Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
alnisg
12. Apr 2016, 13:33 #34261

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


12 Apr 2016, 12:59:28 @Gato_jurko rakstīja:
... Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!

A-ha, reiz ar CR-V no meža pazeminātajā uz asfalta izbraucis, iekaucoties dzinējam, sapratu, ka labāk, tomēr, draivā ielikt... pārrāvu pāri uz pārkingu ... tas troksnis bij' baigi pretīgs, aš' stājos un skatījos, vai no kārbas kaukur eļļa nesāk arā tecēt ... nu, neko, bez sekām, bet tā sirsniņa no tā trokšņa man nodrebēja ne pa jokam...
Offline
Krishus
12. Apr 2016, 13:37 #34262

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

WV ar automaatisko DSG kaarbu, 6 ātrumi, iespiezzot pedaali griidaa pie lielaakiem apgriezieniem saak raustiities, aatrumi sleedzas labi. tukshgaitaa uzaazeejot viss ir OK. Ir kaadas idejas ?
Offline
Cibulis
12. Apr 2016, 13:48 #34263

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki!
Vai kāds nezin, kur LV var ko šādu atrast? Trubai dekoratīvu tādu kā gripu, ko uzmaukt virsū. Iedomājos, ka tādu kā siltumizolāciju trubām, bet tā neder, jo ir pārgriezta jau. Vajag uzmaucamu.
http://www.gripworks.com/foam-grips.htm
Offline
-JUREVICH-
12. Apr 2016, 13:50 #34264

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


12 Apr 2016, 13:37:29 @Krishus rakstīja:
WV ar automaatisko DSG kaarbu, 6 ātrumi, iespiezzot pedaali griidaa pie lielaakiem apgriezieniem saak raustiities, aatrumi sleedzas labi. tukshgaitaa uzaazeejot viss ir OK. Ir kaadas idejas ?
Tripol iekšējā granāta zdons!
Offline
Fashion
12. Apr 2016, 13:53 #34265

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


12 Apr 2016, 13:15:02 @Staris rakstīja:
visiem e36 stūres reikas ir vienādas neatkarīgi no kupejas/sedana/motora?

visiem vienādas..
Offline
kurils
12. Apr 2016, 18:25 #34266

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


12 Apr 2016, 12:43:46 @edzhaans rakstīja:

12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:

12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve

Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?


gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu
Offline
Inokentijs
12. Apr 2016, 18:39 #34267

Kopš: 15. Dec 2013

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Pameginasu sitaja topika rast atbildi...
Uzzimejas maza problema... BMW E61 nestrada pneimopiekare... Ar kompjuteru smuki cilajas gan laba gan kreisa puse,kadu limeni atstaj tads ari turas..Abi deveji jauni....Pats automatiski neregulejas ka ari visu laiku met ara kludu uz pneimo...
P.S Bagaznieks sauss...

[ Šo ziņu laboja Inokentijs, 12 Apr 2016, 18:40:35 ]

Offline
edzhaans
12. Apr 2016, 20:22 #34268

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Apr 2016, 18:25:24 @kurils rakstīja:


gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu

hmm, nu pamēģini korķi, jo viņš maksā cik 10-20e a galvu noraut pats zini Korķi liku jaunu
Benzīnniekam savi, dīzelim savi. Ej uz veikalu un saki, kas pa auto, cerams, ka problēmu nebūs.
Offline
kexxx
12. Apr 2016, 20:33 #34269

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


12 Apr 2016, 18:25:24 @kurils rakstīja:

12 Apr 2016, 12:43:46 @edzhaans rakstīja:

12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:

12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve

Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?


gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu


1kārt vai auto tika kkas remontēts? varbūt likts jauns dzesēšans šķidruma sūknis vai kkas cits darīts saistīts ar dzesēšanas sistēmu?
Offline
kristapsk94
12. Apr 2016, 22:23 #34270

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Jautajums par ciposanu kurs ir spejigs nocipot bmw f01 4.4twin turbo motoru 330kw? Var but seit ir kads kurs ir kaut kur cipojis
Offline
Alexisonfire
13. Apr 2016, 07:08 #34271

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

331KW par maz
Offline
Gato_jurko
13. Apr 2016, 07:21 #34272

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Čipo daudzi... bet vai gribas pa skaisto firmās vai pie gudra veča vienkārši, kas kaut ko no tā saprot!

Un vai tad ir par maz ar twin turbo

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
kurils
13. Apr 2016, 08:51 #34273

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


12 Apr 2016, 20:33:54 @kexxx rakstīja:

12 Apr 2016, 18:25:24 @kurils rakstīja:

12 Apr 2016, 12:43:46 @edzhaans rakstīja:

12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:

12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve

Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?


gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu


1kārt vai auto tika kkas remontēts? varbūt likts jauns dzesēšans šķidruma sūknis vai kkas cits darīts saistīts ar dzesēšanas sistēmu?


gaisoju ar purnu gaisā jau, ar visu karsto gaisu. gaisu pus tik karstu ka vajag. dzesei mainiju radiatoru, jo vecais atveraas sanaa, kas ari pastiprina aizdomas par lieku spiedienu dzesee
Offline
kurils
13. Apr 2016, 08:58 #34274

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


12 Apr 2016, 20:27:20 @cufiks rakstīja:
Necirkulē AF.. Gaiso vēl jopta, ja nesanāk, padzen purnu kaut kur augstāk, nezinu, kalniņš, estakāde, apmale.. Pečku uz karstā, bet, ventilatoru uz min. Kad esi pārliecināts, ka esi atgaisojis - pečku pilnā - tad jānāk ļoti karstam gaisam visu laiku, ja paliek vēsāks, vai vispār nav siltā, tad gaiso vēl!


kas ir AF? purns bija kadus 15cm ka min augstāk ka pakala. tikai es vienmer esmu gaisojis ar pechku uz max un ventilatoru ari uz max bet karstums pie darba temp no pechkas nak tads ka salona nevar nosedet sitaja laika
Offline
kristapsk94
13. Apr 2016, 08:58 #34275

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Nu velek piezvanisu intam ko tas teiks viss maz ar vinu vell nav bijusas nekads problemas. Nu jaa kad pa maz vispar jau vins skaitas aktivais hibrids un kw no rupnicas ir 340 bet jaa var dabut ara no vina 540hp kapec gan nee :d


13 Apr 2016, 07:21:32 @Gato_jurko rakstīja:
Čipo daudzi... bet vai gribas pa skaisto firmās vai pie gudra veča vienkārši, kas kaut ko no tā saprot!

Un vai tad ir par maz ar twin turbo
Offline
alnisg
13. Apr 2016, 09:04 #34276

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


13 Apr 2016, 08:51:42 @kurils rakstīja:
......gaisoju ar purnu gaisā jau, ar visu karsto gaisu. gaisu pus tik karstu ka vajag. dzesei mainiju radiatoru, jo vecais atveraas sanaa, kas ari pastiprina aizdomas par lieku spiedienu dzesee

Ja vārās, bet radiators apakšā auksts, tad ir termostats vai pavisam dziļi tūdi.
Offline
Es60
13. Apr 2016, 09:43 #34277

Kopš: 13. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 221

Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675

Izbeidzās stures reika e53,2000g 3.0i vest restaurēt vai pirkt no šrotes leitotu kaķi maisā?ja vest rest.tad kādi ieteikumi? vēl runā ka der no e39 kāds ko zin?
Offline
alnisg
13. Apr 2016, 10:12 #34278

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


13 Apr 2016, 09:43:43 @Es60 rakstīja:
Izbeidzās stures reika e53,2000g 3.0i vest restaurēt vai pirkt no šrotes leitotu kaķi maisā?ja vest rest.tad kādi ieteikumi? vēl runā ka der no e39 kāds ko zin?

http://www.helms.lv/lv/kontakti/
Offline
Montana
13. Apr 2016, 10:20 #34279

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


13 Apr 2016, 09:43:43 @Es60 rakstīja:
Izbeidzās stures reika e53,2000g 3.0i vest restaurēt vai pirkt no šrotes leitotu kaķi maisā?ja vest rest.tad kādi ieteikumi? vēl runā ka der no e39 kāds ko zin?
jauna maksa 340 eur, domaju talak tev viss skaidrs...
Offline
mob7
13. Apr 2016, 10:52 #34280

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

e39 LCM bloku drīkst vienkārši noamainīt, ja esošaias beigts, vai arī vajag slēgties klāt ar datoru un kaut ko regulēt/kodēt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo