Autors | Ziņojums |
NfSmww | 09. Jul 2010, 20:59 |
#3501
|
|
Kopš: 07. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1087
Braucu ar: pirkstu pa galdu
| man bija tā, kad līdz 4daļai temp nebija uzkāpusi tad kad sāku braukt uz katru robu sākumā mašīna kādu pus sekundi kad gāzes pedāli spiedu taka nereaģēja un vēlāk atkal aiziet. kad uzsila vispār nekādu problēmu. risinājums kā izlaboju? sāku liet 98 benzin viss bumbās - mazāk ēd,labāk iet un filtri retāk jāmaina |
Offline | |
|
Cash_el | 09. Jul 2010, 21:01 |
#3502
|
|
Kopš: 25. Jan 2006
Ziņojumi: 402
Braucu ar: prieku
|
09 Jul 2010, 20:40:25 Bumish rakstīja:
Mans E46 1.9iauksts raustās un nevar izdabūt vairāk kā4500 apgriezienu , tiklīdz uzsilst līdz ceturdaļai tā aiziet, kā ieguvis otru elpu.
Biju uz diagnostiku, tur uzmeta, ka problēma ir ar sadales vārpstas sensoru.
Tā varētu būt, ka dēļ šī sensora mašīna niķojas?
Varbūt kādam, kas līdzīgs bijis un varētu padalīties pieredzē!
|
Offline | |
|
affigennai | 13. Jul 2010, 18:00 |
#3503
|
|
Kopš: 21. Jun 2009
Ziņojumi: 35
Braucu ar: e46 328Ci
| Kads zin kas ta par kastiti kas ir prieksha ventilatoram 328 kupejai? sakusa un gandriz autinjsh nosvila.... |
Offline | |
|
jekabsl | 14. Jul 2010, 23:35 |
#3504
|
|
Kopš: 28. May 2009
Ziņojumi: 690
Braucu ar: 318d MP-1015
| Vai kādam šeit ir
e46 2.0 vai 1.8 motors čipots? cik zirgi?
kā izmainās uzrāviens? cik maksā?
uz kuru motoru labāk skatīties?
gribās lai autiņš iet sakarīgi, bet ir ekonomisks +/-
jo braukšana vairāk pa pilsētu...
paldies par padomiem. |
Offline | |
|
Reinis29 | 14. Jul 2010, 23:43 |
#3505
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
14 Jul 2010, 23:35:09 jekabsl rakstīja:
Vai kādam šeit ir
e46 2.0 vai 1.8 motors čipots? cik zirgi?
kā izmainās uzrāviens? cik maksā?
uz kuru motoru labāk skatīties?
gribās lai autiņš iet sakarīgi, bet ir ekonomisks +/-
jo braukšana vairāk pa pilsētu...
paldies par padomiem.
Bezjedzigi... |
Offline | |
|
Reinis29 | 15. Jul 2010, 00:13 |
#3506
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
14 Jul 2010, 23:46:10 Ecstasy rakstīja:
14 Jul 2010, 23:35:09 jekabsl rakstīja:
Vai kādam šeit ir
e46 2.0 vai 1.8 motors čipots? cik zirgi?
kā izmainās uzrāviens? cik maksā?
uz kuru motoru labāk skatīties?
gribās lai autiņš iet sakarīgi, bet ir ekonomisks +/-
jo braukšana vairāk pa pilsētu...
paldies par padomiem.
ar 2.0 R6 tev nekāda ekonomija nebūs, tici man rīs tikai pāris litrus mazāk par m3
Varu saderet ka pat paris nebus Un iet tapat 4x sliktak! |
Offline | |
|
jekabsl | 15. Jul 2010, 10:21 |
#3507
|
|
Kopš: 28. May 2009
Ziņojumi: 690
Braucu ar: 318d MP-1015
| skaidrs, taa jau biju dzirdeejis ka bmw 2.0 motori ir visnejeedziigaakie.
kas ir ar 1.8? patēriņš/jauda?
|
Offline | |
|
fubuz | 15. Jul 2010, 10:24 |
#3508
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
| patēriņš ir. jauda nav, bet uz priekšas kustas. ja nemaldos tad 318 bija 1.9 |
Offline | |
|
|
Reinis29 | 15. Jul 2010, 10:53 |
#3509
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
15 Jul 2010, 10:21:21 jekabsl rakstīja:
skaidrs, taa jau biju dzirdeejis ka bmw 2.0 motori ir visnejeedziigaakie.
kas ir ar 1.8? patēriņš/jauda?
Silti iesaku 1.8/1.9 motoru neapsvert! Dargs prieks del "super sistemas" kas saucas ValveTronic! Ta motora remonta var palidzet tikai BMW centrs! |
Offline | |
|
Reinis29 | 15. Jul 2010, 10:53 |
#3510
|
|
Kopš: 18. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: 29
|
15 Jul 2010, 10:21:21 jekabsl rakstīja:
skaidrs, taa jau biju dzirdeejis ka bmw 2.0 motori ir visnejeedziigaakie.
kas ir ar 1.8? patēriņš/jauda?
Un vispar atmo motoriem chiposanas jegu nejutisi isti! |
Offline | |
|
jekabsl | 15. Jul 2010, 11:37 |
#3511
|
|
Kopš: 28. May 2009
Ziņojumi: 690
Braucu ar: 318d MP-1015
|
15 Jul 2010, 10:53:15 Reinis29 rakstīja:
15 Jul 2010, 10:21:21 jekabsl rakstīja:
skaidrs, taa jau biju dzirdeejis ka bmw 2.0 motori ir visnejeedziigaakie.
kas ir ar 1.8? patēriņš/jauda?
Silti iesaku 1.8/1.9 motoru neapsvert! Dargs prieks del "super sistemas" kas saucas ValveTronic! Ta motora remonta var palidzet tikai BMW centrs!
Kādu aparātu varat ieteikt?
Budžers ir 4000 eiro
braukšana vairāk pa pilsētu,
vēlos 2.5 bet 90% pilsēta - tas neiet kopā.
e36 kkā negribās |
Offline | |
|
fubuz | 15. Jul 2010, 12:09 |
#3512
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
| sūdīgs e36 4k eur robežā, kas mazliet kustas uz priekšu [ Šo ziņu laboja fubuz, 15 Jul 2010, 12:11:00 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 15. Jul 2010, 12:21 |
#3513
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| fubuz to hlamu tikai iendaidniekam var ieteikt.
ieteicamais ir e46 320 ar 2.2 motoru
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
svs | 15. Jul 2010, 12:21 |
#3514
|
|
Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: bmw
|
15 Jul 2010, 12:09:58 fubuz rakstīja:
sūdīgs e36 4k eur robežā, kas mazliet kustas uz priekšu
sis jau kadus 2-3 gadus tirgojaas |
Offline | |
|
Deivid | 15. Jul 2010, 12:33 |
#3515
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Varbut kaads var so izskaidrot - e46 ar ieslegtu kondicionieri auksto gaisu puush tikai pa vidu un saaniem, bet uz logu un kaajam puush diezgan siltu.
Kolegjim tas pats, tikai vins suudzas ka vinam tur pat reali karstu uz kaajam puusot..
Kas varetu buut par vainu ?
Kondicionieris uzpildiits pirms nedeljas.[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Jul 2010, 12:34:25 ] |
Offline | |
|
jekabsl | 15. Jul 2010, 12:33 |
#3516
|
|
Kopš: 28. May 2009
Ziņojumi: 690
Braucu ar: 318d MP-1015
|
15 Jul 2010, 12:21:09 GirtzB rakstīja:
ieteicamais ir e46 320 ar 2.2 motoru
voah, jaņem kredītu.
budžets 4k eiro, diezvai no 4k latiem nokaulēšu
cik patēriņš tādam 2.2?
varbūt vēl kāds kko var piedāvāt, kas nav ss? |
Offline | |
|
|
MClubsport
| 19. Jul 2010, 03:53 |
#3517
|
|
Kopš: 23. Aug 2009
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni
| pardodu e46 coupe/cabrio pirms feislifta prieksh lukturu hamann uzacis, nopirku vacu ebayaa,viss iepakojumaa,nekrasoti, pa 35 oiro, vajadzeja sedanam, neder. Atdoshu pa 20 ls vai letak.
Shaadi:
http://www.exclusive-autosport.com/images/10_046_106.jpg |
Offline | |
|
mareks58 | 19. Jul 2010, 11:06 |
#3518
|
|
Kopš: 04. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 300
Braucu ar: X4 M40d
| nedalīšos iespaidos par pizitīvo pasākumu... bet gan par savas e46 kupejas novērojumiem
karoče, to ka ziemas aukstā laikā, lai ātrāk uzsiltu auto no rīta vajag mazliet pabraukāt sākuma sporta režīmā pie tā jau es esmu pieradis kā nekā ātrāk tak jāpamostās un jāiesilst
bet stāsts ir par ko citu...
braucos no salacgrīvas uz rīgu svētdienā, tajā visā pelēkajā masā, kur sastregums uz rīgu jau sākās pirms saulkrastiem, novērojums bija sekojošs... laika apstakļos pie negaisa, kad ārā bija +20,5, pie auto normāliem apgriezieniem, pūšot gaisu ar temperatūru +21 uz priekšējā loga plus ar ieslēgtu kondišku, priekšējais logs ir pārskatāms un perfekts...taču brīdī kad sākās sastrēgums un auto apgriezieni vairāk nav tik lieli, priekšējais stikls vienkārši aizsvīst viss ciet... un pēc 2 minūšu brauciena ~70km/h tas atkal ir pilnībā pārskatāms... testēju viņu kārtīgi.. bet risinājumu neatradu... pat vienu brīdi jau biju dusmīgs... bet jautājums ir sekojoš, tā ir norma priekš e46? Vai arī man kaut kas ar kādu ventilācijas filtru nav kārtībā? It kā to pie eļļas maiņas arī nomainīju pirms kādiem 3.mēnešiem... [ Šo ziņu laboja mareks58, 19 Jul 2010, 16:44:49 ] |
Offline | |
|
rockyu | 19. Jul 2010, 11:16 |
#3519
|
|
Kopš: 12. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 59
Braucu ar: E46 330ci 00" / E36 316ti 00" / E53 06"
| Identisku problēmu vakar sanāca novērot braucot negaisā no majoriem, kad stāvot sastrēgumā aizsvīst, un salona filtrs pirms 2ned nomainīts, bet ieslēdzot kondišu problēma protams pazūd(sausāks, vēsāks gaiss)
Teoretiski parak mitrs gaiss/klimats un stavot uz vietas nepietiek "sausa" gaisa? |
Offline | |
|
Black_russian | 20. Jul 2010, 22:14 |
#3520
|
|
Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
| Luk, pagaja 2.5 gadu un es saņemos un nosedinaju savu Cabrio uz H&R atsperem.
Kads jusu viedoklis E46 ipašnieki.
Pirms
Pec
|
Offline | |
|