Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
Samsasi
24. Oct 2023, 19:33 #3541

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4246

Braucu ar:


24 Oct 2023, 17:54:53 @Lafter rakstīja:
Latvijā nebūs ātrgaitas cełu jo nav tik daudz iedzīvotāju un satiksmes intensitātes starp reģioniem.
Protams. Katrā miestā ar 10 iedzīvotājiem pa skolai, slimnīcai un bērnudàrzam. Uz katru miestu pa bānim!
Kurš maksās par to?? Vajag nolaisties uz zemes. Nevis dzīvot utopijā.

Kas tieši cełiem vainas? Rīgā ir pakaļā. Àrpuss- viss skaisti. Gludi cełi. Jauna infrastruktūra. Varbūt risinājumi dažās vietās ir caur dirsu. Bet tā pa lielam. Kas ceļiem vainas galvenajiem???
Es par vidzemi vairāk runāju. Par citām vietām mazāk sanāk maisīties. Man personīgi viss šķiet labi. Salīdzinot ar 10-15 gadu pagātni.


mums pietiktu ar 4 maģistralēm....
Offline
Lala
24. Oct 2023, 19:33 #3542

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3371

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


24 Oct 2023, 18:25:53 @Deivid rakstīja:
Kādi ir kritēriji ātrgaitas ceļam? Barjera pa vidu?
Man liekas mēs jau sen visus izpildam attiecībā uz seguma kvalitāti. Vācijā esmu dzīvojis kādu brīdi, tur ierobežojumi tiek atcelti arī uz sliktākas kvalitātes ceļiem.

Atšķirība varētu būt pašu vadītāju domāšanā un apmācībā. Es būtu par to ka eksāmenu liekot obligāti jāiziet drošas braukšanas skola.

Kaut kā jocīgi ka pa granteni mēs varam un braucam ātrāk kā par asfaltētu ceļu


Nav man tagad darbā LVS pie rokas, te tur galvenā būtība ir pieslēgumi - var uz un no tā ceļa tikt bez straujas ātruma maiņas un nejājot prātu citiem.

Nu es nez, tajā pašā NL vairums mierīgi pa lielajiem ceļiem velk +10/15. Pie radariem visi kā pelītes. Viss ir ļoti vienkārši - jo labāks ceļš, jo ātrāk gribas braukt.


Šī laba un viegla grāmata par satiksmes psiholoģiju.
Bet nu te arī kā ar to podkāstu - simple answers are for faschists and maybe teenagers - būs jālasa. Varu aizdot.
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 20:51 #3543

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv

Nacionālās apvienības ideja par svecēm uzvaras parkā
Varbūt ne visas partijas, bet pāris cirvji ir pelnījuši aplausus. Galvenais kur izcelties! Tur kur vajag izcelties- sēž stūrī un izliekas par beigtiem. Tipiski NA.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Oct 2023, 20:57:19 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
RaL
24. Oct 2023, 20:57 #3544

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3513

Braucu ar: kruīzu

Somijā ir obligāta daļa braukšanai, kas jānobrauc/jānokārto ziemā. Ziemas eksāmens iekļauj arī rwd auto sānslīdes savākšanu.
Jā, un ir arī obligātās braukšanas pa tumsu, bet, cik atceros ari LV, jau laikā, kad es kārtoju autovadītāja apliecību, arī kaut kas tāds figurēja, ka mācību braukšanām noteiktam skaitam bija jābūt tumsā...
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 20:59 #3545

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv


24 Oct 2023, 20:57:08 @RaL rakstīja:
Somijā ir obligāta daļa braukšanai, kas jānobrauc/jānokārto ziemā. Ziemas eksāmens iekļauj arī rwd auto sānslīdes savākšanu.
Jā, un ir arī obligātās braukšanas pa tumsu, bet, cik atceros ari LV, jau laikā, kad es kārtoju autovadītāja apliecību, arī kaut kas tāds figurēja, ka mācību braukšanām noteiktam skaitam bija jābūt tumsā...


2004 nebija tāda lieta.. bija runas, kad jā! Vajadzētu. Bet nu nebija. Arī tagad nav- man šķiet. es nezinu. Vispār doma vasarā papildināt kategorijas. Jāsāk zubrît. Bet tā jau spama tēma.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Oct 2023, 21:00:23 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
RVR
25. Oct 2023, 09:15 #3546

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR

Latvijā nebūs nekādu ātrgaitas ceļu tālāk par 20-30 km ap Rīgu - pirmkārt jau tāpēc, ka Latvijā ir par maz iedzīvotāju, lai tas būtu nepieciešams.
200+ km automaģistrāles uz daždesmit tūkstošu pilsētām nebūvē... Nē, nu tehniski jau var, bet tas maksās ļoti, ļoti dārgi, rēķinot izmaksas uz vienu iedzīvotāju (potenciālo lietotāju).

Ja no nieka 1,8 miljoniem vismaz puse dzīvo Rīgā / ap Rīgu, tad par kādām maģistrālēm vispār var runāt...

[ Šo ziņu laboja RVR, 25 Oct 2023, 09:17:09 ]

Offline
cipargalva
25. Oct 2023, 09:28 #3547

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6596

Braucu ar: quattro

Ainārs vēl tālajā 2007. gadā solīja uzbūvēt ātrgaitas šosejas no Rīgas uz visiem galvenajiem virzieniem.
Offline
RVR
25. Oct 2023, 09:39 #3548

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR


25 Oct 2023, 09:28:00 @cipargalva rakstīja:
Ainārs vēl tālajā 2007. gadā solīja uzbūvēt ātrgaitas šosejas no Rīgas uz visiem galvenajiem virzieniem.


Ko tik viņš nav solījis

P.S. 2007. gadā Latvijā bija 2,2 miljoni iedzīvotāju - arī jau nebija nekāds milzīgais skaits, bet sanāk, ka 16 gados ir pazudušas kādas 5 Liepājas un vēl mazliet...
Offline
user
25. Oct 2023, 09:48 #3549

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:


25 Oct 2023, 09:28:00 @cipargalva rakstīja:
Ainārs vēl tālajā 2007. gadā solīja uzbūvēt ātrgaitas šosejas no Rīgas uz visiem galvenajiem virzieniem.


jā, to vajadzēja izdarīt.


savādāk uzcēlām bibliotēku, kura sevi jau atpelnījusi? kruti - 400milj, lai ko uzceltu jaunu.


"Jaunzeme-Grende: Gaismaspils sevi atpelnīs līdz 2018. gadam"
Offline
bum_bumz
25. Oct 2023, 09:56 #3550

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6636

Braucu ar: E34

Latvija. Ventspils - Cēsis. 2003 g. - 3 st; 2013. g. - 3st.20 min; 2023.g. - 4 st.
Pāri Polijai (aptuveni) 2003.g - 24 st.; 2013. - 18.st.; 2023.g - 12 st.

Ceļi ir valsts asinsrite un peļņas avots. Ja domā, ka tos izmano tikai iedzīvotāji un nevajg automaģistrāles, tad arī paliksim banānrepublika
Offline
cipargalva
25. Oct 2023, 10:01 #3551

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6596

Braucu ar: quattro

Bibliotēkas gadījumā runāt par atdevi, manuprāt, nav īsti korekti. Tas ir kultūras objekts, kuru vismaz nav kauns rādīt pasaulei.
Un pirmajā stāvā var paēst
Offline
RVR
25. Oct 2023, 10:06 #3552

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR

Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.

Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.

[ Šo ziņu laboja RVR, 25 Oct 2023, 10:09:51 ]

Offline
bum_bumz
25. Oct 2023, 10:19 #3553

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6636

Braucu ar: E34

"Mums tranzītu nevajag" K.Kariņš
Ar tādu domāšanu tāpēc tranzīts arī izvairās no Latvijas.
Kāpēc pelnīt, ja var aizņemties
Offline
Bosnija
25. Oct 2023, 10:21 #3554

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13583

Braucu ar:

Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.
Offline
bum_bumz
25. Oct 2023, 10:35 #3555

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6636

Braucu ar: E34


25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.


Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā
Offline
Samsasi
25. Oct 2023, 10:50 #3556

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4246

Braucu ar:


25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.



nenu piekrīti, ja būtu normala 2+2 via baltica, dzīve būtu daudz skaistaka. un ja rīgai būtu normāls apvedceļš, tad daudzi izmantotu to, nevis durtu cauri rīgai, kas patreiz ir ātrāk nekā pa apvedceļu, no kura ir tikai nosaukums.
Offline
Samsasi
25. Oct 2023, 10:52 #3557

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4246

Braucu ar:


25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.

Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?
Offline
RVR
25. Oct 2023, 11:12 #3558

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR


25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:

25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.

Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?


Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.

P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.

[ Šo ziņu laboja RVR, 25 Oct 2023, 11:17:14 ]

Offline
Petka
25. Oct 2023, 11:22 #3559

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 249

Braucu ar: 87’ Audi 100


25 Oct 2023, 10:35:27 @bum_bumz rakstīja:

25 Oct 2023, 10:21:20 @Bosnija rakstīja:
Gadsimta būve noteikti ir jaunais Ķekavas ceļš, tas ir pozitīvs piemērs, ja grib, tad var.
Es piektdien no krastenes līdz Ķekavas aplim ~ 15 laikā iazbraucu un tālāk caur Vecumniekiem-Neretu-Duagavpils vispār neiespringstot, tur pat ātrgaitas šoseju nevajag, tikai vienkāršu 2joslu ceļu bez liekām apdzīvotām vietām.


Latgalē ir ceļi. Vecumniekos Bauskas iela pat pilsētas teritorijā nav asfalta Ziemeļkurzemē joprojām 50 gadus neremontēti ceļi, kaut tūrisms tur ļoti varētu attīstīties. Kautkātā


Šis vispār ir stulbums tajā pusē. No Vecumniekiem uz Bausku neviena asfaltēta ceļa

[ Šo ziņu laboja Petka, 25 Oct 2023, 11:22:48 ]

Offline
RaL
25. Oct 2023, 11:46 #3560

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3513

Braucu ar: kruīzu


25 Oct 2023, 11:12:59 @RVR rakstīja:

25 Oct 2023, 10:52:43 @Samsasi rakstīja:

25 Oct 2023, 10:06:00 @RVR rakstīja:
Iedzīvotāju skaits ir noteicošais rādītājs.
Tas ir būtisks ne tikai kā tiešo izmantotāju (braucēju) skaits, bet arī pastarpināti - jo mazāk iedzīvotāju dzīvo ap šo ceļu, jo mazāk tiem vajag dažādas preces, pakalpojumus, utt., līdz ar to mazāk vajag transporta, kas to visu pārvadā. Savas nianses ir attiecībā uz ostām un tranzītu, bet arī tur galveno lomu spēlē dzelzceļš, nevis autoceļi, un lielākā osta tāpat ir Rīga.
Nav jau stāsts, ka labus ceļus vispār nevajadzētu. Vajag. Tikai mūsu gadījumā ne automaģistrāles.

Vēlreiz - mēs esam tikai 1,8 miljoni, patīk tas kādam vai nē, bet tie ir sausi cipari, kas nemelo. Tas ir mazāk kā vienā normālā pilsētā citur. Un paliks vēl mazāk, diemžēl.
ko tad visas tās fūres uz via baltica nebrauc pa delzceļu?


Jo tagad LT-PL robežā tas viss atduras pret cita platuma dzelzceļu.
Pēc 10 gadiem, kad būtu jādarbojas RB, situācija būs cita.

P.S. tas nenozīmē, ka vairs nebūs kravas auto uz šosejas - tie būs, bet mazāk.


to vēl redzēs, kā tas tiks organizēts, jo pagaidām ne tikai sliežu ceļu platumi to pasākumu padara neērtu un sadārdzina, bet arī katrā valstī savs pārvadātājs, kur katram jāmaksā, jāpārāķē/jāpārkrauj vagoni un beigās vēl uz smagā jāuzliek, lai piegādātu klientam, kur vietējie Rietumeiropas darboņi paņems vien pusi cenas par piegādi no dzelzceļa līdz klientam, no cenas, ko samaksā LV/LT kantorim par pilnu piegādi. + vēl termiņi lielajiem RE kantoriem ir bezgalīgi gari.
Loģistikas speciālisti gan jau var precīzāk komentēt, bet šobrīd vieglāk un lētāk ir iekraut vienā fūrē preces un aizvest gala klientam. RB to varētu atvieglot ar piegādi Berlīnes loģistikas terminālī (iespējams), bet paliek vēl tālāks ceļš + jautājums par cenu.

Ja kļūdos - palabojiet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4