Autors | Ziņojums |
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Dec 2023, 16:19:12 @martins_usars rakstīja:
Ja pats sev algu maksā, IIN + VSAOI tā pat ir vairāk kā UVTN Nevajag pirkt 300zs auto, ja 160 eiro mēnesī ir katastrofa un nahuj vairs nevajag slieksnis. Tā ir darīšana sev pāri.
A ko darīt ja ir jau nopirkts un vienā dienā tev ierubī +1500eur gadā. Par ko ? Par to ka brauc ar drošāku tautas vāģi? Nevarētu teikt ka tēmēji uz statusu 150zs vietā izvēloties 300zs VAGu/Volvo , jeb manās acīs drošāku bet ne zīmīgāku pārvietotāju.
Imho pareizi būtu vērtēt pēc izmešiem vai nobraukuma, ne jau jaudas |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Izstāsti man kā tieši komercdarbībai vajag 310Zs, atbildēšu ko darīt, ja notiek ņeždančiks un ierubī skaitītāju Nespēlē mentālo ģimnastiku. Uzņēmuma nauda nav privātā, tāpēc caur SIA apmierināt savas ambīcijas nevajag. Par to agri vai vēlu jāsamaksā, kā UVTN to tagad pierādīja Labticība nekad ne pie kā laba nenoved. |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Dec 2023, 16:40:20 @Mar4ello rakstīja:
Labs piemērs,auto neinteresē,bet iepļekāt gribās
Bet taisnība viņam ir. Foruma auto dīleri var padalīties ar aktuālo situāciju, bet mana pieredze rāda ka kopš gada sākuma daudz kas ir mainījies. Februāri man piedāvāja bulku vāģim atpirkumu 19k, nu jau 14.5k. Šitronam hibrīda versija maksāja +10, bet nesen reklama redzeju ar tik pat lielu atlaidi... |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Dec 2023, 18:38:03 @martins_usars rakstīja:
Izstāsti man kā tieši komercdarbībai vajag 310Zs, atbildēšu ko darīt, ja notiek ņeždančiks un ierubī skaitītāju Nespēlē mentālo ģimnastiku. Uzņēmuma nauda nav privātā, tāpēc caur SIA apmierināt savas ambīcijas nevajag. Par to agri vai vēlu jāsamaksā, kā UVTN to tagad pierādīja Labticība nekad ne pie kā laba nenoved.
Drošība. Ja tu bīstamam manevram tērē mazāk laika, es to uzskatu par lielu +. Nesaku ka nevar apdzīt/apsteigt ar pusi no tā, tikai akcentēju ka ar jaudīgu auto to var izdarīt drošāk un es neredzu vajadzību bez brīdinājuma sodīt kādu kurs nopircis parastu bet jaudīgu auto. Kāpēc komercdarbībai vajag BMW klases auto tiešām nezinu, bet tautas vāģis ir tautas vāģis gan ar 100, gan ar 300zs, garāks nepaliks. |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Neviens netiek sodīts Komercdarbībai 300 lopus nevajag. Ja tomēr gribās, tad gribulis maksā mazliet zem 160 eiro mēnesī. Nav dārgi, nav lēti, tieši laikā, lai pakairinātu veiksmes apreibinātos biznesmeņus. Ironiski, ka tavs citrons ir sievas auto, kuram nav drošo 300 zirgu |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Sieva strādā uzņēmumā un viņai uz savu darba auto ir tiesības, tikai ievērojot likumu GPS neliksim, jāmaksā. Man nav iebildumu maksāt ja tie ir kaut cik plānoti izdevumi. Butu Green Motoram uz vietas Superbs, es šobrīd tiktu "sodīts" ar ~9.5k 5 gadu griezumā par to ka nabaga 2.0 motoram ir ~280zs.
Pilnīgs tupums. Te drīzāk prasītos kāds grants nevis tautas vāģim ielikt tādu nodokli kamēr apkārt dominē kastrēti dīzeļi un dažādi premiumi reģistrēti ārpus LV lai tik optimizētu. |
Offline | |
|
sliir | |
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Interesanta teorija par to "jaudīgs auto = drošs auto". Ja sataisītu statistiku ar auto jaudu un satiksmes negadījumu frekvenci, ka tikai nesanāktu ka jaudīgie auto ir nedrošāki.
Ja ir 300 zs tad nevis apdzīs laicīgāk, bet apdzīs uzreiz 2 vai 3. Utt utml.
Nedoši paliek ja jauda ir zem 60 zs. 100 pilnīgi pietiek uz Latvijas plakanā reljefa. |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Saprotu sāpi, bet var taču sev maksāt lielāku algu un par to ņemt uz privāto to drošo auto? Vai tomēr tas tā nestrādā un sanāk vēl dārgāk? |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| darba auto vajag 300 z/s, lai būtu drošs? bļāa, rakstiet vēl |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| UVTN ir lētāks arī par dividenžu izņemšanu, lai nopirktu drošo 300zs komercauto Galu galā biznesā katra sekunde no svara |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Dec 2023, 19:16:02 @sliir rakstīja:
Interesanta teorija par to "jaudīgs auto = drošs auto". Ja sataisītu statistiku ar auto jaudu un satiksmes negadījumu frekvenci, ka tikai nesanāktu ka jaudīgie auto ir nedrošāki.
Ja ir 300 zs tad nevis apdzīs laicīgāk, bet apdzīs uzreiz 2 vai 3. Utt utml.
Nedoši paliek ja jauda ir zem 60 zs. 100 pilnīgi pietiek uz Latvijas plakanā reljefa.
Pieņemu ka tev ir maza pieredze ar jaudīgiem auto.
Tu jauc agresiju ar jaudu. Tas ka ir auto ar 300zs vēl nenozīmē ka uzreiz dosies nāvē un mēģināsi pārspēt top braucējus @ gymkhana
To ka jaudas trūkst sapratīsi tikai tad kad būsi pieradis braukt ar normālu auto un visu izdarīt 1 un 2, līdz sapratīsi ka pedalīs ir grīdā, bet bilde uz šosejas īsti nemainās + atskārtīs ka esi izlīdis apdzīt nevis vienu bet divus smagos. Jā, tas ir LLP , bet tā ir problēma ar kuru sastopies tikai tad kad tev atņem pusi no veiktspējas un tad ir
Mūsdienās kad nav starpība vai tev 2.0 ir ar 150 vai 300zs man nav skaidrs kāpēc iešaut celī un izvēlēties mazo ja tas ēd to pašu vai pat vairāk dinamiski braucot[ Šo ziņu laboja Deivid, 18 Dec 2023, 19:36:25 ] |
Offline | |
|
RR04 | |
Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
18 Dec 2023, 19:29:34 @cipargalva rakstīja:
Saprotu sāpi, bet var taču sev maksāt lielāku algu un par to ņemt uz privāto to drošo auto? Vai tomēr tas tā nestrādā un sanāk vēl dārgāk?
Pareizi saki, tas tā nestrādā
300zs darba auto nav vajadzīgi. Nez kāpēc vācijà visi nebrauc ar m3 un s4.
Es saprotu to likumu, jo pirkt 4.4 emkas un cayennes uz firmu ir daunisms. Bet ierubīt norm nodokli 2.0d volvo, tas gan nav forši |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Nepārdzīvo tik ļoti, tavā vecumā šitā stresot nav ieteicams. Ieņem baldariāņus un balso par to politisko spēku, kurš atcels nodokļus, lai uzņēmējus nesodītu vēl vairāk Par kādu labklājību var būt runa, ja uzņēmējs nevar pirkt 300 zirgu auto uz SIA, pirkt ar firmas karti alkoholu un apmaksāt prostitūtu pakalpojumus? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| es te tā sapņaini iedomājos kādu santehniķu vai liftu vai kafijas automātu apkalpošanas uzņēmumu, kurā ierindas darbiniekiem tiek sapirkti 300hp formentori, lai darbiniekiem būtu DROŠĀK [ Šo ziņu laboja kexxx, 18 Dec 2023, 19:40:56 ] |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Nē, darbinieki ir parazīti, kas dzīvo uz uzņēmēja rēķina. Tur neko drošāk nevajag. |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Dec 2023, 19:40:40 @kexxx rakstīja:
es te tā sapņaini iedomājos kādu santehniķu vai liftu vai kafijas automātu apkalpošanas uzņēmumu, kurā ierindas darbiniekiem tiek sapirkti 300hp formentori, lai darbiniekiem būtu DROŠĀK
Tai pat laikā darbiniekiem varētu nopirkt kādu jaunu mazjaudīgu BMW vai MB un teikt ka tas gan ir adekvāti jo jaudas tak nav
|
Offline | |
|
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Uz katru viltīgu dirsu atrodas pimpis ar vītni |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Katram ir vismaz divi krūtsgali |
Offline | |
|
sliir | |
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Vispār darbiniekiem nekāds auto ārpus bulku vāģiem un busiņiem nav vajadzīgs. Ja kravas nav jāvadā, var piedāvāt e-talona abonomentu vai skrejriteni. |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Solaris Urbino 18 ir 228 kW / 310 zirgspēku dzinēji - lieliska alternatīva apkrāptajiem uzņēmējiem, lai droši pārvietotos pa bandītiskās Rīgas ielām |
Offline | |
|