Online
Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
proTEST | 11. Jun 2012, 16:23 |
#3461
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
11 Jun 2012, 10:35:00 audi_a4 rakstīja:
proTESt, kura kantorii uzstadiji iekartu? varbut vajag ari citus painformeet par shadiem "labiem" meistariem, lai nav ieberziens.
Iekārta tika uzstādīta Limbažos, tā kā daudziem šeit tas neko neizteiks.
Kā arī par uzstādīšanas laiku un kvalitāti es neko sliktu nevaru teikt, tikai par auto noregulēšanu, kur es jau savu bēdu stāstu izklāstīju. | Offline | | |
Vecais | 11. Jun 2012, 16:40 |
#3462
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
11 Jun 2012, 14:31:31 NautMEN rakstīja:
11 Jun 2012, 09:39:40 Vecais_ rakstīja:
11 Jun 2012, 09:35:43 NautMEN rakstīja:
Ja tev "chek engine" iedegas braucot uz gāzi, skaidrs ir viens. Tev iekārta ir bez "OBD" savienojuma (savieno gāzes kompi ar auto kompi), vari vienkārši samierināties ka tev tas degs un degs "chek engine".
Tā ir kad liek lētāko no iespējamā
Ja nezini ko runāt, tad paklusē
Tad apgaismo mani lūdzu kā vēl var dabūt no paneļa nost "chek engine"
- Es zinu tikai vienu vienīgo, ir jāpievienojas mašīnas kompim klāt
- Iekārtas bez OBD savienojuma nu nekādi nevar iejaukties auto kompja darbībā
- tad atliek ar personīgo datoru manuāli pieslēgties pie auto kompja un izmainīt parametrus, bet tad tas ir pavisam sviests
p.s. par to kur es strādāju viss redzams profila "QR-Code"
Ir pareizi jānokomplektē katrs motors un taisnām rokām jāsaliek.. korekti nokalibrēt reālos apstākļos un nekādas OEM ECU apčakarēšanas nav vajadzīgas...
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Mikelis | 11. Jun 2012, 16:40 |
#3463
|
| Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Nautmen, nolasi savu QR kodu un iemet šeit linku, es arī gribu palasīt [ Šo ziņu laboja Mikelis, 11 Jun 2012, 17:56:05 ]
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
uudensputns | 11. Jun 2012, 18:30 |
#3464
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
11 Jun 2012, 16:23:42 proTEST rakstīja:
11 Jun 2012, 10:35:00 audi_a4 rakstīja:
proTESt, kura kantorii uzstadiji iekartu? varbut vajag ari citus painformeet par shadiem "labiem" meistariem, lai nav ieberziens.
Iekārta tika uzstādīta Limbažos, tā kā daudziem šeit tas neko neizteiks.
Kā arī par uzstādīšanas laiku un kvalitāti es neko sliktu nevaru teikt, tikai par auto noregulēšanu, kur es jau savu bēdu stāstu izklāstīju.
Kas tad tev tur par brīnumiem ir salikti,ka "čeks" mieru neliek?
Nosauc visu sarakstu,ka tik nav...:200 zs motors un 140 zs reduktors,liec kādu OBD gribi,tas auto nebrauks,kā nākas... | Offline | | |
proTEST | 11. Jun 2012, 19:06 |
#3465
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
11 Jun 2012, 18:30:12 uudensputns rakstīja:
Kas tad tev tur par brīnumiem ir salikti,ka "čeks" mieru neliek?
Nosauc visu sarakstu,ka tik nav...:200 zs motors un 140 zs reduktors,liec kādu OBD gribi,tas auto nebrauks,kā nākas...
Pirmo reizi check engine iedegās aptuveni nedēļu pēc tam, kad tika uzlikta gāzes iekārta, ja nemaldos, tad tukšgaitā.
Kaut kādas 2 nedēļas nebija laiks, lai piebrauktu un nodzēstu to. Pēc tam, kad piebraucu, tad nobraukāju kaut kādu nedēļu bez check engine un tad atkal iedegās, tikai netika mainīti nekādi parametri.
Tagad atkal nodzēsa check engine kļūdu un izmainīja parametrus gāzes iekārtā, noņēma 5 procentus gāzi uz visiem apgriezieniem. Pabraukāju 3 dienas un atkal iedegās.
Gāzinieks saka, ja tik ātri iedegās, tad ir jāliek klāt gāzes procenti, lai gan man liekas, ka gāzes iekārta tērē pārāk daudz un respektīvi pēc procentu palielināšanas gāzes patēriņš augs.
Ar BMW E46 1.8 motoru nobraucu 360km ar pilnu balonu, kas man liekas pa maz. Rekords ir bijis 400km ar kaut kādiem 40L gāzes un galvenokārt tika braukts pa taisniem gabaliem.
Par detaļām nemācēšu pateikt. Varu vienīgais nosaukt, kas ir rakstīts garantijas talonā par reduktoru. | Offline | | |
Laoshi | 11. Jun 2012, 19:14 |
#3466
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Uz reduktora ir rakstīts, kas viņš tāds ir. Noraksti un iepostē šeit, tad arī sava auto motora kodu. Man liekas, ka patēriņš Tev normāls. Tas 1.8 motors tāpat nav neko diži ekonomisks, +1 litrs gāzes klāt... | Offline | | |
Vecais | 11. Jun 2012, 19:17 |
#3467
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Šodien atnāca
Pēc parametriem diezgan niknas un ražotājs sola 400'000km darba mūžu (Keihin 240'000km)..
Jāpatestē būs uz 745i
Šeit varētu teikt ka cena atbilst kvalitātei 18Ls/gab.. Polis ir kvalitatīvi nostrādājis jo ir liels pieprasījums neskatoties uz to ka tikai šogad sākuši ražot...
..iesaku
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
NautMEN | 11. Jun 2012, 19:17 |
#3468
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
11 Jun 2012, 18:30:12 uudensputns rakstīja:
11 Jun 2012, 16:23:42 proTEST rakstīja:
11 Jun 2012, 10:35:00 audi_a4 rakstīja:
proTESt, kura kantorii uzstadiji iekartu? varbut vajag ari citus painformeet par shadiem "labiem" meistariem, lai nav ieberziens.
Iekārta tika uzstādīta Limbažos, tā kā daudziem šeit tas neko neizteiks.
Kā arī par uzstādīšanas laiku un kvalitāti es neko sliktu nevaru teikt, tikai par auto noregulēšanu, kur es jau savu bēdu stāstu izklāstīju.
Kas tad tev tur par brīnumiem ir salikti,ka "čeks" mieru neliek?
Nosauc visu sarakstu,ka tik nav...:200 zs motors un 140 zs reduktors,liec kādu OBD gribi,tas auto nebrauks,kā nākas...
Ar OBD brauks kā nākas, tikai pie straujas gāzēšanas, kad nepietiks gāzes no reduktora, nejūtami pārslēgsies uz benzīna
Bet parasti braucot vairāk pa 3000 apgriezienu cilvēki neuzgriež
Tā ka braukt var, tikai tracinās tas ka jāpārslēdz uz gāzi atpakaļ
Bet uzlikt reduktoru ar mazāku jaudu ir pilnīgs "sviess" | Offline | | |
|
nagla | 11. Jun 2012, 19:19 |
#3469
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
11 Jun 2012, 15:21:44 audi_a4 rakstīja:
11 Jun 2012, 14:20:43 edzulis rakstīja:
Šīrim banu + pāris no aktīvajiem un sakarīgajiem par moderiem.
a par ko man bans tu maz redzeji ko te dazhi "sakarigie" bija sarakstiijusi?
vot ta ,uzprasies vel! | Offline | | |
Laoshi | 11. Jun 2012, 19:22 |
#3470
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
11 Jun 2012, 19:19:19 nagla rakstīja:
11 Jun 2012, 15:21:44 audi_a4 rakstīja:
11 Jun 2012, 14:20:43 edzulis rakstīja:
Šīrim banu + pāris no aktīvajiem un sakarīgajiem par moderiem.
a par ko man bans tu maz redzeji ko te dazhi "sakarigie" bija sarakstiijusi?
vot ta ,uzprasies vel!
Vispār tā var sanākt, ja uzbrauc varenajai autogāzes komūnai
bet nagla, Tu jau arī biji labs un piedāvāji dzimumattiecības ar vīrieti
Runājot par gāzes kompjiem, vai tad jamie neslēdz atpakaļ uz benzīnu? Pie aizpirsta filtra gan var gadīties, ka uz atvilcienu viņš padomā, ka balons tukšs un izrubās... | Offline | | |
PASSATizhi | 11. Jun 2012, 19:34 |
#3471
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
11 Jun 2012, 19:17:38 NautMEN rakstīja:
11 Jun 2012, 18:30:12 uudensputns rakstīja:
11 Jun 2012, 16:23:42 proTEST rakstīja:
11 Jun 2012, 10:35:00 audi_a4 rakstīja:
proTESt, kura kantorii uzstadiji iekartu? varbut vajag ari citus painformeet par shadiem "labiem" meistariem, lai nav ieberziens.
Iekārta tika uzstādīta Limbažos, tā kā daudziem šeit tas neko neizteiks.
Kā arī par uzstādīšanas laiku un kvalitāti es neko sliktu nevaru teikt, tikai par auto noregulēšanu, kur es jau savu bēdu stāstu izklāstīju.
Kas tad tev tur par brīnumiem ir salikti,ka "čeks" mieru neliek?
Nosauc visu sarakstu,ka tik nav...:200 zs motors un 140 zs reduktors,liec kādu OBD gribi,tas auto nebrauks,kā nākas...
Ar OBD brauks kā nākas, tikai pie straujas gāzēšanas, kad nepietiks gāzes no reduktora, nejūtami pārslēgsies uz benzīna
Bet parasti braucot vairāk pa 3000 apgriezienu cilvēki neuzgriež
Tā ka braukt var, tikai tracinās tas ka jāpārslēdz uz gāzi atpakaļ
Bet uzlikt reduktoru ar mazāku jaudu ir pilnīgs "sviess"
kāpēc būtu jāpārslēdzas uz benzīnu pie lieliem rpm? kas tur vel jaslēdz atpakaļ? neesi a4 brālēns? | Offline | | |
Vecais | 11. Jun 2012, 19:34 |
#3472
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
11 Jun 2012, 19:22:37 Laoshi rakstīja:
Runājot par gāzes kompjiem, vai tad jamie neslēdz atpakaļ uz benzīnu? Pie aizpirsta filtra gan var gadīties, ka uz atvilcienu viņš padomā, ka balons tukšs un izrubās...
Slēdz, slēdz.. laikam "ar OBD" tikai pašam ir jāštepselē
Ja filtrs ciet nokritīs diferis un ECU sapratīs ka nav LPG un pārslēgsies.. bet ja nepietiek sprauslu ražība tad iestata piemēram no 5600rpm pārslēdzas uz benzīnu un kad nokrīt līdz 5400rpm atkal pārslēdzas uz LPG... bet šīs procedūras reti nākas izmantot...[ Šo ziņu laboja Vecais_, 11 Jun 2012, 19:35:16 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
nagla | 11. Jun 2012, 19:36 |
#3473
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| nu ja,banu nonems tikai tad ,kad uzliksi gazes iekartu! | Offline | | |
kexxx | 11. Jun 2012, 20:04 |
#3474
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
11 Jun 2012, 19:17:38 NautMEN rakstīja:
11 Jun 2012, 18:30:12 uudensputns rakstīja:
11 Jun 2012, 16:23:42 proTEST rakstīja:
11 Jun 2012, 10:35:00 audi_a4 rakstīja:
proTESt, kura kantorii uzstadiji iekartu? varbut vajag ari citus painformeet par shadiem "labiem" meistariem, lai nav ieberziens.
Iekārta tika uzstādīta Limbažos, tā kā daudziem šeit tas neko neizteiks.
Kā arī par uzstādīšanas laiku un kvalitāti es neko sliktu nevaru teikt, tikai par auto noregulēšanu, kur es jau savu bēdu stāstu izklāstīju.
Kas tad tev tur par brīnumiem ir salikti,ka "čeks" mieru neliek?
Nosauc visu sarakstu,ka tik nav...:200 zs motors un 140 zs reduktors,liec kādu OBD gribi,tas auto nebrauks,kā nākas...
Ar OBD brauks kā nākas, tikai pie straujas gāzēšanas, kad nepietiks gāzes no reduktora, nejūtami pārslēgsies uz benzīna
Bet parasti braucot vairāk pa 3000 apgriezienu cilvēki neuzgriež
Tā ka braukt var, tikai tracinās tas ka jāpārslēdz uz gāzi atpakaļ
Bet uzlikt reduktoru ar mazāku jaudu ir pilnīgs "sviess"
ko jūs visi tam nabaga reduktoram piesējāties? tikpat labi tur var būt kartes normāli nesaregulētas... it īpaši, ja tas čeks tukšgaitā ierubās... | Online | | |
Ri | 11. Jun 2012, 20:07 |
#3475
|
| Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
11 Jun 2012, 19:17:15 Vecais_ rakstīja:
Šodien atnāca
[IMG]barracuda[IMG]
Pēc parametriem diezgan niknas un ražotājs sola 400'000km darba mūžu (Keihin 240'000km)..
[IMG]kaut kādas līknes[IMG]
Jāpatestē būs uz 745i
Šeit varētu teikt ka cena atbilst kvalitātei 18Ls/gab.. Polis ir kvalitatīvi nostrādājis jo ir liels pieprasījums neskatoties uz to ka tikai šogad sākuši ražot...
..iesaku
18ls gab tas ir daudz vai maz? Pamazam atlieku kapeiku, lai uz jaunā auto uzliktu gāzi un šoreiz negribu visu max lēti un ātri. Meistars, pie kura grasos to darīt, piedāvāja OMVL sprauslas kā budžeta variantu. OMVL vispār ir salīdzināmas ar tām Barracuda un kā atšķiras cena par gab? Vai vispār 115zs dzinējam [96' 318i] vajag ko niknāku par tām pašām OMVL?
Ja tas ko ietekmē, braucu diezgan daudz, pa pus gadu sanāk apmēram 20k km, 80% pa šoseju
| Offline | | |
proTEST | 11. Jun 2012, 20:18 |
#3476
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
11 Jun 2012, 20:04:45 kexxx rakstīja:
ko jūs visi tam nabaga reduktoram piesējāties? tikpat labi tur var būt kartes normāli nesaregulētas... it īpaši, ja tas čeks tukšgaitā ierubās...
Check engine man parādījās visas reizes tukšgaitā. | Offline | | |
|
kexxx | 11. Jun 2012, 20:23 |
#3477
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
11 Jun 2012, 20:18:00 proTEST rakstīja:
11 Jun 2012, 20:04:45 kexxx rakstīja:
ko jūs visi tam nabaga reduktoram piesējāties? tikpat labi tur var būt kartes normāli nesaregulētas... it īpaši, ja tas čeks tukšgaitā ierubās...
Check engine man parādījās visas reizes tukšgaitā.
meklē sakarīgu gāzinieku, kas paskatītos, cik tur pareizi viss saregulēts... | Online | | |
Shkodists | 11. Jun 2012, 20:33 |
#3478
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
10 Jun 2012, 23:27:17 Horacijs_Keins rakstīja:
10 Jun 2012, 10:40:44 Vecais_ rakstīja:
Sen slota te nav bijusi.. savādāk no "Tehnikas uzlabošana" tēmas pārvēršas diršanas topikā.. Jēga kautko komentēt ja viss aizaug ar jēlībām
šīris te visu piedirsis kārtējo reizi. Lai viņš uztaisa pats savu topiku un tur apspriežās ar sevi
Vispār jau gāzes diskusijām vajag vairākas apakšsadaļas, citādi ir pagrūti kaut ko sameklēt par tehniskajiem jautājumiem. Noteikti vajag vienu apakšsadaļu - Gāzes pozicionāri vs opozicionāri, lai būtu vieta, kur "pakasīties", jo to arī vajag. Vismaz ir kāda jautrība | Offline | | |
proTEST | 11. Jun 2012, 20:37 |
#3479
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
11 Jun 2012, 20:23:55 kexxx rakstīja:
meklē sakarīgu gāzinieku, kas paskatītos, cik tur pareizi viss saregulēts...
Esmu jau sazinājies ar koijotss. Cerēsim, ka varēs man palīdzēt. | Offline | | |
kexxx | 11. Jun 2012, 21:05 |
#3480
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
11 Jun 2012, 20:37:24 proTEST rakstīja:
11 Jun 2012, 20:23:55 kexxx rakstīja:
meklē sakarīgu gāzinieku, kas paskatītos, cik tur pareizi viss saregulēts...
Esmu jau sazinājies ar koijotss. Cerēsim, ka varēs man palīdzēt.
neaizmirsti pēc tam uzrakstīt, kas tur īsti bija par vainu | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|