Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Sovis
06. May 2016, 13:55 #34561

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Kāds zin, kā var restartēt VW Touaregam Service Interval indikatoru?
Offline
JankyLV
06. May 2016, 13:59 #34562

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3038

Braucu ar: imperialblau

https://www.google.lv/search?q=how+to+reset+vw+...eg+service+light
Online
Sovis
06. May 2016, 14:03 #34563

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


06 May 2016, 13:59:57 @JankyLV rakstīja:
https://www.google.lv/search?q=how+to+reset+vw+...eg+service+light


Šīs visas opcijas jau izmēģināju un nestrādā. Moš, ka kaut, kā hitražopāk jādara tur ir, tādēļ arī prasu šeit.

[ Šo ziņu laboja Sovis, 06 May 2016, 14:07:23 ]

Offline
Raituha
06. May 2016, 15:39 #34564

Kopš: 12. Nov 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 124

Braucu ar: smirdekli

Ir problēma-kad auto rūc,attaisot vaļa korķi kur iepildīt eļļus,auto sāk raustīties.tas ir normāli,vai ir kāda problēma?
Offline
Bodnieks
06. May 2016, 19:58 #34565

Kopš: 05. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Multivan t4

Spečuki glābjat. Auto Opel Tigra 1.4 benzīns 98. gada. Motors baigi karst, "spečuks" teica, ka vainīgs kaut kāds tempreratūras devējs. To nomainīju, antifrīzu ielēju svaigu, bet tāpat karst. Pat uz vietas stāvot pāris minūšu laikà līdz 100 grādiem uzkarst. Ventilators arī negriež. Man jau liekās, ka termostats vai ūdens sūknis beigts. Bet varbūt kādam ir bijis kas tāds un var pateikt?

[ Šo ziņu laboja Bodnieks, 06 May 2016, 20:44:18 ]

Offline
spriditis
06. May 2016, 22:45 #34566

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Cik tam tigerim termostats un udenspumpis maksa,ja mainiji antifrizu,pie viena tos ari vareji nomainit
Offline
bmwaddict
06. May 2016, 22:57 #34567

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


06 May 2016, 19:58:23 @Bodnieks rakstīja:
Spečuki glābjat. Auto Opel Tigra 1.4 benzīns 98. gada. Motors baigi karst, "spečuks" teica, ka vainīgs kaut kāds tempreratūras devējs. To nomainīju, antifrīzu ielēju svaigu, bet tāpat karst. Pat uz vietas stāvot pāris minūšu laikà līdz 100 grādiem uzkarst. Ventilators arī negriež. Man jau liekās, ka termostats vai ūdens sūknis beigts. Bet varbūt kādam ir bijis kas tāds un var pateikt?

nu tak elementaari patausti trubu no termostata uz radiatoru, ja motors karst bet truba nav karsta tad viennoziimiigi termostats.
Offline
Oldijs
07. May 2016, 01:50 #34568

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Pec loti "patikamu" "meistaru" apciemojuma tika bojata detala nr.3


Sobrid ir metaliska skana braucot, un cik skatijos tad tas aizsargs kustas diezgan brivi pret bremzu disku, diemzel nav laika tagad chakareties nemt visu nost, vai var notikt kas "kritiski" slikts ja tas aizsargs tur berzesies veicot garus braucienus (300km+)?

p.s. Pie stradajosa dzineja (m54b25) darbinot jebko kas patere stravu, kriit stravas merijums, generatoram gals klat?

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 07 May 2016, 02:21:51 ]

Offline
enimaals
07. May 2016, 08:35 #34569

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Šodien steidzami vajadzīgs ārējais degvielas sīknis mazjaudīgs.kādiem auto viņus lika.e30 nebija gadījumā tāds?
Offline
kexxx
07. May 2016, 09:47 #34570

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


07 May 2016, 01:50:51 @Oldijs rakstīja:
Pec loti "patikamu" "meistaru" apciemojuma tika bojata detala nr.3


Sobrid ir metaliska skana braucot, un cik skatijos tad tas aizsargs kustas diezgan brivi pret bremzu disku, diemzel nav laika tagad chakareties nemt visu nost, vai var notikt kas "kritiski" slikts ja tas aizsargs tur berzesies veicot garus braucienus (300km+)?

p.s. Pie stradajosa dzineja (m54b25) darbinot jebko kas patere stravu, kriit stravas merijums, generatoram gals klat?


ja tas aizsargs kaut cik turās klāt, tad vnk paloki tālāk no bremžu diska, lai nestrīķējas
ja ir nolauzts galīgi, tad norauj viņu vispār nost, lai labāk viņa vispār nav, nekā strīķējas

un cik ļoti krīt voltāža, kaut ko padarbinot (tb, cik V rāda bez patērētājiem un cik ar)?
Offline
ritvarsox
07. May 2016, 11:46 #34571

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Vai pēc Austrijas mašīnas numura var uzzināt kādus datus par autiņu?
Offline
Multiviesis
07. May 2016, 11:54 #34572

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

Interesē maza interneta diagnostika.
Problēmapraksts: braucu pa šoseju apm 90km/h un vienā brīdī pamazām sāk vibrēt auto aizmugure, līdz sāk vibrēt pilnīgi visa mašīna, tā jūtami bremzējas, kā noķīlējušas bremzes un liekas, ka riteņi aizies pa gaisu. Bremzējot līdz pilnīgai 0 joprojām vibrē arī pie 30km/h. Apstājos, vizuāli viss ok, riepas pilnas, nekas nekust. Braucu tālāk, ieskrienoties pie 80 atkal tas pats sākas, pēc maza brītiņa apstājos un pataustīju aizmugures kreiso disku un tas bija riktīgi karsts. Domāju, ka varbūt gultnis vai kas utt. Pacēlu augšā, nekādas brīvkustības nav jūtamas, neķīlē vispār.(braucot ikdienā gultņi negaudo) Nolaidu lejā, turpināju braukt, jo uz māju jātiek. Braucu jau uz 80 un viss liekas, ok, pēc tam pabaudīju vai karst un disks jau pilnīgi auksts atdzisis, tā nu es pēc tam vnk braucu itkā nekas nebūtu bijis. Atceros pusotra vai divu gadu laikā ir bijušas pāris reizes, ka vnk braucot sāk vibrēt aizmugure, bet apstājies, atsākot braukt atkal un nekā nav, tā tas viss aizmirstas un min tālāk.
Šoreiz gan gribēts dzirdēt powera viedo diagnostiku, kas var izraisīt šādu problēmu un uzreiz saremontēties
auto e46 3dA Tourings, tehniski īpaši nav kur piesieties, gultņi liekas, ka negaudo un īpašas problēmas nekur nav manāmas.

[ Šo ziņu laboja Multiviesis, 07 May 2016, 11:56:34 ]

Offline
Misterstvisters
07. May 2016, 12:19 #34573

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

m50/m52/m54 dzinējiem uz spolēm nāk 12v - 14v vai vairāk no vadības bloka? Drīzāk - vai pienāk patstāvīgi 14V un vadība pieslēdz pie masas?

[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 07 May 2016, 12:25:08 ]

Offline
nagla
07. May 2016, 13:31 #34574

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


07 May 2016, 11:54:39 @Multiviesis rakstīja:
Interesē maza interneta diagnostika.
Problēmapraksts: braucu pa šoseju apm 90km/h un vienā brīdī pamazām sāk vibrēt auto aizmugure, līdz sāk vibrēt pilnīgi visa mašīna, tā jūtami bremzējas, kā noķīlējušas bremzes un liekas, ka riteņi aizies pa gaisu. Bremzējot līdz pilnīgai 0 joprojām vibrē arī pie 30km/h. Apstājos, vizuāli viss ok, riepas pilnas, nekas nekust. Braucu tālāk, ieskrienoties pie 80 atkal tas pats sākas, pēc maza brītiņa apstājos un pataustīju aizmugures kreiso disku un tas bija riktīgi karsts. Domāju, ka varbūt gultnis vai kas utt. Pacēlu augšā, nekādas brīvkustības nav jūtamas, neķīlē vispār.(braucot ikdienā gultņi negaudo) Nolaidu lejā, turpināju braukt, jo uz māju jātiek. Braucu jau uz 80 un viss liekas, ok, pēc tam pabaudīju vai karst un disks jau pilnīgi auksts atdzisis, tā nu es pēc tam vnk braucu itkā nekas nebūtu bijis. Atceros pusotra vai divu gadu laikā ir bijušas pāris reizes, ka vnk braucot sāk vibrēt aizmugure, bet apstājies, atsākot braukt atkal un nekā nav, tā tas viss aizmirstas un min tālāk.
Šoreiz gan gribēts dzirdēt powera viedo diagnostiku, kas var izraisīt šādu problēmu un uzreiz saremontēties
auto e46 3dA Tourings, tehniski īpaši nav kur piesieties, gultņi liekas, ka negaudo un īpašas problēmas nekur nav manāmas.
reduktors izluzis e46?
Offline
Multiviesis
07. May 2016, 14:15 #34575

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

Hwz, šodien vairs laikam nav izlūzis, jo viss funkcionē kā vajag un dodot ručkā, problēmas nemana
Offline
edzhaans
07. May 2016, 14:20 #34576

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Rocene darbojas ? Lai gan, maz ticams, tik liels spēks viņai nav.. Ja nesmirdēja ne pēc kā tad arī īsti ne. Doma tāda, tie loki iekšā, viņiem nopūst tādi kā fiksatori, nolūza, pabremzēja, nodega viss loka materiāls un viss, tagad viss kārtībā.
Offline
spriditis
07. May 2016, 22:17 #34577

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Manam bija lidzigi simptomi ar to karsanu,darba bremzem,kreisais aizmugurejais rats kileja,meistars iztirija suportu,cilindriti nedaudz apstradaja ar smilspapiru,bija rusina iemetusies,tagad viss funkcione,roceni censos ikdiena lietot,lai nekile,neruse
Offline
waarna
07. May 2016, 22:31 #34578

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 117

Braucu ar:

Veči, vajag palīdzību.

Te ir kāds kas labo ādas salonus? TĪra, piekrāso, pāršuj?

Man ļoti vajag labu meistaru, kas neplēš par roku pacelšanu un iekustināšanu 200eur.


Offline
DjCrack
07. May 2016, 23:54 #34579

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Kass var pateikt, E70 pie laba lanzerona piestiprinas kastite ar divam + klemmem, kas ta pa kastiti?
Izskatas, ka nak no radiatora ventilatora, kodu virsu neredzu..
Offline
Oldijs
08. May 2016, 00:45 #34580

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


07 May 2016, 09:47:39 @kexxx rakstīja:

07 May 2016, 01:50:51 @Oldijs rakstīja:
Pec loti "patikamu" "meistaru" apciemojuma tika bojata detala nr.3


Sobrid ir metaliska skana braucot, un cik skatijos tad tas aizsargs kustas diezgan brivi pret bremzu disku, diemzel nav laika tagad chakareties nemt visu nost, vai var notikt kas "kritiski" slikts ja tas aizsargs tur berzesies veicot garus braucienus (300km+)?

p.s. Pie stradajosa dzineja (m54b25) darbinot jebko kas patere stravu, kriit stravas merijums, generatoram gals klat?


ja tas aizsargs kaut cik turās klāt, tad vnk paloki tālāk no bremžu diska, lai nestrīķējas
ja ir nolauzts galīgi, tad norauj viņu vispār nost, lai labāk viņa vispār nav, nekā strīķējas

un cik ļoti krīt voltāža, kaut ko padarbinot (tb, cik V rāda bez patērētājiem un cik ar)?


OK, palocisu tad pagaidam, cik saprotu viena no stiprinajuma vietam tika sajaata ar parak garam skruvem diskiem..

Iedarbinot tiek lidz 13.7, iesledzot lampas nokriit lidz 12.9 un tad tiek atpakal, bet lielakais kritums ir parliekot uz atpakalgaitu, (ir parking sensori), tad krit lidz pat 11.7 un masina gandriz vai slapst..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo