Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
rekeds
11. Apr 2016, 17:34 #34241

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Latvijā kāds taisa decatus?

tipo kā šo?
https://ecotune-scotland.co.uk/product/bmw-e39-...d-decat-downpipe

cik un kur?

Pāāldies!
Offline
Siipols
11. Apr 2016, 17:48 #34242

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
TOSOLS
11. Apr 2016, 17:50 #34243

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39


11 Apr 2016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:

11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?
R, tad labaka inerce ir...
Offline
dzuris
11. Apr 2016, 19:32 #34244

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

M57 dobja skana starp 5 un 6 podu. Sprauslas restauretas svaigi. Varsti visi normali. Skana izteiktaka labaja puse. Citu izmainu nav.
P.s
Lai atliktu dirsanu tad nav mans.
Offline
termcan
11. Apr 2016, 19:54 #34245

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


11 Apr 2016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:

11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?

Neiet runa par ripošanu. Iet runa par štepselēšanu D-N-D-N sastrēgumos.
Offline
ATB
11. Apr 2016, 20:04 #34246

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5307

Braucu ar: ♛ ♛

Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago. Intereses pēc paskatījos google ko cilvēki saka par likšanu D-N-D. Visi saka, ka tā ir automāta čakarēšana, vai jebkurā gadījumā nekādu lieli labumu nedara. ir tāda lieta kā torque converter, kas ir paredzēts tam, lai kārba nečakarēto stāvot krustojumā.
Offline
Rolizze
11. Apr 2016, 22:08 #34247

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


11 Apr 2016, 17:50:04 @TOSOLS rakstīja:

11 Apr016, 17:48:18 @Siipols rakstīja:

11 Apr 2016, 11:53:02 @Montana rakstīja:
nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.

Jebaķ jebaķ. kurā pārnesumā drīkst ripot?

kad tiek vilkts? kurā pārnesumā j;amet ja nevar likt N ? Atpakaļgaitā vai parkingā ?
R, tad labaka inerce ir...

R? Tas ir rallija versijā ?:d:
Offline
screwy
11. Apr 2016, 22:15 #34248

Kopš: 24. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Moto

Kāds var ieteikt kantori, kur var saremontēt ABS bloku?
Offline
kurils
12. Apr 2016, 11:08 #34249

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?
Offline
kurlis
12. Apr 2016, 11:16 #34250

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4168

Braucu ar: mexipoku.com


12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve
Offline
alnisg
12. Apr 2016, 11:20 #34251

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1969

Braucu ar:


11 Apr 2016, 20:04:16 @ATB rakstīja:
Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago....

Vāig', tomēr, konkrētās autiņa komplektācijas manuālī ielūrēt. Piemēram, fiat 500 robotizēto automātu, vispār, šlepēt un ripināt nedrīkst. Rakstīts, ka pārvietot var tikai uz platformas, citādi kārba būšot kaput.
Bet par to stāvēšanu ... esmu saskāries ar kārbām, kuru vadībā ieprogrammēts, ka pēc noteikta laika uz bremzes, stāvot pats pārlec uz "N". Bet šito fīču iespējams arī pārprogrammēt vai nahrenizēt.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 12 Apr 2016, 11:37:45 ]

Offline
Gato_jurko
12. Apr 2016, 12:33 #34252

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Par to N un D, stāvot uz vietas, mēs te visi gudri varam runāt! Kārbas ir ntie varianti... Ja sajūgs netiek atlaists elektroniski, tā jebkurā gadījumā ir sajūga lieka svilināšana! Tie autiņi, kuri neripo atpakaļ uz slīpuma bez bremzēm, tiem elektroniskimanuprāt sajūgs balansē lai tas stàvētu! To katrs var viegli pārbaudīt, apstàjoties iepirkšanās centru daudzstāvu stāvvietās uz tā stāvā slìpuma! Manuprāt, labàk uz N un turēt bremzi nekā svilināt sajūgu, ja kārbas hidraulika pati neatlaiž sajūgu

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
edzhaans
12. Apr 2016, 12:43 #34253

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Apr 2016, 11:16:14 @kurlis rakstīja:

12 Apr 2016, 11:08:56 @kurils rakstīja:

11 Apr 2016, 15:49:00 @kurils rakstīja:
kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..


citi saka ka varbūt tikko izpusta galvas blive, kadi vel varianti?


Man m52b25 ļoti līdzīga situācija un arī biedē galvas blīve

Kā jūs atgaisojat ?
Parasti noslāpē, ieslēdz pečku uz max temperatūru, pūtienu arī var. Atver vaļā atgaisošanas skrūvi pie termostata korpusa, lej iekšā, kamēr sāk pa turieni līst ārā antifrīzs. Piešķiļ, ja vajag pielej. Korķi virsū. Gribat teikt, ka pēc "piešķiļ" sākas strūklaka ?
Antifrīzu normālu ielejat, hz, ko lai iesaka. Ūdeni par cik vasara ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 12 Apr 2016, 12:45:09 ]

Offline
Gato_jurko
12. Apr 2016, 12:43 #34254

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


12 Apr 2016, 11:20:19 @alnisg rakstīja:

11 Apr 2016, 20:04:16 @ATB rakstīja:
Gāja runa par vieglās automašīnas automātu - nevis par smago....

Vāig', tomēr, konkrētās autiņa komplektācijas manuālī ielūrēt. Piemēram, fiat 500 robotizēto automātu, vispār, šlepēt un ripināt nedrīkst. Rakstīts, ka pārvietot var tikai uz platformas, citādi kārba būšot kaput.
Bet par to stāvēšanu ... esmu saskāries ar kārbām, kuru vadībā ieprogrammēts, ka pēc noteikta laika uz bremzes, stāvot pats pārlec uz "N". Bet šito fīču iespējams arī pārprogrammēt vai nahrenizēt.

Automātus praktiski visus nedrīkst vilkt... jo automāta eļļa cirkulē tikai pie iedarbināta motora! Man kādreiz bija Audi 200, manuālī bija rakstīts, to drīkstēja vilkt max uz 30km stundā un ne tālāk par 30km! Kārbas patiesi ir dažādas... man x5, piemēram, braucot no Turaidas pils tā stāvā kalna, ripoju uz D...nospiedu bremzi, lai uzturētos atļautais ātrums...kārba, sajūtot stāvu kàpumu uz leju, ieslēdza zemu pārnesumu un apgriezieni uzleca ļoti augstu! Kaut kas līdzīgs 'kalna bremzēm' kā smagajiem! Piemērom, braucot S režīmā, atlaižot gāzi, stiprāk bremzējas ar inerci un var just, ka ķermenis minimāli pieliecas uz priekšu...bet D turpina ripot brīvi

[ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 12 Apr 2016, 12:44:47 ]



-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
edzhaans
12. Apr 2016, 12:49 #34255

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tā darbojas normāla kārba. Tas jūsu N vnk domāts uz traļļa uzvilkt un pastumt malā ja nosprādzis. Citu līdzīgu pielietojumu izdomājiet paši. Pusinternetu vari izlasīt, visi kā viens saka, ka N nevajag likt vai ripināties. Kā arī visi kā viens kladzina ka pilnībā jāapstājas, kad pārslēdz uz R, P vai D. Bet tas tak internets, te visi lohi, dzīvē viss ir savādāk, neviens neko nesaprot
Offline
Gato_jurko
12. Apr 2016, 12:59 #34256

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Kad mašīna nedarbojas, uz troļļa var vilkt ar jebkuru burtu, jo tur nekas nedarbojas, jo kārba pliki noņemta no P bloķētàja un viss! Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Staris
12. Apr 2016, 13:15 #34257

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

visiem e36 stūres reikas ir vienādas neatkarīgi no kupejas/sedana/motora?
Offline
alnisg
12. Apr 2016, 13:33 #34258

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1969

Braucu ar:


12 Apr 2016, 12:59:28 @Gato_jurko rakstīja:
... Arī braucot var P iemest..nekas nebūs, tik tarkšēs tas ' laimes rats' un gaidīs ātrumu daži km stundà, lai beidzot iekristu bloķētājā!

A-ha, reiz ar CR-V no meža pazeminātajā uz asfalta izbraucis, iekaucoties dzinējam, sapratu, ka labāk, tomēr, draivā ielikt... pārrāvu pāri uz pārkingu ... tas troksnis bij' baigi pretīgs, aš' stājos un skatījos, vai no kārbas kaukur eļļa nesāk arā tecēt ... nu, neko, bez sekām, bet tā sirsniņa no tā trokšņa man nodrebēja ne pa jokam...
Offline
Krishus
12. Apr 2016, 13:37 #34259

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

WV ar automaatisko DSG kaarbu, 6 ātrumi, iespiezzot pedaali griidaa pie lielaakiem apgriezieniem saak raustiities, aatrumi sleedzas labi. tukshgaitaa uzaazeejot viss ir OK. Ir kaadas idejas ?
Offline
Cibulis
12. Apr 2016, 13:48 #34260

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki!
Vai kāds nezin, kur LV var ko šādu atrast? Trubai dekoratīvu tādu kā gripu, ko uzmaukt virsū. Iedomājos, ka tādu kā siltumizolāciju trubām, bet tā neder, jo ir pārgriezta jau. Vajag uzmaucamu.
http://www.gripworks.com/foam-grips.htm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo