Autors | Ziņojums |
otomars | 31. Oct 2008, 20:07 |
#3461
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
31 Oct 2008, 20:03:51 osis111 rakstīja:
31 Oct 2008, 19:51:11 otomars rakstīja:
par pamatnieku shaalem :ir ieliktnji ar elljas rievu tikai vienaa pusee 180gr un sastopami ieliktnji ar caur ejoshu elljas rievu 360gr.paredzeeti vienam dzineejam .
Jautaajums:kurus buutu ieteicamaak lietot,labaaki vai sliktaaki
kaa saucas razotajs,gan tiem,gan tiem?
kolbenschmidt ,zinaama marka |
Offline | |
|
osis111 | 31. Oct 2008, 20:11 |
#3462
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
| liec tos kuriem ir rieva tikai augseja puse, kolbendshmit ir laba manta! |
Offline | |
|
otomars | 31. Oct 2008, 20:16 |
#3463
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
31 Oct 2008, 20:11:47 osis111 rakstīja:
liec tos kuriem ir rieva tikai augseja puse, kolbendshmit ir laba manta!
pamatojumu gribeetos ,ar pilno rievu dzeseesies labaak,bet mazaaks atbalsta laukums...bet ja mazaaka berze ,mazaak teereejas energija...nuuja ar diviem galiem |
Offline | |
|
osis111 | 31. Oct 2008, 20:22 |
#3464
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
| vins pietiekosi labi desejas ari bez rievas,vnk lielaks pamats,mazak dils,bus bik lielaks ellas spiediens jo ella tik b rivi netiks lauka lielakajai daljai motoru ir tiesi sadas sales ari super jaudigiem ar augstiem apgr |
Offline | |
|
osis111 | 31. Oct 2008, 21:31 |
#3465
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
| vai kaads nezin kaa nonjemt oilservice e39 02gada kuram vairs nav apalja fiska ? tip kkaa turot pogas un sledzot aizdedzi? |
Offline | |
|
Baller | 01. Nov 2008, 12:51 |
#3466
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: aizvērtām acīm
| speci, cik par šito var prasīt ? domāju, moška pārdot..
|
Offline | |
|
gapp | 01. Nov 2008, 13:29 |
#3467
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
17 Jul 2008, 11:51:55 Driver rakstīja:
17 Jul 2008, 11:38:50 Amaru rakstīja:
16 Jul 2008, 18:50:05 matrixxxx rakstīja:
dahuja padomi
ok, paldies, pārvarēšu slinkumu un papētīšu
nelasishu tos visus padomus, bet stikli svist ciet, tad kad automashina ir kautkur mitrums iekshaa (caura, slapja grida, utt), kas visu laiku izgaro.
bet ja stikli sak svist ciet vairak TIESHI TAJA BRIDI, kad iesledz ventilatoru, tad visdrizak salona peckas radiators leenam, bet sulo.
kad paiet paris minutes un viss kas ir izsulojis iztvaiko, tad uz logiem kondensats sak pazust un lenam vinji atnak valja.
bet ja kopa ar ventilatoru iesledz ari kondisku, tad process notiek daudz atrak un logi arii var sakuma neizsvist ciet vairak, bet gan uzreiz nak valja. tas ir tapec, ka kondiska pirms gaisa atdzeseanas ieplustosho gaisu VISPIRSMS izzave un tikai tad, kad vinjs ir brivs no kondensatiem vinju atdzese. kaa darbojas AC sistema seit neizklastishu.
bet pats vienkarsajkais veids kaa noskaidrot vai sulo pecka vai nee ir gluzi vienkarsh - vajag to kondensatu uz logiem, kas paradas iesledzot ventilatoru noslaucit ar pirkstu un gluzi vienkarshi pagarshot. ja tas ir udens tad garsha kaa jau udenim, bet ja tas ir tosols/antifrizs, tad arii kondesats uz logiem bus ar pretigu saldu garshu.
aaa un logi ari medz svist ciet, ja salona filttri ir galigi ciet
karo4e, man arī svīda ciet logi..., bet kad pečka brīdi parukāja, pēc tam viss bija ok...
Tagad ir izņemti abi priekšējie sēdekļu, pacelts tepiķis un vadītāja pusē zem tepiķa PEĻĶE!!! Pagaršoju, laikam, ka ir tā saldā garša... tosols arī bik pazudis... tātad man kkur nāk iekšā tosols... Kur meklēt vainu? Ir noārdīta liela daļa no viduskonsules... Vai man jātiek līdz tam pečkas radiatoram? Ja jā, tad kur tas atrodas? Un vai es tur varēšu vispār kko pagaidām salabot? |
Offline | |
|
gapp | 01. Nov 2008, 13:34 |
#3468
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Vismaz kā angliski sauc pečkas radiatoru pasakiet, pameklēšu googlee |
Offline | |
|
|
Warz | 01. Nov 2008, 14:29 |
#3469
|
|
Kopš: 02. Aug 2007
Ziņojumi: 848
Braucu ar: Dīzeli.
| klau kads nezin kada konkreti elja vajadziga e36 320i karbai un reduktoram? dzirdeju kad karbai ir skidraka un reduktoram ne .. tipa 80w80 ... to4 piemirsas...
big thanks ieprieks |
Offline | |
|
schillers | 01. Nov 2008, 14:40 |
#3470
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
|
01 Nov 2008, 14:29:11 Warz rakstīja:
klau kads nezin kada konkreti elja vajadziga e36 320i karbai un reduktoram? dzirdeju kad karbai ir skidraka un reduktoram ne .. tipa 80w80 ... to4 piemirsas...
big thanks ieprieks
kārbai ATF dextron II (1,1L), reduktoram 90W 1,7L |
Offline | |
|
osis111 | 01. Nov 2008, 14:44 |
#3471
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
|
karo4e, man arī svīda ciet logi..., bet kad pečka brīdi parukāja, pēc tam viss bija ok...
Tagad ir izņemti abi priekšējie sēdekļu, pacelts tepiķis un vadītāja pusē zem tepiķa PEĻĶE!!! Pagaršoju, laikam, ka ir tā saldā garša... tosols arī bik pazudis... tātad man kkur nāk iekšā tosols... Kur meklēt vainu? Ir noārdīta liela daļa no viduskonsules... Vai man jātiek līdz tam pečkas radiatoram? Ja jā, tad kur tas atrodas? Un vai es tur varēšu vispār kko pagaidām salabot?
pagaidam savieno patrubokus pa taisno-vismaz varesi braukt kamer atradisi to radiatoru[ Šo ziņu laboja osis111, 01 Nov 2008, 14:44:39 ] |
Offline | |
|
rosigais | 01. Nov 2008, 14:51 |
#3472
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
01 Nov 2008, 14:44:03 osis111 rakstīja:
karo4e, man arī svīda ciet logi..., bet kad pečka brīdi parukāja, pēc tam viss bija ok...
Tagad ir izņemti abi priekšējie sēdekļu, pacelts tepiķis un vadītāja pusē zem tepiķa PEĻĶE!!! Pagaršoju, laikam, ka ir tā saldā garša... tosols arī bik pazudis... tātad man kkur nāk iekšā tosols... Kur meklēt vainu? Ir noārdīta liela daļa no viduskonsules... Vai man jātiek līdz tam pečkas radiatoram? Ja jā, tad kur tas atrodas? Un vai es tur varēšu vispār kko pagaidām salabot?
pagaidam savieno patrubokus pa taisno-vismaz varesi braukt kamer atradisi to radiatoru
ta pecka ir aiz viduskonsoles, ieks peckas kastes, ir ko skruveties un cakarfeties, tapec servisa parf to prasa 80-100ls |
Offline | |
|
CP17 | 01. Nov 2008, 15:15 |
#3473
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
01 Nov 2008, 15:11:08 Martins999 rakstīja:
kadam nav lietotaja Uldiic tel.numurs PM
4ek PM
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
gapp | 01. Nov 2008, 15:21 |
#3474
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Es jau to tosolu tikai pagaršoju, nevis noriju...
Tātad, esmu izārdījis jau praktiski pusi iekšas... palicis tikai tas pats lielākais panelis, kurā nāk iekšā spidometrs... Redzu to lielo kasti viduskonsolē... Ar tādiem kā klipsīšiem sadalīta divās daļās... Man tie tagad būtu jātaisa vaļā?
Darbību secība:
1) iztecināt antifrīzu no radiatora
2) attaisīt to pečkas kasti un nomainīt pečkas radiatoru
3) salikt atpakaļ pečkas kasti
4) iztecināt antifrīzu arī no motora bloka
5) ieliet jaunu antifrīzu un atgaisot...?
Domāju pareizi, vai kkur vēl paredzama aizķeršanās? Antifrīzs tāpat bija jāmaina, tad labāk visu uzreiz izdarīt...[ Šo ziņu laboja gapp, 01 Nov 2008, 15:25:38 ] |
Offline | |
|
rosigais | 01. Nov 2008, 15:48 |
#3475
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek |
Offline | |
|
gapp | 01. Nov 2008, 15:50 |
#3476
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
01 Nov 2008, 15:48:40 rosigais rakstīja:
jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek
kurā brīdī? |
Offline | |
|
|
rosigais | 01. Nov 2008, 16:14 |
#3477
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
01 Nov 2008, 15:50:27 gapp rakstīja:
01 Nov 2008, 15:48:40 rosigais rakstīja:
jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek
kurā brīdī?
tad kad pecka jau ir pievienota,lai nepielietu salonu tad kad no dzes radiatora abas trubas nost pielaid un viss izslaksies ara-nemiz, motoram nekas nebus. ja ir karcheris vai kaut kas tads ta pa abam trubam ari var izskalot |
Offline | |
|
ELL | 01. Nov 2008, 18:25 |
#3478
|
|
Kopš: 07. Apr 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: VW T3
| Iemet kaads linku , kur peec ssasijas numur var redzeet kas no apriikojuma ir autinnaa |
Offline | |
|
dzejnieks | 01. Nov 2008, 20:32 |
#3479
|
|
Kopš: 12. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4183
Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)
|
01 Nov 2008, 15:48:40 rosigais rakstīja:
jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek
Tikai nevajadzētu censties sagaidīt to mirkli, kad ūdens sūknim aptrūksies šķidrums.. |
Offline | |
|
gapp | 02. Nov 2008, 10:35 |
#3480
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| Lab, tā diena ir klāt... Tātad, lūdzu, paskatieties bildē... Vai es domāju pareizi, ka vispirms jāatskrūvē visas tās pečkas vadības sviras (bildē ar nr. 1) un pēc tam tie klipši jātaisa vaļā (bildē ar nr. 2, bet tie ir visapkārt no visām pusēm)?
|
Offline | |
|