Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
edzhaans
16. Feb 2019, 22:50 #34461

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


16 Feb 2019, 18:27:32 @Peecis rakstīja:

16 Feb 2019, 17:06:38 @gnachabmwe46 rakstīja:
Jautājums!!!
Par cik paliek cietāks e39 ja uzliek R18 kā arī par cik ātrāk tie R18 diski saīsina mūžu visai piekarei? Vai pārēja no R17 uz R18 lielu lomu nespēlē uz komfortu un hadenes mūžu!Ar R18 plānoju par vasaru likt!

Kā arī interesē Rīgā vai Jūrmalā auto krāsošana kas māk piekrāsot kvalitatīvi un par draudzīgām cenām!

Vēl interesē kur kvalitatīvi nomaina automātiskai kārbai eļļu filtru un viņu izmazgā!!!

Piekares mūžu diez vai saīsina, bet riepu un disku gan
It sevišķi urlakova bedrogradā

useris Tihijs zinās. Tikai man šķiet viņam niks nomainījās. uz R19 sāka birt gultņi un vājākās pozīcijas. Es personīgi, maucu uz R15 un R16 varu teikt droši, ka auto praktiski neplīsa. V8 un R6 piekares atšķiras priekšā. Ļoti grūti vispār pateikt, atkarīgs arī no paša ceļa.
Offline
Jurchixx
16. Feb 2019, 23:03 #34462

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Tihijam niks nomainīts uz @-Edm-
Online
34Touring
16. Feb 2019, 23:37 #34463

Kopš: 20. Nov 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e39 3.0d Touring


16 Feb 2019, 22:47:15 @Kasics rakstīja:

16 Feb 2019, 20:05:21 @34Touring rakstīja:
Sveiki!
Bija pilnībā izlādējies akumulators. Ar pulti nevarēja atslēgt durvis. Mašīnu piepīpēju, bet ar pulti tik un tā pēc tam vairs nevar durvis ne atvērt ne aizvērt. Kas varētu būt par vainu? Aizdedzei un manuālai atslēgšanai man ir dimanta atslēga, kas ar pogām vispār neslēdz ciet/vaļā, bet pults ir atsevišķā atslēgā.


var būt pamēģini pulti vēlreiz pieprogrammēt pie mašīnas?


Kā to var izdarīt?
Offline
maicins
18. Feb 2019, 13:49 #34464

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39

Gribēju nomainīt sveces savam m52b25 sveces. APE prasa ~8€ gab. par NGK pēc kataloga. Iekš e36 tam pašam motoram svece maksā ~4€ gab.
Tiešām iekš e39 tam pašam motoram atšķiras sveces?
Offline
edzhaans
18. Feb 2019, 13:57 #34465

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Esmu licis lētāko Bosch. Bet nežīdo. Un nekādā gadījumā neņem Denso. Šiem dzinējiem ir 6 spoles un ies arī ar sūdīgām svecēm, bet... tu brauksi ar sūdīgām svecēm. Mainīju pie katras eļļas maiņas, tas ir ik pa 10k. Ja tev nav gāze tad nav ko baidīties. Par NGK nemācēšu pateikt, bet Denso 100% varu apgalvot abas reizes man iesmērēja viltojumu. Pat lētais Bosch labāk uzvedās uz dzinējiem kuriem nav 6 spoles, bet spole "klucis" ar 4 izvadiem, kuros ir 1 spole uz 2 cilindriem.
Nepateikšu, kuras sveces no Bosch ņēmu uz E39, bet ieteiktu tikai tās, kosmiskas nebija, 3 vai 4 eiro. Un pat neiedomājies par irīdiju.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 18 Feb 2019, 13:58:39 ]

Offline
maicins
18. Feb 2019, 14:05 #34466

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39

Negribu žīdoties, bet negribas arī par svecēm maksāt dubultā, tikai tāpēc, ka katalogā viņiem tā rādot.
Sakat, ka BOSCH var droši ņemt?
Offline
sergis15
18. Feb 2019, 14:12 #34467

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

Es ar lietoju lētās bosch un nekādu problēmu.
Esot galvenais lai nav Ru ražotas

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Mikels
18. Feb 2019, 14:13 #34468

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Apskaties konkrētu ražotāju un modeli kādas tev pēc realoem datiem nāk sveces un tādas arī liec, nevis zīlē

[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Feb 2019, 14:14:00 ]

Offline
Dn-848
18. Feb 2019, 16:56 #34469

Kopš: 08. Jun 2015

Ziņojumi: 74

Braucu ar: e36 Beater/ E39 Daily

Sveiki, interesē kas varētu but pa problemu ka stūre griežot ķeras un grūti griežas?

Reika vai pastirpinataja sūknis?
Offline
kasio
18. Feb 2019, 18:33 #34470

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


18 Feb 2019, 14:12:54 @sergis15 rakstīja:
Es ar lietoju lētās bosch un nekādu problēmu.
Esot galvenais lai nav Ru ražotas

tieši tā!
Offline
Mixzzz
18. Feb 2019, 18:44 #34471

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Feb 2019, 13:57:23 @edzhaans rakstīja:
Esmu licis lētāko Bosch. Bet nežīdo. Un nekādā gadījumā neņem Denso. Šiem dzinējiem ir 6 spoles un ies arī ar sūdīgām svecēm, bet... tu brauksi ar sūdīgām svecēm. Mainīju pie katras eļļas maiņas, tas ir ik pa 10k. Ja tev nav gāze tad nav ko baidīties. Par NGK nemācēšu pateikt, bet Denso 100% varu apgalvot abas reizes man iesmērēja viltojumu. Pat lētais Bosch labāk uzvedās uz dzinējiem kuriem nav 6 spoles, bet spole "klucis" ar 4 izvadiem, kuros ir 1 spole uz 2 cilindriem.
Nepateikšu, kuras sveces no Bosch ņēmu uz E39, bet ieteiktu tikai tās, kosmiskas nebija, 3 vai 4 eiro. Un pat neiedomājies par irīdiju.

Nu huizin, vienam e39 tika ieliktas denso irīdja sveces un tagad pēc 100kkm, kas ķipa bija norādīts kā max mūžs, viņas vēl strādā. Bet nu viņas ir arī kādas 4x lēto sveču cenā.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Feb 2019, 18:45:12 ]

Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2019, 18:54 #34472

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7062

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2019, 16:56:49 @Dn-848 rakstīja:
Sveiki, interesē kas varētu but pa problemu ka stūre griežot ķeras un grūti griežas?

Reika vai pastirpinataja sūknis?
stūres krustiņš

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 19:01 #34473

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 18:44:14 @Mixzzz rakstīja:

18 Feb 2019, 13:57:23 @edzhaans rakstīja:
Esmu licis lētāko Bosch. Bet nežīdo. Un nekādā gadījumā neņem Denso. Šiem dzinējiem ir 6 spoles un ies arī ar sūdīgām svecēm, bet... tu brauksi ar sūdīgām svecēm. Mainīju pie katras eļļas maiņas, tas ir ik pa 10k. Ja tev nav gāze tad nav ko baidīties. Par NGK nemācēšu pateikt, bet Denso 100% varu apgalvot abas reizes man iesmērēja viltojumu. Pat lētais Bosch labāk uzvedās uz dzinējiem kuriem nav 6 spoles, bet spole "klucis" ar 4 izvadiem, kuros ir 1 spole uz 2 cilindriem.
Nepateikšu, kuras sveces no Bosch ņēmu uz E39, bet ieteiktu tikai tās, kosmiskas nebija, 3 vai 4 eiro. Un pat neiedomājies par irīdiju.

Nu huizin, vienam e39 tika ieliktas denso irīdja sveces un tagad pēc 100kkm, kas ķipa bija norādīts kā max mūžs, viņas vēl strādā. Bet nu viņas ir arī kādas 4x lēto sveču cenā.


pēc tiem 100kkm gaisa sprauga ir izdegusi lielāka, kas ir papildus slodze spolēm un var nokaut [un nokauj] spoles.
otra lieta - var iepist kapeiku uz svecēm, un tad, kad pēc kāda laika sāksies djorga, nomocīties ne pa jokam.
Šiem dzinējiem misfire skaitītāji nav pieejami.
Tādas lētās sveces un pusnokautas spoles tur vietām var mainīt - neko nesapratīsi. Tad mainīt visu vēlreiz - nu, var darīt arī tā.

Piedevām, 100kkm: tas ir NTOS gadus pie vidusmēra pilsoņa nobraukuma. Iepist 20 EUR... Nav prātīgi.

Man ir bijis keiss, kur atbrauc cilvēks - sveces pa 2 EUR, hvz, kādas; spoles - raznobojs, nevienas īsti dzīvas; drosele no šrota, zondes - no šrota.
Un no kura gala sākt?

[ Šo ziņu laboja KateG, 18 Feb 2019, 19:02:47 ]

Offline
edzhaans
18. Feb 2019, 22:40 #34474

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

https://www.drive2.ru/b/464677804227690906/
https://www.driven2automotive.com/blog/how-to-s...park-plugs-2017/
Kam interesē, varat arī pameklēt savas sveces, googlē. pavisam vienkārši, part numnurs un rakstiet krieviski vai angliski klāt fake vai подделка.
Es diemžēl iekritu divas reizes, sava lohisma dēļ, bet nu, mūžu dzīvo, mūzū mācies. Pirmo, jo kāds vienkārši pārdeva un teica, ka zajebis. Otro reizi, jo nepameklēju internetā, un pārdevējs teica, ka Boschu nav, šitās tāpat ņemot visi. Un pie otrās reizes, nu tad es iegāju internetā. Twin Tip irīdijam arī ir podjobkas.
Kaspich. Dažādas spoles un lietoti mafi ir tuftāaa. Es nopirku auto kuram bija 4 dažādas sveces, viena irīdija pārējās tika piemeklētas attiecīgi cik sūdīgs svečvads bija. Arī tie bija dažādi. Mitrā laikā auto tāpat mocījās, cilvēks laikam pa kaimiņu miskastēm meklēja svečvadus, jo acīmredzot, par spoles korektu darbību bija nu ļoati pārliecināts.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 18 Feb 2019, 23:03:51 ]

Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 23:43 #34475

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Man pat Senson NGK poddelkas piedāvāja. Piedevām, ceeena - [tikai] ap 50 centiem lētāka kā dīlerim. Pie tam, sveces cena: padsmit EUR/gab.

Morāle - jāskatās ļoti rūpīgi.

Offline
Dn-848
18. Feb 2019, 23:47 #34476

Kopš: 08. Jun 2015

Ziņojumi: 74

Braucu ar: e36 Beater/ E39 Daily


18 Feb 2019, 18:54:07 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2019, 16:56:49 @Dn-848 rakstīja:
Sveiki, interesē kas varētu but pa problemu ka stūre griežot ķeras un grūti griežas?

Reika vai pastirpinataja sūknis?
stūres krustiņš


Paldies par info, beigās izpētīju auto , jo iepriekš tikai caur Whatsapp nodeva info un ir pastiprinātājs iet uz galu, likās ka ķeras jo uzdodot gāzi un siksnai iegriežot sūkni viss brīvāk aizgāja.

Bet velreiz paldies
Offline
Mixzzz
19. Feb 2019, 02:44 #34477

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Feb 2019, 19:01:44 @KateG rakstīja:

18 Feb 2019, 18:44:14 @Mixzzz rakstīja:

18 Feb 2019, 13:57:23 @edzhaans rakstīja:
Esmu licis lētāko Bosch. Bet nežīdo. Un nekādā gadījumā neņem Denso. Šiem dzinējiem ir 6 spoles un ies arī ar sūdīgām svecēm, bet... tu brauksi ar sūdīgām svecēm. Mainīju pie katras eļļas maiņas, tas ir ik pa 10k. Ja tev nav gāze tad nav ko baidīties. Par NGK nemācēšu pateikt, bet Denso 100% varu apgalvot abas reizes man iesmērēja viltojumu. Pat lētais Bosch labāk uzvedās uz dzinējiem kuriem nav 6 spoles, bet spole "klucis" ar 4 izvadiem, kuros ir 1 spole uz 2 cilindriem.
Nepateikšu, kuras sveces no Bosch ņēmu uz E39, bet ieteiktu tikai tās, kosmiskas nebija, 3 vai 4 eiro. Un pat neiedomājies par irīdiju.

Nu huizin, vienam e39 tika ieliktas denso irīdja sveces un tagad pēc 100kkm, kas ķipa bija norādīts kā max mūžs, viņas vēl strādā. Bet nu viņas ir arī kādas 4x lēto sveču cenā.


pēc tiem 100kkm gaisa sprauga ir izdegusi lielāka, kas ir papildus slodze spolēm un var nokaut [un nokauj] spoles.
otra lieta - var iepist kapeiku uz svecēm, un tad, kad pēc kāda laika sāksies djorga, nomocīties ne pa jokam.
Šiem dzinējiem misfire skaitītāji nav pieejami.
Tādas lētās sveces un pusnokautas spoles tur vietām var mainīt - neko nesapratīsi. Tad mainīt visu vēlreiz - nu, var darīt arī tā.

Piedevām, 100kkm: tas ir NTOS gadus pie vidusmēra pilsoņa nobraukuma. Iepist 20 EUR... Nav prātīgi.

Man ir bijis keiss, kur atbrauc cilvēks - sveces pa 2 EUR, hvz, kādas; spoles - raznobojs, nevienas īsti dzīvas; drosele no šrota, zondes - no šrota.
Un no kura gala sākt?

Te kapeiku baigi nesanāk iepist, drīzāk vienk slinkums mainīt viņas. Sāks raustīties, nomainīs visas sveces un miers...Ja būs kāda beigta spole, tad arī no problem, stāv kāda čupiņa ar spolēm. Palikt dēļ kā šāda uz ceļa nepaliks tā kā no problem.

Neredzu jēgu baigi iespringt uz visa mainīšanu - ja saplīsīs, tad nomainīs. Tāpat tas ir tikai M52. Šis protams neattiecas uz bremzēm vai piekari

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 19 Feb 2019, 02:52:07 ]

Offline
edzhaans
19. Feb 2019, 08:06 #34478

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Feb 2019, 08:08:03 ]

Offline
Robiiiis
19. Feb 2019, 15:23 #34479

Kopš: 01. Aug 2013

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E38, E39, E91

Varbūt kāds var padalīties ar bildi, kā izskatās E39 sedans uz M tech atsperēm?
Interesē tieši augstums
Google izmeklēju, bet neko sakarīgu neatradu.

Paldies!

Offline
Mixzzz
19. Feb 2019, 15:36 #34480

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Feb 2019, 08:06:35 @edzhaans rakstīja:
Kamēr maini eļļu, izskrūvē sveces. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka benzīnu ēda mazāk un elektrods palika ovāls, kad pirmo reizi mainīju, bet tad man nebija gāzes un es nezinu, kad sveces vispār kāds mainīja. Kopš man ir vienkāršs dzinējs un opelis uz propāna es spraugu lieku pats. LPG tas ir kaut kāds pizdec. Nu nestrādā viņš pa manam prātam, lai arī motors elementārs bez VVT. Nevaru iedomāties tās šausmas kā būtu, ja būtu... M52 ar lpg.
Tev visticamāk vienk tam motoram pizgec Nezinu, neskaitot līko roku regulāciju, tad M50/52 nav īsti problēmu ar LPG. Cik esmu sipies ar tām svecēm, tad nekādu lielo atšķirību viņas nerada kopējai motora vienmērībai. Vai nu dirsā saregulēts vai arī motors vienk sadilis. Lieko lētās, mainot šķirbu līdz pat 0.6mm, liekot speciālās gāzes sveces nekas tur baigi neuzlabojas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo