Online
Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
Erx | 28. Jan 2011, 11:14 |
#3541
|
| Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
28 Jan 2011, 11:11:11 ParaTr00per rakstīja:
N grupaa brauc ar AYC un ACD? ir atljauti aktiivie diffi?
Gan jau sportisti palabos, bet cik es esmu piefiksējis, tad ACD ir, bet AYC gan tiek nomainīts ar šabinieku, | Offline | | |
GirtzB | 28. Jan 2011, 11:15 |
#3542
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| mnja.
nu ja grāmatā ir ierakstīts ka zobrati un reduktori tikkai un vienīgi tad auzas(tm)
p.s. max rpm gan jau arī ierobežojas dēļ restriktoriem un citām fiziskām problēmām...
p.s.s. viss skaidrs, tēmu par Vmax slēdzam.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 28 Jan 2011, 11:16:12 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Hesus | 28. Jan 2011, 11:17 |
#3543
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
|
28 Jan 2011, 11:11:11 ParaTr00per rakstīja:
28 Jan 2011, 10:52:46 Hesus rakstīja:
subaru nav ayc un acd, viss jādara pašam
N grupaa brauc ar AYC un ACD? ir atljauti aktiivie diffi?
atļauti ir. prasības jau tiek regulētas, lai auto būtu pēc iespējas tuvāks standartam. Kā kuram auto, bet, parasti, ir kādas 4-8 acd programmas regulējumi.
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
Hesus | 28. Jan 2011, 11:22 |
#3544
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
|
28 Jan 2011, 11:14:20 Erx rakstīja:
Gan jau sportisti palabos, bet cik es esmu piefiksējis, tad ACD ir, bet AYC gan tiek nomainīts ar šabinieku,
RS grants versija jau no rūpnīcas nāk bez AYC.
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
ParaTr00per | 28. Jan 2011, 11:29 |
#3545
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
| ok, tikai piezvaniits un tika noskaidrots, ka N grupaa gan evo gan sti brauc ar aktiivajiem centriem un lsd aizmuguree. taa kaa jautaajums paliek atklaats - kaa p!staisni savienojams ar labaaku vadaamiibu | Offline | | |
Erx | 28. Jan 2011, 11:42 |
#3546
|
| Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| pārfrāzējot to kas ir rakstīs iepriekš var teikt tā - Evo ir labāka vadāmība lēzenos līkumos (vieniniekos un divniekos), savukārt subaru asos.
Man pašam tāda pieredze nav, bet varu dot analoģiju no FWD. Braucot ar šaibineiku, var ātrāk uzņemt ātrumu un braukt asus līkumus, bet nulītes un vieninieki ir izbraucami ar lielāku ātrumu ar gliemežnieku, vai pat atvērto difu tīri tikai tapēc ka auto ir precīzāk vadāms. | Offline | | |
ParaTr00per | 28. Jan 2011, 11:50 |
#3547
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
28 Jan 2011, 11:42:56 Erx rakstīja:
pārfrāzējot to kas ir rakstīs iepriekš var teikt tā - Evo ir labāka vadāmība lēzenos līkumos (vieniniekos un divniekos), savukārt subaru asos.
to es sapratu. es nesapratu *kaapeec* taa ir. [ Šo ziņu laboja ParaTr00per, 28 Jan 2011, 11:51:13 ] | Offline | | |
Siipols | 28. Jan 2011, 11:59 |
#3548
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
28 Jan 2011, 10:49:25 Hesus rakstīja:
28 Jan 2011, 10:22:08 MarC rakstīja:
Bet vispār Subaru ir uzmontēta PISTAISNI funkcija tāpēc reti kurš tādu izvēlas
daudz roku vingribas vajag
Nu mans viedoklis ir,ka visus elektroniskos palīglīdzekļus vispar vajag aizliegt,tad uz trases redzēs kurš meistars,bet kurš tik māk braukt,ja kāds cits viņa vietā domā
Es par Subaru un audi vulgarus
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
JZ | 28. Jan 2011, 12:07 |
#3549
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tak sen izmalta tēma
imprezai ir "nepareizs" smaguma centrs, nejau Prodraivā bija problēma ka viņi nespēja pēdējos gadus WRC imprezu padarīt konkurētspējīgu, pietiek palasīties atsauksmes par lietām, ar ko viņi tur cīnijās, kas norādija uz dizaina problēmām
un nevienu brīdi neticēšu ka impreza ir labāka lēnajos līkumos
par spaiņu difiem tur ir cits stāsts, ātrie līkumi vienmēr ir problēma ar difu, kas ir daļēji noslogots, ja biš padomā, tas ir uzreiz skaidrs, kādēļ[ Šo ziņu laboja JZ, 28 Jan 2011, 12:08:07 ] | Offline | | |
arizah | 28. Jan 2011, 12:24 |
#3550
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
28 Jan 2011, 11:10:30 Ekimons rakstīja:
28 Jan 2011, 11:06:52 Erx rakstīja:
neko tu ar 1X nenoprovēsi. Atrast atšķirības un izprast kā atās izmantot ir labu laiku dien dienā jābraukā.
Piekrītu, tā ir, bet tomēr
da nu, nau tik traki. palūdz kādam vienu reizi ar devīto uzmanīgi pabraukt pa kādu ziemas trasi un to atšķirību uzreiz sajutīsi. | Offline | | |
ParaTr00per | 28. Jan 2011, 12:25 |
#3551
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
28 Jan 2011, 12:07:11 JZ rakstīja:
tak sen izmalta tēma
imprezai ir "nepareizs" smaguma centrs, nejau Prodraivā bija problēma ka viņi nespēja pēdējos gadus WRC imprezu padarīt konkurētspējīgu, pietiek palasīties atsauksmes par lietām, ar ko viņi tur cīnijās, kas norādija uz dizaina problēmām
un nevienu brīdi neticēšu ka impreza ir labāka lēnajos līkumos
par spaiņu difiem tur ir cits stāsts, ātrie līkumi vienmēr ir problēma ar difu, kas ir daļēji noslogots, ja biš padomā, tas ir uzreiz skaidrs, kādēļ
jz, tu politikaa karjeru gatavojies taisiit?
un tagad visu bez lirikas, normaali, ar cipariem un faktiem | Offline | | |
arizah | 28. Jan 2011, 12:31 |
#3552
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
28 Jan 2011, 11:42:56 Erx rakstīja:
Man pašam tāda pieredze nav, bet varu dot analoģiju no FWD. Braucot ar šaibineiku, var ātrāk uzņemt ātrumu un braukt asus līkumus, bet nulītes un vieninieki ir izbraucami ar lielāku ātrumu ar gliemežnieku, vai pat atvērto difu tīri tikai tapēc ka auto ir precīzāk vadāms.
secinājums - subaru ir šaibinieks, bet evo - gliemežnieks (vai pat atvērtais) | Offline | | |
JZ | 28. Jan 2011, 13:10 |
#3553
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
28 Jan 2011, 12:25:30 ParaTr00per rakstīja:
jz, tu politikaa karjeru gatavojies taisiit?
un tagad visu bez lirikas, normaali, ar cipariem un faktiem
2 klaviatūras nodils un mspaintam krāsas beigsies lai to visu izskaidrotu
īsumā, nevienam nav noslēpums ka imprezai ir sliktāka pagriežamība kā šķērsmotorAWD (vispārīgi runājot), tas ir 100reiz pārbaudīts un 1000reiz izrunāts
ko elektronika dara, tā palīdz kompensēt šīs dizaina nepilnības, bet, kad tās elektronikas un tehnoloģiju izmantošana sasniedz pilnību, tad, atkal, tās pašas iedzimtās nepilnības kļūst pamanāmas
tb - evo ir labāks izejmateriāls, un elektronika/tehnoloģija abus apskatītos auto spēj iespaidot vienlīdzīgi, tātad finišā labāks auto būs (pieņemot ka braucējs un inženieri ir vienlīdzīgi) tas, kuram būs labāks sākotnējais dizains, ko arī pierādija WRC mašīnu evolūcija
un tas, par ko Marc runā, par lēnajiem/ātrajiem rallijiem, manuprāt, ir tādēļ, ka braucēji šeit nestrādā kopā ar inženieriem, lai pielāgotu auto un savu braukšanas stilu konkrētajai sacīkstei (tas prasa ļoti daudz laika un $$), 99,99% notiek "uz čuju", un ņemot par piemēru citu pieredzi
| Offline | | |
Erx | 28. Jan 2011, 13:11 |
#3554
|
| Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
28 Jan 2011, 12:24:31 arizah rakstīja:
da nu, nau tik traki. palūdz kādam vienu reizi ar devīto uzmanīgi pabraukt pa kādu ziemas trasi un to atšķirību uzreiz sajutīsi.
Man arī tā likās, kamēr nepamēģināju. | Offline | | |
baigais-krabis | 28. Jan 2011, 13:19 |
#3555
|
| Kopš: 14. Feb 2008
Ziņojumi: 116
Braucu ar: ljurbosaljara
|
28 Jan 2011, 12:25:30 ParaTr00per rakstīja:
28 Jan 2011, 12:07:11 JZ rakstīja:
tak sen izmalta tēma
imprezai ir "nepareizs" smaguma centrs, nejau Prodraivā bija problēma ka viņi nespēja pēdējos gadus WRC imprezu padarīt konkurētspējīgu, pietiek palasīties atsauksmes par lietām, ar ko viņi tur cīnijās, kas norādija uz dizaina problēmām
un nevienu brīdi neticēšu ka impreza ir labāka lēnajos līkumos
par spaiņu difiem tur ir cits stāsts, ātrie līkumi vienmēr ir problēma ar difu, kas ir daļēji noslogots, ja biš padomā, tas ir uzreiz skaidrs, kādēļ
jz, tu politikaa karjeru gatavojies taisiit?
un tagad visu bez lirikas, normaali, ar cipariem un faktiem
Var uzbuvet atru (konkuretspejigu) spaini, tikai tas ir daudz dargak kaa Evo, un tas ir viens no galvenajiem iemesliem kapec vairums brauc ar Evo. Kaut vai tas pats Tanaks 2009 gada talsos pirms pedeja dopa bija pirmais. pedeja dopa riepa vinam nolaida, tapec atrkrita zemak.
tanaks | Offline | | |
MarC | 28. Jan 2011, 13:27 |
#3556
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
28 Jan 2011, 13:10:42 JZ rakstīja:
un tas, par ko Marc runā, par lēnajiem/ātrajiem rallijiem, manuprāt, ir tādēļ, ka braucēji šeit nestrādā kopā ar inženieriem, lai pielāgotu auto un savu braukšanas stilu konkrētajai sacīkstei (tas prasa ļoti daudz laika un $$), 99,99% notiek "uz čuju", un ņemot par piemēru citu pieredzi
te nu tev ir 100% taisnība.
pieļauju ka Vasaraudzim šogad vienīgajam būs kautcik precīzi regulējumi.
pārējie ar kloķvārpstu bakstīsies pa miglu līdz brīdim kad no MML tiks nopludināta informācija par regulējumiem
bet par max. ātrumu gan tev nav taisnība. subārs Latvijā ir lēnāks tieši tādēļ ka mums katrā ralllijā ir posmi kuri ir jābrauc ar 200km/h. nedomāju ka elektroniski var palielināt maximālo ātrumu.
bet tas ka Tanaks ar subāru ir ātrāks par mūs bāleliņiem ir pavisam cits stāsts [ Šo ziņu laboja MarC, 28 Jan 2011, 13:30:13 ] | Offline | | |
|
Ekimons | 28. Jan 2011, 13:33 |
#3557
|
| Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
28 Jan 2011, 12:24:31 arizah rakstīja:
da nu, nau tik traki. palūdz kādam vienu reizi ar devīto uzmanīgi pabraukt pa kādu ziemas trasi un to atšķirību uzreiz sajutīsi.
ir darīts, bet, par cik, uzmanīgi, tad nekādu atšķirību sajust nevar [ Šo ziņu laboja Ekimons, 28 Jan 2011, 13:34:01 ] | Offline | | |
ParaTr00per | 28. Jan 2011, 13:35 |
#3558
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
28 Jan 2011, 13:10:42 JZ rakstīja:
īsumā, nevienam nav noslēpums ka imprezai ir sliktāka pagriežamība kā šķērsmotorAWD (vispārīgi runājot), tas ir 100reiz pārbaudīts un 1000reiz izrunāts
nu man tas ir nosleepums nu ja slinkums deldeet klavu, iemet tachu kautvai kaadu linku, kur buutu paskaidrots cilveeciigi, nevis tikai "tas ir taapeec, ka taa tas ir un visi to jau zina" citaadi ir visamz 2 savstarpeeji nesaskanoshi apgalvojumi "impreza ir sliktaaka leezenos un labaaka asos liikumos" un "impreza ir sliktaaka arii asos liikumos".
p.s.
yeap, esu ne tikai truuciigs, bet arii stulbs | Offline | | |
Erx | 28. Jan 2011, 13:35 |
#3559
|
| Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
28 Jan 2011, 13:27:36 MarC rakstīja:
nedomāju ka elektroniski var palielināt maximālo ātrumu.
Lielākas/jaunas riepas | Offline | | |
JZ | 28. Jan 2011, 14:48 |
#3560
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| PT, kad es meklēju par to lietu info, tad praktiski neko neatradu, bija šādas tādas idejas, bet no A-Z tas nekur aprakstīts nav, ir tik vispārējas likumsakarības, izlasiju pāris grāmatas, un arī tur viss ir apmēram tā pat aprakstīts, jo vispārināt nav jēgas, ja ir problēma - konkrēts auto, konkrēta trase, tad arī rēķina, regulē, testē un trennējas
bet ideja ir sekojoša - priekš rallija auto smaguma centrs ir ļoti būtisks, jo pateicoties tā "pārvietošanai" ir iespējams auto vadāmību pielāgot visdažādākajiem apstākļiem
evo gadījumā (šķērsmotoru) tas cetrs atrodas tuvāk ideālam, un, pateicoties tam, ar piekares regulējumu un difiem var to auto pielāgot praktiski visiem iespējamiem scenārijiem
imprezai daļa no tā "regulējumu resursa" aiziet smaguma centra korekcijas vajadzībām (tas ir par zemu un par daudz uz priekšu), attiecīgi būs trases kur to auto varēs pielāgot tik pat labi kā evo, bet būs gadījumi, kad tas regulējums būs jau izsmelts
bet nu tas viss ir tikai rūpnīcas komandas gadījumā, reģionos visu nosaka $$$, kurš ir gatavs to "savu" naudu dot talantam, kurš grib braukt pats, kuram vairāk laika treniņiem un kuram mazāk bail iznīcināt mašīnu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex
|