Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
Staris
10. Feb 2011, 17:00 #3561

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā situācija, ka tikai labais logs nestrādā. Kreisais logs strādā. Drošinātājs ok.
Ko esmu izdarījis:
Attaisīju abas durvis un pamērīju lielajam kontaktam strāvas. Ja ejošajām durvīm savieno (piemēram) kontaktā esošo a vadu ar b, tad visu laiku ir 12v, ja a ar c, tad 12v parādās tikai tad, kad nospiežu loga pacēlāja pogu uz augšu. a+d - nospiežot uz leju.
Neejošajām durvīm nav nekādas reakcijas. Slēdžus arī esmu mainījis vietām un abi strādā.
Skatījos vadus vietā, kas iet cauri durvīm iekšā auto korpusā zem bardačoka - viss kārtībā. Nekas nav pārspiests. Tālāk tie vadi aiziet kaut kur gar kaut kādu vadības bloku, aiz pečkas, līdz pedāļiem. Nekur vados nav mitrums redzams vai citas vizuālas problēmas. Kā atrast strāvu? Varbūt masa vainīga? ir kaut kas specifisks šajā logu vadu shēmā?
īsti nezinu pie kā tālāk ķerties klāt

P.S. neejošais logs nereaģē pat aizverot/atverot durvis. Nestaigā uz augšu/leju. Motoriņš netikšķ

[ Šo ziņu laboja Staris, 10 Feb 2011, 17:02:44 ]

Offline
es007
10. Feb 2011, 17:17 #3562

Kopš: 28. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: E36

Pasakat kāds vai visiem E36 aizmugurējie "plaukti" nāk vienādi..?
Offline
GF5933
10. Feb 2011, 22:59 #3563

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201

Variet mani nievāt, variet mani nīst, bet esmu te pilnīgi svaigs un pie tam vēl TDSists. Bet jautājums sekojošs, te ir kāds kurš sūkni TDSam var saregulēt un kādas izmaksas tam aptuveni varētu būt?
Offline
ozo
10. Feb 2011, 23:13 #3564

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


10 Feb 2011, 17:00:25 Staris rakstīja:
Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā situācija, ka tikai labais logs nestrādā. Kreisais logs strādā. Drošinātājs ok.
Ko esmu izdarījis:
Attaisīju abas durvis un pamērīju lielajam kontaktam strāvas. Ja ejošajām durvīm savieno (piemēram) kontaktā esošo a vadu ar b, tad visu laiku ir 12v, ja a ar c, tad 12v parādās tikai tad, kad nospiežu loga pacēlāja pogu uz augšu. a+d - nospiežot uz leju.
Neejošajām durvīm nav nekādas reakcijas. Slēdžus arī esmu mainījis vietām un abi strādā.
Skatījos vadus vietā, kas iet cauri durvīm iekšā auto korpusā zem bardačoka - viss kārtībā. Nekas nav pārspiests. Tālāk tie vadi aiziet kaut kur gar kaut kādu vadības bloku, aiz pečkas, līdz pedāļiem. Nekur vados nav mitrums redzams vai citas vizuālas problēmas. Kā atrast strāvu? Varbūt masa vainīga? ir kaut kas specifisks šajā logu vadu shēmā?
īsti nezinu pie kā tālāk ķerties klāt

P.S. neejošais logs nereaģē pat aizverot/atverot durvis. Nestaigā uz augšu/leju. Motoriņš netikšķ


Logu mehanisms visdrizak beigts, man bija E36 tiesi tas pats un peec sala!
Offline
Ch
11. Feb 2011, 00:07 #3565

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Feb 2011, 23:13:35 ozo rakstīja:

10 Feb 2011, 17:00:25 Staris rakstīja:
Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un (...)


Logu mehanisms visdrizak beigts, man bija E36 tiesi tas pats un peec sala!


Tur gan bija bish citādāk - motoriņš tikšķēja, kad spaidīja pogu!

Oglītēm tad bija pizdauskas.

[ Šo ziņu laboja Ch, 11 Feb 2011, 00:16:15 ]

Offline
Staris
11. Feb 2011, 11:27 #3566

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

nu pag. Es tak rakstīju, ka štekerī nepienāk strāva.
Problēma ir citur, ne motorā. Ja motorā būtu problēma, tad vismaz pienākošajos vados būtu strāvai jābūt. Vienām durvīm štekerī viss notiek, otrām nenotiek. Tātad līdz štekerim nemaz neatnāk strāva, kas kustinātu motoru
Offline
josi
11. Feb 2011, 12:16 #3567

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Kura gada auto, ar ZKE vai vadības bloku durvīs?
Online
Christian
11. Feb 2011, 12:19 #3568

Kopš: 19. Jun 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 972

Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S

situācija apraksts: braucot taisni un palaižot stūri vaļā var novērot, ka auto velk pa kreisi, dažreiz tomēr brauc taisni. Kur ir problēma? Ja būtu savērsums, disbalansēti riteņi, vai tad nevajadzētu visu laiku vilkt uz vienu pusi? Ritošais tika pārbaudīts un atzīts par labu esam.
Offline
eddylee
11. Feb 2011, 12:21 #3569

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

no 93,08 naaak ar zke pirms tam ar zv moduli!
Offline
eddylee
11. Feb 2011, 12:22 #3570

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


11 Feb 2011, 12:19:08 Christian rakstīja:
situācija apraksts: braucot taisni un palaižot stūri vaļā var novērot, ka auto velk pa kreisi, dažreiz tomēr brauc taisni. Kur ir problēma? Ja būtu savērsums, disbalansēti riteņi, vai tad nevajadzētu visu laiku vilkt uz vienu pusi? Ritošais tika pārbaudīts un atzīts par labu esam.

piepumpee riepas vienaadi!
Offline
Cumpars
11. Feb 2011, 12:30 #3571

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555


11 Feb 2011, 12:22:39 eddylee rakstīja:

11 Feb 2011, 12:19:08 Christian rakstīja:
situācija apraksts: braucot taisni un palaižot stūri vaļā var novērot, ka auto velk pa kreisi, dažreiz tomēr brauc taisni. Kur ir problēma? Ja būtu savērsums, disbalansēti riteņi, vai tad nevajadzētu visu laiku vilkt uz vienu pusi? Ritošais tika pārbaudīts un atzīts par labu esam.

piepumpee riepas vienaadi!


Vējš arī var būt, pēdējās dienas liels vējš un uz šosejas jūtami ietekmē auto taisnvirziena kustību
Offline
Puce
11. Feb 2011, 17:35 #3572

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Šodien viens 323 tika pie klasiskā izskata Magnaflow izpūtēja gala bunduļa. Izskatās labi, skan tik pat labi.









Lai uzliktu šo bunduli tika paplašināta difuzora atvere, pēc tam arī nokrāsota. Izskats kā no rūpnīcas.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
RENIO
11. Feb 2011, 17:36 #3573

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Kādas izmaksas šādam ir?
Offline
Puce
11. Feb 2011, 17:51 #3574

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Bundulis 164Ls
Divas Powerflex cietās izpūtēja gumijas: 12Ls
Darbs 45Ls
Papildus materiāli 10Ls
Difuzora modifikācija 35Ls

Viss tiek metināts ar TIG nevis pusautomātu.

[ Šo ziņu laboja Puce, 11 Feb 2011, 17:52:11 ]



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Bagio
11. Feb 2011, 17:56 #3575

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm


11 Feb 2011, 17:51:40 Puce rakstīja:
Bundulis 164Ls
Divas Powerflex cietās izpūtēja gumijas: 12Ls
Darbs 45Ls
Papildus materiāli 10Ls
Difuzora modifikācija 35Ls

Viss tiek metināts ar TIG nevis pusautomātu.


diez kas ietilps difuzora modifikācijā? izgriezt lielāku caurumu?
Offline
Puce
11. Feb 2011, 18:09 #3576

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Izgriezīsi respektīvi uztaisīsi, tā lai māte nepateiktu, ka tu tur kaut ko esi darījis?



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
marcis74
11. Feb 2011, 19:34 #3577

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


10 Feb 2011, 17:00:25 Staris rakstīja:
Tātad pastāvēja E36 kupeja 5 dienas nekustināta un pirmo reizi pēdējo 5 gadu laikā situācija, ka tikai labais logs nestrādā. Kreisais logs strādā. Drošinātājs ok.
Ko esmu izdarījis:
Attaisīju abas durvis un pamērīju lielajam kontaktam strāvas. Ja ejošajām durvīm savieno (piemēram) kontaktā esošo a vadu ar b, tad visu laiku ir 12v, ja a ar c, tad 12v parādās tikai tad, kad nospiežu loga pacēlāja pogu uz augšu. a+d - nospiežot uz leju.
Neejošajām durvīm nav nekādas reakcijas. Slēdžus arī esmu mainījis vietām un abi strādā.
Skatījos vadus vietā, kas iet cauri durvīm iekšā auto korpusā zem bardačoka - viss kārtībā. Nekas nav pārspiests. Tālāk tie vadi aiziet kaut kur gar kaut kādu vadības bloku, aiz pečkas, līdz pedāļiem. Nekur vados nav mitrums redzams vai citas vizuālas problēmas. Kā atrast strāvu? Varbūt masa vainīga? ir kaut kas specifisks šajā logu vadu shēmā?
īsti nezinu pie kā tālāk ķerties klāt

P.S. neejošais logs nereaģē pat aizverot/atverot durvis. Nestaigā uz augšu/leju. Motoriņš netikšķ



Strāvu pirms/pēc slēdža (kas salonā) pārbaudīji
Offline
Timur
11. Feb 2011, 21:26 #3578

Kopš: 09. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 620

Braucu ar:

320i 92gada, der mehaniska atrum-karba no m52 2.0?
No kadiem modeliem vispar der karbas?
Offline
freimo
11. Feb 2011, 21:46 #3579

Kopš: 26. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: F31 M-Sport


11 Feb 2011, 17:51:40 Puce rakstīja:
Bundulis 164Ls
Divas Powerflex cietās izpūtēja gumijas: 12Ls
Darbs 45Ls
Papildus materiāli 10Ls
Difuzora modifikācija 35Ls

Viss tiek metināts ar TIG nevis pusautomātu.


Viss jau skaisi un tā, bet vai tiešām tā skaņa un izskats ir 266 Ls vērts???
Offline
felo
11. Feb 2011, 22:11 #3580

Kopš: 04. Oct 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 178

Braucu ar: Opel Ascona

lieta taada, ka e36 tika mainits motors un "meistars" ar savam likajam rokam salika taa, ka tagad nospiezot sajuga pedali tas paliek griida pats vins nemaceja/nezinaja risinat sho problemu tapec varbut ir kaadi minejumi kapec tas pedaalis paliek izspiests?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo