Online
Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika V
Autors | Ziņojums |
cipargalva | 25. Oct 2023, 10:01 |
#3551
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6596
Braucu ar: quattro
| Bibliotēkas gadījumā runāt par atdevi, manuprāt, nav īsti korekti. Tas ir kultūras objekts, kuru vismaz nav kauns rādīt pasaulei.
Un pirmajā stāvā var paēst | Offline | | |
RVR | 25. Oct 2023, 10:06 |
#3552
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22197
Braucu ar: RVR
| Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.[ Šo ziņu laboja RVR, 25 Oct 2023, 10:09:51 ] | Offline | | |
bum_bumz | 25. Oct 2023, 10:19 |
#3553
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6636
Braucu ar: E34
| "Mums tranzītu nevajag" K.Kariņš
Ar tādu domāšanu tāpēc tranzīts arī izvairās no Latvijas.
Kāpēc pelnīt, ja var aizņemties
| Offline | | |
Bosnija | 25. Oct 2023, 10:21 |
#3554
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13583
Braucu ar:
| Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
| Offline | | |
bum_bumz | 25. Oct 2023, 10:35 |
#3555
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6636
Braucu ar: E34
|
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā | Offline | | |
Samsasi | 25. Oct 2023, 10:50 |
#3556
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4253
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
nenu piekrīti, ja būtu normala 2+2 via baltica, dzīve būtu daudz skaistaka. un ja rīgai būtu normāls apvedceļš, tad daudzi izmantotu to, nevis durtu cauri rīgai, kas patreiz ir ātrāk nekā pa apvedceļu, no kura ir tikai nosaukums. | Offline | | |
Samsasi | 25. Oct 2023, 10:52 |
#3557
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4253
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu? | Offline | | |
RVR | 25. Oct 2023, 11:12 |
#3558
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22197
Braucu ar: RVR
|
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.[ Šo ziņu laboja RVR, 25 Oct 2023, 11:17:14 ] | Offline | | |
|
Petka | 25. Oct 2023, 11:22 |
#3559
|
| Kopš: 14. Sep 2004
Ziņojumi: 249
Braucu ar: 87’ Audi 100
|
25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Šis vispār ir stulbums tajā pusē. No Vecumniekiem uz Bausku neviena asfaltēta ceļa [ Šo ziņu laboja Petka, 25 Oct 2023, 11:22:48 ] | Offline | | |
RaL | 25. Oct 2023, 11:46 |
#3560
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3514
Braucu ar: kruīzu
|
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
to vēl redzēs, kā tas tiks organizēts, jo pagaidām ne tikai sliežu ceļu platumi to pasākumu padara neērtu un sadārdzina, bet arī katrā valstī savs pārvadātājs, kur katram jāmaksā, jāpārāķē/jāpārkrauj vagoni un beigās vēl uz smagā jāuzliek, lai piegādātu klientam, kur vietējie Rietumeiropas darboņi paņems vien pusi cenas par piegādi no dzelzceļa līdz klientam, no cenas, ko samaksā LV/LT kantorim par pilnu piegādi. + vēl termiņi lielajiem RE kantoriem ir bezgalīgi gari.
Loģistikas speciālisti gan jau var precīzāk komentēt, bet šobrīd vieglāk un lētāk ir iekraut vienā fūrē preces un aizvest gala klientam. RB to varētu atvieglot ar piegādi Berlīnes loģistikas terminālī (iespējams), bet paliek vēl tālāks ceļš + jautājums par cenu.
Ja kļūdos - palabojiet | Offline | | |
Belluuns | 25. Oct 2023, 12:07 |
#3561
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9592
Braucu ar: quattro
|
25 Oct 2023, 11:22:23 @Petka rakstīja:
25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Šis vispār ir stulbums tajā pusē. No Vecumniekiem uz Bausku neviena asfaltēta ceļa
Pacieties vēl gadu, caur Misu būs asfalts. Maģistrāli vajag tikai vienu, kas ir via baltica. Parejos ceļus vajag vienkārši pienācigi uzturēt, atjaunot dilumkārtu, aizpildīt plaisas pa asi, piebērt nomales, kopt ūdens atvadi un meliorāciju. | Offline | | |
Samsasi | 25. Oct 2023, 12:30 |
#3562
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4253
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
Kādi ir plāni saistibā ar sliežu platumu? Ko darīs? Vai neko nedarīs? | Offline | | |
Belluuns | 25. Oct 2023, 12:47 |
#3563
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9592
Braucu ar: quattro
| Ko tad tur var darīt? Jaunajiem vilcieniem šasijas mainīt? | Offline | | |
Dzirnavnieks | 25. Oct 2023, 13:16 |
#3564
|
| Kopš: 01. Jan 2012
Ziņojumi: 300
Braucu ar: M57D30
|
25 Oct 2023, 12:30:14 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
Kādi ir plāni saistibā ar sliežu platumu? Ko darīs? Vai neko nedarīs?
Rail Baltica būs 1435mm, kas savienojas ar Polijas un pārējās Eiropas platumu. Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums. | Offline | | |
Solihull | 25. Oct 2023, 13:23 |
#3565
|
| Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 345
Braucu ar: bonatti grey
| Kads ar abo varbut grib so rakstu iekopet?
https://www.delfi.lv/bizness/37264250/biznesa_v...u-gazi-un-apkuri | Offline | | |
RVR | 25. Oct 2023, 15:09 |
#3566
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22197
Braucu ar: RVR
|
25 Oct 2023, 12:30:14 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.
Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.
P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.
Kādi ir plāni saistibā ar sliežu platumu? Ko darīs? Vai neko nedarīs?
Tuvākajai nākotnei plāns ir "Rail Baltica", kurā sliedes būs 1435 mm platumā (kā gandrīz visur pārējā Eiropā).
Tālākā nākotnē ir paredzēta arī vietējā dzelzceļa pāreja no 1520 mm Krievijas standarta uz 1435 mm Eiropas standartu, bet tas noteikti nebūs drīz, plāns šādai pārejai ir jāizstrādā 2025.-2026. gados, bet kaut kādas reālas darbības diez vai sāksies agrāk par kādu 2035. gadu (tā ļoti aptuveni).
Plus vēl tas, ka kaut kad arī tranzīts no austrumu puses varētu atsākties, līdz ar to, iespējams, ka no robežas līdz ostām atsevišķos koridoros paliks 1520 mm un, iespējams, būs divi platumi vienlaikus. Bet tas viss ir stāsts par tālāku nākotni, ir daudz un dažādi faktori, kas to var ietekmēt. | Offline | | |
|
RVR | 25. Oct 2023, 15:13 |
#3567
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22197
Braucu ar: RVR
|
25 Oct 2023, 13:16:07 @Dzirnavnieks rakstīja:
Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums.
Protams, jo tie ir piepilsētas elektrovilcieni un nemaz nav paredzēti tālākiem maršrutiem. | Offline | | |
alnisg | 25. Oct 2023, 15:34 |
#3568
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1765
Braucu ar:
|
25 Oct 2023, 15:13:25 @RVR rakstīja:
25 Oct 2023, 13:16:07 @Dzirnavnieks rakstīja:
Jaunie Škodas Vagonkas ir 1520mm, un tie kursēs tikai un vienīgi lokāli, ja tāds bija jautājums.
Protams, jo tie ir piepilsētas elektrovilcieni un nemaz nav paredzēti tālākiem maršrutiem.
Ja ieviesīs Lidostas ekspresi, tam šauro ritošo vajadzēs tā, vai tā. | Offline | | |
user | 25. Oct 2023, 15:58 |
#3569
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13579
Braucu ar:
| Ok,Latvijai beidzot atkal ir prezidents, kas ir labi!
Man tikai jautājums - tagad Latvija palikusi bez ministru prezidenta? Vai tomēr ir? Nekur nemanu | Offline | | |
karro | 25. Oct 2023, 16:20 |
#3570
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4549
Braucu ar: studentu variantu
|
25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:
25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Nu jā, taisnība ir, bet kas ir/būs tie tūrisma objekti, uz kurieni visi rindā stāv un bēdīgām sejām griežas riņķī, pie neremontētā posma piebraukuši?
Kārtējā "meža taka"?
edit: galvenais - nepārprast, es nečīkstu, ka Latvijā viss slikti un viss tirzā, man diezgan patīk te dzīvot, bet es skatos no labās un no kreisās puses, un ar grūtībām spēju iedomāties, kāpēc lai es gribētu braukt uz šejieni tūrismā. Cilvēki tomēr brauc, un cilvēki arī uz Somiju brauc tūrismā!, laikam tak ir, kam patīk.[ Šo ziņu laboja karro, 25 Oct 2023, 16:23:30 ] | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|