Online
Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| Latvijā kāds taisa decatus?
tipo kā šo?
https://ecotune-scotland.co.uk/product/bmw-e39-...d-decat-downpipe
cik un kur?
Pāāldies! | Offline | | |
Siipols  | |  Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.
Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?
kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ? 
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
|
11 Apr 2016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:
11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.
Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?
kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ? 
R, tad labaka inerce ir... | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| M57 dobja skana starp 5 un 6 podu. Sprauslas restauretas svaigi. Varsti visi normali. Skana izteiktaka labaja puse. Citu izmainu nav.
P.s
Lai atliktu dirsanu tad nav mans.  | Offline | | |
termcan | |  Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
11 Apr 2016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:
11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.
Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?
kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ? 
Neiet runa par ripošanu. Iet runa par štepselēšanu D-N-D-N sastrēgumos. | Offline | | |
ATB | |  Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5307
Braucu ar: ♛ ♛
| Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago. Intereses pēc paskatījos google ko cilvēki saka par likšanu D-N-D. Visi saka, ka tā ir automāta čakarēšana, vai jebkurā gadījumā nekādu lieli labumu nedara. ir tāda lieta kā torque converter, kas ir paredzēts tam, lai kārba nečakarēto stāvot krustojumā. | Offline | | |
Rolizze | |  Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
|
11 Apr 2016, 17:50:04 @TOSOLS rakstīja:
11 Apr016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:
11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.
Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?
kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ? 
R, tad labaka inerce ir...
R? Tas ir rallija versijā ?:d: | Offline | | |
screwy | |  Kopš: 24. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: Moto
| Kāds var ieteikt kantori, kur var saremontēt ABS bloku? | Offline | | |
|
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti? | Offline | | |
kurlis | |  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4168
Braucu ar: mexipoku.com
|
12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:
11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve  | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1969
Braucu ar:
|
11 Apr 2016, 20:04:16 @ATB rakstīja:
Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago....
Vāig', tomēr, konkrētās autiņa komplektācijas manuālī ielūrēt. Piemēram, fiat 500 robotizēto automātu, vispār, šlepēt un ripināt nedrīkst. Rakstīts, ka pārvietot var tikai uz platformas, citādi kārba būšot kaput.
Bet par to stāvēšanu ... esmu saskāries ar kārbām, kuru vadībā ieprogrammēts, ka pēc noteikta laika uz bremzes, stāvot pats pārlec uz "N". Bet šito fīču iespējams arī pārprogrammēt vai nahrenizēt.[ Šo ziņu laboja alnisg, 12 Apr 2016, 11:37:45 ] | Offline | | |
Gato_jurko | |  Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
| Par to N un D, stāvot uz vietas, mēs te visi gudri varam runāt! Kārbas ir ntie varianti... Ja sajūgs netiek atlaists elektroniski, tā jebkurā gadījumā ir sajūga lieka svilināšana! Tie autiņi, kuri neripo atpakaļ uz slīpuma bez bremzēm, tiem elektroniskimanuprāt sajūgs balansē lai tas stàvētu! To katrs var viegli pārbaudīt, apstàjoties iepirkšanās centru daudzstāvu stāvvietās uz tā stāvā slìpuma! Manuprāt, labàk uz N un turēt bremzi nekā svilināt sajūgu, ja kārbas hidraulika pati neatlaiž sajūgu 
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:
12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:
11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve 
Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?  [ Šo ziņu laboja edzhaans, 12 Apr 2016, 12:45:09 ] | Offline | | |
Gato_jurko | |  Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
12 Apr 2016, 11:20:19 @alnisg rakstīja:
11 Apr 2016, 20:04:16 @ATB rakstīja:
Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago....
Vāig', tomēr, konkrētās autiņa komplektācijas manuālī ielūrēt. Piemēram, fiat 500 robotizēto automātu, vispār, šlepēt un ripināt nedrīkst. Rakstīts, ka pārvietot var tikai uz platformas, citādi kārba būšot kaput.
Bet par to stāvēšanu ... esmu saskāries ar kārbām, kuru vadībā ieprogrammēts, ka pēc noteikta laika uz bremzes, stāvot pats pārlec uz "N". Bet šito fīču iespējams arī pārprogrammēt vai nahrenizēt.
Automātus praktiski visus nedrīkst vilkt... jo automāta eļļa cirkulē tikai pie iedarbināta motora! Man kādreiz bija Audi 200, manuālī bija rakstīts, to drīkstēja vilkt max uz 30km stundā un ne tālāk par 30km! Kārbas patiesi ir dažādas... man x5, piemēram, braucot no Turaidas pils tā stāvā kalna, ripoju uz D...nospiedu bremzi, lai uzturētos atļautais ātrums...kārba, sajūtot stāvu kàpumu uz leju, ieslēdza zemu pārnesumu un apgriezieni uzleca ļoti augstu! Kaut kas līdzīgs 'kalna bremzēm' kā smagajiem! Piemērom, braucot S režīmā, atlaižot gāzi, stiprāk bremzējas ar inerci un var just, ka ķermenis minimāli pieliecas uz priekšu...bet D turpina ripot brīvi[ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 12 Apr 2016, 12:44:47 ]
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Tā darbojas normāla kārba. Tas jūsu N vnk domāts uz traļļa uzvilkt un pastumt malā ja nosprādzis. Citu līdzīgu pielietojumu izdomājiet paši. Pusinternetu vari izlasīt, visi kā viens saka, ka N nevajag likt vai ripināties. Kā arī visi kā viens kladzina ka pilnībā jāapstājas, kad pārslēdz uz R, P vai D. Bet tas tak internets, te visi lohi, dzīvē viss ir savādāk, neviens neko nesaprot  | Offline | | |
Gato_jurko | |  Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
| Kad mašīna nedarbojas, uz troļļa var vilkt ar jebkuru burtu, jo tur nekas nedarbojas, jo kārba pliki noņemta no P bloķētàja un viss! Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
|
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| visiem e36 stūres reikas ir vienādas neatkarīgi no kupejas/sedana/motora? | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1969
Braucu ar:
|
12 Apr 2016, 12:59:28 @Gato_jurko rakstīja:
... Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!
A-ha, reiz ar CR-V no meža pazeminātajā uz asfalta izbraucis, iekaucoties dzinējam, sapratu, ka labāk, tomēr, draivā ielikt... pārrāvu pāri uz pārkingu ... tas troksnis bij' baigi pretīgs, aš' stājos un skatījos, vai no kārbas kaukur eļļa nesāk arā tecēt ... nu, neko, bez sekām, bet tā sirsniņa no tā trokšņa man nodrebēja ne pa jokam... | Offline | | |
Krishus  | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| WV ar automaatisko DSG kaarbu, 6 ātrumi, iespiezzot pedaali griidaa pie lielaakiem apgriezieniem saak raustiities, aatrumi sleedzas labi. tukshgaitaa uzaazeejot viss ir OK. Ir kaadas idejas ? | Offline | | |
Cibulis | |  Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Sveiki!
Vai kāds nezin, kur LV var ko šādu atrast? Trubai dekoratīvu tādu kā gripu, ko uzmaukt virsū. Iedomājos, ka tādu kā siltumizolāciju trubām, bet tā neder, jo ir pārgriezta jau. Vajag uzmaucamu.
http://www.gripworks.com/foam-grips.htm | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|