Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Atonioo
19. May 2016, 19:13 #34741

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1424

Braucu ar:


19 May 2016, 18:01:08 @Laoshi rakstīja:

19 May 2016, 15:35:14 @Atonioo rakstīja:

19 May 2016, 15:32:53 @RSAWorkshop rakstīja:

19 May 2016, 14:08:25 @Atonioo rakstīja:
Uzspraga radiatora truba. Attaisot parsegu ellas un tosola punkji visur.
Jaucot araa viss ir aizdirsts ar tiem punkjiem. Tosola bacoks pilns radiators pilns, trubas pilnas
Bet nolejot ellu no motora ella vismaz vizuaali tiira.


Jautajums kaa visefektiivaak to visu iztiriit? Pieljauju ka suuknis buus pilns un salona trubas arii buus pilnas ar to balti bruungano zljuru

Sākumā meklē kāpēc dzeses sistēma ir pilna ar eļļu


Noteikti bliive izpuusta. Kamer jauc valjaa gribas saprast kaa to visu suudu iztiriit


No dzesēšanas sistēmas to puņķi var iztīrīt mehāniski, no radiatora ar fairy un karstu ūdeni, tikai izskalo pēc tam kārtīgi, citādi uzputos nepajokam. Noņem vārstu vāku, ja tur arī ir puņķis, tad to mehāniski nuhaj, salej pēc tam vislētāko, sūdaināko, mahimā kopā ar cīsiņiem pirkto eļļu, bet atbilstošu specenei. Nobrauc garus gabalus (virs 50km vienā reizē) un pēc 1k km maini uz labu eļļu. Citu neko tur īsti neizdarīsi.


Varstu vaaks tiirs, vies ceriibas ka motoraa nav punkjis daudz.
Bet vot kaa taas trubas izberst.
Kuras var izberzt/izmazgaat. Nomainiit galvas bliivi, saliet ellju un tad tososlu palaist pacirkuleet nolaist un atkal jaunu saliet?
Offline
Guntarsk
19. May 2016, 19:35 #34742

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli

Kāds var ieteikt kur starteri pārbaudīt un salabot operatīvi? Vienu akumulatoru nokavu pateicoties vienam servisam
Offline
Devilangelo
19. May 2016, 19:41 #34743

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


19 May 2016, 19:35:03 @Guntarsk rakstīja:
Kāds var ieteikt kur starteri pārbaudīt un salabot operatīvi? Vienu akumulatoru nokavu pateicoties vienam servisam



Pļavniekos ir Servis, laba kvalitāte un cenas.. 26 518 024 Dmitrijs.
Offline
dzuris
19. May 2016, 19:44 #34744

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


19 May 2016, 15:49:59 @Biimer rakstīja:
kur var nopirkt e39 automātiskai kārbai,
pārslēdzošas sviras blīvslēgu??


Pec butibas parasts orings..
Bet man ari vajag.. Ja kads var padalities var pm iemest..
Offline
kreilis
19. May 2016, 19:54 #34745

Kopš: 15. Oct 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 399

Braucu ar: muti

Šodien sabufers sáka dīkt līdz motora apgriezieniem ,kas notika ? metams ?
Offline
add
19. May 2016, 20:34 #34746

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

N43B20 bloks ar kloķeni, klaņiem, virzuļiem ir tāds pats kā N46B20 vai atškiras?
Offline
motherfuckers
19. May 2016, 20:49 #34747

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: E53 V8


18 May 2016, 13:43:34 @Gato_jurko rakstīja:

18 May 2016, 08:33:07 @motherfuckers rakstīja:

17 May 2016, 23:40:24 @Gato_jurko rakstīja:

17 May 2016, 14:30:08 @motherfuckers rakstīja:
Ir e53 pre fl. Ir doma iecelt e39 fl motoru ar 193hp.
Kas atškjirsies un kas jaadara lai dzineejs dereetu??

Zinu to, ka e53fl nevar pārlikt uz e53 pre fl... tā, kā ja tas, ko gribi ielikt ir tāds kā e53fl... tad nu māc šaubas...plus ko gribi darīt ar kārbu...pre fl ir 5 ātrumi...





Dzineejs nav kaa e53fl. Un kaarbai vajadzeetu dereet,parcik arii ir 5 aatrumi.

Tev ir dīzelis tas e39?? Tu domā e53 3.0i? Šito zinātu visu Uldis

Abi divi ir dīzeldzinēji!!
Offline
Normens
19. May 2016, 21:07 #34748

Kopš: 19. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e91


19 May 2016, 18:42:46 @Agrish rakstīja:

19 May 2016, 16:36:56 @Normens rakstīja:
Sveiki kungi,

Auto: e91 PreFL defaultā piekare.
Vēlos lūgt padomu par neatkarīgās balstiekārtas sviru (detaļa zemāk pievienotajā bildē).
Kāda pieredze presējot tās bukses? vai tomēr pirkt visu detaļu jaunu? vnk cena par 2x buksēm 26eur TRW un 1x svira TRW 60eur~

[url=http://postimg.org/image/beo6ysb7l/]
[/url]


Ja pats presē, tad ok, bet ja cits tad saproti ka par darbu būs jāmaksā, bet ja bez maksas, tad arī ok Tikko par 1 bukses pārpresēšanu samaksāju 30 euro, tad tik sapratu ka varēju uzreiz nopirkt jaunu sviru ar abām buksēm...

Pa cik tad tu tās sviras skatījies? nevar jau kkādu ģešo ķīnas "alumīniju"
Bet par spiešanu es vairāk domāju vai nav baigā laimes spēle... Vai vispār ir vērts šādu lietu apsvērt
Offline
Agrish
19. May 2016, 21:38 #34749

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


19 May 2016, 21:07:35 @Normens rakstīja:

19 May 2016, 18:42:46 @Agrish rakstīja:

19 May 2016, 16:36:56 @Normens rakstīja:
Sveiki kungi,

Auto: e91 PreFL defaultā piekare.
Vēlos lūgt padomu par neatkarīgās balstiekārtas sviru (detaļa zemāk pievienotajā bildē).
Kāda pieredze presējot tās bukses? vai tomēr pirkt visu detaļu jaunu? vnk cena par 2x buksēm 26eur TRW un 1x svira TRW 60eur~

[url=http://postimg.org/image/beo6ysb7l/]
[/url]


Ja pats presē, tad ok, bet ja cits tad saproti ka par darbu būs jāmaksā, bet ja bez maksas, tad arī ok Tikko par 1 bukses pārpresēšanu samaksāju 30 euro, tad tik sapratu ka varēju uzreiz nopirkt jaunu sviru ar abām buksēm...

Pa cik tad tu tās sviras skatījies? nevar jau kkādu ģešo ķīnas "alumīniju"
Bet par spiešanu es vairāk domāju vai nav baigā laimes spēle... Vai vispār ir vērts šādu lietu apsvērt


Es nerunāju tieši par šito tavu konkrēto sviru, bet atbildu uz tavu jautājumu - pastāstot par savu pieredzi un būtību kā tādu ... Jā un nezinu ko tu pats te runā (60eur???), tas lai paliek pie tevis, bet ja būtu uzmanīgāk izlasījis tad runa bija tikai un vienīgi par bukses pārpresēšanu (cena) Laimes spēle ta nez vai ir, te vairāk jāsaprot kāda ražotāja bukses gribi presēt un cik maksās darbs? Pēc tā arī pats vari izdarīt secinājumus

[ Šo ziņu laboja Agrish, 19 May 2016, 21:50:59 ]

Offline
Laoshi
19. May 2016, 21:56 #34750

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 May 2016, 19:13:03 @Atonioo rakstīja:

19 May 2016, 18:01:08 @Laoshi rakstīja:

19 May 2016, 15:35:14 @Atonioo rakstīja:

19 May 2016, 15:32:53 @RSAWorkshop rakstīja:

19 May 2016, 14:08:25 @Atonioo rakstīja:
Uzspraga radiatora truba. Attaisot parsegu ellas un tosola punkji visur.
Jaucot araa viss ir aizdirsts ar tiem punkjiem. Tosola bacoks pilns radiators pilns, trubas pilnas
Bet nolejot ellu no motora ella vismaz vizuaali tiira.


Jautajums kaa visefektiivaak to visu iztiriit? Pieljauju ka suuknis buus pilns un salona trubas arii buus pilnas ar to balti bruungano zljuru

Sākumā meklē kāpēc dzeses sistēma ir pilna ar eļļu


Noteikti bliive izpuusta. Kamer jauc valjaa gribas saprast kaa to visu suudu iztiriit


No dzesēšanas sistēmas to puņķi var iztīrīt mehāniski, no radiatora ar fairy un karstu ūdeni, tikai izskalo pēc tam kārtīgi, citādi uzputos nepajokam. Noņem vārstu vāku, ja tur arī ir puņķis, tad to mehāniski nuhaj, salej pēc tam vislētāko, sūdaināko, mahimā kopā ar cīsiņiem pirkto eļļu, bet atbilstošu specenei. Nobrauc garus gabalus (virs 50km vienā reizē) un pēc 1k km maini uz labu eļļu. Citu neko tur īsti neizdarīsi.


Varstu vaaks tiirs, vies ceriibas ka motoraa nav punkjis daudz.
Bet vot kaa taas trubas izberst.
Kuras var izberzt/izmazgaat. Nomainiit galvas bliivi, saliet ellju un tad tososlu palaist pacirkuleet nolaist un atkal jaunu saliet?


Motorā tas sūds izšķīdīs, kad eļļai būs normāla temperatūra. Tosola trubas izberz ar pudeļu tīrāmo, izskalo radiatoru, izvelc temperatūras devēju un notīri, mož tas arī aizmests. Paliks tikai krāsniņas radiators, vairumam drotu viņu izdabūt ir jēbelis Bet nu salej tosolu, brauc, pēc štukas atkal nomaini.
Offline
rr94
20. May 2016, 10:06 #34751

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 588

Braucu ar: 7k rpm

Mašīnā ir 230v 150w kontaktligzda, tad sanāk, ka varu tur štepselēt ko gribu 0.1 - 150w ?

[ Šo ziņu laboja rr94, 20 May 2016, 11:22:31 ]

Offline
JZ
20. May 2016, 10:10 #34752

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kaut ko ar 0W patēriņu nebūtu baigā jēga spraust tur...
Offline
rr94
20. May 2016, 11:22 #34753

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 588

Braucu ar: 7k rpm

Jā, kļūdījos
bet domu saprati..
Offline
Mixzzz
20. May 2016, 13:40 #34754

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 May 2016, 20:49:14 @motherfuckers rakstīja:

18 May 2016, 13:43:34 @Gato_jurko rakstīja:

18 May 2016, 08:33:07 @motherfuckers rakstīja:

17 May 2016, 23:40:24 @Gato_jurko rakstīja:

17 May 2016, 14:30:08 @motherfuckers rakstīja:
Ir e53 pre fl. Ir doma iecelt e39 fl motoru ar 193hp.
Kas atškjirsies un kas jaadara lai dzineejs dereetu??

Zinu to, ka e53fl nevar pārlikt uz e53 pre fl... tā, kā ja tas, ko gribi ielikt ir tāds kā e53fl... tad nu māc šaubas...plus ko gribi darīt ar kārbu...pre fl ir 5 ātrumi...





Dzineejs nav kaa e53fl. Un kaarbai vajadzeetu dereet,parcik arii ir 5 aatrumi.

Tev ir dīzelis tas e39?? Tu domā e53 3.0i? Šito zinātu visu Uldis

Abi divi ir dīzeldzinēji!!
Mosh vienk nochipo?
Offline
none
20. May 2016, 14:52 #34755

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d

E91 lūkas otra daļa palika ventilācijas režīmā, es to aiztaisīju manuāli, bet vai ir iespējams salabot, lai abas daļas strādā ventilācijas režīmā?
Offline
aleks-cer
20. May 2016, 15:05 #34756

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da

Sveiki, šodien izdomāju darīt kautko lietas labā.
Tātad e39 fl 2003g kūtiņa.
Problēma, automātiski neceļas pasažierpuses logs, uz leju iet automatiski uz augšu nēe (jatur poga) ar ko lai sāk ?
Braukt jau netraucē, bet gribētos lai srādā
Offline
dzuris
20. May 2016, 15:53 #34757

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Visas durvis bija aizvertas?
Offline
aleks-cer
20. May 2016, 16:06 #34758

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


20 May 2016, 15:53:26 @dzuris rakstīja:
Visas durvis bija aizvertas?

Ja, tiko apskatijos vai gofra starp duvim un kuzovu nav saluzuši vadi, veseli, tagad noņēmu apšivku arī viss vesels, un pats interesantakais sāka no pults strādāt aizvēršana (paturot atslēgas pogu) bet no pogas durvīs gan nee. gan no pasazier, gan no vadītāj.

[ Šo ziņu laboja aleks-cer, 20 May 2016, 16:06:44 ]

Offline
Guntarsk
20. May 2016, 18:43 #34759

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli

Kāds var ieteikt ar ko sākt problēmu risināšanu. Lieta sekojoša parādījās motoram kaut kāds tikšķis, jo lielāku gāzi dod jo ātrāks tikšķis. Tas tikšķis liekas kaut kur ap 3 un 4 cilindru.... varbut eļļa kaut kur aizgajusi ciet un tagad kaut kas sauss palicis.. hvz. ir kādi ieteikumi?
Offline
Guntarsk
20. May 2016, 18:45 #34760

Kopš: 24. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar: biezpienu pa mūli


20 May 2016, 18:43:24 @Guntarsk rakstīja:
Kāds var ieteikt ar ko sākt problēmu risināšanu. Lieta sekojoša parādījās motoram kaut kāds tikšķis, jo lielāku gāzi dod jo ātrāks tikšķis. Tas tikšķis liekas kaut kur ap 3 un 4 cilindru.... varbut eļļa kaut kur aizgajusi ciet un tagad kaut kas sauss palicis.. hvz. ir kādi ieteikumi?


aizirsu minēt - e34 M50B25
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo