Online
Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika V
Autors | Ziņojums |
Belluuns | 25. Oct 2023, 12:07 |
#3561
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
|
25 Oct 2023, 11:22:23 @Petka rakstīja:
25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Šis vispār ir stulbums tajā pusē. No Vecumniekiem uz Bausku neviena asfaltēta ceļa
Pacieties vēl gadu, caur Misu būs asfalts. Maģistrāli vajag tikai vienu, kas ir via baltica. Parejos ceļus vajag vienkārši pienācigi uzturēt, atjaunot dilumkārtu, aizpildīt plaisas pa asi, piebērt nomales, kopt ūdens atvadi un meliorāciju. | Offline | | |
Samsasi | 25. Oct 2023, 12:30 |
#3562
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4571
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
Kādi ir plāni saistibā ar sliežu platumu? Ko darīs? Vai neko nedarīs? | Offline | | |
Belluuns | 25. Oct 2023, 12:47 |
#3563
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
| Ko tad tur var darīt? Jaunajiem vilcieniem šasijas mainīt? | Offline | | |
Dzirnavnieks | 25. Oct 2023, 13:16 |
#3564
|
| Kopš: 01. Jan 2012
Ziņojumi: 300
Braucu ar: M57D30
|
25 Oct 2023, 12:30:14 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
Kādi ir plāni saistibā ar sliežu platumu? Ko darīs? Vai neko nedarīs?
Rail Baltica būs 1435mm, kas savienojas ar Polijas un pārējās Eiropas platumu. Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums. | Offline | | |
Solihull | 25. Oct 2023, 13:23 |
#3565
|
| Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
| Kads ar abo varbut grib so rakstu iekopet?
https://www.delfi.lv/bizness/37264250/biznesa_v...u-gazi-un-apkuri | Offline | | |
RVR | 25. Oct 2023, 15:09 |
#3566
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22287
Braucu ar: RVR
|
25 Oct 2023, 12:30:14 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
Kādi ir plāni saistibā ar sliežu platumu? Ko darīs? Vai neko nedarīs?
Tuvākajai nākotnei plāns ir "Rail Baltica", kurā sliedes būs 1435 mm platumā (kā gandrīz visur pārējā Eiropā).
Tālākā nākotnē ir paredzēta arī vietējā dzelzceļa pāreja no 1520 mm Krievijas standarta uz 1435 mm Eiropas standartu, bet tas noteikti nebūs drīz, plāns šādai pārejai ir jāizstrādā 2025.-2026. gados, bet kaut kādas reālas darbības diez vai sāksies agrāk par kādu 2035. gadu (tā ļoti aptuveni).
Plus vēl tas, ka kaut kad arī tranzīts no austrumu puses varētu atsākties, līdz ar to, iespējams, ka no robežas līdz ostām atsevišķos koridoros paliks 1520 mm un, iespējams, būs divi platumi vienlaikus. Bet tas viss ir stāsts par tālāku nākotni, ir daudz un dažādi faktori, kas to var ietekmēt. | Offline | | |
RVR | 25. Oct 2023, 15:13 |
#3567
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22287
Braucu ar: RVR
|
25 Oct 2023, 13:16:07 @Dzirnavnieks rakstīja:
Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums.
Protams, jo tie ir piepilsētas elektrovilcieni un nemaz nav paredzēti tālākiem maršrutiem. | Offline | | |
alnisg | 25. Oct 2023, 15:34 |
#3568
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 15:13:25 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 13:16:07 @Dzirnavnieks rakstīja:
Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums.
Protams, jo tie ir piepilsētas elektrovilcieni un nemaz nav paredzēti tālākiem maršrutiem.
Ja ieviesīs Lidostas ekspresi, tam šauro ritošo vajadzēs tā, vai tā. | Offline | | |
|
user | 25. Oct 2023, 15:58 |
#3569
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
| Ok,Latvijai beidzot atkal ir prezidents, kas ir labi!
Man tikai jautājums - tagad Latvija palikusi bez ministru prezidenta? Vai tomēr ir? Nekur nemanu | Offline | | |
karro | 25. Oct 2023, 16:20 |
#3570
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
|
25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Nu jā, taisnība ir, bet kas ir/būs tie tūrisma objekti, uz kurieni visi rindā stāv un bēdīgām sejām griežas riņķī, pie neremontētā posma piebraukuši?
Kārtējā "meža taka"?
edit: galvenais - nepārprast, es nečīkstu, ka Latvijā viss slikti un viss tirzā, man diezgan patīk te dzīvot, bet es skatos no labās un no kreisās puses, un ar grūtībām spēju iedomāties, kāpēc lai es gribētu braukt uz šejieni tūrismā. Cilvēki tomēr brauc, un cilvēki arī uz Somiju brauc tūrismā!, laikam tak ir, kam patīk.[ Šo ziņu laboja karro, 25 Oct 2023, 16:23:30 ] | Offline | | |
Samsasi | 25. Oct 2023, 17:23 |
#3571
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4571
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 15:58:19 @user rakstīja:
Man tikai jautājums - tagad Latvija palikusi bez ministru prezidenta? Vai tomēr ir? Nekur nemanu
Man ir aizdomas, ka viņa aizsūtita uz kautkadiem daiļdiršanas kursiem... Nu kur runat iemāca... Kur iemāca daudz runat un nepateikt neko. | Offline | | |
VVRECK | 25. Oct 2023, 17:25 |
#3572
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
25 Oct 2023, 15:58:19 @user rakstīja:
Ok,Latvijai beidzot atkal ir prezidents, kas ir labi!
Man tikai jautājums - tagad Latvija palikusi bez ministru prezidenta? Vai tomēr ir? Nekur nemanu
Ganjau DNA topikā uzpeldēs | Offline | | |
bum_bumz | 25. Oct 2023, 17:36 |
#3573
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
25 Oct 2023, 16:20:47 @karro rakstīja:
25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Nu jā, taisnība ir, bet kas ir/būs tie tūrisma objekti, uz kurieni visi rindā stāv un bēdīgām sejām griežas riņķī, pie neremontētā posma piebraukuši?
Kārtējā "meža taka"?
edit: galvenais - nepārprast, es nečīkstu, ka Latvijā viss slikti un viss tirzā, man diezgan patīk te dzīvot, bet es skatos no labās un no kreisās puses, un ar grūtībām spēju iedomāties, kāpēc lai es gribētu braukt uz šejieni tūrismā. Cilvēki tomēr brauc, un cilvēki arī uz Somiju brauc tūrismā!, laikam tak ir, kam patīk.
Domāts bija trips apkārt Baltijas jūrai. Tagad pie Kauņas, labākā gadījumā pie Liepājas tiek braukts pa taisno, jo čoms pateica, ka tur wahnsinn ceļi Daļa, protams, bet ar to pietiek.
Vispārinot, bizīts plūst tur kur vieglāk, ērtāk, ne vienmēr vajadzīgs taisnāk. Kāpēc kautkur ir ērtāk peldināt kravu burtiski pa grāvjiem, caur slūžām, būvēt maģistrāles uz nekurieni. Un trakākais, ka tas strādā
P.S. Mouser atsūtīja vēstuli, ka esam tagad tuvāk Baltijas klientiem un atver filiāli Viļņā. Loģiski būtu Rīgā, aptvertu arī Skandināviju.
Citāts: "Lithuania is home to a burgeoning tech sector and ecosystem, with an increasing amount of electronics design and manufacturing activity. To provide a better purchasing experience for buyers, Mouser is opening a new office in Vilnius. Housing 6.8 million electronic products from over 1,200 manufacturer brands, engineers and buyers can contact Mouser for assistance via phone call, email, or live chat, so that we can help find the right component for your needs." | Offline | | |
karro | 25. Oct 2023, 17:44 |
#3574
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| "Domāts bija trips apkārt Baltijas jūrai." - hmm, atzīstama ideja! | Offline | | |
RVR | 25. Oct 2023, 20:03 |
#3575
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22287
Braucu ar: RVR
|
25 Oct 2023, 15:34:01 @alnisg rakstīja:
25 Oct 2023, 15:13:25 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 13:16:07 @Dzirnavnieks rakstīja:
Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums.
Protams, jo tie ir piepilsētas elektrovilcieni un nemaz nav paredzēti tālākiem maršrutiem.
Ja ieviesīs Lidostas ekspresi, tam šauro ritošo vajadzēs tā, vai tā.
Tur tad būs kāds operators, kurš to īstenos pa RB infrastruktūru.
Tas var būt gan mūsu PV, gan arī kāds cits.
Jebkurā gadījumā, pat, ja tas būs PV, tam maršrutam vajadzēs savus vilcienus, tagad nopirktās Škodas tur nederēs. | Offline | | |
tg
| 27. Oct 2023, 08:20 |
#3576
|
| Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
23 Oct 2023, 11:08:48 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 10:53:36 @Samsasi rakstīja:
nu valsts lielu daļu savu funkciju noveļ uz banku pleciem, tās savukārt ietekmē klientus...
Problēma ir nevis tajā, ka valsts daļu funkciju nodot privātajiem, bet gan tajā, ka netiek noteiktas tiesiski loģiskas normas, kas bankai jāievēro. Kaut vai banku konti. Mūsdienās, kad bez konta dzīvot faktiski nav iespējams, varētu noteikti, ka katram cilvēkam/SIA viens konts (pamata) ir jāatver obligāti. Ienāk cilvēks bankā un saka man nav nevienā bankā konts, lūdzu atveriet un ir jāatver. Ja kādā LV bankā konts jau ir, tikai tad var atteikt. Un ja personāžs ko nogrēkojies, tad ar tiesas lēmumu nosaka ierobežojumus - nedrīkst pārskaitīt uz ārzemēm, noteikt pārskaitāmo summu limitus utt.
Izskatās, ka valdībā ir mani sadzirdējuši un konts katram bankā būs jāatver.
https://www.tvnet.lv/7884518/plano-atcelt-iespe...acijas-risku-del[ Šo ziņu laboja tg, 27 Oct 2023, 08:25:20 ] | Offline | | |
|
korumpante | 27. Oct 2023, 10:12 |
#3577
|
| Kopš: 29. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 618
Braucu ar:
|
27 Oct 2023, 08:20:25 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 11:08:48 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 10:53:36 @Samsasi rakstīja:
nu valsts lielu daļu savu funkciju noveļ uz banku pleciem, tās savukārt ietekmē klientus...
Problēma ir nevis tajā, ka valsts daļu funkciju nodot privātajiem, bet gan tajā, ka netiek noteiktas tiesiski loģiskas normas, kas bankai jāievēro. Kaut vai banku konti. Mūsdienās, kad bez konta dzīvot faktiski nav iespējams, varētu noteikti, ka katram cilvēkam/SIA viens konts (pamata) ir jāatver obligāti. Ienāk cilvēks bankā un saka man nav nevienā bankā konts, lūdzu atveriet un ir jāatver. Ja kādā LV bankā konts jau ir, tikai tad var atteikt. Un ja personāžs ko nogrēkojies, tad ar tiesas lēmumu nosaka ierobežojumus - nedrīkst pārskaitīt uz ārzemēm, noteikt pārskaitāmo summu limitus utt.
Izskatās, ka valdībā ir mani sadzirdējuši un konts katram bankā būs jāatver.
https://www.tvnet.lv/7884518/plano-atcelt-iespe...acijas-risku-del
Jā, valsts tevi sadzirdēja jau pirms 5 gadiem, kad spēkā stājās likumdošanas normas, kas ļauj jebkurai privātpersonai vienā bankā pamatkontu atvērt uz tieši tādiem nosacījumiem, kā aprakstīji - atsper ar kāju durvis vaļā, pieprasi pamatkontu, banka pārbauda, vai citur tev jau nav atvērts konts, pajautā dažus jautājumus, un, ja neesi Lembergs, tev kontu atver.
Obligāts visām privātpersonām gan šis pasākums nav un nebūs, nevēlies - turpini saņemt pensiju vai darba algu skaidrā naudā.
| Offline | | |
Samsasi | 27. Oct 2023, 10:14 |
#3578
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4571
Braucu ar:
| Mani gan interesē, kas tie par reputacijas riskiem provapersonai - lr pilsonim | Offline | | |
Elviss | 27. Oct 2023, 11:13 |
#3579
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22118
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
27 Oct 2023, 10:12:27 @korumpante rakstīja:
27 Oct 2023, 08:20:25 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 11:08:48 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 10:53:36 @Samsasi rakstīja:
nu valsts lielu daļu savu funkciju noveļ uz banku pleciem, tās savukārt ietekmē klientus...
Problēma ir nevis tajā, ka valsts daļu funkciju nodot privātajiem, bet gan tajā, ka netiek noteiktas tiesiski loģiskas normas, kas bankai jāievēro. Kaut vai banku konti. Mūsdienās, kad bez konta dzīvot faktiski nav iespējams, varētu noteikti, ka katram cilvēkam/SIA viens konts (pamata) ir jāatver obligāti. Ienāk cilvēks bankā un saka man nav nevienā bankā konts, lūdzu atveriet un ir jāatver. Ja kādā LV bankā konts jau ir, tikai tad var atteikt. Un ja personāžs ko nogrēkojies, tad ar tiesas lēmumu nosaka ierobežojumus - nedrīkst pārskaitīt uz ārzemēm, noteikt pārskaitāmo summu limitus utt.
Izskatās, ka valdībā ir mani sadzirdējuši un konts katram bankā būs jāatver.
https://www.tvnet.lv/7884518/plano-atcelt-iespe...acijas-risku-del
Jā, valsts tevi sadzirdēja jau pirms 5 gadiem, kad spēkā stājās likumdošanas normas, kas ļauj jebkurai privātpersonai vienā bankā pamatkontu atvērt uz tieši tādiem nosacījumiem, kā aprakstīji - atsper ar kāju durvis vaļā, pieprasi pamatkontu, banka pārbauda, vai citur tev jau nav atvērts konts, pajautā dažus jautājumus, un, ja neesi Lembergs, tev kontu atver.
Obligāts visām privātpersonām gan šis pasākums nav un nebūs, nevēlies - turpini saņemt pensiju vai darba algu skaidrā naudā.
Interesanti, ka privātam uzņēmumam uzliek par pienākumu, kādam sniegt pakalpojumu, nav jau valsts iestāde.
Būtu kaut kāds 'Latvijas bankas' konts, arī es tādā ar prieku atvērtu kontu, nevis tiem kretīniem maksāt par katru darbību, kur pakustos.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Zalespljavejs | 27. Oct 2023, 11:21 |
#3580
|
| Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
27 Oct 2023, 11:13:28 @Elviss rakstīja:
27 Oct 2023, 10:12:27 @korumpante rakstīja:
27 Oct 2023, 08:20:25 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 11:08:48 @tg rakstīja:
23 Oct 2023, 10:53:36 @Samsasi rakstīja:
nu valsts lielu daļu savu funkciju noveļ uz banku pleciem, tās savukārt ietekmē klientus...
Problēma ir nevis tajā, ka valsts daļu funkciju nodot privātajiem, bet gan tajā, ka netiek noteiktas tiesiski loģiskas normas, kas bankai jāievēro. Kaut vai banku konti. Mūsdienās, kad bez konta dzīvot faktiski nav iespējams, varētu noteikti, ka katram cilvēkam/SIA viens konts (pamata) ir jāatver obligāti. Ienāk cilvēks bankā un saka man nav nevienā bankā konts, lūdzu atveriet un ir jāatver. Ja kādā LV bankā konts jau ir, tikai tad var atteikt. Un ja personāžs ko nogrēkojies, tad ar tiesas lēmumu nosaka ierobežojumus - nedrīkst pārskaitīt uz ārzemēm, noteikt pārskaitāmo summu limitus utt.
Izskatās, ka valdībā ir mani sadzirdējuši un konts katram bankā būs jāatver.
https://www.tvnet.lv/7884518/plano-atcelt-iespe...acijas-risku-del
Jā, valsts tevi sadzirdēja jau pirms 5 gadiem, kad spēkā stājās likumdošanas normas, kas ļauj jebkurai privātpersonai vienā bankā pamatkontu atvērt uz tieši tādiem nosacījumiem, kā aprakstīji - atsper ar kāju durvis vaļā, pieprasi pamatkontu, banka pārbauda, vai citur tev jau nav atvērts konts, pajautā dažus jautājumus, un, ja neesi Lembergs, tev kontu atver.
Obligāts visām privātpersonām gan šis pasākums nav un nebūs, nevēlies - turpini saņemt pensiju vai darba algu skaidrā naudā.
Interesanti, ka privātam uzņēmumam uzliek par pienākumu, kādam sniegt pakalpojumu, nav jau valsts iestāde.
Būtu kaut kāds 'Latvijas bankas' konts, arī es tādā ar prieku atvērtu kontu, nevis tiem kretīniem maksāt par katru darbību, kur pakustos.
Gan kāds gudrāks, kas strādā banku sektorā mani palabos, bet zinu ka Latvijas Pasts piedāvā savu maksājumu karti. Par kontu es neesmu tik drošs, bet droši vien ka kaut kur arī konts tiek nodrošināts. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|