Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
amons
04. Jun 2020, 15:25 #3441

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


04 Jun 2020, 14:53:38 @Mikels rakstīja:

04 Jun 2020, 13:41:20 @ATB rakstīja:
Nevaru sagaidīt, kad čiponus aizliegs ar likumu
Kāpēc, čipošanu būtu jāaizliedz ar likumu Iespējams,tā sajāj atbilstošu dzinēja darbību, bet cilvēki jau paši uz to parakstās. Tā vietā,lai kaut ko aizliegtu cilvēkiem būtu pašiem laiks sākt domāt ar galvu, neviens jau ar varu nespiež kādam kaut ko čipot vai nečipot

Tāpēc ka neviens čipers jau patiesību nestāstīs, ka tiks sajāts auto.

Kad es pirmo reizi nopirku dīzeli, pēc kāda laika DPF simbols iedegās... Aizbraucu uz vienu servisu, tur paskatās, uztaisa diagnostiku, saka, viss jāgriež ārā DPF, jāčipo. Ok, atteicos, aizbraucu uz citu servisu, tur to pašu pateica. Beigās pats ar diagnostiku paskatijos, sapratu ka termostats beigts, nomainiju to, pēctam reģenerāciju un tas DPF man joprojām kalpo.
Skarbākais šajā stāstā tas ka visādi mazie servisu pie pirmās izdevības grib visu griezt ārā, čipot utt... galvenais ka abos šajos servisos, viņi paši teica ka griežot ārā DPF, raujot nost visus ERG utt., bet čiperis pēctam piebraucot saprogrammēt visu Tur ir vesels atstrādāts sadarbības modelis kā klientus slaukt.
Offline
smudo
04. Jun 2020, 15:35 #3442

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jun 2020, 15:13:54 @Bimmer rakstīja:
Starp citu, Tuvajos Austrumos BMW piever acis uz to, ka jauniem BMW jau salonā visādi G-Power u.tml. čipsi salikti, garantija ir spēkā


Nevajag Tuvos ausrtumus - Man Moller arī saglabāja garantiju pēc čipošanas (dzinējs, kārba) - izņemot dzinēja vadības blokam. Tas gan bija pasen.
Offline
Bimmer
04. Jun 2020, 15:43 #3443

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ja nemaldos, oficiāli piedāvāja ABT čipsus
Online
Bimmer
04. Jun 2020, 15:50 #3444

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ja palasa ABT garantijas nosacījumus, tad "ABT Sportsline offers the best warranty solution on the market with 2 years warranty up to 100.000 km from the date of the first registration." LV to pārstāv Latakko.

Tad ja uzliek jaunam auto no salona, tad sakrīt aptuveni ar rūpnīcas garantijas periodu/intervālu. Ja tur motoram kas čipsa dēļ, tad ABT acīmredzami sedz izmaksas.
Online
smudo
04. Jun 2020, 15:57 #3445

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jun 2020, 15:36:42 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 15:35:02 @smudo rakstīja:

04 Jun 2020, 15:13:54 @Bimmer rakstīja:
Starp citu, Tuvajos Austrumos BMW piever acis uz to, ka jauniem BMW jau salonā visādi G-Power u.tml. čipsi salikti, garantija ir spēkā


Nevajag Tuvos ausrtumus - Man Moller arī saglabāja garantiju pēc čipošanas (dzinējs, kārba) - izņemot dzinēja vadības blokam. Tas gan bija pasen.


o,jaa. kaa tas izpaudaas? izkusa virzulis, apraava shaales, nokjileeja, bet Moller nomainija dzineeju pret jaunu?


Nobraucu ar to auto līdz 65k (ar čipu no 9k līdz 65) un pārdevu - dzinējs darbojās tāpat kā izbraucot no salona - parasti pamanu pat mazākos trokšņu vai vibrācijas savos auto. Pircējam piedāvāju opciju uzlikt atpakaļ OEM softu pie dīlera (tehniski tam auto viss bija OEM komplektācijā).

Katru reizi vedot pie dīlera uz apkopi informēju, ka ir čipots. Dīlera pārstāvis informēja, ka garantija tikai uz defektiem, kas nav tiešā celoņsakarībā ar čipošanu. Man tā arī neradās vajadzība pēc garantijas, jo nebija neviena defekta visā garantijas laikā.

Par izkusušu virzuli nemāku komentēt - drizāk jautājus vai pastāv reāla (uzsvars uz šo vārdu, nevis teorētiskām varbūtībām varbūtība, ka jauns auto tiek sačipots tā, ka pēkšņi izkūst virzuļi, ipaši ņemot vērā, ka tam blokam citos auto citā konfigurācijā bija lielāku jaudas un griezs parametri? Vai tomēr iemesls būtu jaunas sprauslas rūpniecisks defekts?

Offline
kexxx
04. Jun 2020, 19:19 #3446

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Nu ja var ar kāju nospiest, tad taču ir kārtībā, vai tad ne?
Online
uldens1
04. Jun 2020, 19:23 #3447

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

Kāpēc jāsalīdzina garāžas čipošana ar ABT vai Alpina???Tur iespējams programmēšana tiek saskaņota ar ražotāja inženieriem,jeb programmu izstrādā augstas klases inženieri,katrā ziņa galīgi muļķīgi salīdzināt šīs lietas
Offline
kexxx
04. Jun 2020, 19:28 #3448

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Sorry, bik piedūros
Online
kexxx
04. Jun 2020, 19:35 #3449

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


04 Jun 2020, 19:29:00 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 19:28:08 @kexxx rakstīja:
Sorry, bik piedūros


es jau shodien 2 saridosnu iemaucu, reaali caureja piemetaas no shiis maajaslapas


Šas gāzes topiku pacelsim augšā, būs uz aptieku jāskrien
Online
Zalespljavejs
04. Jun 2020, 20:41 #3450

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto

Ir lietas, kas nemainās - Kaspičš joprojām sauc čiperus par lohiem, un EGR/DPF griezējus par slepkavām.
Offline
sys9291
04. Jun 2020, 20:45 #3451

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2020, 15:07:30 @RR04 rakstīja:

04 Jun 2020, 15:04:50 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 14:53:38 @Mikels rakstīja:

04 Jun 2020, 13:41:20 @ATB rakstīja:
Nevaru sagaidīt, kad čiponus aizliegs ar likumu
Kāpēc, čipošanu būtu jāaizliedz ar likumu Iespējams,tā sajāj atbilstošu dzinēja darbību, bet cilvēki jau paši uz to parakstās. Tā vietā,lai kaut ko aizliegtu cilvēkiem būtu pašiem laiks sākt domāt ar galvu, neviens jau ar varu nespiež kādam kaut ko čipot vai nečipot


nu jaa, reku razhotaaji savu attieksmi ir paudushi, atsakot garantiju, piem.
paareejais - uz pashu cilveeku sirdsapzinjas.


Bet kā ir ar pašu dīleru/ražotāju čipošanu? Kaut vai tas pats Polestar

BMW arī piedābā rūpnīcas " cipsi" M_Performance - kurā ietilpst gan citas gaisa trubas, gan cits intercooler gan CITS dzinēja vadības bloks... pie kam komplektā tiek deletēts auto modelis uz grabažnieka, izmainīts auto centrālais kods...un protams tas viss tiek fiksēts BMW on-line datu bāzē ... un visbeidzot tas nemaksā 200EUR... bet stipri vairāk...
Lieki pieminēt, ka tiek saglabāta atbilstība izmešu normam, garantija utt
Offline
sys9291
04. Jun 2020, 20:47 #3452

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2020, 15:57:08 @smudo rakstīja:

04 Jun 2020, 15:36:42 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 15:35:02 @smudo rakstīja:

04 Jun 2020, 15:13:54 @Bimmer rakstīja:
Starp citu, Tuvajos Austrumos BMW piever acis uz to, ka jauniem BMW jau salonā visādi G-Power u.tml. čipsi salikti, garantija ir spēkā


Nevajag Tuvos ausrtumus - Man Moller arī saglabāja garantiju pēc čipošanas (dzinējs, kārba) - izņemot dzinēja vadības blokam. Tas gan bija pasen.


o,jaa. kaa tas izpaudaas? izkusa virzulis, apraava shaales, nokjileeja, bet Moller nomainija dzineeju pret jaunu?


Nobraucu ar to auto līdz 65k (ar čipu no 9k līdz 65) un pārdevu - dzinējs darbojās tāpat kā izbraucot no salona - parasti pamanu pat mazākos trokšņu vai vibrācijas savos auto. Pircējam piedāvāju opciju uzlikt atpakaļ OEM softu pie dīlera (tehniski tam auto viss bija OEM komplektācijā).

Katru reizi vedot pie dīlera uz apkopi informēju, ka ir čipots. Dīlera pārstāvis informēja, ka garantija tikai uz defektiem, kas nav tiešā celoņsakarībā ar čipošanu. Man tā arī neradās vajadzība pēc garantijas, jo nebija neviena defekta visā garantijas laikā.

Par izkusušu virzuli nemāku komentēt - drizāk jautājus vai pastāv reāla (uzsvars uz šo vārdu, nevis teorētiskām varbūtībām varbūtība, ka jauns auto tiek sačipots tā, ka pēkšņi izkūst virzuļi, ipaši ņemot vērā, ka tam blokam citos auto citā konfigurācijā bija lielāku jaudas un griezs parametri? Vai tomēr iemesls būtu jaunas sprauslas rūpniecisks defekts?



jā jā garantija tiek anulēta uz dzinēju, kārbu, transmisiju, izplūdes sistēmu un balstiekārtu...
protams, ka garantija uz multimēdiju un lukturiem paliek...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Jun 2020, 20:47:50 ]

Offline
sys9291
04. Jun 2020, 20:50 #3453

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2020, 16:26:15 @DM-101 rakstīja:
taatad - staasts par nepaartraukto garantiju Bimmer staastaa - neatbilst patiesiibai. Kaut kaadu mistisku [nezinaamu] garantiju piedaavaa chiperis, nevis auto razhotaajs!

otrkaart - par lokaalajiem diileriem. klerks, kuram jus nododiet atsleegas, NEKAADU leemumu nepienjem. Vinsh uzklausa, pamaaaj ar galvu, un - viss. Nopietna bojaajuma [un dzineeja bojaajums ir nopietns] pat lokaalais diileris NEPIENJEM leemumu!
Diileris NEIZLAMJ! BMW AG pieprasa visus datus, automaatiski lejuplaadee telemetriju un lemj MINHENE.
Diilerim nav NEKAADU tiesiibu kaut ko ''atljaut'', ''neatsaukt'', ''garanteet''! NEKAADU!
Kameer lazhu nav, diileris var teikt - jaa, garantija attiecas uz keisiem, kas NAV un NEVAR buut saistiiti ar to chipu. OK, jaa, nav probleemu.
Bet - dzineeja BOJAAJUMS VAR BUUT saistiits ar sho softa izkropljoshanu. Un viss - garantija tiek atcelta. Diilerim I pRAATAA nenaaks reporteet vaacieshiem 'a mees uznjeemaamies garantiju Kaross chipam''..
Es neatkaartoshos atkal, kaapeec peec shiposhanas var kust virzulji pat tad, ja nav max limiti sasniegti. Kam interesee - skatiet sho teemu, esmu rakstiijis. Kam neinteresee - neskatiet.

Jā jā un tieši tapēc iekš INCHAPE ir notikušas nu ļoti lielas pārmaiņas
Offline
sys9291
04. Jun 2020, 21:35 #3454

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2020, 21:23:09 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 21:11:50 @Mikuzz rakstīja:
Noņemot pedāli met citu kļūdu,par otro potenciometru un uzliekot citu, nekādu izmaiņu.


Sheemu valjaa,multimetru rokaa un skatam abu pochu signaalus no pedaalja liidz dde. Tur ir 1/2 proporcija signaaliem. Viss pa vienkaarsho.

žandra klasika - kļūdā kaut kas rakstīts par pedāli - tātad mainam...aj nesanāca... aj a kapēc nerādīja kļūdu par pārrauto zaļo vadiņu 29,5 mm no pedāļa?
Offline
Ruudis
04. Jun 2020, 21:43 #3455

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Moš vari pastāstīt par kickdown pogu zem akseleratora pedāļa? Nesaskatu, pa lielam, taj jēgu. Nospiežu straujāk gāzes pedāli un tāpat viss notiek ātri
Offline
sys9291
04. Jun 2020, 21:47 #3456

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2020, 21:43:59 @Ruudis rakstīja:
Moš vari pastāstīt par kickdown pogu zem akseleratora pedāļa? Nesaskatu, pa lielam, taj jēgu. Nospiežu straujāk gāzes pedāli un tāpat viss notiek ātri

ātrāk jau notiek, bet ne līdz redline katrā pārnesumā tobiš max effektivitātes režīms gan dzinēja, gan kārbai...
P.S to labi var izjust uz F sērijām, kam ir braukšanas režīmu pārslēdzējs...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Jun 2020, 21:48:22 ]

Offline
sys9291
04. Jun 2020, 22:04 #3457

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Vienā krievu forumā pilsonis "cīnās" ar N43 motra 2 cilindra misfire...
Lieki pieminēt, a NOX, CAT un kontroles zondes jau sen esot amputētas...
Offline
sys9291
04. Jun 2020, 22:26 #3458

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2020, 22:19:06 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 22:04:45 @sys9291 rakstīja:
Vienā krievu forumā pilsonis "cīnās" ar N43 motra 2 cilindra misfire...
Lieki pieminēt, a NOX, CAT un kontroles zondes jau sen esot amputētas...


nu, bet..

Tu tachu arii biji [tieshi taapat kaa VISI peec kaartas] to viduu, kas bija pilnigi paarliecinaati, ka NOx probleemas nevar izraisiit probleemas ar vibraacijaam, misfirem, utjpr.
Kad es saaku to NOx projektu, NEVIENS pat iespeeju nepieljaava, ka man vareetu buut taisniiba. Zviedza labaakajaa gadiijumaa, standartaa - vnk par pilniigu lohu lamaaja.
Kursh vispaar runaaja [da runaa] par kjiimiskajiem testiem? Par pileeshanas atdalishanu no delay? Par visaam citaam teemaam? Par sprauslu adaptaacijaam? Cho-to nemanu..
Tas pats arii ar kontroles zondu atsleegshanu. Kursh runaaja un runaa par to, ka taas trimee pamatzondes? Ka deelj IC un ADC piesleeguma iipatniibaam NAV iespeejama korekta degmaisiijuma izveidoshana, ja kontrolnieces atrubiitas? Nemanu...
A krieviem tur nav ko skaidrot pat...

Atzīšos - es arī uz to skatījos ar skepsi, (zviegt gan nezviedzu)...un apbrīnoju tavu entuziasmu... nu man prieks, ka tev izdevās...
Offline
Rockstar
05. Jun 2020, 00:42 #3459

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


04 Jun 2020, 22:19:06 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 22:04:45 @sys9291 rakstīja:
Vienā krievu forumā pilsonis "cīnās" ar N43 motra 2 cilindra misfire...
Lieki pieminēt, a NOX, CAT un kontroles zondes jau sen esot amputētas...


nu, bet..

Tu tachu arii biji [tieshi taapat kaa VISI peec kaartas] to viduu, kas bija pilnigi paarliecinaati, ka NOx probleemas nevar izraisiit probleemas ar vibraacijaam, misfirem, utjpr.
Kad es saaku to NOx projektu, NEVIENS pat iespeeju nepieljaava, ka man vareetu buut taisniiba. Zviedza labaakajaa gadiijumaa, standartaa - vnk par pilniigu lohu lamaaja.
Kursh vispaar runaaja [da runaa] par kjiimiskajiem testiem? Par pileeshanas atdalishanu no delay? Par visaam citaam teemaam? Par sprauslu adaptaacijaam? Cho-to nemanu..
Tas pats arii ar kontroles zondu atsleegshanu. Kursh runaaja un runaa par to, ka taas trimee pamatzondes? Ka deelj IC un ADC piesleeguma iipatniibaam NAV iespeejama korekta degmaisiijuma izveidoshana, ja kontrolnieces atrubiitas? Nemanu...
A krieviem tur nav ko skaidrot pat...

Maarketinga deelj buutu lietderiigi publiceet informatiivu rakstu drive2.ru par N seerijas probleemaam vai atseviskju keisu par servisu nelaago darbu, lai cilveeki neko negrieztu aara un iegaadaatos emulaatoru. NVS valstiis ir arii taadi, kas var atljauties saremonteet N seeriju.
Offline
ATB
05. Jun 2020, 07:51 #3460

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kā var salīdzināt lv kantorus ar alpina utt.? Saspiedušies esiet?

Sīkumos neiespringšu, bet nevienam neiesaku neko čipot. Sākot jau ar to, ka čipotājs paņem un neatliek atpakaļ pirms dpfa kautkādu blīvi kā rezultātā stāvot salonā smird pēc izplūdes, pats izbraucot testa braucienu to nejūt, un viņa mehs dievojas ka ir to blīvi ielicis (nebija!)

Un tā ir, ka visi ir gatavi tikai izgriest un nočipot nevis atrisināt vēl ceļamas lietas varbūt.

Tas ir bizness - un ja domājat, ka čipojot jūsu auto tur veči tā kā filmās mēra, zīmē gudrus grafikus uz tāfeles, prātuļo jūsu "individuālo programmu" katram auto jūs gauži maldāties. Tur ir maximāli ātri visam jānotiek - auto dpf off, egr off,, čips virsū, next.next.next.next. Un max pēc iespējas vairāk auto sapist šitā. Tad ir galvenais. Bet nu protams pirms tam klientam tēlot akujenā gudrienieku arī ir atstrādāts.

Ps. Pieredze ar forumā esošu čipseri.

[ Šo ziņu laboja ATB, 05 Jun 2020, 07:54:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4