Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Bemebers
22. Jun 2016, 14:38 #35181

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


22 Jun 2016, 09:30:13 @alnisg rakstīja:

21 Jun 2016, 20:43:23 @Bemebers rakstīja:
Sakiet kur vaina var etu but manam e46 330i sedanam radio slikti skan tad klusak skaļak, tad pašņac citviet skan super labi...

Uzreiz' neko pirkt nevaig'. Piespraud rādžiņa antenas štekerim parastu pāris metru garu vada galu un paprovē, vai uztver stipra signāla programmu normāli. Ja neuztver - rādžiņa problēma. Ja uztver, vaina var būt kaukur autiņa antenas kabelī vai ... mēdz būt arī kaukur uz tā kabeļa vai pie pašas iebūvētās antenas - autiņā jau iebūvēts aktīvs antenas pastiprinātājs, kam var būt norauts barošanas vads, vai ir beigts drošinātājs tai ierīču grupai.


O paldies... Drošinataju meklet cimdu nodalijuma vai viņš atrodas kautkur citur?
Offline
varonis
22. Jun 2016, 18:08 #35182

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

Kur nopirkt lv karodzinju ko stiprinat pie mashinas? statoil, cenuklubs? gribetos lai var iebraukt nopirkt, lai nav japasuta.
Offline
spridits5
22. Jun 2016, 19:07 #35183

Kopš: 24. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 34

Braucu ar: E36

Zinu ka nau pa temu. Atvainojos jau ieprieks, bet nepieciesams viedoklis sakara ar auto iegadi 116 benz. 1 ser. Kadi ir + un - sim auto.
Offline
Ossids
22. Jun 2016, 20:09 #35184

Kopš: 28. Aug 2013

No: Jūrmala

Ziņojumi: 105

Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60

Problēma ir apstājusies pie BMW E34 525tds(1995.g) elektronikas. Konkrētāk - vadības bloka un degvielas sūkņa sakritību. Ja man ir nomainīts motors (no 2.5td uz 2.5tds), tad pastāv iespēja , ka sūknis nestrādās ar manu vadības bloku un ews 2? Parakos internetā un ir vairākas atbildes. To, ka vadības bloks ir ieprogrammēts uz noteiktu sūkni un manā gadījumā sanāk, ka sūknis nestrādās, jo vadības bloks viņu neatpazīs . Otrs variants bija tāds, ka ja visa sistēma strādā un vadības bloks dod sūknim pareizu signālu, tad viss strādās.

Interesē vai mana td elektronika atpazīs tds sūkni, vai man ir jāmaina gan vadības bloks, gan ews, gan resīvers, gan atslēgas čips(viss, kas atbilst sūknim), lai sūkni atpazītu?
Nepastāv iespēja samainīt sūknī noteiktu detaļu - no vecā sūkņa, kas varētu visu elektronikas drošības ķēdi pabeigt?
Offline
Menn
22. Jun 2016, 20:41 #35185

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E91/KTM 640sm


22 Jun 2016, 18:08:31 @varonis rakstīja:
Kur nopirkt lv karodzinju ko stiprinat pie mashinas? statoil, cenuklubs? gribetos lai var iebraukt nopirkt, lai nav japasuta.
Šodien pirku iekš Rimi
Offline
varonis
22. Jun 2016, 23:31 #35186

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


22 Jun 2016, 20:41:44 @Menn rakstīja:

22 Jun 2016, 18:08:31 @varonis rakstīja:
Kur nopirkt lv karodzinju ko stiprinat pie mashinas? statoil, cenuklubs? gribetos lai var iebraukt nopirkt, lai nav japasuta.
Šodien pirku iekš Rimi

Paldies, nebūs rīt pa velti jābraukā apkārt
Offline
Driver
23. Jun 2016, 01:15 #35187

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Jun 2016, 20:09:04 @Ossids rakstīja:
Problēma ir apstājusies pie BMW E34 525tds(1995.g) elektronikas. Konkrētāk - vadības bloka un degvielas sūkņa sakritību. Ja man ir nomainīts motors (no 2.5td uz 2.5tds), tad pastāv iespēja , ka sūknis nestrādās ar manu vadības bloku un ews 2? Parakos internetā un ir vairākas atbildes. To, ka vadības bloks ir ieprogrammēts uz noteiktu sūkni un manā gadījumā sanāk, ka sūknis nestrādās, jo vadības bloks viņu neatpazīs . Otrs variants bija tāds, ka ja visa sistēma strādā un vadības bloks dod sūknim pareizu signālu, tad viss strādās.

Interesē vai mana td elektronika atpazīs tds sūkni, vai man ir jāmaina gan vadības bloks, gan ews, gan resīvers, gan atslēgas čips(viss, kas atbilst sūknim), lai sūkni atpazītu?
Nepastāv iespēja samainīt sūknī noteiktu detaļu - no vecā sūkņa, kas varētu visu elektronikas drošības ķēdi pabeigt?

Varu palidzet ar ews problemu, bet ar visu parejo varesi jaties pats.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Araajz
24. Jun 2016, 08:25 #35188

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vajag aizslēgtam E39 sedanam attaisīt bagūzi Kuldīgā!
Ja kāds var - PM
Ja kādam ir idejas -

EDIT: atrisināts

[ Šo ziņu laboja Araajz, 24 Jun 2016, 19:13:24 ]

Offline
maaarcha1992
24. Jun 2016, 13:36 #35189

Kopš: 23. Apr 2014

Ziņojumi: 167

Braucu ar: ė39 3.0d

Interesee, ja es mainu vejstiklu kuram ir lietusensors, es varu pirkt stiklu ar vieu lietussensoram, un parlikt no iepriekseja vejsikla ?
Offline
Driver
24. Jun 2016, 20:47 #35190

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jun 2016, 13:36:16 @maaarcha1992 rakstīja:
Interesee, ja es mainu vejstiklu kuram ir lietusensors, es varu pirkt stiklu ar vieu lietussensoram, un parlikt no iepriekseja vejsikla ?

Silti neiesaku stiklu atdalit no sensora.
Un problemu gadijuma mainit stiklu ar visu sensoru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
BaNgY
25. Jun 2016, 11:26 #35191

Kopš: 06. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 511

Braucu ar:

Kāds var pateikt, kur šodien var noregulēt lampas Rīgā? Tizlais csdd nedod apskati, jo lampas ir nedaudz ne tādas, kā vajag
Offline
Andreass
25. Jun 2016, 15:33 #35192

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Lielo džeri ar 2.8 dvēselīti

diviem kolēģiem sanāca nelielas problēmas ar izbraukšanu caur peļķi.Vienam 2008 gada piektās sērijas auto ar 2.0 dīzeļdzinēju, otram vienpadsmitā gada arī ar dīzeļdzinēju diemžēl nezinu precīzu tilpumu.
peļķe nebija dziļa, līdz pusritienim. apmēram 5 metri plata, abi auto netika pāri, kādu metru pirms izbraukšanas noslāpa dzinēji. Vairs nav piedarbināmi. Gaisa filtrs abiem auto slapjš galīgi un no augšas pilns ar smiltīm. Iekša kastē smilšu nav, bet mitrums. nebiju klāt kad tas notika, tikai nākamajā dienā kolēģi pateica. Vietējie servisi sākumā piedāvāja izjaukt un izžāvēt un veikt remontu ja nepieciešams, pāris dienas vēlāk kad dārgākā auto ipašnieks piekrita, serviss paziņoja pēc 30 minūtēm savas diagnostikas, ka dzinējs jāmaina.netīrs udenis pārāk daudz dzinējā,iespējams smilts vai citi netīrumi.
Vai tiešām nav iespējams izjaukt un iztīrīt?
Offline
DrumB
25. Jun 2016, 15:37 #35193

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Tam jaunākajam nav kasko ar hidrotrieciena segumu?
Offline
PAKLAVS
25. Jun 2016, 16:54 #35194

Kopš: 27. May 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 198

Braucu ar: Ķirsi

e39 pečka negrib strādāt. Tad iet, tad neiet, uz kaut kādiem pampakiem ieslēdzas, tad izslēdzas..

EDIT : Paldies par info!

[ Šo ziņu laboja PAKLAVS, 25 Jun 2016, 19:01:04 ]

Offline
Lenko
25. Jun 2016, 17:04 #35195

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU


25 Jun 2016, 15:33:20 @Andreass rakstīja:
diviem kolēģiem sanāca nelielas problēmas ar izbraukšanu caur peļķi.Vienam 2008 gada piektās sērijas auto ar 2.0 dīzeļdzinēju, otram vienpadsmitā gada arī ar dīzeļdzinēju diemžēl nezinu precīzu tilpumu.
peļķe nebija dziļa, līdz pusritienim. apmēram 5 metri plata, abi auto netika pāri, kādu metru pirms izbraukšanas noslāpa dzinēji. Vairs nav piedarbināmi. Gaisa filtrs abiem auto slapjš galīgi un no augšas pilns ar smiltīm. Iekša kastē smilšu nav, bet mitrums. nebiju klāt kad tas notika, tikai nākamajā dienā kolēģi pateica. Vietējie servisi sākumā piedāvāja izjaukt un izžāvēt un veikt remontu ja nepieciešams, pāris dienas vēlāk kad dārgākā auto ipašnieks piekrita, serviss paziņoja pēc 30 minūtēm savas diagnostikas, ka dzinējs jāmaina.netīrs udenis pārāk daudz dzinējā,iespējams smilts vai citi netīrumi.
Vai tiešām nav iespējams izjaukt un iztīrīt?
Diez ko pa tām 30 min ieraudzīja?
Ko konkrēti saka serviss,viss motors tāds plašs jēdziens.
Offline
Andreass
25. Jun 2016, 18:23 #35196

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Lielo džeri ar 2.8 dvēselīti

viņi saka, ka daudz ūdens ir sagājis motorā un ka visas sprauslas noteikti jāmaina. Viņi saka, ka nav ekonomiski izdevīgi mēģināt remontēt (jaukt un skatīties). Saka, ka viss dzinējs jāmaina.
Offline
piradzinjsh
25. Jun 2016, 18:29 #35197

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi

lai pamato ar konkrētiem cipariem, darbastundam, nevar ta vnk pateikt ka negribas čakarēties. tad var saprast cik maksā motors un esošā remonts.
ka tad vini noteikusi ka esošajam kapi

[ Šo ziņu laboja piradzinjsh, 25 Jun 2016, 18:30:51 ]

Offline
dzuris
25. Jun 2016, 18:31 #35198

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Jun 2016, 16:54:42 @PAKLAVS rakstīja:
e39 pečka negrib strādāt. Tad iet, tad neiet, uz kaut kādiem pampakiem ieslēdzas, tad izslēdzas..


Ezis cai oglites.
Offline
Martins83
25. Jun 2016, 18:41 #35199

Kopš: 07. Mar 2009

Ziņojumi: 112

Braucu ar: E39 F11

Tantes pieturā runā, ka Garkalnē kāds ņemoties ar pneimopiekares remontiem. Kāds ir ko dzirdējis, vai var padalīties ar kontaktiem? Pacients E61.
Offline
maaarcha1992
25. Jun 2016, 22:14 #35200

Kopš: 23. Apr 2014

Ziņojumi: 167

Braucu ar: ė39 3.0d


24 Jun 2016, 20:47:41 @Driver rakstīja:

24 Jun 2016, 13:36:16 @maaarcha1992 rakstīja:
Interesee, ja es mainu vejstiklu kuram ir lietusensors, es varu pirkt stiklu ar vieu lietussensoram, un parlikt no iepriekseja vejsikla ?

Silti neiesaku stiklu atdalit no sensora.
Un problemu gadijuma mainit stiklu ar visu sensoru

Nu skaidrs, vienkarsi liela plaisa vadotaja puseee smaca,un jamaina nost, vnk domaju ja jau tirgo pliku stikluu ar vietu sensoram moz izdevigaak,bet ja lielaks cakars, tad jau labak uzreoz ar sensoru cik saprotu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo