Autors | Ziņojums |
dzejnieks | 02. Nov 2008, 19:38 |
#3481
|
|
Kopš: 12. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4183
Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)
|
02 Nov 2008, 10:35:08 gapp rakstīja:
Lab, tā diena ir klāt... Tātad, lūdzu, paskatieties bildē... Vai es domāju pareizi, ka vispirms jāatskrūvē visas tās pečkas vadības sviras (bildē ar nr. 1) un pēc tam tie klipši jātaisa vaļā (bildē ar nr. 2, bet tie ir visapkārt no visām pusēm)?
Bļin, tāda sajūta, ka tu jauc manu mašīnu, jo lineārie vadi tādi paši un man arī tur kkur tek... nu kad tiksi skaidrībā, tad padod ziņu, kas un kā tur |
Offline | |
|
Modrs | 02. Nov 2008, 21:05 |
#3482
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| pāris jautājumi radās:
varētu kāds apskaidrot par degvielas spiediena regulatoriem.
cik maksā un vai ir iespējams bez gemaroja uzlikt regulējamo M10 degvielas maģistrālei.
jo pirms tam spiediens bija ~ 5 bar (pieslēgts manometrs)
vnk sataisīju obratku kā nākas, un nu vairs tukšgaitā nestrādā motors stabili , jo spiediens tukšgaitā ~ 2.5 bar, pie lielākiem apgriezieniem ~ 2.8-3 bar
paregulēju MS , bet motors strādā stabili tikai pie treknā maisījuma. un es vēlos P pacelt vismaz uz 4 bar.
un kā ir ar E30 kulisi - nopirku no DD šortšifteri, gribēju jau mainīt, bet palienot apakšā secināju, ka ābola sēžā kustas + arī pie kārbas sviras. kur to visu nopirkt, ja var nopirkt, iet pie virpotāja..? |
Offline | |
|
Driver | 02. Nov 2008, 21:08 |
#3483
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Nov 2008, 21:05:05 Modricimus rakstīja:
pāris jautājumi radās:
varētu kāds apskaidrot par degvielas spiediena regulatoriem.
cik maksā un vai ir iespējams bez gemaroja uzlikt regulējamo M10 degvielas maģistrālei.
jo pirms tam spiediens bija ~ 5 bar (pieslēgts manometrs)
vnk sataisīju obratku kā nākas, un nu vairs tukšgaitā nestrādā motors stabili , jo spiediens tukšgaitā ~ 2.5 bar, pie lielākiem apgriezieniem ~ 2.8-3 bar
paregulēju MS , bet motors strādā stabili tikai pie treknā maisījuma. un es vēlos P pacelt vismaz uz 4 bar.
un kā ir ar E30 kulisi - nopirku no DD šortšifteri, gribēju jau mainīt, bet palienot apakšā secināju, ka ābola sēžā kustas + arī pie kārbas sviras. kur to visu nopirkt, ja var nopirkt, iet pie virpotāja..?
nu un kam tev tos 4barus vajag
tikai sliktak bus, jo teoretiski bus nestabilka tuksgaita kaa ar 2.5, tadelj ka sprauslas impulss bus isaks ar visam no taa izrietoshajam sekam.
un nesaki, ka pie 6000rpm ar 2,5bariem tev sparuslas stav valja vairak kaa par 75%
regulejamo var pielikt un ari stock regulatoru var uztaisit par regulejamu, ja ir pieejama virpa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Modrs | 02. Nov 2008, 21:12 |
#3484
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| rīt uzzvanīšu, izstāstīšu tev savus novērojumus
degvielas skaitli no 7.8 uzliku uz 9
karoč, viss jāpārmapo
|
Offline | |
|
Driver | 02. Nov 2008, 21:26 |
#3485
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Nov 2008, 21:12:32 Modricimus rakstīja:
rīt uzzvanīšu, izstāstīšu tev savus novērojumus
degvielas skaitli no 7.8 uzliku uz 9
karoč, viss jāpārmapo
znacit bezjegaa toreiz vizinajamies lidz adaziem un atpakal
...laigan skumji - DDM
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Modrs | 02. Nov 2008, 21:32 |
#3486
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| tā jau bija firmas degviela
bet jā - DDM
bet poljube ar 5 bar man patika, kaa straadāja |
Offline | |
|
Didzis | 03. Nov 2008, 09:49 |
#3487
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Ko iesākt ar OEM E46 maģi, ja šis prasa kodu ???
P.S. kur lai nes remontēt "radio bloku" ? Nekontrolēti un bez redzama iemesla slēdzas iekšā un ārā.
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
HE9600 | 03. Nov 2008, 10:01 |
#3488
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| e30 noseedinot aizmugures rati staav riktiigi sagaazti / \
maybe ir kaads risinaajums bez liela gemora kaa dabuut vairaak | | |
Offline | |
|
|
DoubleD | 03. Nov 2008, 10:03 |
#3489
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| bez gemora nav.
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
GirtzB | 03. Nov 2008, 10:06 |
#3490
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
03 Nov 2008, 10:01:58 Agnisr rakstīja:
e30 noseedinot aizmugures rati staav riktiigi sagaazti / \
maybe ir kaads risinaajums bez liela gemora kaa dabuut vairaak | |
nesēdināt.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
HE9600 | 03. Nov 2008, 10:07 |
#3491
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
03 Nov 2008, 10:03:48 DoubleD rakstīja:
bez gemora nav.
jaapaartaisa plauktu stiprinaajumi? |
Offline | |
|
bone_itch | 03. Nov 2008, 12:29 |
#3492
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
03 Nov 2008, 10:07:56 Agnisr rakstīja:
03 Nov 2008, 10:03:48 DoubleD rakstīja:
bez gemora nav.
jaapaartaisa plauktu stiprinaajumi?
japarmetina ljipas pie kuram skuvejas plaukti bik augstak un japiemetina klat stipribas ribas:
originali izskatas shita: __|_|__
vajag shita: | |
.............__/|_|\__
pac darijis neesmu, bet gudri viri ta runa [ Šo ziņu laboja bone_itch, 03 Nov 2008, 12:31:10 ] |
Offline | |
|
HE9600 | 03. Nov 2008, 13:39 |
#3493
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| jau zinaams:
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=56391
|
Offline | |
|
Driver | 03. Nov 2008, 13:44 |
#3494
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Nov 2008, 12:29:57 bone_itch rakstīja:
03 Nov 2008, 10:07:56 Agnisr rakstīja:
03 Nov 2008, 10:03:48 DoubleD rakstīja:
bez gemora nav.
jaapaartaisa plauktu stiprinaajumi?
japarmetina ljipas pie kuram skuvejas plaukti bik augstak un japiemetina klat stipribas ribas:
originali izskatas shita: __|_|__
vajag shita: | |
.............__/|_|\__
pac darijis neesmu, bet gudri viri ta runa
un viiri no TA pectam neuztasia tev shitaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
gapp | 03. Nov 2008, 15:19 |
#3495
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Kā pareizi atgaisot e36 M40 dzesēšanas sistēmu?
Darbības, ko nupat veicu -
1) antifrīzs pieliets līdz bačoka viduslīnijai;
2) iedarbināts un uzsildīts auto, līdz bultiņa nostājas pa vidu;
3) atskrūvēta atgaisošanas skrūve - iznāca ārā tādi kā tvaiki un vēl ik pa laikam nāca ārā tvaiki;
4) gaidam gaidam gaidam, kad sāks velties pa to atgaisošanas caurumu ārā antifrīzs (viens tā powera diskusijā bija rakstījis), bet to mirkli nesagaidīju, ķēros pie plāna B.
5) motors joprojām darbojās un es atskrūvēju tosola tvertnes vāciņu arī vaļās (atgaisošanas skrūve arī izskrūvēta;
6) pielēju klāt antifrīzu tai tvertnē atkal līdz viduslīnijai (motors darbojās) un tajā brīdī pa atgaisošanas skrūves caurumu sāka šļākties ārā tas antifrīzs;
7) aizskrūvēju ciet bačoku un atgaisošanas skrūvi, joprojām motors darbojas un gaidu kādas 2 min...
8 ) pēc tam atskrūvēju atgaisošanas skrūvi - nekas nenotiek...
Pečka salonā bija uz ātrāko režīmu, lai pūš uz vējstiklu un uz zemāko temperatūru noregulēta. Pēc 8. punkta izpildīšanas uzgriezu pečku uz karstāko režīmu, taču gaiss, kas nāca ārā bija tāds ļoti remdens, kaut gan caurules pie radiatora bija karstas (salonā tās caurules, kuras nāk uz pečkas radiatoru nebija karstas)...
Ceru, ka pilnībā izklāstīju problēmu... Tātad, kā man vēlreiz mēģināt pareizi atgaisot? Kā es zināšu, ka ir atgaisots (cik saprotu pēc pečkas karstā gaisa, bet kad man jāpārslēdz no aukstā uz karsto )? Kur īsti es pieļāvu kļūdu izpildot augstākminētās darbības?
[ Šo ziņu laboja gapp, 03 Nov 2008, 15:25:47 ] |
Offline | |
|
cyb_quattro | 03. Nov 2008, 15:27 |
#3496
|
|
Kopš: 18. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: porsche
| varbūt kāds zin kur var attīt nobraukumu 5ajam e60, tā, lai arī kompī neredz, ka notīts |
Offline | |
|
|
HE9600 | 03. Nov 2008, 15:29 |
#3497
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| izskataas, ka gaiss veeljoprojaam sisteemaa. pameegini autinju uzdziit uz laba sliipuma (kaut kaadas estekaades uzbrauktuves vai kaut kaa taml), lai autinja prieksha buutu gaisaa un taa radiatora atgaisoshanas skruuve buutu augstaakais punkts. un meegini atgaisot veelreiz. |
Offline | |
|
gapp | 03. Nov 2008, 15:31 |
#3498
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
03 Nov 2008, 15:29:31 Agnisr rakstīja:
izskataas, ka gaiss veeljoprojaam sisteemaa. pameegini autinju uzdziit uz laba sliipuma (kaut kaadas estekaades uzbrauktuves vai kaut kaa taml), lai autinja prieksha buutu gaisaa un taa radiatora atgaisoshanas skruuve buutu augstaakais punkts. un meegini atgaisot veelreiz.
a kuras ir tās pareizās darbības, lai atgaisotu? Kā tur tam bačokam jābūt vaļā?
Skrūvei jābūt vaļā?
Pečkai uz max ātrumu un aukstāko režīmu?
|
Offline | |
|
matrixxxx | 03. Nov 2008, 16:13 |
#3499
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
01 Nov 2008, 12:51:58 Baller rakstīja:
speci, cik par šito var prasīt ? domāju, moška pārdot..
Pasaki ciparu un es pacentiishos nopirkt. |
Offline | |
|
ozo | 03. Nov 2008, 18:07 |
#3500
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Taa, tauta, vajag jaagermeistaru daudz, leeti, tirgo seit alko kaads?
Un cik vins vispaar veikalos maksaaja? |
Offline | |
|