Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Ekonomikas krīze, jeb depresija 2008

AutorsZiņojums
Didzis
04. Dec 2008, 15:36 #3501

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


04 Dec 2008, 15:34:03 Valcha rakstīja:
http://www.financenet.lv/zinas/latvija/article.php?id=197003

Zin, kā - kuru tas vairs interesē :d tie jau paliek tikai par statistikas skaitlīšiem

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Didzis
04. Dec 2008, 15:37 #3502

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs


Un bez sarkasma?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Valcha
04. Dec 2008, 15:37 #3503

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


04 Dec 2008, 15:36:15 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:34:03 Valcha rakstīja:
http://www.financenet.lv/zinas/latvija/article.php?id=197003

Zin, kā - kuru tas vairs interesē :d tie jau paliek tikai par statistikas skaitlīšiem
laikam gan ...
Offline
Rufy
04. Dec 2008, 15:40 #3504

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti


04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs


Un bez sarkasma?


RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?
Offline
GS
04. Dec 2008, 15:42 #3505

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


04 Dec 2008, 15:31:51 Didzis85 rakstīja:

Nu kā
Nopirki no ķīnas 5000 ķipa "armani" uzvalkus.
5 nēģeri piešuva klāt katram uzvalkam 2 kabatiņas, kam materiālus nopirka no Laumas apakšveļas, pārdeva leišiem kā autentiskus izstrādājumus.

Pievienotā vērtība no šīs shēmas ir papildus līdzekļu iepludināšana vietējā tirgū par kabatu izejmateriālu iepirkšanu no Laumas, darbavietu radīšana/algas, lai šie melnie var nopirkt bigmaku makdonaldā etc...

Pievienotā vērtība = vērtības pieauguma daļa no sniegtā produkta/pakalpojuma vērtības, kas rodas no vietējā darbaspēka.

Kupi/Prodai = huiņa.
Kupi/Dobav/Prodai = pievienotā vērtība



Nemsim piemerus no Latvijas piemeram "Stendera ziepju fabrika" - loti pazistams brends ka Latvija gan pasaule !

Ieprieks ziepes "nerazoja" bet imorteja - ievedot Latvija kautkadas tur ziepes - pievienota vertiba 0. Uzlimejot uzrakstu "Stendera ziepju fabrika" pievienota vertiba 3x !

Ja saki ka razosana ir vertibas pievienosana tad marketings ari ir razosana !!! Sekojosi joprojam esmu razotajs !!!

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Didzis
04. Dec 2008, 15:46 #3506

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


04 Dec 2008, 15:40:55 Rufy rakstīja:

04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs


Un bez sarkasma?


RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?


Un kurā brīdī šādi rīkojoties RIMI ceļ šī kefīra vērtību pirms pārdošanas?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
raivisp
04. Dec 2008, 15:47 #3507

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Jūs te visi drīz prātā sajuksiet
Offline
Rufy
04. Dec 2008, 15:47 #3508

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti

Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)

Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.

Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt
Offline
raivisp
04. Dec 2008, 15:49 #3509

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


04 Dec 2008, 15:47:22 Rufy rakstīja:
Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)

Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.

Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt


Pag, pag. GS bizness ir tieshi taads pats, kaa tie, ko Juus te nodirshat par pirkt/pārdot.

Vai tad GS eksportē ārpus LV arī kaut ko?
Offline
Rufy
04. Dec 2008, 15:49 #3510

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti


04 Dec 2008, 15:46:09 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:40:55 Rufy rakstīja:

04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs


Un bez sarkasma?


RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?


Un kurā brīdī šādi rīkojoties RIMI ceļ šī kefīra vērtību pirms pārdošanas?


Vērtība klienta acīs ir celta!
Bet produkta kā tāda vērtība ir nemainīga!
Mārketings!
Offline
Rufy
04. Dec 2008, 15:49 #3511

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti


04 Dec 2008, 15:49:09 raivisp rakstīja:

04 Dec 2008, 15:47:22 Rufy rakstīja:
Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)

Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.

Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt


Pag, pag. GS bizness ir tieshi taads pats, kaa tie, ko Juus te nodirshat par pirkt/pārdot.

Vai tad GS eksportē ārpus LV arī kaut ko?


Cik var noprast no mājas lapas eksportē!
Offline
raivisp
04. Dec 2008, 15:51 #3512

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


04 Dec 2008, 15:49:49 Rufy rakstīja:

Cik var noprast no mājas lapas eksportē!


Ja tā, tad ņemu savus vārdus atpakaļ.
Offline
GS
04. Dec 2008, 15:51 #3513

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


04 Dec 2008, 15:47:22 Rufy rakstīja:
Mārketings rada pievienoto vērtību, bet to nevar uzskatīt par ražošanu (jaunu vērtību radīšanu)

Piemēram, Nike ir tīrākais mārketinga uzņēmums, paši neko neražo, bet nopērk visu no rūpnīcas gatavu.

Un ne jau ražošana ir svarīgākais, galvenais radīt pievienoto vērtību! Un cik noprotu GS bizness ir , tikai nu par ražošanu to tomēr negribas saukt


Tad nodefine kas ir razosana un pa punktiem, es tev garanteju ka vai nu zem tiem punktiem pabidisies 90% uznemumu vai labi ja 1%


-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Didzis
04. Dec 2008, 15:51 #3514

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


04 Dec 2008, 15:42:28 GS rakstīja:

04 Dec 2008, 15:31:51 Didzis85 rakstīja:

Nu kā
Nopirki no ķīnas 5000 ķipa "armani" uzvalkus.
5 nēģeri piešuva klāt katram uzvalkam 2 kabatiņas, kam materiālus nopirka no Laumas apakšveļas, pārdeva leišiem kā autentiskus izstrādājumus.

Pievienotā vērtība no šīs shēmas ir papildus līdzekļu iepludināšana vietējā tirgū par kabatu izejmateriālu iepirkšanu no Laumas, darbavietu radīšana/algas, lai šie melnie var nopirkt bigmaku makdonaldā etc...

Pievienotā vērtība = vērtības pieauguma daļa no sniegtā produkta/pakalpojuma vērtības, kas rodas no vietējā darbaspēka.

Kupi/Prodai = huiņa.
Kupi/Dobav/Prodai = pievienotā vērtība



Nemsim piemerus no Latvijas piemeram "Stendera ziepju fabrika" - loti pazistams brends ka Latvija gan pasaule !


Ieprieks ziepes "nerazoja" bet imorteja - ievedot Latvija kautkadas tur ziepes - pievienota vertiba 0. Uzlimejot uzrakstu "Stendera ziepju fabrika" pievienota vertiba 3x !


Ieveda, pārdeva - vērtība 0.

Bet stendera ziepes te vāra un ražo (tajos pat katlos, kuros burbuļo viņu šokolāde )


Ja saki ka razosana ir vertibas pievienosana tad marketings ari ir razosana !!! Sekojosi joprojam esmu razotajs !!!


Uz šo neesmu gatavs atbildēt vai argumentēt, bet vairāk sliecos teikt, ka tiešās marketinga aktivitātes reālo preces vērtību neceļ.

Ja tu pērc reklāmas laikus medijos, drukā plakātus, aplīmē sporcmena stabus un izkārtnes, tad plusiņš ir, laigan preces vērtība paliek iepriekšējā līmenī

NEPUTRO MANI tagad te

Labi, sauksim Tev par rūpnīcu

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Didzis
04. Dec 2008, 15:54 #3515

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


04 Dec 2008, 15:49:16 Rufy rakstīja:

04 Dec 2008, 15:46:09 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:40:55 Rufy rakstīja:

04 Dec 2008, 15:37:02 Didzis85 rakstīja:

04 Dec 2008, 15:36:01 Rufy rakstīja:
Rimi arī izrādās tad ir ražotājs


Un bez sarkasma?


RIMI pasūta Rīgas Piensaimniekam Kefīru Old farmer, kas to saražo, tad RIMI to paņem un notirgo!
Pēc jaunās ekonomikas teorijas ir ražotājs?


Un kurā brīdī šādi rīkojoties RIMI ceļ šī kefīra vērtību pirms pārdošanas?


Vērtība klienta acīs ir celta!
Bet produkta kā tāda vērtība ir nemainīga!
Mārketings!


O, trāpīgi teikts

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
GS
04. Dec 2008, 16:00 #3516

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

ehh davai kamer kads neuzrakstis pa punktiem kas ir razotajs tikmer diskusija ir bezjedziga

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
raivisp
04. Dec 2008, 16:01 #3517

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


04 Dec 2008, 16:00:22 GS rakstīja:
ehh davai kamer kads neuzrakstis pa punktiem kas ir razotajs tikmer diskusija ir bezjedziga


+1
Offline
spridis
04. Dec 2008, 16:06 #3518

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 594

Braucu ar:


04 Dec 2008, 16:00:22 GS rakstīja:
ehh davai kamer kads neuzrakstis pa punktiem kas ir razotajs tikmer diskusija ir bezjedziga


Var sākt ar šādu definīciju - uzņēmums/ privātpersona, kas veic tiešu fiziska priekšmeta/ pakalpojuma [piem., datu analīze, apkopošana] apstrādi ar mērķi to pārdot tālāk vai izmantot citā ražošanas procesā.

Offline
Melvins
04. Dec 2008, 16:06 #3519

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

ir daudz interpretāciju.
atkarīgs arī no fakta, kā Tu pats to nodefinē...

ražošana = produkta izgatavošana,
bet tikpat labi ražošana arī ir - jauna produkta iegūšana sakompilējot vairākus esošus.
spilgts piemērs, tepat augstāk minēts - ieved ziepes + noformē, apsien ar smuku striķīti, pievieno savas firmas birku, un Tu skaities ražotājs.

ražotājiem ir Citi nodokļi.
Offline
GS
04. Dec 2008, 16:08 #3520

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


04 Dec 2008, 16:06:16 spridis rakstīja:
Var sākt ar šādu definīciju - uzņēmums/ privātpersona, kas veic tiešu fiziska priekšmeta/ pakalpojuma [piem., datu analīze, apkopošana] apstrādi ar mērķi to pārdot tālāk vai izmantot citā ražošanas procesā.




Uznemums - juridiska persona. Juridiska persona nevar uztaisit no koka - skapi. Sekojosi neder.

Ko nozime razojos uznemums ? Par personu tas varbut taka butu skaidrs...

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo