Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
KaspichsS
21. Feb 2019, 18:07 #34501

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

vēl tikai piebilde par to kvēlsveču ietverto R.

Tā ir specifiski mērīta R. to R NEVAR mērīt ar parastu multimetru - tur tiks samērītas dumības.

Tā R jāmēra, pievadot lielu U [ar kārtu 1kV] un mērot strāvu. Piemetot multimetru [5V] tur nekas adekvāts nemērīsies.
Offline
uldens1
21. Feb 2019, 18:59 #34502

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

edzan tu raksti muļķības par tik vienkāršām lietām.Lielāka atstarpe,augstāka voltāža,tikai palielinot atstarpi palielinās iespēja ka izlāde notiks spolē iekšā jo tur mazāka pretestība
Online
uldens1
21. Feb 2019, 19:01 #34503

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

un samazinot atstarpi tu samazini pretestību,tas ir samazini iespēju sist kaut kur citur garām.Dzirksteles jaudu tu nepalielini
Online
edzhaans
21. Feb 2019, 19:17 #34504

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

spēcīgāka, labāka. da vai nav pohuj ? es tak nevaru saprast vai jūs saprotat to pašu ko es ? jaudu var pacelt tikai mainot pašu spoli. tapēc citur rakstu pēdiņās, citur, nē, piemirstas. da what ever, jāsāk rakstīt kā sporcam.
Fakts kā tāds, lielāka sprauga nav labāk.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 Feb 2019, 19:18:20 ]

Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 19:24 #34505

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 19:17:44 @edzhaans rakstīja:
spēcīgāka, labāka. da vai nav pohuj ? es tak nevaru saprast vai jūs saprotat to pašu ko es ? jaudu var pacelt tikai mainot pašu spoli. tapēc citur rakstu pēdiņās, citur, nē, piemirstas. da what ever, jāsāk rakstīt kā sporcam.
Fakts kā tāds, lielāka sprauga nav labāk.


beidz dzīt dumumu!
Offline
uldens1
21. Feb 2019, 19:38 #34506

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


21 Feb 2019, 19:17:44 @edzhaans rakstīja:
spēcīgāka, labāka. da vai nav pohuj ? es tak nevaru saprast vai jūs saprotat to pašu ko es ? jaudu var pacelt tikai mainot pašu spoli. tapēc citur rakstu pēdiņās, citur, nē, piemirstas. da what ever, jāsāk rakstīt kā sporcam.
Fakts kā tāds, lielāka sprauga nav labāk.
nepareizi,no vienas un tās pašas spoles var iegūt dažādu jaudu,gan mainot spriegumu uz primārā tinuma,gan palielinot atstarpi,lielāka atstarpe lielāka jauda
Online
edzhaans
21. Feb 2019, 19:42 #34507

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 19:46 #34508

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.


nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka
Offline
edzhaans
21. Feb 2019, 19:48 #34509

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 Feb 2019, 19:46:32 @KateG rakstīja:

21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.


nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka

Mans lauciņš nav auto. Tapēc prasu. Nu tad izskaidro. Kaut kā vienmēr licies, ka iekš auto nevaru neko, jo visu dara ECU, tajā skaitā, nevar pieregulēt aizdedzi kā žigulim pagrozot dzirnaviņas.
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 19:51 #34510

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 19:48:43 @edzhaans rakstīja:

21 Feb 2019, 19:46:32 @KateG rakstīja:

21 Feb 2019, 19:42:29 @edzhaans rakstīja:
Kā tu pamainīsi spriegumu uz primārā ? Parādi man.


nu, paskati, kas ir induktivitāte. Paskati, kā strādā aizdedzes sistēma. Paskati, kā tiek uzkrāta enerģija un kas to nosaka

Mans lauciņš nav auto. Tapēc prasu. Nu tad izskaidro. Kaut kā vienmēr licies, ka iekš auto nevaru neko, jo visu dara ECU, tajā skaitā, nevar pieregulēt aizdedzi kā žigulim pagrozot dzirnaviņas.


lasi grāmatiņas un nespamo par tēmu, ko nezini paskati kaut wiki. bez obid.

Aizdedzes spoles

[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 19:52:37 ]

Offline
edzhaans
21. Feb 2019, 19:54 #34511

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja tu nevari palīdzēt, tad neko neraksti.
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 19:55 #34512

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 19:54:15 @edzhaans rakstīja:
Ja tu nevari palīdzēt, tad neko neraksti.



es tev bļe pat linku iekopēju. ko vēl izdarīt? tak ...
kudanah

[ Šo ziņu laboja KateG, 21 Feb 2019, 19:57:29 ]

Offline
haskiplaneta
22. Feb 2019, 18:31 #34513

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


16 Feb 2019, 17:06:38 @gnachabmwe46 rakstīja:
Jautājums!!!
Par cik paliek cietāks e39 ja uzliek R18 kā arī par cik ātrāk tie R18 diski saīsina mūžu visai piekarei? Vai pārēja no R17 uz R18 lielu lomu nespēlē uz komfortu un hadenes mūžu!Ar R18 plānoju par vasaru likt!

Kā arī interesē Rīgā vai Jūrmalā auto krāsošana kas māk piekrāsot kvalitatīvi un par draudzīgām cenām!

Vēl interesē kur kvalitatīvi nomaina automātiskai kārbai eļļu filtru un viņu izmazgā!!!

Liels akis jau ari ir kadas riepas uzliksi, var uzlikt uz 18collam balonu un zemprofilenes, protams auto paliek cietaks, un pirmas jau saks birt nodilusakas detalas. Taka es ieteiktu braukat ar r17diskiem, ideals komforta izmers prieks e39
Offline
Mixzzz
22. Feb 2019, 21:40 #34514

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Feb 2019, 14:40:57 @KateG rakstīja:

21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:

21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:


wouwouwou!

kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?

ko jūs pīpējiet?

Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.


wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?

taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).

Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!

p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!

I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A

Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V

U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina

Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.

Nu tikai ierēķini tur klāt vēl temperatūras un spiedienus gaisam, jo pie 14-15 bar spiediena jeb motora darbības laikā tai dzirkstelei būs daudz grūtāk pārlekt un tad tur vairs nebūs 1% atšķirība.
Offline
Mixzzz
22. Feb 2019, 22:43 #34515

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

https://www.youtube.com/watch?v=-rE9Yg0-vFo&feature=youtu.be

Reku tāds interesants video par svecēm vs spiediens.
Offline
ilmars4998
24. Feb 2019, 09:12 #34516

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

https://bmwclub.lv/threads/moj-540i-touring-atl...-metallic.56422/
Offline
Jurchixx
24. Feb 2019, 09:37 #34517

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tas i pilnīgi traks! nopērk pašu dārgāko lūzni un pēc tam tāpat pārbūvē tur visu
Offline
KaspichsS
24. Feb 2019, 09:58 #34518

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 21:40:25 @Mixzzz rakstīja:

21 Feb 2019, 14:40:57 @KateG rakstīja:

21 Feb 2019, 14:19:05 @edzhaans rakstīja:

21 Feb 2019, 09:28:57 @KateG rakstīja:


wouwouwou!

kungi, kā jums ar fizikas pamatlietām? lasu un figeju..
tādas teorijas es dzirdu pirmo reizi. Samazināt spraugu, lai iegūtu spēcīgāku dzirksteli?
Palielinās elektrodu pretestība?

ko jūs pīpējiet?

Paņem jaunai svevei nomeri pretestību omos elektrodam. Tad izvelc vecu sveci un nomēri.
Teorētiski, samazinot spraugu, dzirkstelei vieglāk pārlekt, tā paliek "spēcīgāka".
Misfires ir arī no sudīgām svecēm.


wat?
par to terijas sadaļu, lūdzu! kas tas par sviestu?

taatad: tie pāris /10K, kas ir elektrodā, neko baigi neietekmē, jo I ir maza (nu, tur fizikas pamati jāzina, bet I = strāva).

Jo lielāka gaisa sprauga, jo dzirkstelei lielāka enerģija. Tāpēc Stratified charge, gāzei n shit liek lielāku gaisa spraugu.
Jā, protams, lielāka gaisa sprauga palielina U (tas ir spriegums) sekundārajā (un arī primārajās ķēdēs) - tā ir lielāka slodze gan spolēm, gan jaudas traņiem, kas tās vada.
Misfire problēmas risināt SAMAZINOT gaisa spraugu - tā ir episka metode!

p.s. lai būtu profesionālāk, parēķināsim!

I caur primāro ķēdi [kad tranis aizverās] = 6..9A [atkarībā no DME model]. Noapaļojam uz sūdīgāko pusi: 10A
Spoles transformācijas koefs: 1:100
Tb., strāva sekundārajā pusē: 10/100=0.1A

Jaunai svecei R=6.5K [ņemu tipveida sveci]. U kritums pie I=0.1A = 6500*0.1=650V
Vecai svecei R=10K. U kritums 10000*0.1=1000V

U primārajā [tranim aizveroties] = Umax1=300V; sekundārajā Umax2=300*100=30000V
Attiecīgi, svecē krīt 1..2..3%. Jaunā krīt 2%, vecā 3%. Tas 1% deltas NEKĀDI neko nemaina

Protams, ja tur ir 100K, tad - svece jāmaina.

Nu tikai ierēķini tur klāt vēl temperatūras un spiedienus gaisam, jo pie 14-15 bar spiediena jeb motora darbības laikā tai dzirkstelei būs daudz grūtāk pārlekt un tad tur vairs nebūs 1% atšķirība.



kaada tad buus taa atskjiriiba?
konkretus ciparus!

Tu oponee oponeeshanas peec, bez jebkaadas sajeegas par teemu!

bet, tas jau ;seit populaari - muti palaist. piedod par skarbumu. tu neesi mineejis NEVIENU ciparu, NEVIENU pareekjinu. vnk floodo.
Offline
KaspichsS
24. Feb 2019, 10:03 #34519

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 22:43:56 @Mixzzz rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=-rE9Yg0-vFo&feature=youtu.be

Reku tāds interesants video par svecēm vs spiediens.


video ar absoluutaam pamatlietaam.
pie 15bar spiediena dzikstelei vajag vismaz 10X lielaaku spriegumu, lai caursistu gaisa spraugu.

chalis tur arii uztaisiijis ap 3mm spraugu - logjiski, ka mochiis paar izolatoru.

bet man prieks, ka tu saac pamalietas apguut
Offline
ands
24. Feb 2019, 14:07 #34520

Kopš: 17. Feb 2010

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e39

e39 2.5i salona apsildes prolēma.Piedarbinot auto braucot kādu brīdi siltums ir ok,tad pēkšņi sāk pūst aukstu,uzslēdzot uz 29 tikai sak nākt silts gaiss..Kādam varbūt bijusi tāda problēma!?!???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo