Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Erx
28. Jan 2011, 11:14 #3541

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


28 Jan 2011, 11:11:11 ParaTr00per rakstīja:
N grupaa brauc ar AYC un ACD? ir atljauti aktiivie diffi?


Gan jau sportisti palabos, bet cik es esmu piefiksējis, tad ACD ir, bet AYC gan tiek nomainīts ar šabinieku,
Offline
GirtzB
28. Jan 2011, 11:15 #3542

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

mnja.
nu ja grāmatā ir ierakstīts ka zobrati un reduktori tikkai un vienīgi tad auzas(tm)
p.s. max rpm gan jau arī ierobežojas dēļ restriktoriem un citām fiziskām problēmām...
p.s.s. viss skaidrs, tēmu par Vmax slēdzam.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 28 Jan 2011, 11:16:12 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Hesus
28. Jan 2011, 11:17 #3543

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


28 Jan 2011, 11:11:11 ParaTr00per rakstīja:

28 Jan 2011, 10:52:46 Hesus rakstīja:
subaru nav ayc un acd, viss jādara pašam

N grupaa brauc ar AYC un ACD? ir atljauti aktiivie diffi?
atļauti ir. prasības jau tiek regulētas, lai auto būtu pēc iespējas tuvāks standartam. Kā kuram auto, bet, parasti, ir kādas 4-8 acd programmas regulējumi.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Hesus
28. Jan 2011, 11:22 #3544

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


28 Jan 2011, 11:14:20 Erx rakstīja:

Gan jau sportisti palabos, bet cik es esmu piefiksējis, tad ACD ir, bet AYC gan tiek nomainīts ar šabinieku,
RS grants versija jau no rūpnīcas nāk bez AYC.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
ParaTr00per
28. Jan 2011, 11:29 #3545

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

ok, tikai piezvaniits un tika noskaidrots, ka N grupaa gan evo gan sti brauc ar aktiivajiem centriem un lsd aizmuguree. taa kaa jautaajums paliek atklaats - kaa p!staisni savienojams ar labaaku vadaamiibu
Offline
Erx
28. Jan 2011, 11:42 #3546

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

pārfrāzējot to kas ir rakstīs iepriekš var teikt tā - Evo ir labāka vadāmība lēzenos līkumos (vieniniekos un divniekos), savukārt subaru asos.

Man pašam tāda pieredze nav, bet varu dot analoģiju no FWD. Braucot ar šaibineiku, var ātrāk uzņemt ātrumu un braukt asus līkumus, bet nulītes un vieninieki ir izbraucami ar lielāku ātrumu ar gliemežnieku, vai pat atvērto difu tīri tikai tapēc ka auto ir precīzāk vadāms.
Offline
ParaTr00per
28. Jan 2011, 11:50 #3547

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


28 Jan 2011, 11:42:56 Erx rakstīja:
pārfrāzējot to kas ir rakstīs iepriekš var teikt tā - Evo ir labāka vadāmība lēzenos līkumos (vieniniekos un divniekos), savukārt subaru asos.

to es sapratu. es nesapratu *kaapeec* taa ir.

[ Šo ziņu laboja ParaTr00per, 28 Jan 2011, 11:51:13 ]

Offline
Siipols
28. Jan 2011, 11:59 #3548

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 Jan 2011, 10:49:25 Hesus rakstīja:

28 Jan 2011, 10:22:08 MarC rakstīja:


Bet vispār Subaru ir uzmontēta PISTAISNI funkcija tāpēc reti kurš tādu izvēlas


daudz roku vingribas vajag

Nu mans viedoklis ir,ka visus elektroniskos palīglīdzekļus vispar vajag aizliegt,tad uz trases redzēs kurš meistars,bet kurš tik māk braukt,ja kāds cits viņa vietā domā

Es par Subaru un audi vulgarus

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
JZ
28. Jan 2011, 12:07 #3549

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tak sen izmalta tēma

imprezai ir "nepareizs" smaguma centrs, nejau Prodraivā bija problēma ka viņi nespēja pēdējos gadus WRC imprezu padarīt konkurētspējīgu, pietiek palasīties atsauksmes par lietām, ar ko viņi tur cīnijās, kas norādija uz dizaina problēmām

un nevienu brīdi neticēšu ka impreza ir labāka lēnajos līkumos

par spaiņu difiem tur ir cits stāsts, ātrie līkumi vienmēr ir problēma ar difu, kas ir daļēji noslogots, ja biš padomā, tas ir uzreiz skaidrs, kādēļ

[ Šo ziņu laboja JZ, 28 Jan 2011, 12:08:07 ]

Offline
arizah
28. Jan 2011, 12:24 #3550

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


28 Jan 2011, 11:10:30 Ekimons rakstīja:

28 Jan 2011, 11:06:52 Erx rakstīja:
neko tu ar 1X nenoprovēsi. Atrast atšķirības un izprast kā atās izmantot ir labu laiku dien dienā jābraukā.

Piekrītu, tā ir, bet tomēr


da nu, nau tik traki. palūdz kādam vienu reizi ar devīto uzmanīgi pabraukt pa kādu ziemas trasi un to atšķirību uzreiz sajutīsi.
Offline
ParaTr00per
28. Jan 2011, 12:25 #3551

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


28 Jan 2011, 12:07:11 JZ rakstīja:
tak sen izmalta tēma

imprezai ir "nepareizs" smaguma centrs, nejau Prodraivā bija problēma ka viņi nespēja pēdējos gadus WRC imprezu padarīt konkurētspējīgu, pietiek palasīties atsauksmes par lietām, ar ko viņi tur cīnijās, kas norādija uz dizaina problēmām

un nevienu brīdi neticēšu ka impreza ir labāka lēnajos līkumos

par spaiņu difiem tur ir cits stāsts, ātrie līkumi vienmēr ir problēma ar difu, kas ir daļēji noslogots, ja biš padomā, tas ir uzreiz skaidrs, kādēļ

jz, tu politikaa karjeru gatavojies taisiit?
un tagad visu bez lirikas, normaali, ar cipariem un faktiem
Offline
arizah
28. Jan 2011, 12:31 #3552

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


28 Jan 2011, 11:42:56 Erx rakstīja:
Man pašam tāda pieredze nav, bet varu dot analoģiju no FWD. Braucot ar šaibineiku, var ātrāk uzņemt ātrumu un braukt asus līkumus, bet nulītes un vieninieki ir izbraucami ar lielāku ātrumu ar gliemežnieku, vai pat atvērto difu tīri tikai tapēc ka auto ir precīzāk vadāms.


secinājums - subaru ir šaibinieks, bet evo - gliemežnieks (vai pat atvērtais)
Offline
JZ
28. Jan 2011, 13:10 #3553

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


28 Jan 2011, 12:25:30 ParaTr00per rakstīja:

jz, tu politikaa karjeru gatavojies taisiit?
un tagad visu bez lirikas, normaali, ar cipariem un faktiem


2 klaviatūras nodils un mspaintam krāsas beigsies lai to visu izskaidrotu

īsumā, nevienam nav noslēpums ka imprezai ir sliktāka pagriežamība kā šķērsmotorAWD (vispārīgi runājot), tas ir 100reiz pārbaudīts un 1000reiz izrunāts

ko elektronika dara, tā palīdz kompensēt šīs dizaina nepilnības, bet, kad tās elektronikas un tehnoloģiju izmantošana sasniedz pilnību, tad, atkal, tās pašas iedzimtās nepilnības kļūst pamanāmas

tb - evo ir labāks izejmateriāls, un elektronika/tehnoloģija abus apskatītos auto spēj iespaidot vienlīdzīgi, tātad finišā labāks auto būs (pieņemot ka braucējs un inženieri ir vienlīdzīgi) tas, kuram būs labāks sākotnējais dizains, ko arī pierādija WRC mašīnu evolūcija

un tas, par ko Marc runā, par lēnajiem/ātrajiem rallijiem, manuprāt, ir tādēļ, ka braucēji šeit nestrādā kopā ar inženieriem, lai pielāgotu auto un savu braukšanas stilu konkrētajai sacīkstei (tas prasa ļoti daudz laika un $$), 99,99% notiek "uz čuju", un ņemot par piemēru citu pieredzi

Offline
Erx
28. Jan 2011, 13:11 #3554

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


28 Jan 2011, 12:24:31 arizah rakstīja:
da nu, nau tik traki. palūdz kādam vienu reizi ar devīto uzmanīgi pabraukt pa kādu ziemas trasi un to atšķirību uzreiz sajutīsi.


Man arī tā likās, kamēr nepamēģināju.
Offline
baigais-krabis
28. Jan 2011, 13:19 #3555

Kopš: 14. Feb 2008

Ziņojumi: 116

Braucu ar: ljurbosaljara


28 Jan 2011, 12:25:30 ParaTr00per rakstīja:

28 Jan 2011, 12:07:11 JZ rakstīja:
tak sen izmalta tēma

imprezai ir "nepareizs" smaguma centrs, nejau Prodraivā bija problēma ka viņi nespēja pēdējos gadus WRC imprezu padarīt konkurētspējīgu, pietiek palasīties atsauksmes par lietām, ar ko viņi tur cīnijās, kas norādija uz dizaina problēmām

un nevienu brīdi neticēšu ka impreza ir labāka lēnajos līkumos

par spaiņu difiem tur ir cits stāsts, ātrie līkumi vienmēr ir problēma ar difu, kas ir daļēji noslogots, ja biš padomā, tas ir uzreiz skaidrs, kādēļ

jz, tu politikaa karjeru gatavojies taisiit?
un tagad visu bez lirikas, normaali, ar cipariem un faktiem

Var uzbuvet atru (konkuretspejigu) spaini, tikai tas ir daudz dargak kaa Evo, un tas ir viens no galvenajiem iemesliem kapec vairums brauc ar Evo. Kaut vai tas pats Tanaks 2009 gada talsos pirms pedeja dopa bija pirmais. pedeja dopa riepa vinam nolaida, tapec atrkrita zemak.
tanaks
Offline
MarC
28. Jan 2011, 13:27 #3556

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


28 Jan 2011, 13:10:42 JZ rakstīja:

un tas, par ko Marc runā, par lēnajiem/ātrajiem rallijiem, manuprāt, ir tādēļ, ka braucēji šeit nestrādā kopā ar inženieriem, lai pielāgotu auto un savu braukšanas stilu konkrētajai sacīkstei (tas prasa ļoti daudz laika un $$), 99,99% notiek "uz čuju", un ņemot par piemēru citu pieredzi




te nu tev ir 100% taisnība.
pieļauju ka Vasaraudzim šogad vienīgajam būs kautcik precīzi regulējumi.
pārējie ar kloķvārpstu bakstīsies pa miglu līdz brīdim kad no MML tiks nopludināta informācija par regulējumiem

bet par max. ātrumu gan tev nav taisnība. subārs Latvijā ir lēnāks tieši tādēļ ka mums katrā ralllijā ir posmi kuri ir jābrauc ar 200km/h. nedomāju ka elektroniski var palielināt maximālo ātrumu.
bet tas ka Tanaks ar subāru ir ātrāks par mūs bāleliņiem ir pavisam cits stāsts

[ Šo ziņu laboja MarC, 28 Jan 2011, 13:30:13 ]

Offline
Ekimons
28. Jan 2011, 13:33 #3557

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


28 Jan 2011, 12:24:31 arizah rakstīja:
da nu, nau tik traki. palūdz kādam vienu reizi ar devīto uzmanīgi pabraukt pa kādu ziemas trasi un to atšķirību uzreiz sajutīsi.


ir darīts, bet, par cik, uzmanīgi, tad nekādu atšķirību sajust nevar

[ Šo ziņu laboja Ekimons, 28 Jan 2011, 13:34:01 ]

Offline
ParaTr00per
28. Jan 2011, 13:35 #3558

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


28 Jan 2011, 13:10:42 JZ rakstīja:

īsumā, nevienam nav noslēpums ka imprezai ir sliktāka pagriežamība kā šķērsmotorAWD (vispārīgi runājot), tas ir 100reiz pārbaudīts un 1000reiz izrunāts

nu man tas ir nosleepums nu ja slinkums deldeet klavu, iemet tachu kautvai kaadu linku, kur buutu paskaidrots cilveeciigi, nevis tikai "tas ir taapeec, ka taa tas ir un visi to jau zina" citaadi ir visamz 2 savstarpeeji nesaskanoshi apgalvojumi "impreza ir sliktaaka leezenos un labaaka asos liikumos" un "impreza ir sliktaaka arii asos liikumos".

p.s.
yeap, esu ne tikai truuciigs, bet arii stulbs
Offline
Erx
28. Jan 2011, 13:35 #3559

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


28 Jan 2011, 13:27:36 MarC rakstīja:
nedomāju ka elektroniski var palielināt maximālo ātrumu.


Lielākas/jaunas riepas
Offline
JZ
28. Jan 2011, 14:48 #3560

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

PT, kad es meklēju par to lietu info, tad praktiski neko neatradu, bija šādas tādas idejas, bet no A-Z tas nekur aprakstīts nav, ir tik vispārējas likumsakarības, izlasiju pāris grāmatas, un arī tur viss ir apmēram tā pat aprakstīts, jo vispārināt nav jēgas, ja ir problēma - konkrēts auto, konkrēta trase, tad arī rēķina, regulē, testē un trennējas

bet ideja ir sekojoša - priekš rallija auto smaguma centrs ir ļoti būtisks, jo pateicoties tā "pārvietošanai" ir iespējams auto vadāmību pielāgot visdažādākajiem apstākļiem

evo gadījumā (šķērsmotoru) tas cetrs atrodas tuvāk ideālam, un, pateicoties tam, ar piekares regulējumu un difiem var to auto pielāgot praktiski visiem iespējamiem scenārijiem

imprezai daļa no tā "regulējumu resursa" aiziet smaguma centra korekcijas vajadzībām (tas ir par zemu un par daudz uz priekšu), attiecīgi būs trases kur to auto varēs pielāgot tik pat labi kā evo, bet būs gadījumi, kad tas regulējums būs jau izsmelts


bet nu tas viss ir tikai rūpnīcas komandas gadījumā, reģionos visu nosaka $$$, kurš ir gatavs to "savu" naudu dot talantam, kurš grib braukt pats, kuram vairāk laika treniņiem un kuram mazāk bail iznīcināt mašīnu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex