Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Jurijs1987
11. Apr 2016, 15:48 #34241

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:


11 Apr 2016, 14:32:20 @Lauva rakstīja:

11 Apr 2016, 14:30:28 @Jurijs1987 rakstīja:
Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu.

Ja Tu tiešām nebūtu, tad diez vai brauktu ar e34. Nekā personiska.


Ar to auto tiek braukts zvejā u.t.t. ikdienā ir pavisam citas markas auto.
Offline
kurils
11. Apr 2016, 15:49 #34242

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
Offline
Gato_jurko
11. Apr 2016, 16:17 #34243

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


11 Apr 2016, 15:19:34 @termcan rakstīja:

11 Apr 2016, 14:40:27 @Gato_jurko rakstīja:

11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.

Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu!

Tiešām atkarīgs no kārbas uzbūves. Ir kārbas, kurām nedarbojās ATF sūknis N pozīcijā, un kārba netiek dzesēta.
Jautājums - kāpēc tu to vispār dari?

Ja jautājums man...tad atbilde ir tieši par smago! Ja vajag pabraukt kādu gabalu, lai neaprautos laiks, tad to diemžēl vajag darīt! Volvo pats un Mersis met N ripojot...DAF nedrīkstot! Vieglo jau speciàli nesvilinu...runa bija par smago tieši, bet pieļauju, ka ja tā 'ākstītos' ar vieglo, smaku varētu sākt sajust!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
rekeds
11. Apr 2016, 17:34 #34244

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Latvijā kāds taisa decatus?

tipo kā šo?
https://ecotune-scotland.co.uk/product/bmw-e39-...d-decat-downpipe

cik un kur?

Pāāldies!
Offline
Siipols
11. Apr 2016, 17:48 #34245

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
TOSOLS
11. Apr 2016, 17:50 #34246

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39


11 Apr 2016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:

11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?
R, tad labaka inerce ir...
Offline
dzuris
11. Apr 2016, 19:32 #34247

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

M57 dobja skana starp 5 un 6 podu. Sprauslas restauretas svaigi. Varsti visi normali. Skana izteiktaka labaja puse. Citu izmainu nav.
P.s
Lai atliktu dirsanu tad nav mans.
Offline
termcan
11. Apr 2016, 19:54 #34248

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


11 Apr 2016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:

11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?

Neiet runa par ripošanu. Iet runa par štepselēšanu D-N-D-N sastrēgumos.
Offline
ATB
11. Apr 2016, 20:04 #34249

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago. Intereses pēc paskatījos google ko cilvēki saka par likšanu D-N-D. Visi saka, ka tā ir automāta čakarēšana, vai jebkurā gadījumā nekādu lieli labumu nedara. ir tāda lieta kā torque converter, kas ir paredzēts tam, lai kārba nečakarēto stāvot krustojumā.
Offline
Rolizze
11. Apr 2016, 22:08 #34250

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


11 Apr 2016, 17:50:04 @TOSOLS rakstīja:

11 Apr016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:

11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?
R, tad labaka inerce ir...

R? Tas ir rallija versijā ?:d:
Offline
screwy
11. Apr 2016, 22:15 #34251

Kopš: 24. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Moto

Kāds var ieteikt kantori, kur var saremontēt ABS bloku?
Offline
kurils
12. Apr 2016, 11:08 #34252

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Offline
kurlis
12. Apr 2016, 11:16 #34253

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve
Offline
alnisg
12. Apr 2016, 11:20 #34254

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


11 Apr 2016, 20:04:16 @ATB rakstīja:
Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago....

Vāig', tomēr, konkrētās autiņa komplektācijas manuālī ielūrēt. Piemēram, fiat 500 robotizēto automātu, vispār, šlepēt un ripināt nedrīkst. Rakstīts, ka pārvietot var tikai uz platformas, citādi kārba būšot kaput.
Bet par to stāvēšanu ... esmu saskāries ar kārbām, kuru vadībā ieprogrammēts, ka pēc noteikta laika uz bremzes, stāvot pats pārlec uz "N". Bet šito fīču iespējams arī pārprogrammēt vai nahrenizēt.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 12 Apr 2016, 11:37:45 ]

Offline
Gato_jurko
12. Apr 2016, 12:33 #34255

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Par to N un D, stāvot uz vietas, mēs te visi gudri varam runāt! Kārbas ir ntie varianti... Ja sajūgs netiek atlaists elektroniski, tā jebkurā gadījumā ir sajūga lieka svilināšana! Tie autiņi, kuri neripo atpakaļ uz slīpuma bez bremzēm, tiem elektroniskimanuprāt sajūgs balansē lai tas stàvētu! To katrs var viegli pārbaudīt, apstàjoties iepirkšanās centru daudzstāvu stāvvietās uz tā stāvā slìpuma! Manuprāt, labàk uz N un turēt bremzi nekā svilināt sajūgu, ja kārbas hidraulika pati neatlaiž sajūgu

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
edzhaans
12. Apr 2016, 12:43 #34256

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:

12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve

Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 12 Apr 2016, 12:45:09 ]

Offline
Gato_jurko
12. Apr 2016, 12:43 #34257

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


12 Apr 2016, 11:20:19 @alnisg rakstīja:

11 Apr 2016, 20:04:16 @ATB rakstīja:
Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago....

Vāig', tomēr, konkrētās autiņa komplektācijas manuālī ielūrēt. Piemēram, fiat 500 robotizēto automātu, vispār, šlepēt un ripināt nedrīkst. Rakstīts, ka pārvietot var tikai uz platformas, citādi kārba būšot kaput.
Bet par to stāvēšanu ... esmu saskāries ar kārbām, kuru vadībā ieprogrammēts, ka pēc noteikta laika uz bremzes, stāvot pats pārlec uz "N". Bet šito fīču iespējams arī pārprogrammēt vai nahrenizēt.

Automātus praktiski visus nedrīkst vilkt... jo automāta eļļa cirkulē tikai pie iedarbināta motora! Man kādreiz bija Audi 200, manuālī bija rakstīts, to drīkstēja vilkt max uz 30km stundā un ne tālāk par 30km! Kārbas patiesi ir dažādas... man x5, piemēram, braucot no Turaidas pils tā stāvā kalna, ripoju uz D...nospiedu bremzi, lai uzturētos atļautais ātrums...kārba, sajūtot stāvu kàpumu uz leju, ieslēdza zemu pārnesumu un apgriezieni uzleca ļoti augstu! Kaut kas līdzīgs 'kalna bremzēm' kā smagajiem! Piemērom, braucot S režīmā, atlaižot gāzi, stiprāk bremzējas ar inerci un var just, ka ķermenis minimāli pieliecas uz priekšu...bet D turpina ripot brīvi

[ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 12 Apr 2016, 12:44:47 ]



-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
edzhaans
12. Apr 2016, 12:49 #34258

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tā darbojas normāla kārba. Tas jūsu N vnk domāts uz traļļa uzvilkt un pastumt malā ja nosprādzis. Citu līdzīgu pielietojumu izdomājiet paši. Pusinternetu vari izlasīt, visi kā viens saka, ka N nevajag likt vai ripināties. Kā arī visi kā viens kladzina ka pilnībā jāapstājas, kad pārslēdz uz R, P vai D. Bet tas tak internets, te visi lohi, dzīvē viss ir savādāk, neviens neko nesaprot
Offline
Gato_jurko
12. Apr 2016, 12:59 #34259

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Kad mašīna nedarbojas, uz troļļa var vilkt ar jebkuru burtu, jo tur nekas nedarbojas, jo kārba pliki noņemta no P bloķētàja un viss! Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Staris
12. Apr 2016, 13:15 #34260

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

visiem e36 stūres reikas ir vienādas neatkarīgi no kupejas/sedana/motora?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo