Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sys9291
27. Dec 2018, 21:03 #3521

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Dec 2018, 21:00:55 @osko555 rakstīja:
Sveiki.

Problēmas ar salona ventilāciju. Ir tā, ka salonā ik pa laikam beidz pūst gaisu. Ja uzliek max ātrumu, tad pūš apmēram 20sec un tad ventilators apstājas uz pāris minūtēm. Atstājot max funkciju pēc pàris minūtēm atkāl sāk pūst utt. Tas pats arī ar pārējiem režīmiem (pūš, nepūš, pūš, nepūš).

Vai problēma būs ar salona ventilatora motoru vai regulatoru (bildē 1 vai 2)??


Paldies!

nu te vajadzētu diagnostiku - jo tik pat labi IBS var taisīt līdzīgus pigoriņus...
Offline
Locis
06. Jan 2019, 20:58 #3522

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11277

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man sķiet,ka vienreiz jau prasīju,bet neviens neatbildēja.
Nesteidzīgi ir doma savu F11 iemainīt pret F11 ar X-drive. Kāda pieredze? Viens biedē,ka pa servisiem jādzīvojas- vai tas ir pārspīlēti? Par cik laiks ir dārgs,papildus problēmas dzīvē nevajag. Ok,es saprotu,ka tur ir kam vairāk nobrukt,bet,salīdzinot ar kaut kādu Subaru,Audi ,tur ir sliktāk?

Pieņemsim,ja tur obligāti jāliek runflat,tad ar kaut kādu adaptivo piekari,kaut ar R19-20 tas nebūs mirstamā vaina,runājot par komfortu?
Offline
Kaross
06. Jan 2019, 22:39 #3523

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

BMW nejēdz pilnpiedziņu - tas nu ir fakts.
Vai būs sliktāk par Audi, Subaru - viennozīmīgi jā.
Vai tā, ka jādzīvojas pa servisiem? Domāju, ka nē. Divas pusasis un reduktors nav iemesls, lai visu laiku dzīvotos pa servisiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PowerBMW
06. Jan 2019, 22:55 #3524

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


06 Jan 2019, 22:39:20 @Kaross rakstīja:
BMW nejēdz pilnpiedziņu - tas nu ir fakts.
Vai būs sliktāk par Audi, Subaru - viennozīmīgi jā.
Vai tā, ka jādzīvojas pa servisiem? Domāju, ka nē. Divas pusasis un reduktors nav iemesls, lai visu laiku dzīvotos pa servisiem.


Jo pabāks 4x4 jo tālāk jāiet pēc traktora

nēsmu redzējis nevienu BMW ko velk traktors.... secinājums-nebrauc kur brauc traktori un pilnpiedziņa ideāla

Bet ja nopietni,tad F nēsmu baigi mocijis,bet E pilnpiedziņas pilnībā apmierina ikdienu
Offline
Kaross
07. Jan 2019, 00:20 #3525

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ne tā es to domāju. Par pašu konstrukciju vairāk. Tos F-sēriju reduktorus vai kā tautā - "razdatkas" pat garantijas laikā mainīja. Citiem sanāk arī pēc garantijas ieberzties un daudziem tūkstošiem. Neesmu dzirdējis vispār, ka kādam Audi ko tādu darītu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
07. Jan 2019, 00:27 #3526

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11277

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu šādam auto tā piedzina vairak komfortam interese,ne par bezcela spejam.

To arī apmēram gribēju saprast,cik nopietna tur tā konstrukcija,bet ja garantijas laikā šķist ara,tad diez ko uzticama jau nav. Liekas,ka tādām razdatkām bez maz vai mūžīgi vajadzētu iet.
Offline
GReddy
07. Jan 2019, 01:16 #3527

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 265

Braucu ar: F01

Pacieties divus mēnešus, pāries
Offline
osko555
10. Jan 2019, 09:12 #3528

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA

Vai ir nozīme, kāda brenda bremžu kluču sensors tiek likts? Kādu iesakat?

Kā arī kura brenda klučus izvēlēties?
Offline
wanksta
10. Jan 2019, 10:46 #3529

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7398

Braucu ar: muti

Jā, nu nodiluma sensoru vispār var likt tikai orģinālo
Offline
kaaasis
10. Jan 2019, 14:51 #3530

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F11 520D

Labdien,

Sākoties ar mīnusiem šoziem savam F11 esmu pamanijis jaunu niķi. Katru rītu kad aizeju uz mašīnu aizmugurē pneima ir nosēdusies zemē, kā iedarbinu tā paceļas atpakaļ augšā un viss ir kārtībā.
Nav paredzēta regulējamā pneimopiekare komplektācijā.

Tas nozīmē, ka kkas iet uz beigām?

Paldies.
Offline
RSAWorkshop
10. Jan 2019, 14:59 #3531

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7147

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Jan 2019, 09:12:22 @osko555 rakstīja:
Vai ir nozīme, kāda brenda bremžu kluču sensors tiek likts? Kādu iesakat?

Kā arī kura brenda klučus izvēlēties?

Nav starpība, gan vemo, gan bosch, gan trw, gan textar, gan swag strādās vienādi
Klučus gan derētu ATE, Jurid, textar, brembo, kaut ko tādu

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 10 Jan 2019, 14:59:50 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elviss
10. Jan 2019, 15:03 #3532

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22228

Braucu ar: VAZ 2101 80'


10 Jan 2019, 14:51:05 @kaaasis rakstīja:
Labdien,

Sākoties ar mīnusiem šoziem savam F11 esmu pamanijis jaunu niķi. Katru rītu kad aizeju uz mašīnu aizmugurē pneima ir nosēdusies zemē, kā iedarbinu tā paceļas atpakaļ augšā un viss ir kārtībā.
Nav paredzēta regulējamā pneimopiekare komplektācijā.

Tas nozīmē, ka kkas iet uz beigām?

Paldies.

Visdrizāk kaut kas uz galu iet. Varbūt jau coķis balonā vai laiž gaisu kompresors.

-----------------

RT Translations
Offline
janisdaubergs
10. Jan 2019, 15:38 #3533

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Jan 2019, 14:51:05 @kaaasis rakstīja:
Labdien,

Sākoties ar mīnusiem šoziem savam F11 esmu pamanijis jaunu niķi. Katru rītu kad aizeju uz mašīnu aizmugurē pneima ir nosēdusies zemē, kā iedarbinu tā paceļas atpakaļ augšā un viss ir kārtībā.
Nav paredzēta regulējamā pneimopiekare komplektācijā.

Tas nozīmē, ka kkas iet uz beigām?

Paldies.

Maini balonu, balons ~200Eur, maiņa pa lēto;
Balonu ņēmu šo Arnott A-2780;
Power experti lēš, ka esot OEM kvalitāte, ja iemetīsi foruma meklētājā Arnott, tad redzēsi jau tēmas par šo;

Offline
kaaasis
10. Jan 2019, 15:44 #3534

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F11 520D

Paldies par info.
Man liekās ļoti dīvaini, jo aizmugurē abiem riteņiem tas notiek pilnīgi identiski, nav tā, ka nosēžas viens. Var būt, ka abi reizē lēnām mirst nost?



10 Jan 2019, 15:38:17 @janisdaubergs rakstīja:

10 Jan 2019, 14:51:05 @kaaasis rakstīja:
Labdien,

Sākoties ar mīnusiem šoziem savam F11 esmu pamanijis jaunu niķi. Katru rītu kad aizeju uz mašīnu aizmugurē pneima ir nosēdusies zemē, kā iedarbinu tā paceļas atpakaļ augšā un viss ir kārtībā.
Nav paredzēta regulējamā pneimopiekare komplektācijā.

Tas nozīmē, ka kkas iet uz beigām?

Paldies.

Maini balonu, balons ~200Eur, maiņa pa lēto;
Balonu ņēmu šo Arnott A-2780;
Power experti lēš, ka esot OEM kvalitāte, ja iemetīsi foruma meklētājā Arnott, tad redzēsi jau tēmas par šo;


Offline
Elviss
10. Jan 2019, 15:55 #3535

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22228

Braucu ar: VAZ 2101 80'

ja laiž garām, tad visa sistēma izlaiž gaisu.
Nekas traģisks, nomainīsi vienu, tad otru, tad kompresoru un tālāk brauksi bez bēdām, bet, ja Tev 520, tad tikai sākums

[ Šo ziņu laboja Elviss, 10 Jan 2019, 15:56:13 ]



-----------------

RT Translations
Offline
kaaasis
10. Jan 2019, 15:57 #3536

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F11 520D

Ir 520D, kāpēc tikai sākums?


10 Jan 2019, 15:55:18 @Elviss rakstīja:
ja laiž garām, tad visa sistēma izlaiž gaisu.
Nekas traģisks, nomainīsi vienu, tad otru, tad kompresoru un tālāk brauksi bez bēdām, bet, ja Tev 520, tad tikai sākums
Offline
citrons1
10. Jan 2019, 16:07 #3537

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


@kaaasis rakstīja:
Ir 520D, kāpēc tikai sākums?




Pats ar laiku sapratīsi
Offline
protams
10. Jan 2019, 16:35 #3538

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7


10 Jan 2019, 16:07:16 @citrons1 rakstīja:

@kaaasis rakstīja:
Ir 520D, kāpēc tikai sākums?




Pats ar laiku sapratīsi

Nepārdzīvo ļoti, daži pārkāpjot no 2.0d uz 3.0d nezkapēc izdomā, ka viņiem kļūst garāks

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Bamperis
10. Jan 2019, 16:46 #3539

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4798

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


10 Jan 2019, 15:55:18 @Elviss rakstīja:
ja laiž garām, tad visa sistēma izlaiž gaisu.
Nekas traģisks, nomainīsi vienu, tad otru, tad kompresoru un tālāk brauksi bez bēdām, bet, ja Tev 520, tad tikai sākums

Vismaz e6x un e39 bija varsti,kas neljava otrai pusei nobraukt lejaa,ja viens balons bija kirdikt.
Offline
Elviss
10. Jan 2019, 20:18 #3540

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22228

Braucu ar: VAZ 2101 80'


10 Jan 2019, 16:46:54 @Bamperis rakstīja:

10 Jan 2019, 15:55:18 @Elviss rakstīja:
ja laiž garām, tad visa sistēma izlaiž gaisu.
Nekas traģisks, nomainīsi vienu, tad otru, tad kompresoru un tālāk brauksi bez bēdām, bet, ja Tev 520, tad tikai sākums

Vismaz e6x un e39 bija varsti,kas neljava otrai pusei nobraukt lejaa,ja viens balons bija kirdikt.

Man visas reizes abas puses bija lejā.


Kas attiecas uz īsāks un garaks. Vienīgais, kas garāks ir 2.0d īpašniekiem, ir ķēde.

-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo