Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
13lucky
06. Feb 2019, 12:50 #3501

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah
Offline
Matinsh
06. Feb 2019, 12:59 #3502

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:50:40 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah


Mitsu labi gāzējas, bet tāpat būs diezgan rijīgs. Kad man bija auto ar gāzes iekārtu, tad reizi gadā pielēju pilnu bāku ar benzīnu un aizmirsu par to problēmu. Ar gāzi varēju nobraukt tik pat, cik ar vienu benzīna bāku, tāpēc nekādu diskomfortu nesajutu. VAGiem uzstādīt gāzes iekārtu diez vai atmaksāsies, jo tās visas tiešās iesmidzināšanas utt. sadārdzinās to prieku.
Es personīgi nākamo auto skatīšos hibrīdu, jo tā visticamāk ir nākotne mums visiem. Elektro auto pagaidām neredzu pielietojumu, ja jābraukā garāki gabali katru dienu.
Offline
fujaks
06. Feb 2019, 13:21 #3503

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


06 Feb 2019, 11:17:03 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 10:17:44 @fujaks rakstīja:
Lai nav off tofiks.

Nobraucu 0-90tkm 16. gada Tiguan (ieprieksējā bundžā) 2 litru TDi 4motion.
Salīdzinoši plašs un ērts auto ar mazu bagāžnieku. 7 pakāpju DSG slēdzas diezgan truli un pilsētas satiksmē reizēm pašam uznāca slikta dūša no savas braukšanas.
Ideāls auto sievietei, vai ofisa žurkai.


Pa garantiju samainīja visas atsaites pa 2 lāgiem, un durvju eņģi. Neviens servisa apmeklējums nebija ilgāks par 2 stundām. Auto Īle ļoti sakarīgs kantoris kur remontēt VW
Debīli bija liet AdBlue bagāžniekā, lai ielietu vajadzēja izņemt grīdu, rezerves riteni un pārējās ķeskas.

Braucu, kur acis rāda, griezu saules un vispār biju pārsteigts cik daudz tā mašīna spēj sniegt pret to ko no viņas sagaidīju (neko)




otrreiz tādu ņemtu?

Jau biju sakonfigurējis jaunu Tiguanu, bet beigās izleca super mega piedāvājums citam modelim. Visādi citādi pilnpiedziņa, augstāks klīrens un mūsdienīgas sistēmas ir way to go, uzticamai ikdienas mašīnai. Turklāt pēc tam ir ļoti laba atlikusī vērtība. Bez garantijas es laikam viņu nepirktu, domāju, ka pēc 3 gadiem ar apkopju intervālu 30k dīzelis būs kārtējais iemesls lamāties cik mūsdienu mašīnas ir hujovas.
Offline
cipargalva
06. Feb 2019, 13:37 #3504

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Neviens jau nav aizliedzis iet apkopes biežāk.
Offline
fujaks
06. Feb 2019, 14:14 #3505

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


06 Feb 2019, 13:37:25 @cipargalva rakstīja:
Neviens jau nav aizliedzis iet apkopes biežāk.

Ja to mašīnu vēlies pēc tam atstāt sev, tad protams, ja Tev mašīna pēc garantijas beigām jāatdod atpakaļ dīlerim un noteiktais intervāls ir 30km tad pie dirsas mazas ragaviņas. Tur jau ar putām uz lūpām gaida vieksminieki, kuri pērk mazlietotos auto un mega ietaupa.
Offline
add
06. Feb 2019, 14:44 #3506

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:59:41 @Matinsh rakstīja:

06 Feb 2019, 12:50:40 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah


Mitsu labi gāzējas, bet tāpat būs diezgan rijīgs. Kad man bija auto ar gāzes iekārtu, tad reizi gadā pielēju pilnu bāku ar benzīnu un aizmirsu par to problēmu. Ar gāzi varēju nobraukt tik pat, cik ar vienu benzīna bāku, tāpēc nekādu diskomfortu nesajutu. VAGiem uzstādīt gāzes iekārtu diez vai atmaksāsies, jo tās visas tiešās iesmidzināšanas utt. sadārdzinās to prieku.
Es personīgi nākamo auto skatīšos hibrīdu, jo tā visticamāk ir nākotne mums visiem. Elektro auto pagaidām neredzu pielietojumu, ja jābraukā garāki gabali katru dienu.


Auto gada nobraukums plānojas 60+ tūkstoši tā, ka gāze ātri atmaksāsies. Dīzelis un hibrīdi šoreiz neinteresē.
Mitsubishi cik skatos nav nekā piedāvājumā starp D segmenta auto.
Kas ar pēdējo mazda 6?
Offline
smudo
06. Feb 2019, 15:12 #3507

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.
Offline
smudo
06. Feb 2019, 15:12 #3508

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja nevajag AWD tad normāli aprīkots Arteon ar atlaidi ieklausies kādos 40-45k. Biju paņēmis uz pāris dienām notestēt Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo man pirms kāda laika no 0 līdz 68k km bija facelift CC - tikai eļļas maiņas principa. Vecais CC sķita pat ar nedaudz labāku skanas izolāciju, nekā Arteons un kopuma Arteon nešķita neko īpaši labāks Piekare, skaņas izloācija, salona apdare), bet protams elektronika jaunajā ir krietni modernākā. Tāds pats Audi A4 bez Q vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstošu dzinēju un aprīkojumu būs ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai vērts par G20 320d piemaksāt 10-15k? Kā jau visam dzīvē, ja vari un gribi atļauties, tad protams, ka vērts! Es nemaz nerunāju par S4 vai G20 340i - tos bez 65-70k nemaz var neskatīt jaunus. Principa dēļ visām ES prasībām, kas ir izvirzītas auto ražotajiem, auto cenas kops 2010. gada ir pieaugušas par kādi 30-40%. Atceros, kad 2010. gadā nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tāds B8 būtu ap 32-34k. Līdzīga + 30% proporcija ir CC vs Atreon, savukārt tagad braucu ar 17. gada A6 C7 – uzkonfigurēju jauno A6 ar sulaspakas dīzeli un samērā pieticīgi aprīkotu un cena sanāca + 20k pirms 18mēneši līdzīgi aprīkotam C7  Toties ir Mild hibrid bezjēdzīgā sistēma, tas pats dzinējs un kārba un salonā touch screeni, bet kuriem varu izztikt.

[ Šo ziņu laboja smudo, 06 Feb 2019, 15:27:47 ]

Offline
Matinsh
06. Feb 2019, 16:06 #3509

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:


06 Feb 2019, 14:44:47 @add rakstīja:

Auto gada nobraukums plānojas 60+ tūkstoši tā, ka gāze ātri atmaksāsies. Dīzelis un hibrīdi šoreiz neinteresē.
Mitsubishi cik skatos nav nekā piedāvājumā starp D segmenta auto.
Kas ar pēdējo mazda 6?


Pajautā gāzes topikā, kā tie skyactiv motori gāzējas. Domāju, ka varētu būt sarežģīti, vai vispār negāzējas.
Offline
shirminieks
06. Feb 2019, 17:31 #3510

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


06 Feb 2019, 15:12:29 @smudo rakstīja:
Ja nevajag AWD tad normāli aprīkots Arteon ar atlaidi ieklausies kādos 40-45k. Biju paņēmis uz pāris dienām notestēt Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo man pirms kāda laika no 0 līdz 68k km bija facelift CC - tikai eļļas maiņas principa. Vecais CC sķita pat ar nedaudz labāku skanas izolāciju, nekā Arteons un kopuma Arteon nešķita neko īpaši labāks Piekare, skaņas izloācija, salona apdare), bet protams elektronika jaunajā ir krietni modernākā. Tāds pats Audi A4 bez Q vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstošu dzinēju un aprīkojumu būs ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai vērts par G20 320d piemaksāt 10-15k? Kā jau visam dzīvē, ja vari un gribi atļauties, tad protams, ka vērts! Es nemaz nerunāju par S4 vai G20 340i - tos bez 65-70k nemaz var neskatīt jaunus.


Bet beigu beigās tas Arteon ir vizuāli uzfrišināts Passat, ar tiem pašiem tehniskajiem risinājumiem, apdari, un skaņas izolāciju. Un lai gan tehnoloģiskie risinājumi ir līmenī, var just, ka tā pati piekare ir pacieta / paskaļa, un apdares kvalitāte nav salīdzināma ar to pašu BMW 3-sēriju.

Un kaut vai paskatoties ko var paņemt pa tiem pašiem 40kEUR - jā, nav adaptīvais kruīzs un ir 2013g modelis, bet no lietošanas viedokļa tas auto būs klusāks, ērtāks, un ar labākiem apdares materiāliem.
Offline
Murphy
06. Feb 2019, 18:18 #3511

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


06 Feb 2019, 17:31:11 @shirminieks rakstīja:

Un kaut vai paskatoties ko var paņemt pa tiem pašiem 40kEUR - jā, nav adaptīvais kruīzs un ir 2013g modelis, bet no lietošanas viedokļa tas auto būs klusāks, ērtāks, un ar labākiem apdares materiāliem.



par šo vēl varētu pastrīdēties

Pirms tam bija B8, tagad pilns F30 - sorre, bet pasāta apdares kvalitāte nav ne par matu sliktāka kā f30. F30 salons ir reāli outdated. Par vietu vispār nav diskusiju - tur pasāts ieliek vienos vārtos

Jā, brauc, protams, f30 daudz patīkamāk, kārba, motors ir pavisam citā līgā, bet parējais ir ļoti līdzvērtīgi
Offline
smudo
06. Feb 2019, 18:21 #3512

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Tu jau salidzini 3.0d ar 1.4TSI. Ja salidzina 2,0 pret 2,0, tad dzineji ir faktiski identiski.
Offline
kars
06. Feb 2019, 20:14 #3513

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


06 Feb 2019, 18:47:22 @Vantage rakstīja:
Manuprāt lielākais + F30 ir tieši sešcilindru dzinēji un RWD. Pārējais tiešām varētu būt identisks.


Bet tas taču ir 100x svarīgak par kkādu apdari salonā, adaptīvajiem kruīziem un planšetēm panelī
Offline
kars
06. Feb 2019, 20:59 #3514

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Labāk mazāk ekstras, bet lai var vaļit bokam, tā es domāju.
Offline
kaprons
06. Feb 2019, 21:05 #3515

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Tā klusībā domā daudzi, bet viņi pēdējā laikā šajā mājaslapā tiek pakļauti mobingam
Offline
joberis
06. Feb 2019, 22:13 #3516

Kopš: 01. Feb 2019

No: Jūrmala

Ziņojumi: 92

Braucu ar: X5 | X4

kadas ir atsauksmes par Land Rover servisu Latvija?

ja konkreti tad interese jaunie Discovery, bet ar benzina dzineju 300zs modifikacija Si4
Links

var pz
Offline
Norcha324
07. Feb 2019, 08:44 #3517

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Subaru Outback 0 - 50 000 km, mašīna dzīvo laukos.

No salona izripoja ar 5. paaudzes LPG nezaudējot garantiju

Pie 15 000 km izbeidzās multimediju ekrāns - garantija
Pie 35 000 km sāka grabēt cimdu nodalījuma vāks. Pirmajā reizē kad liku skatīt, teica ka viss labi meistars izbraucis neko nedzird. Otrajā reizē salaboja.
45 000 km aizmugures stabilizatora atsaites - garantija
50 000 km nestrādā aklo zonu asistents - uz servisu neesmu bijis.

Atsevišķs stāsts par gāzi.
Gribēju piekto, bet izrādās vialei mana mašīna pirmā kurai uz dalītā ieplūdes kolektora, plastmasa/alumīnijs uzlikta sestā iekārta.
Rezultātā kolektors nesilst vienādi un uz plastmasas daļas veidojas gāzes vižņi, kuri krītot kolektorā pārlej motoru. No sākuma viale nesaprata par ko es sūdzos arī LV meistars nevar noregulēt iekārtu, līdz izgatavotājs atklāja problēmu ieliekot kolektorā kameras. Problēma sākās pēc ilgstošas braukšanas kruīzā.
Tas beidzās ar katalizatora maiņu pie 45 000km - garantija.
Par ad rem servisu nekādu sūdzību, vajag maiņas mašīnu lūdzu, nobraucu divas nedēļas. Bija jaunais demo OBK kurš brauc labāk kā 17.g. mašīna, piekarē kaut kas izmainīts, tik ļoti nepārdzīvo iesēdušās kontrolakas un asas bedres. Demo XV arī ļoti labi sadzīvo ar bedrainu ceļu, gaitas īpašības līdzīgas kā Forester - ļoti labas
17.g. OBK paciets dziļās bedrēs ir caursitiena sajūta un skaņa.
Ar benzīnu braucot zem 8,5 l/100km (kruīzā pa bāni) nepalīst, gāzei vidējais patēriņš 12 l/100km

[ Šo ziņu laboja Norcha324, 07 Feb 2019, 16:32:30 ]

Offline
Esspatss
07. Feb 2019, 09:41 #3518

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Viņš teica pa bāni,tas ir minimums 130.
Offline
crashiks
07. Feb 2019, 10:44 #3519

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu

Hyundai i40, 1,7 dīzeļ tomāta kūtiņa. 0-92k,
Pa garantiju mainīts gultnis pie 20k(sāka gaudot pēc pārsistas riepas bedrē). Pie 28k tas pats mainīts arkārtoti jo bija brāķis un atkal sāka gaudot.
Pie 28k mainīti jumta reliņi stiprinājumu sliktās kvalitates dēļ
Pie 87k mainīts spararats ar sajūga komplektu- sākotnējam esot bijis sūdīgs metāla sakausējums kamdēļ pastiprināti dila.
28k kaut kāds atsaukums bagāznieka vadiem, kurus ar mainīja pa garantiju.
Visā visumā- labs pakaļas pārvietošanas līdzeklis, bet nu patēriņš pilsētā ap 7l, šoseja ap 6 (~100km/h).
Brošūras norādītos 4,2 tik pie 85km/h var dabūt
Offline
Sandis_UR
07. Feb 2019, 13:49 #3520

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Mercedes CLS Shooting brake ar 3,0 265 zs dīzeli formatic, ar vidējo ātrumu 179km/h (tika nobraukti 240km), degvielas patēriņš 12,8l/100km ta kā neticiet ražotāja teiktajam, pēc pases bija jābūt 6,5 l/100km.
Mercedes stipri melo.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo