Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
otomars
31. Oct 2008, 20:07 #3461

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


31 Oct 2008, 20:03:51 osis111 rakstīja:

31 Oct 2008, 19:51:11 otomars rakstīja:
par pamatnieku shaalem :ir ieliktnji ar elljas rievu tikai vienaa pusee 180gr un sastopami ieliktnji ar caur ejoshu elljas rievu 360gr.paredzeeti vienam dzineejam .
Jautaajums:kurus buutu ieteicamaak lietot,labaaki vai sliktaaki
kaa saucas razotajs,gan tiem,gan tiem?

kolbenschmidt ,zinaama marka
Offline
osis111
31. Oct 2008, 20:11 #3462

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

liec tos kuriem ir rieva tikai augseja puse, kolbendshmit ir laba manta!
Offline
otomars
31. Oct 2008, 20:16 #3463

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


31 Oct 2008, 20:11:47 osis111 rakstīja:
liec tos kuriem ir rieva tikai augseja puse, kolbendshmit ir laba manta!

pamatojumu gribeetos ,ar pilno rievu dzeseesies labaak,bet mazaaks atbalsta laukums...bet ja mazaaka berze ,mazaak teereejas energija...nuuja ar diviem galiem
Offline
osis111
31. Oct 2008, 20:22 #3464

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

vins pietiekosi labi desejas ari bez rievas,vnk lielaks pamats,mazak dils,bus bik lielaks ellas spiediens jo ella tik b rivi netiks lauka lielakajai daljai motoru ir tiesi sadas sales ari super jaudigiem ar augstiem apgr
Offline
osis111
31. Oct 2008, 21:31 #3465

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

vai kaads nezin kaa nonjemt oilservice e39 02gada kuram vairs nav apalja fiska ? tip kkaa turot pogas un sledzot aizdedzi?
Offline
Baller
01. Nov 2008, 12:51 #3466

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: aizvērtām acīm

speci, cik par šito var prasīt ? domāju, moška pārdot..
Offline
gapp
01. Nov 2008, 13:29 #3467

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


17 Jul 2008, 11:51:55 Driver rakstīja:

17 Jul 2008, 11:38:50 Amaru rakstīja:

16 Jul 2008, 18:50:05 matrixxxx rakstīja:
dahuja padomi
ok, paldies, pārvarēšu slinkumu un papētīšu

nelasishu tos visus padomus, bet stikli svist ciet, tad kad automashina ir kautkur mitrums iekshaa (caura, slapja grida, utt), kas visu laiku izgaro.
bet ja stikli sak svist ciet vairak TIESHI TAJA BRIDI, kad iesledz ventilatoru, tad visdrizak salona peckas radiators leenam, bet sulo.
kad paiet paris minutes un viss kas ir izsulojis iztvaiko, tad uz logiem kondensats sak pazust un lenam vinji atnak valja.

bet ja kopa ar ventilatoru iesledz ari kondisku, tad process notiek daudz atrak un logi arii var sakuma neizsvist ciet vairak, bet gan uzreiz nak valja. tas ir tapec, ka kondiska pirms gaisa atdzeseanas ieplustosho gaisu VISPIRSMS izzave un tikai tad, kad vinjs ir brivs no kondensatiem vinju atdzese. kaa darbojas AC sistema seit neizklastishu.

bet pats vienkarsajkais veids kaa noskaidrot vai sulo pecka vai nee ir gluzi vienkarsh - vajag to kondensatu uz logiem, kas paradas iesledzot ventilatoru noslaucit ar pirkstu un gluzi vienkarshi pagarshot. ja tas ir udens tad garsha kaa jau udenim, bet ja tas ir tosols/antifrizs, tad arii kondesats uz logiem bus ar pretigu saldu garshu.

aaa un logi ari medz svist ciet, ja salona filttri ir galigi ciet


karo4e, man arī svīda ciet logi..., bet kad pečka brīdi parukāja, pēc tam viss bija ok...

Tagad ir izņemti abi priekšējie sēdekļu, pacelts tepiķis un vadītāja pusē zem tepiķa PEĻĶE!!! Pagaršoju, laikam, ka ir tā saldā garša... tosols arī bik pazudis... tātad man kkur nāk iekšā tosols... Kur meklēt vainu? Ir noārdīta liela daļa no viduskonsules... Vai man jātiek līdz tam pečkas radiatoram? Ja jā, tad kur tas atrodas? Un vai es tur varēšu vispār kko pagaidām salabot?
Offline
gapp
01. Nov 2008, 13:34 #3468

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Vismaz kā angliski sauc pečkas radiatoru pasakiet, pameklēšu googlee
Offline
Warz
01. Nov 2008, 14:29 #3469

Kopš: 02. Aug 2007

Ziņojumi: 848

Braucu ar: Dīzeli.

klau kads nezin kada konkreti elja vajadziga e36 320i karbai un reduktoram? dzirdeju kad karbai ir skidraka un reduktoram ne .. tipa 80w80 ... to4 piemirsas...

big thanks ieprieks
Offline
schillers
01. Nov 2008, 14:40 #3470

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


01 Nov 2008, 14:29:11 Warz rakstīja:
klau kads nezin kada konkreti elja vajadziga e36 320i karbai un reduktoram? dzirdeju kad karbai ir skidraka un reduktoram ne .. tipa 80w80 ... to4 piemirsas...

big thanks ieprieks


kārbai ATF dextron II (1,1L), reduktoram 90W 1,7L
Offline
osis111
01. Nov 2008, 14:44 #3471

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735


karo4e, man arī svīda ciet logi..., bet kad pečka brīdi parukāja, pēc tam viss bija ok...

Tagad ir izņemti abi priekšējie sēdekļu, pacelts tepiķis un vadītāja pusē zem tepiķa PEĻĶE!!! Pagaršoju, laikam, ka ir tā saldā garša... tosols arī bik pazudis... tātad man kkur nāk iekšā tosols... Kur meklēt vainu? Ir noārdīta liela daļa no viduskonsules... Vai man jātiek līdz tam pečkas radiatoram? Ja jā, tad kur tas atrodas? Un vai es tur varēšu vispār kko pagaidām salabot?
pagaidam savieno patrubokus pa taisno-vismaz varesi braukt kamer atradisi to radiatoru

[ Šo ziņu laboja osis111, 01 Nov 2008, 14:44:39 ]

Offline
rosigais
01. Nov 2008, 14:51 #3472

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


01 Nov 2008, 14:44:03 osis111 rakstīja:

karo4e, man arī svīda ciet logi..., bet kad pečka brīdi parukāja, pēc tam viss bija ok...

Tagad ir izņemti abi priekšējie sēdekļu, pacelts tepiķis un vadītāja pusē zem tepiķa PEĻĶE!!! Pagaršoju, laikam, ka ir tā saldā garša... tosols arī bik pazudis... tātad man kkur nāk iekšā tosols... Kur meklēt vainu? Ir noārdīta liela daļa no viduskonsules... Vai man jātiek līdz tam pečkas radiatoram? Ja jā, tad kur tas atrodas? Un vai es tur varēšu vispār kko pagaidām salabot?
pagaidam savieno patrubokus pa taisno-vismaz varesi braukt kamer atradisi to radiatoru


ta pecka ir aiz viduskonsoles, ieks peckas kastes, ir ko skruveties un cakarfeties, tapec servisa parf to prasa 80-100ls
Offline
CP17
01. Nov 2008, 15:15 #3473

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


01 Nov 2008, 15:11:08 Martins999 rakstīja:
kadam nav lietotaja Uldiic tel.numurs PM

4ek PM

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
gapp
01. Nov 2008, 15:21 #3474

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Es jau to tosolu tikai pagaršoju, nevis noriju...

Tātad, esmu izārdījis jau praktiski pusi iekšas... palicis tikai tas pats lielākais panelis, kurā nāk iekšā spidometrs... Redzu to lielo kasti viduskonsolē... Ar tādiem kā klipsīšiem sadalīta divās daļās... Man tie tagad būtu jātaisa vaļā?

Darbību secība:
1) iztecināt antifrīzu no radiatora
2) attaisīt to pečkas kasti un nomainīt pečkas radiatoru
3) salikt atpakaļ pečkas kasti
4) iztecināt antifrīzu arī no motora bloka
5) ieliet jaunu antifrīzu un atgaisot...?

Domāju pareizi, vai kkur vēl paredzama aizķeršanās? Antifrīzs tāpat bija jāmaina, tad labāk visu uzreiz izdarīt...

[ Šo ziņu laboja gapp, 01 Nov 2008, 15:25:38 ]

Offline
rosigais
01. Nov 2008, 15:48 #3475

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek
Offline
gapp
01. Nov 2008, 15:50 #3476

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


01 Nov 2008, 15:48:40 rosigais rakstīja:
jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek


kurā brīdī?
Offline
rosigais
01. Nov 2008, 16:14 #3477

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


01 Nov 2008, 15:50:27 gapp rakstīja:

01 Nov 2008, 15:48:40 rosigais rakstīja:
jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek


kurā brīdī?


tad kad pecka jau ir pievienota,lai nepielietu salonu tad kad no dzes radiatora abas trubas nost pielaid un viss izslaksies ara-nemiz, motoram nekas nebus. ja ir karcheris vai kaut kas tads ta pa abam trubam ari var izskalot
Offline
ELL
01. Nov 2008, 18:25 #3478

Kopš: 07. Apr 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: VW T3

Iemet kaads linku , kur peec ssasijas numur var redzeet kas no apriikojuma ir autinnaa
Offline
dzejnieks
01. Nov 2008, 20:32 #3479

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


01 Nov 2008, 15:48:40 rosigais rakstīja:
jaaaaaaaa, viss pareizi. iztirit motoru no veca antifriza-pielaid motoru uz paris sek


Tikai nevajadzētu censties sagaidīt to mirkli, kad ūdens sūknim aptrūksies šķidrums..
Offline
gapp
02. Nov 2008, 10:35 #3480

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Lab, tā diena ir klāt... Tātad, lūdzu, paskatieties bildē... Vai es domāju pareizi, ka vispirms jāatskrūvē visas tās pečkas vadības sviras (bildē ar nr. 1) un pēc tam tie klipši jātaisa vaļā (bildē ar nr. 2, bet tie ir visapkārt no visām pusēm)?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo