Staris rakstīja:
Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un (...)
Logu mehanisms visdrizak beigts, man bija E36 tiesi tas pats un peec sala!
Tur gan bija bish citādāk - motoriņš tikšķēja, kad spaidīja pogu!
Oglītēm tad bija pizdauskas.[ Šo ziņu laboja Ch, 11 Feb 2011, 00:16:15 ] |
Offline | |
|
Staris | 11. Feb 2011, 11:27 |
#3566
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| nu pag. Es tak rakstīju, ka štekerī nepienāk strāva.
Problēma ir citur, ne motorā. Ja motorā būtu problēma, tad vismaz pienākošajos vados būtu strāvai jābūt. Vienām durvīm štekerī viss notiek, otrām nenotiek. Tātad līdz štekerim nemaz neatnāk strāva, kas kustinātu motoru |
Offline | |
|
josi | 11. Feb 2011, 12:16 |
#3567
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Kura gada auto, ar ZKE vai vadības bloku durvīs?
|
Online | |
|
Christian | 11. Feb 2011, 12:19 |
#3568
|
|
Kopš: 19. Jun 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 972
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S
| situācija apraksts: braucot taisni un palaižot stūri vaļā var novērot, ka auto velk pa kreisi, dažreiz tomēr brauc taisni. Kur ir problēma? Ja būtu savērsums, disbalansēti riteņi, vai tad nevajadzētu visu laiku vilkt uz vienu pusi? Ritošais tika pārbaudīts un atzīts par labu esam. |
Offline | |
|
|
eddylee | 11. Feb 2011, 12:21 |
#3569
|
|
Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
| no 93,08 naaak ar zke pirms tam ar zv moduli! |
Offline | |
|
eddylee | 11. Feb 2011, 12:22 |
#3570
|
|
Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
|
11 Feb 2011, 12:19:08 Christian rakstīja:
situācija apraksts: braucot taisni un palaižot stūri vaļā var novērot, ka auto velk pa kreisi, dažreiz tomēr brauc taisni. Kur ir problēma? Ja būtu savērsums, disbalansēti riteņi, vai tad nevajadzētu visu laiku vilkt uz vienu pusi? Ritošais tika pārbaudīts un atzīts par labu esam.
piepumpee riepas vienaadi! |
Offline | |
|
Cumpars | 11. Feb 2011, 12:30 |
#3571
|
|
Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
|
11 Feb 2011, 12:22:39 eddylee rakstīja:
11 Feb 2011, 12:19:08 Christian rakstīja:
situācija apraksts: braucot taisni un palaižot stūri vaļā var novērot, ka auto velk pa kreisi, dažreiz tomēr brauc taisni. Kur ir problēma? Ja būtu savērsums, disbalansēti riteņi, vai tad nevajadzētu visu laiku vilkt uz vienu pusi? Ritošais tika pārbaudīts un atzīts par labu esam.
piepumpee riepas vienaadi!
Vējš arī var būt, pēdējās dienas liels vējš un uz šosejas jūtami ietekmē auto taisnvirziena kustību |
Offline | |
|
Puce | 11. Feb 2011, 17:35 |
#3572
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Šodien viens 323 tika pie klasiskā izskata Magnaflow izpūtēja gala bunduļa. Izskatās labi, skan tik pat labi.
Lai uzliktu šo bunduli tika paplašināta difuzora atvere, pēc tam arī nokrāsota. Izskats kā no rūpnīcas.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
RENIO | 11. Feb 2011, 17:36 |
#3573
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
| Kādas izmaksas šādam ir? |
Offline | |
|
Puce | 11. Feb 2011, 17:51 |
#3574
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Bundulis 164Ls
Divas Powerflex cietās izpūtēja gumijas: 12Ls
Darbs 45Ls
Papildus materiāli 10Ls
Difuzora modifikācija 35Ls
Viss tiek metināts ar TIG nevis pusautomātu.[ Šo ziņu laboja Puce, 11 Feb 2011, 17:52:11 ]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Bagio | 11. Feb 2011, 17:56 |
#3575
|
|
Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
|
11 Feb 2011, 17:51:40 Puce rakstīja:
Bundulis 164Ls
Divas Powerflex cietās izpūtēja gumijas: 12Ls
Darbs 45Ls
Papildus materiāli 10Ls
Difuzora modifikācija 35Ls
Viss tiek metināts ar TIG nevis pusautomātu.
diez kas ietilps difuzora modifikācijā? izgriezt lielāku caurumu? |
Offline | |
|
Puce | 11. Feb 2011, 18:09 |
#3576
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Izgriezīsi respektīvi uztaisīsi, tā lai māte nepateiktu, ka tu tur kaut ko esi darījis?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
|
marcis74 | 11. Feb 2011, 19:34 |
#3577
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
10 Feb 2011, 17:00:25 Staris rakstīja:
Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā situācija, ka tikai labais logs nestrādā. Kreisais logs strādā. Drošinātājs ok.
Ko esmu izdarījis:
Attaisīju abas durvis un pamērīju lielajam kontaktam strāvas. Ja ejošajām durvīm savieno (piemēram) kontaktā esošo a vadu ar b, tad visu laiku ir 12v, ja a ar c, tad 12v parādās tikai tad, kad nospiežu loga pacēlāja pogu uz augšu. a+d - nospiežot uz leju.
Neejošajām durvīm nav nekādas reakcijas. Slēdžus arī esmu mainījis vietām un abi strādā.
Skatījos vadus vietā, kas iet cauri durvīm iekšā auto korpusā zem bardačoka - viss kārtībā. Nekas nav pārspiests. Tālāk tie vadi aiziet kaut kur gar kaut kādu vadības bloku, aiz pečkas, līdz pedāļiem. Nekur vados nav mitrums redzams vai citas vizuālas problēmas. Kā atrast strāvu? Varbūt masa vainīga? ir kaut kas specifisks šajā logu vadu shēmā?
īsti nezinu pie kā tālāk ķerties klāt
P.S. neejošais logs nereaģē pat aizverot/atverot durvis. Nestaigā uz augšu/leju. Motoriņš netikšķ
Strāvu pirms/pēc slēdža (kas salonā) pārbaudīji |
Offline | |
|
Timur | 11. Feb 2011, 21:26 |
#3578
|
|
Kopš: 09. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 620
Braucu ar:
| 320i 92gada, der mehaniska atrum-karba no m52 2.0?
No kadiem modeliem vispar der karbas? |
Offline | |
|
freimo | 11. Feb 2011, 21:46 |
#3579
|
|
Kopš: 26. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2400
Braucu ar: F31 M-Sport
|
11 Feb 2011, 17:51:40 Puce rakstīja:
Bundulis 164Ls
Divas Powerflex cietās izpūtēja gumijas: 12Ls
Darbs 45Ls
Papildus materiāli 10Ls
Difuzora modifikācija 35Ls
Viss tiek metināts ar TIG nevis pusautomātu.
Viss jau skaisi un tā, bet vai tiešām tā skaņa un izskats ir 266 Ls vērts??? |
Offline | |
|
felo | 11. Feb 2011, 22:11 |
#3580
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 178
Braucu ar: Opel Ascona
| lieta taada, ka e36 tika mainits motors un "meistars" ar savam likajam rokam salika taa, ka tagad nospiezot sajuga pedali tas paliek griida pats vins nemaceja/nezinaja risinat sho problemu tapec varbut ir kaadi minejumi kapec tas pedaalis paliek izspiests? |
Offline | |
|