Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
Lafter
24. Oct 2023, 12:42 #3521

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv


24 Oct 2023, 12:35:40 @Samsasi rakstīja:
pēc tvas loģikas, visi, kuri norāda uz problēmām - muķītāji?

Nekādi nesaistot šo diskusiju un iesaistītās personas.
Jā!
Lielākie mācītāji un čīkstuļi paši ne vienmēr ir gluži tīri (lielāko ties, taču ne visi)
Tie kas kauc par nodokļiem intensīvi. Paši viņus nemaksā. Tie, kas kauc par cełiem, slimnīcām, infrastruktūru. Paši parazitē uz līdzcilvēkiem. Taču pamācīt citus dzîvot nekad neatsakās un parasti pirmie lien ar viedokli FB, sarunās utt.
Tepat powerā ir pāris kadri, kas tādu huiņu un visādas fake ziņas postē fb. Dzîvè ple -
Turies pa gabalu.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Oct 2023, 12:46:34 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
user
24. Oct 2023, 15:42 #3522

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:


24 Oct 2023, 12:07:06 @Pukstis rakstīja:

23 Oct 2023, 23:39:32 @Lafter rakstīja:

23 Oct 2023, 23:31:19 @user rakstīja:

23 Oct 2023, 23:03:12 @Lafter rakstīja:

23 Oct 2023, 22:52:49 @user rakstīja:
Mikrotik sūdzas, saf sūdzas.. hvz, Laftera čomi nē
Zāļu ražotājo sūdzas, Stora enso shemo ar kontiem citas valstis jo lv bankas bloke darijumus. Bet taa, viss ok, LLP var uzbļaut un smieties. Poh ka šie uzņemimi mēnesī nodokļos nomaksā vairāk kā powerists miljons gados

To sauc par alkatību.
Ir 50x vairāk uzņēmumu, kas nesūdzas. Un viñiem viss ir ok.
Nevajag pēc 10% mērauklas mērît pārejos 90%
Zinu uzņēmumu vidzemē.. nē divus. Kas maksā vairāk par mikrotiku/ un viss ir ok. Neraud. Nesen viens ražotni USA atvēra papildus. Francijā un Ķīnā. Viss stāv Latvijā reģistrēts. Tā uzņemuma produkcija var teikt katram mājās ir. Arī user staigā ticamākais pa viņu


Ja glāzi pielej ar udeni līdz pusei. Vienam viņa ir puspilna. Otram pustukša. Tālāk jau piemēra katrs pēc sevis- te nu ir atbilde lielai dałai problēmu. Ja cilvēks čīkstulis pa dzîvi. Viñam nekad, nekur nebūs labi. Lai kur ietu, lai kur skrietu. Paies laiks un atkal jaunajā vietā būs slikti. Gānīs un meklēs nākošo laimes bedri. Citiem neko nebloķē. Varbūt nevajag dod iemeslu lai bloķētu kontus utt??
Ja izvilktu un iztirzātu @user postus visu gadu laikā šeit..
Dod tematu. Viss ir dirsā. Jebkura lieta. Valsts, cełi, ziema, vasara, koki, valdība, likumi, cilvēki. Man ir aizdoma, ka pat čurā ar acīm ciet. Kā atver- paskatās uz leju..
Nuuu zaaajebaaal un atkal aizmigt nevarēšu.




Es iemetu labas lietas arī, kad ir

Pēdējā, ka mums normāls prezidents, ka kruti bija organizēts skriešanas čempis Rīgā.

Tāpēc nemīz, bet no otras puses, kad te kāds paceļ kādu tēmu, tad diskusija var veidoties tikai, ja skatās no abām pusēm, respemtīvi, ja mēs te piecatā sāksim dziedāt slavas dziesmas, katrai tēmai, tad tāds pediņu ansamblis vien sanāks, kur beigās visi viens otru slavinās. Tieši tāpat Tu vari atrast mīnusus daudzos procesos, ko te slavini, ja vēlies. Bet, lai veidotu diskusiju bieži nākas runāt un teikt to, ko dzīvē pat domā savādāk un darbā pats pārstāvētu pretēju viedokli tam, ko saku te. Respektīvi es arī par saviem radiniekiem, vecākiem varu pateikt konkrētu kritiku, nevis akli priecāties par visu

Tādēļ - geju ansamblis te nav vajadzīgs, bet paskatīties uz lietām no visām pusēm un paduskutēt



Lūk!

Saprot ko otrs cenšas pateikt un konstruktīvi, argumenteti atbild. Bez visāda sviesta un izdomājumiem.
Tev jāiet prievēm par komunikācijas speciālistu.
Nu nav jau viss tik slikti. Lielu dału problemu pamatā ir pašu personu kuras vada uzñemumus- iegribas. Principi vai pašu nerealizejamie sapņi. Tad mēģina šantažēt utt. Nav viss labi un brīnišķigi. Bet arī tik slikti nav. Nekad, nekur nebūs 100% labi un ideāli.

Lafters netiek pāri . Un nekad arī netiks.
Šeit jāsaprot, ka citiem ir saskarsme ar problēm uzņēmumiem- citiem nē. user pats ir muķītājs- tāpēc arī var būt savādāka pieredze.



man īsti muķīšana nav iespējama - IT nozare, pilnīgi visas algas maksājam kā algas. Neviens programmētājs pie Tevis savādāk nenāks. Citu izdevumu kā vien algas mums vispār nav.. serveri, birojs, sakari - visi rēķini un atskaitot biroju tās izdevumu pozīcijas ir ļoti niecīgas pretstatā pilnajām algām ar visiem nodokļiem, bet tur ko mainīt IT sfērā pat nav apspriežams. Neviens pat neiedomājas intervijā pajautāt - vai alga ir oficiāla? kā tas bija pirms 15 gadiem, kad kurjeru meklēju
Offline
user
24. Oct 2023, 15:46 #3523

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:


24 Oct 2023, 12:42:07 @Lafter rakstīja:

24 Oct 2023, 12:35:40 @Samsasi rakstīja:
pēc tvas loģikas, visi, kuri norāda uz problēmām - muķītāji?

Nekādi nesaistot šo diskusiju un iesaistītās personas.
Jā!
Lielākie mācītāji un čīkstuļi paši ne vienmēr ir gluži tīri (lielāko ties, taču ne visi)
Tie kas kauc par nodokļiem intensīvi. Paši viņus nemaksā. Tie, kas kauc par cełiem, slimnīcām, infrastruktūru. Paši parazitē uz līdzcilvēkiem. Taču pamācīt citus dzîvot nekad neatsakās un parasti pirmie lien ar viedokli FB, sarunās utt.
Tepat powerā ir pāris kadri, kas tādu huiņu un visādas fake ziņas postē fb. Dzîvè ple -
Turies pa gabalu.


nu hvz.. man tieši visvairāk besī maksāt nodokļus un redzēt, ka tas viss ir dirsā iztērēts. kamēr nemaksā, tikmēr nav par ko čīkstēt, jo pohuj kā tērē

nu un par ceļiem loģiski, ka zb.. ceļi un ielas ir dirsā.. viss bedrēs. Ceļi, kuri būvēti - ir wtf? tallinas šoseja? Daugavpils šoseja? nu nahuj netaisīja kā tagad ķekavas apvedceļu? tas ir vienīgais normālais būvējums te.. būtu Dpils šoseja tāda.. uz Igauniju - būtu ahujenna.

man ir kosmisks gada nodoklis mašīnai - 500+ gadā.. benzīnā pizģec tērēju, tātad akcīze - nu ceļus par to jālabo, ja jau es tik aktīvi braukāju, nevis jāārstē nopīpējušies ar lieko svaru knapi kustoši indivīdi..

Offline
Lala
24. Oct 2023, 17:02 #3524

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3371

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Latvijā nav un nebūs ātrgaitas ceļi visur! Tie maksā tik drūmu naudu, ka tie varētu pastāvēt tikai kā maksas ceļi.
Ekspluatācijas nodoklis un akcīze no degvielas pat tuvumā nestāv ceļu un ielu vajadzīgajam budžetam. Autovadītāji ir viena no vissubsidētākajām sabiedrības grupām.
Un ar to visu, Tu stāsies priekšā kāds būtu bļāviens, ja tautai pateiktu - maksā ragā par labo, jauno ceļu - ja man te reģionā serviss saka, ka būšot baigi, baigi dārgs remonts, un atsūta tāmi par 570?
Rīgā nav Latvija, un IT algas nav visas Rīgas algas.

[ Šo ziņu laboja Lala, 24 Oct 2023, 17:02:59 ]

Offline
Miikstais
24. Oct 2023, 17:09 #3525

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Neko nesapratu no tiem murgiem bet nu tad jamaina prioritates, varbut minetētājiem pediniem atnemam joslas, divas pedinjoslas ir 1 normala ceļa josla.

[ Šo ziņu laboja Miikstais, 24 Oct 2023, 17:09:19 ]

Offline
Samsasi
24. Oct 2023, 17:30 #3526

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4246

Braucu ar:


24 Oct 2023, 17:02:21 @Lala rakstīja:
Latvijā nav un nebūs ātrgaitas ceļi visur!


nu iesākumam varētu via baltica uztaisīt normāli....rīgas apvedceļu. 30 gados tā kā varēja jau nu pacensties. imho normāls attīstai piekarināts plāns.
Offline
user
24. Oct 2023, 17:32 #3527

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:

Hvz, nauda nav problēma..

Ja via baltica sadardzinas par 300% un viss ir skaisti, tad kapec neatrast naudu te?
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 17:54 #3528

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv

Latvijā nebūs ātrgaitas cełu jo nav tik daudz iedzīvotāju un satiksmes intensitātes starp reģioniem.
Protams. Katrā miestā ar 10 iedzīvotājiem pa skolai, slimnīcai un bērnudàrzam. Uz katru miestu pa bānim!
Kurš maksās par to?? Vajag nolaisties uz zemes. Nevis dzīvot utopijā.

Kas tieši cełiem vainas? Rīgā ir pakaļā. Àrpuss- viss skaisti. Gludi cełi. Jauna infrastruktūra. Varbūt risinājumi dažās vietās ir caur dirsu. Bet tā pa lielam. Kas ceļiem vainas galvenajiem???
Es par vidzemi vairāk runāju. Par citām vietām mazāk sanāk maisīties. Man personīgi viss šķiet labi. Salīdzinot ar 10-15 gadu pagātni.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Oct 2023, 18:01:08 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
SteelRat
24. Oct 2023, 17:59 #3529

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163725

Braucu ar: E95

Un nevajag arī tos ātrgaitas ceļus, pietiktu ja esošos uzturētu ok stāvoklī Galu galā, ja nevar visur paspēt, tad nav ko lidot pa ielu vajag vai un ātrāk izbraukt, no mājām, vai mazāk pienākumus uzņemties

-----------------
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 18:05 #3530

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv


24 Oct 2023, 17:59:07 @SteelRat rakstīja:
Un nevajag arī tos ātrgaitas ceļus, pietiktu ja esošos uzturētu ok stāvoklī Galu galā, ja nevar visur paspēt, tad nav ko lidot pa ielu vajag vai un ātrāk izbraukt, no mājām, vai mazāk pienākumus uzņemties

Tieši tā.
Visu nevar uzreiz. Un nafig tos ātrgaitas. Opcija labākā, kas derētu ir Sviedru variants. Ar 3 joslām. Kas periodiski pāriet no 2 uz 1. Pārējais ir ļoti ok. Un redz, ka būvē un taisa tos ceļus. Tendence ir pozitīva
Gribi atvilt. Brauc uz biķerniekiem. Kur problema

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Oct 2023, 18:06:47 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
user
24. Oct 2023, 18:12 #3531

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:


24 Oct 2023, 18:05:18 @Lafter rakstīja:

24 Oct 2023, 17:59:07 @SteelRat rakstīja:
Un nevajag arī tos ātrgaitas ceļus, pietiktu ja esošos uzturētu ok stāvoklī Galu galā, ja nevar visur paspēt, tad nav ko lidot pa ielu vajag vai un ātrāk izbraukt, no mājām, vai mazāk pienākumus uzņemties

Tieši tā.
Visu nevar uzreiz. Un nafig tos ātrgaitas. Opcija labākā, kas derētu ir Sviedru variants. Ar 3 joslām. Kas periodiski pāriet no 2 uz 1. Pārējais ir ļoti ok. Un redz, ka būvē un taisa tos ceļus. Tendence ir pozitīva
Gribi atvilt. Brauc uz biķerniekiem. Kur problema


šis ir labs - kur problēma ar ceļiem? šogad pabeidza Sēnīte-Sigulda posmu, kas bija uz top šosejas un katastrofāls

jā, šodien viņš ir sakārtos pirms gada nebija un tagad visi, kuri 20 gadu čīkstēja palika pr lohiem, jo ceļš taču sakārtots

Sievai arī 10 gadus saki, ka kaut ko izdarīsi un, kad izdari - ko Tu man piepisies 10 gadus? taču viss done!


ok, tas tā, bet piezīme par biķerniekiem ir pārāk smieklīga nu aizbrauc šovakar atvelc biķerniekos! bet kopumā autosports rullē un ar kartingu atvelkot arī m3 liekas kā liels, nestabils džips, tāpēc trases rullē, bet satiksmē atvilkt ir savs šarms
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 18:18 #3532

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv

Labāk vèlu nekà, nekad.
Pirms gadiem 10’tur ple nosisties vareja. Sāko no valmieras. Tagad mauc kā dievs
Nu pa kādam lēnākam priekšā. Apdzen un atkal mauc, kā dievs. Cruīzā 110 un chill

Ja kādam 110 par lēnu. Tā naher nav mana problēma. pis pa grāvi ja nepatīk. (ok- kopš 189 nomērija 70 zonā. Esmu prātīgāks)
Un ja kādam patīk satiksmes šarms. Arī pajāt. Pis uz vāciju vai citur. Kāpēc visi iedomājas, ka ir tik svarīgi, ka citus pipec uztrauc viņu vēlmes vai iegribas. Atklāšu noslēpumu. Nevienu tas īpaši nekrata. Arī uz manām vēlmēm dziļi pajāt visiem.
Īsāk sakot- dzīvosim draudzīgi

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Oct 2023, 18:20:34 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Deivid
24. Oct 2023, 18:25 #3533

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kādi ir kritēriji ātrgaitas ceļam? Barjera pa vidu?
Man liekas mēs jau sen visus izpildam attiecībā uz seguma kvalitāti. Vācijā esmu dzīvojis kādu brīdi, tur ierobežojumi tiek atcelti arī uz sliktākas kvalitātes ceļiem.

Atšķirība varētu būt pašu vadītāju domāšanā un apmācībā. Es būtu par to ka eksāmenu liekot obligāti jāiziet drošas braukšanas skola.

Kaut kā jocīgi ka pa granteni mēs varam un braucam ātrāk kā par asfaltētu ceļu
Offline
user
24. Oct 2023, 18:28 #3534

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:


24 Oct 2023, 18:18:14 @Lafter rakstīja:
Labāk vèlu nekà, nekad.
Pirms gadiem 10’tur ple nosisties vareja. Sāko no valmieras. Tagad mauc kā dievs
Nu pa kādam lēnākam priekšā. Apdzen un atkal mauc, kā dievs. Cruīzā 110 un chill

Ja kādam 110 par lēnu. Tā naher nav mana problēma. pis pa grāvi ja nepatīk. (ok- kopš 189 nomērija 70 zonā. Esmu prātīgāks)
Un ja kādam patīk satiksmes šarms. Arī pajāt. Pis uz vāciju vai citur. Kāpēc visi iedomājas, ka ir tik svarīgi, ka citus pipec uztrauc viņu vēlmes vai iegribas. Atklāšu noslēpumu. Nevienu tas īpaši nekrata. Arī uz manām vēlmēm dziļi pajāt visiem.
Īsāk sakot- dzīvosim draudzīgi



man satiksme netraucē atvilkt uz tukšīem ceļiem tieši nav interesanti..

es par to, ka būtu lielie ceļi kā jaunas ķekavas apvedceļš - būtu zbis!

Rīga - Liepāja
Rīga - Ainaži
Rīga - Dpils
Rīga - Bauska

šos 4 ceļus sataisīt un būtu zbis

autobusi ātrāk kursētu, tranzīts labāk kustētos, cilvēki ātrāk visur nokļūtu.. nu svarīgas lietas...


hvz cik svarīga bija bibliotēka par 400 miljoniem, tur nesanāca posms - Rīga - Bauska?


kādēļ Lietuva taisa ceļus?

Offline
user
24. Oct 2023, 18:31 #3535

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13576

Braucu ar:


24 Oct 2023, 18:25:53 @Deivid rakstīja:
Kādi ir kritēriji ātrgaitas ceļam? Barjera pa vidu?
Man liekas mēs jau sen visus izpildam attiecībā uz seguma kvalitāti. Vācijā esmu dzīvojis kādu brīdi, tur ierobežojumi tiek atcelti arī uz sliktākas kvalitātes ceļiem.

Atšķirība varētu būt pašu vadītāju domāšanā un apmācībā. Es būtu par to ka eksāmenu liekot obligāti jāiziet drošas braukšanas skola.

Kaut kā jocīgi ka pa granteni mēs varam un braucam ātrāk kā par asfaltētu ceļu


es gribu, lai ir ceļi ar 2 joslām katrā virzienā, tas palīdz! ja ātrgaitas ar barjerām un žogiem pret dzīvniekiem - vispār sex un nevajag tiekt, ka to nevar atļauties.


vispār covd bija laiks, kad tas viss bija jāizdara...

naudu varēja aizņemties, nodarbināt visus taksistus un būvniekus ceļu būvēšanā - gan valstij būtu ekonomiskais izrāviens, gan atbalsts - nevis tupa skaitīt naudu, bet dot reāli darbu cilvēkiem utt.. protams, kāds bļautu, ka ceļu būve firmas pelna.. nu jā - lai pelna, bet tas būtu mērķtiecīgs darbs un covid izmantošana LV par labu. vismaz mēģinājums
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 18:41 #3536

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv


24 Oct 2023, 18:31:04 @user rakstīja:

24 Oct 2023, 18:25:53 @Deivid rakstīja:
Kādi ir kritēriji ātrgaitas ceļam? Barjera pa vidu?
Man liekas mēs jau sen visus izpildam attiecībā uz seguma kvalitāti. Vācijā esmu dzīvojis kādu brīdi, tur ierobežojumi tiek atcelti arī uz sliktākas kvalitātes ceļiem.

Atšķirība varētu būt pašu vadītāju domāšanā un apmācībā. Es būtu par to ka eksāmenu liekot obligāti jāiziet drošas braukšanas skola.

Kaut kā jocīgi ka pa granteni mēs varam un braucam ātrāk kā par asfaltētu ceļu


es gribu, lai ir ceļi ar 2 joslām katrā virzienā, tas palīdz! ja ātrgaitas ar barjerām un žogiem pret dzīvniekiem - vispār sex un nevajag tiekt, ka to nevar atļauties.


vispār covd bija laiks, kad tas viss bija jāizdara...

naudu varēja aizņemties, nodarbināt visus taksistus un būvniekus ceļu būvēšanā - gan valstij būtu ekonomiskais izrāviens, gan atbalsts - nevis tupa skaitīt naudu, bet dot reāli darbu cilvēkiem utt.. protams, kāds bļautu, ka ceļu būve firmas pelna.. nu jā - lai pelna, bet tas būtu mērķtiecīgs darbs un covid izmantošana LV par labu. vismaz mēģinājums

Tur gan piekrītu par 1000%

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
mizerss
24. Oct 2023, 18:49 #3537

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 751

Braucu ar:


24 Oct 2023, 17:02:21 @Lala rakstīja:
Latvijā nav un nebūs ātrgaitas ceļi visur! Tie maksā tik drūmu naudu, ka tie varētu pastāvēt tikai kā maksas ceļi.
Ekspluatācijas nodoklis un akcīze no degvielas pat tuvumā nestāv ceļu un ielu vajadzīgajam budžetam. Autovadītāji ir viena no vissubsidētākajām sabiedrības grupām.
Un ar to visu, Tu stāsies priekšā kāds būtu bļāviens, ja tautai pateiktu - maksā ragā par labo, jauno ceļu - ja man te reģionā serviss saka, ka būšot baigi, baigi dārgs remonts, un atsūta tāmi par 570?
Rīgā nav Latvija, un IT algas nav visas Rīgas algas.

Auto ceļi tiek būvēti un uzturēti tikai autovadītāju vajadzībām?
Offline
kurlis
24. Oct 2023, 18:55 #3538

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4138

Braucu ar: mexipoku.com


24 Oct 2023, 18:25:53 @Deivid rakstīja:
Es būtu par to ka eksāmenu liekot obligāti jāiziet drošas braukšanas skola.



Nezinu, mīts vai patiesība, bet kaut kad dzirdēju, ka Skandināvijā (?) autoskola norit ilgāk un nopietnāk, tieši lai "pataustītu" dažādus ceļa segumus un apstākļus.

Jāpiekrīt Tev šajā jautājumā, jo arī šobrīd apmācu cilvēku braukšanā un paralēli iet autoskolā. Drīz obligātās braukšanas būs galā, saprašana ir, plus mīnus brauc labi, bet pat bail iedomāties, kas notiktu ar šādu braucēju ekstrēmā situācijā. Aizžmiedzam acis, pedālis max grīdā un gaidām blīkšķi.

P.S. - Līdz nomaļākām vietām, grants ceļiem, lielām stāvvietām un slidenām rudens lapām tiksim. Par laimi arī ziema nāk un ir iespēja automašīnai pazaudēt saķeri.

Braukšanas simulatori? Laikam tomēr nē. Pats esmu atsēdējis tur ļoti daudz gadus, taču pat es saprotu, ka parastam cilvēkam tomēr būs grūti nosimulēt realitāti. Varbūt tas būtu labāk kā nekas, bet domāju, ka arī nepalīdzētu.
Offline
Lafter
24. Oct 2023, 19:01 #3539

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28033

Braucu ar: wv


24 Oct 2023, 18:55:43 @kurlis rakstīja:

24 Oct 2023, 18:25:53 @Deivid rakstīja:
Es būtu par to ka eksāmenu liekot obligāti jāiziet drošas braukšanas skola.



Nezinu, mīts vai patiesība, bet kaut kad dzirdēju, ka Skandināvijā (?) autoskola norit ilgāk un nopietnāk, tieši lai "pataustītu" dažādus ceļa segumus un apstākļus.

Jāpiekrīt Tev šajā jautājumā, jo arī šobrīd apmācu cilvēku braukšanā un paralēli iet autoskolā. Drīz obligātās braukšanas būs galā, saprašana ir, plus mīnus brauc labi, bet pat bail iedomāties, kas notiktu ar šādu braucēju ekstrēmā situācijā. Aizžmiedzam acis, pedālis max grīdā un gaidām blīkšķi.

P.S. - Līdz nomaļākām vietām, grants ceļiem, lielām stāvvietām un slidenām rudens lapām tiksim. Par laimi arī ziema nāk un ir iespēja automašīnai pazaudēt saķeri.

Braukšanas simulatori? Laikam tomēr nē. Pats esmu atsēdējis tur ļoti daudz gadus, taču pat es saprotu, ka parastam cilvēkam tomēr būs grūti nosimulēt realitāti. Varbūt tas būtu labāk kā nekas, bet domāju, ka arī nepalīdzētu.

Man puika vecākais jau tagad sāk jāties- vel 2 gadi līdz 18
Nakts braukšana. Redzēt, atšķirt bîstamas situācijas. Pārslēgties. Zīmes naktī spīd utt. Tālāk būs ziema! Pa sniegu, ledu. Saprast kā uzvedas auto. Tad ir vasaras braukšana. Noteikumi, eksāmens. Tur process pipec. Tas nav 30min nobrauc- atbildi pareizi un uber mega driveris

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Lala
24. Oct 2023, 19:14 #3540

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3371

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


24 Oct 2023, 18:49:59 @mizerss rakstīja:

24 Oct 2023, 17:02:21 @Lala rakstīja:
Latvijā nav un nebūs ātrgaitas ceļi visur! Tie maksā tik drūmu naudu, ka tie varētu pastāvēt tikai kā maksas ceļi.
Ekspluatācijas nodoklis un akcīze no degvielas pat tuvumā nestāv ceļu un ielu vajadzīgajam budžetam. Autovadītāji ir viena no vissubsidētākajām sabiedrības grupām.
Un ar to visu, Tu stāsies priekšā kāds būtu bļāviens, ja tautai pateiktu - maksā ragā par labo, jauno ceļu - ja man te reģionā serviss saka, ka būšot baigi, baigi dārgs remonts, un atsūta tāmi par 570?
Rīgā nav Latvija, un IT algas nav visas Rīgas algas.

Auto ceļi tiek būvēti un uzturēti tikai autovadītāju vajadzībām?


Kurš to saka?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4