Online
Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 12:59:28 @Gato_jurko rakstīja:
... Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!
A-ha, reiz ar CR-V no meža pazeminātajā uz asfalta izbraucis, iekaucoties dzinējam, sapratu, ka labāk, tomēr, draivā ielikt... pārrāvu pāri uz pārkingu ... tas troksnis bij' baigi pretīgs, aš' stājos un skatījos, vai no kārbas kaukur eļļa nesāk arā tecēt ... nu, neko, bez sekām, bet tā sirsniņa no tā trokšņa man nodrebēja ne pa jokam... | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| WV ar automaatisko DSG kaarbu, 6 ātrumi, iespiezzot pedaali griidaa pie lielaakiem apgriezieniem saak raustiities, aatrumi sleedzas labi. tukshgaitaa uzaazeejot viss ir OK. Ir kaadas idejas ? | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Sveiki!
Vai kāds nezin, kur LV var ko šādu atrast? Trubai dekoratīvu tādu kā gripu, ko uzmaukt virsū. Iedomājos, ka tādu kā siltumizolāciju trubām, bet tā neder, jo ir pārgriezta jau. Vajag uzmaucamu.
http://www.gripworks.com/foam-grips.htm | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
12 Apr 2016, 13:37:29 @Krishus rakstīja:
WV ar automaatisko DSG kaarbu, 6 ātrumi, iespiezzot pedaali griidaa pie lielaakiem apgriezieniem saak raustiities, aatrumi sleedzas labi. tukshgaitaa uzaazeejot viss ir OK. Ir kaadas idejas ?
Tripol iekšējā granāta zdons! | Offline | | |
Fashion | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 13:15:02 @Staris rakstīja:
visiem e36 stūres reikas ir vienādas neatkarīgi no kupejas/sedana/motora?
visiem vienādas.. | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 12:43:46 @edzhaans rakstīja:
12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:
12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:
11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve
Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?
gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu | Offline | | |
Inokentijs | | Kopš: 15. Dec 2013
Ziņojumi: 21
Braucu ar:
| Pameginasu sitaja topika rast atbildi...
Uzzimejas maza problema... BMW E61 nestrada pneimopiekare... Ar kompjuteru smuki cilajas gan laba gan kreisa puse,kadu limeni atstaj tads ari turas..Abi deveji jauni....Pats automatiski neregulejas ka ari visu laiku met ara kludu uz pneimo...
P.S Bagaznieks sauss...[ Šo ziņu laboja Inokentijs, 12 Apr 2016, 18:40:35 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 18:25:24 @kurils rakstīja:
gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu
hmm, nu pamēģini korķi, jo viņš maksā cik 10-20e a galvu noraut pats zini Korķi liku jaunu
Benzīnniekam savi, dīzelim savi. Ej uz veikalu un saki, kas pa auto, cerams, ka problēmu nebūs. | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 18:25:24 @kurils rakstīja:
12 Apr 2016, 12:43:46 @edzhaans rakstīja:
12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:
12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:
11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve
Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?
gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu
1kārt vai auto tika kkas remontēts? varbūt likts jauns dzesēšans šķidruma sūknis vai kkas cits darīts saistīts ar dzesēšanas sistēmu? | Offline | | |
kristapsk94 | | Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Jautajums par ciposanu kurs ir spejigs nocipot bmw f01 4.4twin turbo motoru 330kw? Var but seit ir kads kurs ir kaut kur cipojis | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| 331KW par maz | Offline | | |
Gato_jurko | | Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
| Čipo daudzi... bet vai gribas pa skaisto firmās vai pie gudra veča vienkārši, kas kaut ko no tā saprot!
Un vai tad ir par maz ar twin turbo
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 20:33:54 @kexxx rakstīja:
12 Apr 2016, 18:25:24 @kurils rakstīja:
12 Apr 2016, 12:43:46 @edzhaans rakstīja:
12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:
12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:
11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve
Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?
gaisoju ne 1x. man skruve ir bachokaa nevis korpusa. kamer ta masina ir kustiba viss isteniba ok. ka apstajas ta sakas. trubas ari nereali karstas paliek. mosk korkis zdohlijs? jo man kautka liekas ka ja butu plaisa to justu ari dzineja darbiba. vienteiz jau sita ieberzos del plaisu kladzinatajiem, un pa tukso noravu galvu
1kārt vai auto tika kkas remontēts? varbūt likts jauns dzesēšans šķidruma sūknis vai kkas cits darīts saistīts ar dzesēšanas sistēmu?
gaisoju ar purnu gaisā jau, ar visu karsto gaisu. gaisu pus tik karstu ka vajag. dzesei mainiju radiatoru, jo vecais atveraas sanaa, kas ari pastiprina aizdomas par lieku spiedienu dzesee | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 20:27:20 @cufiks rakstīja:
Necirkulē AF.. Gaiso vēl jopta, ja nesanāk, padzen purnu kaut kur augstāk, nezinu, kalniņš, estakāde, apmale.. Pečku uz karstā, bet, ventilatoru uz min. Kad esi pārliecināts, ka esi atgaisojis - pečku pilnā - tad jānāk ļoti karstam gaisam visu laiku, ja paliek vēsāks, vai vispār nav siltā, tad gaiso vēl!
kas ir AF? purns bija kadus 15cm ka min augstāk ka pakala. tikai es vienmer esmu gaisojis ar pechku uz max un ventilatoru ari uz max bet karstums pie darba temp no pechkas nak tads ka salona nevar nosedet sitaja laika | Offline | | |
kristapsk94 | | Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Nu velek piezvanisu intam ko tas teiks viss maz ar vinu vell nav bijusas nekads problemas. Nu jaa kad pa maz vispar jau vins skaitas aktivais hibrids un kw no rupnicas ir 340 bet jaa var dabut ara no vina 540hp kapec gan nee :d
13 Apr 2016, 07:21:32 @Gato_jurko rakstīja:
Čipo daudzi... bet vai gribas pa skaisto firmās vai pie gudra veča vienkārši, kas kaut ko no tā saprot!
Un vai tad ir par maz ar twin turbo
| Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
13 Apr 2016, 08:51:42 @kurils rakstīja:
......gaisoju ar purnu gaisā jau, ar visu karsto gaisu. gaisu pus tik karstu ka vajag. dzesei mainiju radiatoru, jo vecais atveraas sanaa, kas ari pastiprina aizdomas par lieku spiedienu dzesee
Ja vārās, bet radiators apakšā auksts, tad ir termostats vai pavisam dziļi tūdi. | Offline | | |
|
Es60 | | Kopš: 13. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 221
Braucu ar: E91,E36, R1,Dayton675
| Izbeidzās stures reika e53,2000g 3.0i vest restaurēt vai pirkt no šrotes leitotu kaķi maisā?ja vest rest.tad kādi ieteikumi? vēl runā ka der no e39 kāds ko zin? | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
13 Apr 2016, 09:43:43 @Es60 rakstīja:
Izbeidzās stures reika e53,2000g 3.0i vest restaurēt vai pirkt no šrotes leitotu kaķi maisā?ja vest rest.tad kādi ieteikumi? vēl runā ka der no e39 kāds ko zin?
http://www.helms.lv/lv/kontakti/
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
13 Apr 2016, 09:43:43 @Es60 rakstīja:
Izbeidzās stures reika e53,2000g 3.0i vest restaurēt vai pirkt no šrotes leitotu kaķi maisā?ja vest rest.tad kādi ieteikumi? vēl runā ka der no e39 kāds ko zin?
jauna maksa 340 eur, domaju talak tev viss skaidrs... | Offline | | |
mob7 | | Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| e39 LCM bloku drīkst vienkārši noamainīt, ja esošaias beigts, vai arī vajag slēgties klāt ar datoru un kaut ko regulēt/kodēt? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|