Autors | Ziņojums |
Didzis | 04. Dec 2008, 15:36 |
#3501
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
04 Dec 2008, 15:34:03 Valcha rakstīja:
http://www.financenet.lv/zinas/latvija/article.php?id=197003
Zin, kā - kuru tas vairs interesē :d tie jau paliek tikai par statistikas skaitlīšiem
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
Didzis | 04. Dec 2008, 15:37 |
#3502
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs
Un bez sarkasma?
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
Valcha | 04. Dec 2008, 15:37 |
#3503
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
|
04 Dec 2008, 15:36:15 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:34:03 Valcha rakstīja:
http://www.financenet.lv/zinas/latvija/article.php?id=197003
Zin, kā - kuru tas vairs interesē :d tie jau paliek tikai par statistikas skaitlīšiem
laikam gan ... |
Offline | |
|
Rufy | 04. Dec 2008, 15:40 |
#3504
|
|
Kopš: 10. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 574
Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti
|
04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs
Un bez sarkasma?
RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs? |
Offline | |
|
GS | 04. Dec 2008, 15:42 |
#3505
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
04 Dec 2008, 15:31:51 Didzis85 rakstīja:
Nu kā
Nopirki no ķīnas 5000 ķipa "armani" uzvalkus.
5 nēģeri piešuva klāt katram uzvalkam 2 kabatiņas, kam materiālus nopirka no Laumas apakšveļas, pārdeva leišiem kā autentiskus izstrādājumus.
Pievienotā vērtība no šīs shēmas ir papildus līdzekļu iepludināšana vietējā tirgū par kabatu izejmateriālu iepirkšanu no Laumas, darbavietu radīšana/algas, lai šie melnie var nopirkt bigmaku makdonaldā etc...
Pievienotā vērtība = vērtības pieauguma daļa no sniegtā produkta/pakalpojuma vērtības, kas rodas no vietējā darbaspēka.
Kupi/Prodai = huiņa.
Kupi/Dobav/Prodai = pievienotā vērtība
Nemsim piemerus no Latvijas piemeram "Stendera ziepju fabrika" - loti pazistams brends ka Latvija gan pasaule !
Ieprieks ziepes "nerazoja" bet imorteja - ievedot Latvija kautkadas tur ziepes - pievienota vertiba 0. Uzlimejot uzrakstu "Stendera ziepju fabrika" pievienota vertiba 3x !
Ja saki ka razosana ir vertibas pievienosana tad marketings ari ir razosana !!! Sekojosi joprojam esmu razotajs !!!
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
Didzis | 04. Dec 2008, 15:46 |
#3506
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
04 Dec 2008, 15:40:55 Rufy rakstīja:
04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs
Un bez sarkasma?
RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?
Un kurā brīdī šādi rīkojoties RIMI ceļ šī kefīra vērtību pirms pārdošanas?
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
raivisp | 04. Dec 2008, 15:47 |
#3507
|
|
Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
| Jūs te visi drīz prātā sajuksiet |
Offline | |
|
Rufy | 04. Dec 2008, 15:47 |
#3508
|
|
Kopš: 10. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 574
Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti
| Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)
Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.
Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt |
Offline | |
|
|
raivisp | 04. Dec 2008, 15:49 |
#3509
|
|
Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
04 Dec 2008, 15:47:22 Rufy rakstīja:
Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)
Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.
Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt
Pag, pag. GS bizness ir tieshi taads pats, kaa tie, ko Juus te nodirshat par pirkt/pārdot.
Vai tad GS eksportē ārpus LV arī kaut ko? |
Offline | |
|
Rufy | 04. Dec 2008, 15:49 |
#3510
|
|
Kopš: 10. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 574
Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti
|
04 Dec 2008, 15:46:09 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:40:55 Rufy rakstīja:
04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs
Un bez sarkasma?
RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?
Un kurā brīdī šādi rīkojoties RIMI ceļ šī kefīra vērtību pirms pārdošanas?
Vērtība klienta acīs ir celta!
Bet produkta kā tāda vērtība ir nemainīga!
Mārketings! |
Offline | |
|
Rufy | 04. Dec 2008, 15:49 |
#3511
|
|
Kopš: 10. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 574
Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti
|
04 Dec 2008, 15:49:09 raivisp rakstīja:
04 Dec 2008, 15:47:22 Rufy rakstīja:
Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)
Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.
Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt
Pag, pag. GS bizness ir tieshi taads pats, kaa tie, ko Juus te nodirshat par pirkt/pārdot.
Vai tad GS eksportē ārpus LV arī kaut ko?
Cik var noprast no mājas lapas eksportē! |
Offline | |
|
raivisp | 04. Dec 2008, 15:51 |
#3512
|
|
Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
04 Dec 2008, 15:49:49 Rufy rakstīja:
Cik var noprast no mājas lapas eksportē!
Ja tā, tad ņemu savus vārdus atpakaļ. |
Offline | |
|
GS | 04. Dec 2008, 15:51 |
#3513
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
04 Dec 2008, 15:47:22 Rufy rakstīja:
Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)
Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.
Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt
Tad nodefine kas ir razosana un pa punktiem, es tev garanteju ka vai nu zem tiem punktiem pabidisies 90% uznemumu vai labi ja 1%
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
Didzis | 04. Dec 2008, 15:51 |
#3514
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
04 Dec 2008, 15:42:28 GS rakstīja:
04 Dec 2008, 15:31:51 Didzis85 rakstīja:
Nu kā
Nopirki no ķīnas 5000 ķipa "armani" uzvalkus.
5 nēģeri piešuva klāt katram uzvalkam 2 kabatiņas, kam materiālus nopirka no Laumas apakšveļas, pārdeva leišiem kā autentiskus izstrādājumus.
Pievienotā vērtība no šīs shēmas ir papildus līdzekļu iepludināšana vietējā tirgū par kabatu izejmateriālu iepirkšanu no Laumas, darbavietu radīšana/algas, lai šie melnie var nopirkt bigmaku makdonaldā etc...
Pievienotā vērtība = vērtības pieauguma daļa no sniegtā produkta/pakalpojuma vērtības, kas rodas no vietējā darbaspēka.
Kupi/Prodai = huiņa.
Kupi/Dobav/Prodai = pievienotā vērtība
Nemsim piemerus no Latvijas piemeram "Stendera ziepju fabrika" - loti pazistams brends ka Latvija gan pasaule !
Ieprieks ziepes "nerazoja" bet imorteja - ievedot Latvija kautkadas tur ziepes - pievienota vertiba 0. Uzlimejot uzrakstu "Stendera ziepju fabrika" pievienota vertiba 3x !
Ieveda, pārdeva - vērtība 0.
Bet stendera ziepes te vāra un ražo (tajos pat katlos, kuros burbuļo viņu šokolāde )
Ja saki ka razosana ir vertibas pievienosana tad marketings ari ir razosana !!! Sekojosi joprojam esmu razotajs !!!
Uz šo neesmu gatavs atbildēt vai argumentēt, bet vairāk sliecos teikt, ka tiešās marketinga aktivitātes reālo preces vērtību neceļ.
Ja tu pērc reklāmas laikus medijos, drukā plakātus, aplīmē sporcmena stabus un izkārtnes, tad plusiņš ir, laigan preces vērtība paliek iepriekšējā līmenī
NEPUTRO MANI tagad te
Labi, sauksim Tev par rūpnīcu
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
Didzis | 04. Dec 2008, 15:54 |
#3515
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
04 Dec 2008, 15:49:16 Rufy rakstīja:
04 Dec 2008, 15:46:09 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:40:55 Rufy rakstīja:
04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:
04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs
Un bez sarkasma?
RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?
Un kurā brīdī šādi rīkojoties RIMI ceļ šī kefīra vērtību pirms pārdošanas?
Vērtība klienta acīs ir celta!
Bet produkta kā tāda vērtība ir nemainīga!
Mārketings!
O, trāpīgi teikts
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
GS | 04. Dec 2008, 16:00 |
#3516
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| ehh davai kamer kads neuzrakstis pa punktiem kas ir razotajs tikmer diskusija ir bezjedziga
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
|
raivisp | 04. Dec 2008, 16:01 |
#3517
|
|
Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
04 Dec 2008, 16:00:22 GS rakstīja:
ehh davai kamer kads neuzrakstis pa punktiem kas ir razotajs tikmer diskusija ir bezjedziga
+1 |
Offline | |
|
spridis | 04. Dec 2008, 16:06 |
#3518
|
|
Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 594
Braucu ar:
|
04 Dec 2008, 16:00:22 GS rakstīja:
ehh davai kamer kads neuzrakstis pa punktiem kas ir razotajs tikmer diskusija ir bezjedziga
Var sākt ar šādu definīciju - uzņēmums/ privātpersona, kas veic tiešu fiziska priekšmeta/ pakalpojuma [piem., datu analīze, apkopošana] apstrādi ar mērķi to pārdot tālāk vai izmantot citā ražošanas procesā.
|
Offline | |
|
Melvins | 04. Dec 2008, 16:06 |
#3519
|
|
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
| ir daudz interpretāciju.
atkarīgs arī no fakta, kā Tu pats to nodefinē...
ražošana = produkta izgatavošana,
bet tikpat labi ražošana arī ir - jauna produkta iegūšana sakompilējot vairākus esošus.
spilgts piemērs, tepat augstāk minēts - ieved ziepes + noformē, apsien ar smuku striķīti, pievieno savas firmas birku, un Tu skaities ražotājs.
ražotājiem ir Citi nodokļi. |
Offline | |
|
GS | 04. Dec 2008, 16:08 |
#3520
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
04 Dec 2008, 16:06:16 spridis rakstīja:
Var sākt ar šādu definīciju - uzņēmums/ privātpersona, kas veic tiešu fiziska priekšmeta/ pakalpojuma [piem., datu analīze, apkopošana] apstrādi ar mērķi to pārdot tālāk vai izmantot citā ražošanas procesā.
Uznemums - juridiska persona. Juridiska persona nevar uztaisit no koka - skapi. Sekojosi neder.
Ko nozime razojos uznemums ? Par personu tas varbut taka butu skaidrs...
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|