Online
Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| vēl tikai piebilde par to kvēlsveču ietverto R.
Tā ir specifiski mērīta R. to R NEVAR mērīt ar parastu multimetru - tur tiks samērītas dumības.
Tā R jāmēra, pievadot lielu U [ar kārtu 1kV] un mērot strāvu. Piemetot multimetru [5V] tur nekas adekvāts nemērīsies. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| edzan tu raksti muļķības par tik vienkāršām lietām.Lielāka atstarpe,augstāka voltāža,tikai palielinot atstarpi palielinās iespēja ka izlāde notiks spolē iekšā jo tur mazāka pretestība | Online | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| un samazinot atstarpi tu samazini pretestību,tas ir samazini iespēju sist kaut kur citur garām.Dzirksteles jaudu tu nepalielini | Online | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| spēcīgāka, labāka. da vai nav pohuj ? es tak nevaru saprast vai jūs saprotat to pašu ko es ? jaudu var pacelt tikai mainot pašu spoli. tapēc citur rakstu pēdiņās, citur, nē, piemirstas. da what ever, jāsāk rakstīt kā sporcam.
Fakts kā tāds, lielāka sprauga nav labāk. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 Feb 2019, 19:18:20 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 19:17:44 @edzhaans rakstīja:
spēcīgāka, labāka. da vai nav pohuj ? es tak nevaru saprast vai jūs saprotat to pašu ko es ? jaudu var pacelt tikai mainot pašu spoli. tapēc citur rakstu pēdiņās, citur, nē, piemirstas. da what ever, jāsāk rakstīt kā sporcam.
Fakts kā tāds, lielāka sprauga nav labāk.
beidz dzīt dumumu! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
21 Feb 2019, 19:17:44 @edzhaans rakstīja:
spēcīgāka, labāka. da vai nav pohuj ? es tak nevaru saprast vai jūs saprotat to pašu ko es ? jaudu var pacelt tikai mainot pašu spoli. tapēc citur rakstu pēdiņās, citur, nē, piemirstas. da what ever, jāsāk rakstīt kā sporcam.
Fakts kā tāds, lielāka sprauga nav labāk.
nepareizi,no vienas un tās pašas spoles var iegūt dažādu jaudu,gan mainot spriegumu uz primārā tinuma,gan palielinot atstarpi,lielāka atstarpe lielāka jauda | Online | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.
nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
21 Feb 2019, 19:46:32 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.
nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka
Mans lauciņš nav auto. Tapēc prasu. Nu tad izskaidro. Kaut kā vienmēr licies, ka iekš auto nevaru neko, jo visu dara ECU, tajā skaitā, nevar pieregulēt aizdedzi kā žigulim pagrozot dzirnaviņas. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 19:48:43 @edzhaans rakstīja:
21 Feb 2019, 19:46:32 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.
nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka
Mans lauciņš nav auto. Tapēc prasu. Nu tad izskaidro. Kaut kā vienmēr licies, ka iekš auto nevaru neko, jo visu dara ECU, tajā skaitā, nevar pieregulēt aizdedzi kā žigulim pagrozot dzirnaviņas.
lasi grāmatiņas un nespamo par tēmu, ko nezini paskati kaut wiki. bez obid.
Aizdedzes spoles[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 19:52:37 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ja tu nevari palīdzēt, tad neko neraksti.
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 19:54:15 @edzhaans rakstīja:
Ja tu nevari palīdzēt, tad neko neraksti.
es tev bļe pat linku iekopēju. ko vēl izdarīt? tak ...
kudanah[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 19:57:29 ] | Offline | | |
haskiplaneta | | Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
16 Feb 2019, 17:06:38 @gnachabmwe46 rakstīja:
Jautājums!!!
Par cik paliek cietāks e39 ja uzliek R18 kā arī par cik ātrāk tie R18 diski saīsina mūžu visai piekarei? Vai pārēja no R17 uz R18 lielu lomu nespēlē uz komfortu un hadenes mūžu!Ar R18 plānoju par vasaru likt!
Kā arī interesē Rīgā vai Jūrmalā auto krāsošana kas māk piekrāsot kvalitatīvi un par draudzīgām cenām!
Vēl interesē kur kvalitatīvi nomaina automātiskai kārbai eļļu filtru un viņu izmazgā!!!
Liels akis jau ari ir kadas riepas uzliksi, var uzlikt uz 18collam balonu un zemprofilenes, protams auto paliek cietaks, un pirmas jau saks birt nodilusakas detalas. Taka es ieteiktu braukat ar r17diskiem, ideals komforta izmers prieks e39
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2786
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Feb 2019, 14:40:57 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:
21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:
wouwouwou!
kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?
ko jūs pīpējiet?
Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.
wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?
taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).
Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!
p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!
I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A
Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V
U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina
Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.
Nu tikai ierēķini tur klāt vēl temperatūras un spiedienus gaisam, jo pie 14-15 bar spiediena jeb motora darbības laikā tai dzirkstelei būs daudz grūtāk pārlekt un tad tur vairs nebūs 1% atšķirība. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2786
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| https://www.youtube.com/watch?v=-rE9Yg0-vFo&feature=youtu.be
Reku tāds interesants video par svecēm vs spiediens. | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| https://bmwclub.lv/threads/moj-540i-touring-atl...-metallic.56422/
| Offline | | |
|
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| tas i pilnīgi traks! nopērk pašu dārgāko lūzni un pēc tam tāpat pārbūvē tur visu | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 21:40:25 @Mixzzz rakstīja:
21 Feb 2019, 14:40:57 @KateG rakstīja:
21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:
21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:
wouwouwou!
kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?
ko jūs pīpējiet?
Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.
wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?
taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).
Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!
p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!
I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A
Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V
U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina
Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.
Nu tikai ierēķini tur klāt vēl temperatūras un spiedienus gaisam, jo pie 14-15 bar spiediena jeb motora darbības laikā tai dzirkstelei būs daudz grūtāk pārlekt un tad tur vairs nebūs 1% atšķirība.
kaada tad buus taa atskjiriiba?
konkretus ciparus!
Tu oponee oponeeshanas peec, bez jebkaadas sajeegas par teemu!
bet, tas jau ;seit populaari - muti palaist. piedod par skarbumu. tu neesi mineejis NEVIENU ciparu, NEVIENU pareekjinu. vnk floodo. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 22:43:56 @Mixzzz rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=-rE9Yg0-vFo&feature=youtu.be
Reku tāds interesants video par svecēm vs spiediens.
video ar absoluutaam pamatlietaam.
pie 15bar spiediena dzikstelei vajag vismaz 10X lielaaku spriegumu, lai caursistu gaisa spraugu.
chalis tur arii uztaisiijis ap 3mm spraugu - logjiski, ka mochiis paar izolatoru.
bet man prieks, ka tu saac pamalietas apguut | Offline | | |
ands | | Kopš: 17. Feb 2010
Ziņojumi: 230
Braucu ar: e39
| e39 2.5i salona apsildes prolēma.Piedarbinot auto braucot kādu brīdi siltums ir ok,tad pēkšņi sāk pūst aukstu,uzslēdzot uz 29 tikai sak nākt silts gaiss..Kādam varbūt bijusi tāda problēma!?!???
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|