Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
wanksta
15. Sep 2019, 09:22 #34841

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7368

Braucu ar: muti

Paņemtu priekšējos melnus ādas komforta krēslus, nu var arī visu komplektu, pretī var dabūt arī parastos melnas adas kreslus, elektro laikam

Var arī melnus griestus sedanam bez lūkas, pa lēto protams

[ Šo ziņu laboja wanksta, 15 Sep 2019, 09:32:25 ]

Online
sys9291
15. Sep 2019, 13:05 #34842

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2019, 09:05:04 @kasikss rakstīja:
E39 piemeklējusi šaize, abs bloks beidza savu dzīvi (001 modelis) negāja abs, asc, spidometrs bākas atlikums, un aizmugurējais kreisas abs devējs. Bloks uzlikts jauns vietā, abs devējs oem ar jauns ielikts, nerāda bākas atlikumu, šofera puse tukša, sūkņa puse pilna ar degvielu. Un otra problēma, katru reizi startējot auto spidometrs nometas pa 0, odometrs visu laiku sāk skaitīt no 0, un patēriņu rēķina tāpat.
523i e39 m52tub25 manuāls

ar bāku tā var būt - galvenais lai nav otrādi...
Tā arī nesapratu kas nomates pa 0 kopējais noskrējiens vai trip noskrējiens
Offline
kasikss
15. Sep 2019, 14:29 #34843

Kopš: 05. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar:

Trip nometas pa nullēm katrreiz pielaižot autiņu. Ar bāku, devējs pie sūkņa vai otras puses pludiņš?
Offline
Black_
15. Sep 2019, 14:59 #34844

Kopš: 13. Sep 2019

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


15 Sep 2019, 08:50:56 @maicins rakstīja:
Salonā nekādi gļuki paraleli gaismām nav?


salonā viss strādā,tikai tuvie,gabarīti,pagriezieni cakarejas.
Offline
sys9291
16. Sep 2019, 11:25 #34845

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2019, 14:29:38 @kasikss rakstīja:
Trip nometas pa nullēm katrreiz pielaižot autiņu. Ar bāku, devējs pie sūkņa vai otras puses pludiņš?

visdrīzāk pludiņš pie sūkņa - ja ņēmi ārā visdrīzāk nepareizi esi ielicis (ķeras aiz trubām).
par paneli runājot a kas notiek ar airbag lampiņu?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Sep 2019, 11:25:49 ]

Offline
vertikal
16. Sep 2019, 23:52 #34846

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 274

Braucu ar: e39 530iA

mūsdienās kādas cenās iet m52b28 pārlasīšana?
interesē rovna cik varētu detaļās aiziet un cik pa darbu pie normāla meistara. ganjau kāds te powerā vel nodarbojas ar to veco kluču skrūvēšanu
Offline
HS
17. Sep 2019, 00:11 #34847

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


16 Sep 2019, 23:52:28 @vertikal rakstīja:
mūsdienās kādas cenās iet m52b28 pārlasīšana?
interesē rovna cik varētu detaļās aiziet un cik pa darbu pie normāla meistara. ganjau kāds te powerā vel nodarbojas ar to veco kluču skrūvēšanu

ķēde, visas blīves, galva(daļēji), 680 eur. darbs +detalas. 3gadi atpakaļ.
bloks ar kiškām bija ļoti ok un vanos arī, tos neaiztika.
Offline
vertikal
17. Sep 2019, 22:33 #34848

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 274

Braucu ar: e39 530iA

Man tāds šķūninga jautājums.
Vai ir kautkā iespējams iebāzt priekšējos e46 sēdekļus iekš e39 nepārmetinot sliedes?

varbūt kāds ir tādu eksperimentu veicis? runa iet par mehāniski regulējamiem sēdekļiem, gribēju uzzināt kas tieši tur nesapas? caurumi sliedēs vai pašas sliedes nav pietiekoši platas vai kā? jo jaunu caurumu vienmēr var izurbt
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 02:01 #34849

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Varbut kads grib padiskuteet, cik liels gemaars pariet no m52b28tu, uz m54b30 tur plug and play vai liels gemorojs tomer ar vadiem un dzelziem kas vajadzigs? Jo viens ir prefeislift un otrs sanak feislift, varbut kads to ir dariijis un var pastastit pe kadaam niansem bus kas jamaina veel vai jadara???
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 02:05 #34850

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Un velviens jautajums vairak no lietotaaju puses kaa ar pieredzi, kursh no abiem degvielas zinjaa ir ekonomiskaaks, vai lielas skirbas nebuus? Starp 530d vai 525d m57 , jo esu dzirdejis no daudziem viedokli kad tas 525d ir ieverojami ekonomiskaaks un salidzinoshi nemaz tik slikti neejot , zin kaa ir, ekonomet uz detaljaam remontos un darbu netaisos, bet ikdienas paterinsh interesee
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 02:08 #34851

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Tapec tagad svarstos mainit savam esoshajam uz m54 jo nesaskatu jegu pagaidam veco motoru taisiit, vai panjemt vienu no shiem dizeljiem, hmm dilemma kaa labaak
Offline
kasikss
18. Sep 2019, 03:44 #34852

Kopš: 05. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar:


16 Sep 2019, 11:25:07 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2019, 14:29:38 @kasikss rakstīja:
Trip nometas pa nullēm katrreiz pielaižot autiņu. Ar bāku, devējs pie sūkņa vai otras puses pludiņš?

visdrīzāk pludiņš pie sūkņa - ja ņēmi ārā visdrīzāk nepareizi esi ielicis (ķeras aiz trubām).
par paneli runājot a kas notiek ar airbag lampiņu?

Pārbaudīts, pludiņi uz cita auto visu rāda pareizi. No sūkņa/pludiņa un otra pludiņa konektoriem pārbaudot ar multimetru viss gut. Un airbag lampiņa deg.
Offline
JanisD
18. Sep 2019, 09:58 #34853

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 89

Braucu ar: MB W211


18 Sep 2019, 02:05:21 @zardoss rakstīja:
Un velviens jautajums vairak no lietotaaju puses kaa ar pieredzi, kursh no abiem degvielas zinjaa ir ekonomiskaaks, vai lielas skirbas nebuus? Starp 530d vai 525d m57 , jo esu dzirdejis no daudziem viedokli kad tas 525d ir ieverojami ekonomiskaaks un salidzinoshi nemaz tik slikti neejot , zin kaa ir, ekonomet uz detaljaam remontos un darbu netaisos, bet ikdienas paterinsh interesee

Varu izteikties tikai par smago touringu ar automātu - pie identiskiem maršrutiem jauktajā ciklā 530d tērē par ~ 0,7-1 L uz 100km vairāk.
Kopumā ļoti maza degvielas patēriņa atšķirība, bet jaudas atšķirība jūtama, īpaši pie ieskrējiena nevis uz apdzīšanu. mans 530d sver 1820kg (reāli uz tolmeta svariem ar dīzeli un vadītāju ~1950kg), sievas 525d 1790 kg. Dienā abi braukājam ~70km pierīga-rīga, un 530d ir ~9l/100km, 525d ir ~8l/100km
Ja vēlies ekonomiju, jāņem sedans un manuālis, vienalga kuru, 2,5d vai 3,0d.
Offline
sys9291
18. Sep 2019, 10:04 #34854

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Sep 2019, 03:44:46 @kasikss rakstīja:

16 Sep 2019, 11:25:07 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2019, 14:29:38 @kasikss rakstīja:
Trip nometas pa nullēm katrreiz pielaižot autiņu. Ar bāku, devējs pie sūkņa vai otras puses pludiņš?

visdrīzāk pludiņš pie sūkņa - ja ņēmi ārā visdrīzāk nepareizi esi ielicis (ķeras aiz trubām).
par paneli runājot a kas notiek ar airbag lampiņu?

Pārbaudīts, pludiņi uz cita auto visu rāda pareizi. No sūkņa/pludiņa un otra pludiņa konektoriem pārbaudot ar multimetru viss gut. Un airbag lampiņa deg.

nu ko lai saka jāskatās uz reāla auto - caur netu diez vai varēšu palīdzēt...
Offline
stukis
18. Sep 2019, 13:40 #34855

Kopš: 05. Mar 2017

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Vai nomainot pakaļējo gultni ir pēc tam jāregulē savirze?
Offline
JanisD
18. Sep 2019, 14:09 #34856

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 89

Braucu ar: MB W211


18 Sep 2019, 13:40:04 @stukis rakstīja:
Vai nomainot pakaļējo gultni ir pēc tam jāregulē savirze?

Atkarībā kas jaukts ārā lai nomainītu gultni.
Ja savirzi regulējošās skrūves skrūvētas, tad jātaisa. Un arī ja iepriekš savirze taisīta ar stipri kustīgu gultni.
Offline
stukis
18. Sep 2019, 14:32 #34857

Kopš: 05. Mar 2017

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Skaidrs paldies
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 15:56 #34858

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


18 Sep 2019, 09:58:55 @JanisD rakstīja:

18 Sep 2019, 02:05:21 @zardoss rakstīja:
Un velviens jautajums vairak no lietotaaju puses kaa ar pieredzi, kursh no abiem degvielas zinjaa ir ekonomiskaaks, vai lielas skirbas nebuus? Starp 530d vai 525d m57 , jo esu dzirdejis no daudziem viedokli kad tas 525d ir ieverojami ekonomiskaaks un salidzinoshi nemaz tik slikti neejot , zin kaa ir, ekonomet uz detaljaam remontos un darbu netaisos, bet ikdienas paterinsh interesee

Varu izteikties tikai par smago touringu ar automātu - pie identiskiem maršrutiem jauktajā ciklā 530d tērē par ~ 0,7-1 L uz 100km vairāk.
Kopumā ļoti maza degvielas patēriņa atšķirība, bet jaudas atšķirība jūtama, īpaši pie ieskrējiena nevis uz apdzīšanu. mans 530d sver 1820kg (reāli uz tolmeta svariem ar dīzeli un vadītāju ~1950kg), sievas 525d 1790 kg. Dienā abi braukājam ~70km pierīga-rīga, un 530d ir ~9l/100km, 525d ir ~8l/100km
Ja vēlies ekonomiju, jāņem sedans un manuālis, vienalga kuru, 2,5d vai 3,0d.



Tur jau taa lieta kad parkapu pirmo reizi muzhaa uz automaatu, un tagad vairs negribu manuaali nekad dziivee tapec tagad svarstos, par m54 benz/gaze, vai m57 dizeliti

[ Šo ziņu laboja zardoss, 18 Sep 2019, 15:58:57 ]

Offline
wanksta
18. Sep 2019, 16:07 #34859

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7368

Braucu ar: muti

Propāns
Online
sys9291
18. Sep 2019, 16:38 #34860

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

nepropāns...
Nav labāka varianta sačakarēt BMW, kā uzliekot gāzi...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo