Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Sovis | | Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
| Kāds zin, kā var restartēt VW Touaregam Service Interval indikatoru? | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
| https://www.google.lv/search?q=how+to+reset+vw+...eg+service+light | Online | | |
Sovis | | Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
|
06 May 2016, 13:59:57 @JankyLV rakstīja:
https://www.google.lv/search?q=how+to+reset+vw+...eg+service+light
Šīs visas opcijas jau izmēģināju un nestrādā. Moš, ka kaut, kā hitražopāk jādara tur ir, tādēļ arī prasu šeit.
[ Šo ziņu laboja Sovis, 06 May 2016, 14:07:23 ] | Offline | | |
Raituha | | Kopš: 12. Nov 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 124
Braucu ar: smirdekli
| Ir problēma-kad auto rūc,attaisot vaļa korķi kur iepildīt eļļus,auto sāk raustīties.tas ir normāli,vai ir kāda problēma? | Offline | | |
Bodnieks | | Kopš: 05. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Multivan t4
| Spečuki glābjat. Auto Opel Tigra 1.4 benzīns 98. gada. Motors baigi karst, "spečuks" teica, ka vainīgs kaut kāds tempreratūras devējs. To nomainīju, antifrīzu ielēju svaigu, bet tāpat karst. Pat uz vietas stāvot pāris minūšu laikà līdz 100 grādiem uzkarst. Ventilators arī negriež. Man jau liekās, ka termostats vai ūdens sūknis beigts. Bet varbūt kādam ir bijis kas tāds un var pateikt? [ Šo ziņu laboja Bodnieks, 06 May 2016, 20:44:18 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Cik tam tigerim termostats un udenspumpis maksa,ja mainiji antifrizu,pie viena tos ari vareji nomainit | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
06 May 2016, 19:58:23 @Bodnieks rakstīja:
Spečuki glābjat. Auto Opel Tigra 1.4 benzīns 98. gada. Motors baigi karst, "spečuks" teica, ka vainīgs kaut kāds tempreratūras devējs. To nomainīju, antifrīzu ielēju svaigu, bet tāpat karst. Pat uz vietas stāvot pāris minūšu laikà līdz 100 grādiem uzkarst. Ventilators arī negriež. Man jau liekās, ka termostats vai ūdens sūknis beigts. Bet varbūt kādam ir bijis kas tāds un var pateikt?
nu tak elementaari patausti trubu no termostata uz radiatoru, ja motors karst bet truba nav karsta tad viennoziimiigi termostats. | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| Pec loti "patikamu" "meistaru" apciemojuma tika bojata detala nr.3
Sobrid ir metaliska skana braucot, un cik skatijos tad tas aizsargs kustas diezgan brivi pret bremzu disku, diemzel nav laika tagad chakareties nemt visu nost, vai var notikt kas "kritiski" slikts ja tas aizsargs tur berzesies veicot garus braucienus (300km+)?
p.s. Pie stradajosa dzineja (m54b25) darbinot jebko kas patere stravu, kriit stravas merijums, generatoram gals klat?[ Šo ziņu laboja Oldijs, 07 May 2016, 02:21:51 ] | Offline | | |
|
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| Šodien steidzami vajadzīgs ārējais degvielas sīknis mazjaudīgs.kādiem auto viņus lika.e30 nebija gadījumā tāds? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
07 May 2016, 01:50:51 @Oldijs rakstīja:
Pec loti "patikamu" "meistaru" apciemojuma tika bojata detala nr.3
Sobrid ir metaliska skana braucot, un cik skatijos tad tas aizsargs kustas diezgan brivi pret bremzu disku, diemzel nav laika tagad chakareties nemt visu nost, vai var notikt kas "kritiski" slikts ja tas aizsargs tur berzesies veicot garus braucienus (300km+)?
p.s. Pie stradajosa dzineja (m54b25) darbinot jebko kas patere stravu, kriit stravas merijums, generatoram gals klat?
ja tas aizsargs kaut cik turās klāt, tad vnk paloki tālāk no bremžu diska, lai nestrīķējas
ja ir nolauzts galīgi, tad norauj viņu vispār nost, lai labāk viņa vispār nav, nekā strīķējas
un cik ļoti krīt voltāža, kaut ko padarbinot (tb, cik V rāda bez patērētājiem un cik ar)? | Offline | | |
ritvarsox | | Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| Vai pēc Austrijas mašīnas numura var uzzināt kādus datus par autiņu? | Offline | | |
Multiviesis | | Kopš: 09. May 2012
Ziņojumi: 167
Braucu ar: Zīdeli
| Interesē maza interneta diagnostika.
Problēmapraksts: braucu pa šoseju apm 90km/h un vienā brīdī pamazām sāk vibrēt auto aizmugure, līdz sāk vibrēt pilnīgi visa mašīna, tā jūtami bremzējas, kā noķīlējušas bremzes un liekas, ka riteņi aizies pa gaisu. Bremzējot līdz pilnīgai 0 joprojām vibrē arī pie 30km/h. Apstājos, vizuāli viss ok, riepas pilnas, nekas nekust. Braucu tālāk, ieskrienoties pie 80 atkal tas pats sākas, pēc maza brītiņa apstājos un pataustīju aizmugures kreiso disku un tas bija riktīgi karsts. Domāju, ka varbūt gultnis vai kas utt. Pacēlu augšā, nekādas brīvkustības nav jūtamas, neķīlē vispār.(braucot ikdienā gultņi negaudo) Nolaidu lejā, turpināju braukt, jo uz māju jātiek. Braucu jau uz 80 un viss liekas, ok, pēc tam pabaudīju vai karst un disks jau pilnīgi auksts atdzisis, tā nu es pēc tam vnk braucu itkā nekas nebūtu bijis. Atceros pusotra vai divu gadu laikā ir bijušas pāris reizes, ka vnk braucot sāk vibrēt aizmugure, bet apstājies, atsākot braukt atkal un nekā nav, tā tas viss aizmirstas un min tālāk.
Šoreiz gan gribēts dzirdēt powera viedo diagnostiku, kas var izraisīt šādu problēmu un uzreiz saremontēties
auto e46 3dA Tourings, tehniski īpaši nav kur piesieties, gultņi liekas, ka negaudo un īpašas problēmas nekur nav manāmas.[ Šo ziņu laboja Multiviesis, 07 May 2016, 11:56:34 ] | Offline | | |
Misterstvisters | | Kopš: 24. Nov 2013
Ziņojumi: 343
Braucu ar: ra ucuarB
| m50/m52/m54 dzinējiem uz spolēm nāk 12v - 14v vai vairāk no vadības bloka? Drīzāk - vai pienāk patstāvīgi 14V un vadība pieslēdz pie masas? [ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 07 May 2016, 12:25:08 ] | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
07 May 2016, 11:54:39 @Multiviesis rakstīja:
Interesē maza interneta diagnostika.
Problēmapraksts: braucu pa šoseju apm 90km/h un vienā brīdī pamazām sāk vibrēt auto aizmugure, līdz sāk vibrēt pilnīgi visa mašīna, tā jūtami bremzējas, kā noķīlējušas bremzes un liekas, ka riteņi aizies pa gaisu. Bremzējot līdz pilnīgai 0 joprojām vibrē arī pie 30km/h. Apstājos, vizuāli viss ok, riepas pilnas, nekas nekust. Braucu tālāk, ieskrienoties pie 80 atkal tas pats sākas, pēc maza brītiņa apstājos un pataustīju aizmugures kreiso disku un tas bija riktīgi karsts. Domāju, ka varbūt gultnis vai kas utt. Pacēlu augšā, nekādas brīvkustības nav jūtamas, neķīlē vispār.(braucot ikdienā gultņi negaudo) Nolaidu lejā, turpināju braukt, jo uz māju jātiek. Braucu jau uz 80 un viss liekas, ok, pēc tam pabaudīju vai karst un disks jau pilnīgi auksts atdzisis, tā nu es pēc tam vnk braucu itkā nekas nebūtu bijis. Atceros pusotra vai divu gadu laikā ir bijušas pāris reizes, ka vnk braucot sāk vibrēt aizmugure, bet apstājies, atsākot braukt atkal un nekā nav, tā tas viss aizmirstas un min tālāk.
Šoreiz gan gribēts dzirdēt powera viedo diagnostiku, kas var izraisīt šādu problēmu un uzreiz saremontēties
auto e46 3dA Tourings, tehniski īpaši nav kur piesieties, gultņi liekas, ka negaudo un īpašas problēmas nekur nav manāmas.
reduktors izluzis e46? | Offline | | |
Multiviesis | | Kopš: 09. May 2012
Ziņojumi: 167
Braucu ar: Zīdeli
| Hwz, šodien vairs laikam nav izlūzis, jo viss funkcionē kā vajag un dodot ručkā, problēmas nemana | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Rocene darbojas ? Lai gan, maz ticams, tik liels spēks viņai nav.. Ja nesmirdēja ne pēc kā tad arī īsti ne. Doma tāda, tie loki iekšā, viņiem nopūst tādi kā fiksatori, nolūza, pabremzēja, nodega viss loka materiāls un viss, tagad viss kārtībā.
| Offline | | |
|
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Manam bija lidzigi simptomi ar to karsanu,darba bremzem,kreisais aizmugurejais rats kileja,meistars iztirija suportu,cilindriti nedaudz apstradaja ar smilspapiru,bija rusina iemetusies,tagad viss funkcione,roceni censos ikdiena lietot,lai nekile,neruse | Offline | | |
waarna | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 117
Braucu ar:
| Veči, vajag palīdzību.
Te ir kāds kas labo ādas salonus? TĪra, piekrāso, pāršuj?
Man ļoti vajag labu meistaru, kas neplēš par roku pacelšanu un iekustināšanu 200eur.
| Offline | | |
DjCrack | | Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| Kass var pateikt, E70 pie laba lanzerona piestiprinas kastite ar divam + klemmem, kas ta pa kastiti?
Izskatas, ka nak no radiatora ventilatora, kodu virsu neredzu.. | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
07 May 2016, 09:47:39 @kexxx rakstīja:
07 May 2016, 01:50:51 @Oldijs rakstīja:
Pec loti "patikamu" "meistaru" apciemojuma tika bojata detala nr.3
Sobrid ir metaliska skana braucot, un cik skatijos tad tas aizsargs kustas diezgan brivi pret bremzu disku, diemzel nav laika tagad chakareties nemt visu nost, vai var notikt kas "kritiski" slikts ja tas aizsargs tur berzesies veicot garus braucienus (300km+)?
p.s. Pie stradajosa dzineja (m54b25) darbinot jebko kas patere stravu, kriit stravas merijums, generatoram gals klat?
ja tas aizsargs kaut cik turās klāt, tad vnk paloki tālāk no bremžu diska, lai nestrīķējas
ja ir nolauzts galīgi, tad norauj viņu vispār nost, lai labāk viņa vispār nav, nekā strīķējas
un cik ļoti krīt voltāža, kaut ko padarbinot (tb, cik V rāda bez patērētājiem un cik ar)?
OK, palocisu tad pagaidam, cik saprotu viena no stiprinajuma vietam tika sajaata ar parak garam skruvem diskiem..
Iedarbinot tiek lidz 13.7, iesledzot lampas nokriit lidz 12.9 un tad tiek atpakal, bet lielakais kritums ir parliekot uz atpakalgaitu, (ir parking sensori), tad krit lidz pat 11.7 un masina gandriz vai slapst.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|