Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ar sūkni 290eur un ir 1gab uz vietas
Bez sūkņa 140eur un ir 1gab uz vietas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
07 Feb 2019, 09:15:22 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar sūkni 290eur un ir 1gab uz vietas
Bez sūkņa 140eur un ir 1gab uz vietas
Hmm. Vari pakomentēt, kas tas par sūkni?
11.detaļa 140? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL...p;diagId=64_0971 |
Offline | |
|
4chan | |
Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Tie ir pečkas vārsti, bet bez sūkņa. Ar sūkni šādi izskatās.
|
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
07 Feb 2019, 10:05:17 @4chan rakstīja:
Tie ir pečkas vārsti, bet bez sūkņa. Ar sūkni šādi izskatās.
Sūkni arī vēlams pie viena mainīt, jeb pietiks tikai ar vārstiem? Nezinu vai tas sūknis dzīvs. Tukšgaitā silto pūš |
Offline | |
|
4chan | |
Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Alpinweiss 3
| Tas sūknis pamatā ir domāts klimata kontroles REST funkcijai, kad dzinējs izslēgts un lai salona radiatoram pie zemiem dzinēja apgriezieniem ir pietiekoša dzesēšanas šķidruma plūsma. Piem. stāvot pie dzelzsceļa pārbrauktuves, tu vari aukstajā laikā darbināt klimatu pie izslēgta dzinēja. REST var būt aktīvs zem +15 grādiem, ar pilnībā uzsilušu dzinēju un pielādētu akumulātoru. Ja sūknis beigts REST lampiņa nedegs un pieslēdzot pie INPAS vai kādas citas BMW diagnostikas rādīs kļūdu uz AUXilary pump. |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
07 Feb 2019, 14:15:43 @4chan rakstīja:
Tas sūknis pamatā ir domāts klimata kontroles REST funkcijai, kad dzinējs izslēgts un lai salona radiatoram pie zemiem dzinēja apgriezieniem ir pietiekoša dzesēšanas šķidruma plūsma. Piem. stāvot pie dzelzsceļa pārbrauktuves, tu vari aukstajā laikā darbināt klimatu pie izslēgta dzinēja. REST var būt aktīvs zem +15 grādiem, ar pilnībā uzsilušu dzinēju un pielādētu akumulātoru. Ja sūknis beigts REST lampiņa nedegs un pieslēdzot pie INPAS vai kādas citas BMW diagnostikas rādīs kļūdu uz AUXilary pump.
Rest funkcija darbojas. Tobiš ventilators griežas. Nospiežu pogu un eju veikalā iepirkties. |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| tak maina visu kopā, atsevišķi nav jēgas tak pisties, tā lietotā daļa maksā 20e
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
ritvarsox | |
Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| Uzliku jaunus vārstus jo jaukt ārā un piemeklēt to blīvi ir gemarojs, kurš nenes rezultātu. Likt lietotu ir loterija. Uzliku jaunus un aizmirsu par viņiem. |
Offline | |
|
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā, pogas klausa.
Ir tāds vārsts pečkai ar dalīto klimu, bet bez papildus sūkņa, (kurš FL e39 nāk zem radiātora).
Pats savam e39 2.5i pisos 2ziemas ar pečku.mainīju ežus,vārstus. Pisos ar antifrīza līmeni Līdz beigās sapratu ka pizda salona radiātoram.
Arī viegli pārbaudāms. Aiz vārsta aiziet 2trubas uz salona radiātoru, ja abas karstas tad vārsts vesels.vari salonā iepist vienu uz 16 otru uz 32 utt. Bet no radiātora atpakaļ nāk viena šļauka ja nemaldos un tā var būt remdena.tad aizdirsies radiātors salonā.
Pašam pūta vienā pusē ok otrā remdenu.tad situācija mainījās otrā ok vadītājam remdenu. pie apgriezieniem sākumā bija viss čotka, stāvot remdens.un pēc tam jau nākamajā ziemā arī apgriezieni neko nedeva.
Nācās tīrīt salona radiātoru |
Offline | |
|
toms1188 | |
Kopš: 05. Jun 2012
No: Dobele
Ziņojumi: 1
Braucu ar: BMW E39 525tds
| Sveiki!
Lieta tāda, gribēju uzzināt kādas detaļas nepieciešamas lai 1999. gada e39 525tds uzstādītu kruīza kontroli? Pietiek tikai ar multi-stūri vai arī ir nepieciešams arī kāds vadības bloks vai papildus vadi? |
Offline | |
|
arcaa | |
Kopš: 30. Jan 2008
No: Valka
Ziņojumi: 48
Braucu ar: E39 530dA Invidual
| Problēma ar logtīrītājiem. Apstājas uzlaistā pozīcijā un nelaižas lejā. Mehānismā nav nekas atnācis vaļā kā google un youtube rāda. Citi varianti? |
Offline | |
|
aupinsh | |
Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
|
08 Feb 2019, 17:44:14 @arcaa rakstīja:
Problēma ar logtīrītājiem. Apstājas uzlaistā pozīcijā un nelaižas lejā. Mehānismā nav nekas atnācis vaļā kā google un youtube rāda. Citi varianti?
Relejs! |
Offline | |
|
arcaa | |
Kopš: 30. Jan 2008
No: Valka
Ziņojumi: 48
Braucu ar: E39 530dA Invidual
|
08 Feb 2019, 18:29:05 @aupinsh rakstīja:
08 Feb 2019, 17:44:14 @arcaa rakstīja:
Problēma ar logtīrītājiem. Apstājas uzlaistā pozīcijā un nelaižas lejā. Mehānismā nav nekas atnācis vaļā kā google un youtube rāda. Citi varianti?
Relejs!
Relejs atbild arī par pozīciju? Jo nolaižot manuāli lejā tīrītājus un ieslēdzot, atkal uzlaižas augšā bet lejā nelaižas. motoriņš strādā. |
Offline | |
|
cietaisrieksts | |
Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
|
08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:
05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā, pogas klausa.
Ir tāds vārsts pečkai ar dalīto klimu, bet bez papildus sūkņa, (kurš FL e39 nāk zem radiātora).
Pats savam e39 2.5i pisos 2ziemas ar pečku.mainīju ežus,vārstus. Pisos ar antifrīza līmeni Līdz beigās sapratu ka pizda salona radiātoram.
Arī viegli pārbaudāms. Aiz vārsta aiziet 2trubas uz salona radiātoru, ja abas karstas tad vārsts vesels.vari salonā iepist vienu uz 16 otru uz 32 utt. Bet no radiātora atpakaļ nāk viena šļauka ja nemaldos un tā var būt remdena.tad aizdirsies radiātors salonā.
Pašam pūta vienā pusē ok otrā remdenu.tad situācija mainījās otrā ok vadītājam remdenu. pie apgriezieniem sākumā bija viss čotka, stāvot remdens.un pēc tam jau nākamajā ziemā arī apgriezieni neko nedeva.
Nācās tīrīt salona radiātoru
Ir kaut kāds attēls kur tie vārsti atrodas un var pārbaudīt?
Man līdzīga problēma ir šobrīd, šoferim pūš siltāku gaisu nekā pasažierim, pieliekot roku var just atšķirību.
Pieslēdzot pie kompja uzrādīja kļūdu par circulation pump, bet tas jau laikam būs par webasto pumpi
M57d30 |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| ja vienā pusē vēsāks otrā siltāks, visticamāk ka būs radiators salona aizaudzis.
man tā vienam drotam bija.
nomainīt viņu ir neaizmirstams sekss
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
08 Feb 2019, 20:08:01 @cietaisrieksts rakstīja:
08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:
05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā, pogas klausa.
Pats savam e39 2.5i pisos...
Nācās tīrīt salona radiātoru
Ir kaut kāds attēls kur tie vārsti atrodas un var pārbaudīt?
Man līdzīga problēma ir šobrīd, šoferim pūš siltāku gaisu nekā pasažierim, pieliekot roku var just atšķirību.
Pieslēdzot pie kompja uzrādīja kļūdu par circulation pump, bet tas jau laikam būs par webasto pumpi
M57d30
Iesaku visiem paklausīties video rīl ingliš mēn heater valve
Iemet youtube heater valve un skaties video kurš patīk, tālāk visu sapratīsi, kā noņemt utt.
Kā arī pārbaudīt viņus vari kaut vai uz skaņu, vai viņi vispār strādā. Viens cilvēks sēž salonā un izslēdz pečku *vārsti aiztaisās. Pats attaisi haubi iebāz ausi pie vārsta un klausies. Tā pat uz zemāko °t vārstam ir jāaiztaisās ciet, uz 32° viņš attaisās. Ir jābūt dzirdamiem klikšķiem, bet vislabāk ir noņemt nost un apskatīties.
Ja nu vajag ir lieks lietots vārsts, pirku sev ,bet manam vārsts izrādījās vesels.tā arī palika stāvot plauktā.
Atvienojot no šļaukām un pieslēdzot tikai štekeri klāt.aizdedzi uz pozīciju 1 pagriezt atslēgu un arī var redzēt vai vārsti staigā vaļā un ciet.vai arī tur no akumulātora + un - slēgt klāt. Bet tur ir 3pin štekeris - jābāž iekšā 2 adatveidīgi vadiņi un tad būs kontakts. Izklausās pēc murga, bet ,ja saproti un zini ko dari tad viss sanāks |
Offline | |
|
|
cietaisrieksts | |
Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
| Ok, paldies, rītdien uzmetīšu aci. |
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
08 Feb 2019, 20:08:01 @cietaisrieksts rakstīja:
08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:
05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā, pogas klausa.
Ir tāds vārsts pečkai ar dalīto klimu, bet bez papildus sūkņa, (kurš FL e39 nāk zem radiātora).
Pats savam e39 2.5i pisos 2ziemas ar pečku.mainīju ežus,vārstus. Pisos ar antifrīza līmeni Līdz beigās sapratu ka pizda salona radiātoram.
Arī viegli pārbaudāms. Aiz vārsta aiziet 2trubas uz salona radiātoru, ja abas karstas tad vārsts vesels.vari salonā iepist vienu uz 16 otru uz 32 utt. Bet no radiātora atpakaļ nāk viena šļauka ja nemaldos un tā var būt remdena.tad aizdirsies radiātors salonā.
Pašam pūta vienā pusē ok otrā remdenu.tad situācija mainījās otrā ok vadītājam remdenu. pie apgriezieniem sākumā bija viss čotka, stāvot remdens.un pēc tam jau nākamajā ziemā arī apgriezieni neko nedeva.
Nācās tīrīt salona radiātoru
Ir kaut kāds attēls kur tie vārsti atrodas un var pārbaudīt?
Man līdzīga problēma ir šobrīd, šoferim pūš siltāku gaisu nekā pasažierim, pieliekot roku var just atšķirību.
Pieslēdzot pie kompja uzrādīja kļūdu par circulation pump, bet tas jau laikam būs par webasto pumpi
M57d30
Auxilary circulation pump- jeb papildus ūdenssūknis nākpie vārstiem tiem, kam nav webasto.M570D30 kuram nāca webasto Z/C tas pats sūknis ir pielikts pie pašas webasto lai spiestu antifrīzu no sildītāja uz mazo loku-vārstiem-salonu.Funkcija sūknim tā pati, bet atraššanās vietas ir dažādas, šķiet bija vēl kaut kur viņam vieta pie citas modifikācijas |
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
08 Feb 2019, 21:22:41 @RmaxLV rakstīja:
08 Feb 2019, 20:08:01 @cietaisrieksts rakstīja:
08 Feb 2019, 17:19:00 @hominz rakstīja:
05 Feb 2019, 20:52:16 @Ardy rakstīja:
Ir tāda lieta, motors darba temperatūrā bet salonā stāvot pūš aukstu gaisu, kaut vai klimatā max grādi, bet sākot braukt sāk pūst tikai karsto, un klimata uzliekot 16 grādus nekas nemainās. Apstājoties var teikt ka uzreiz sāk pūst atkal aukstu gaisu. Dzesēšanas šķidrums viss līmenī. Un papildus ir tā ka pūšanas ātrumu uzliekot uz vienu mazo iedaļiņu, pūš takā apmēram uz kādu 1/3. Kkur lasīju par kkadiem elektriskajiem vārstiem, un vai ezītis to vispār regulē, jo klimats viss strādā,
M57d30
Auxilary circulation pump- jeb papildus ūdenssūknis nākpie vārstiem tiem, kam nav webasto.M570D30 kuram nāca webasto Z/C tas pats sūknis ir pielikts pie pašas webasto lai spiestu antifrīzu no sildītāja uz mazo loku-vārstiem-salonu.Funkcija sūknim tā pati, bet atraššanās vietas ir dažādas, šķiet bija vēl kaut kur viņam vieta pie citas modifikācijas
par webastu neko nemācēšu teikt, man bez webasto...moš tur arī webasto ietekmē to visu
|
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
08 Feb 2019, 20:30:45 @sergis15 rakstīja:
ja vienā pusē vēsāks otrā siltāks, visticamāk ka būs radiators salona aizaudzis.
man tā vienam drotam bija.
nomainīt viņu ir neaizmirstams sekss
Youtube ir pilns ar video kā var mēģināt iztīrīt radiātoru, ja tas nepalīdz tad,jāāā sex salonā garantēts |
Offline | |
|