Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
maicins
27. Nov 2018, 19:02 #34241

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39


27 Nov 2018, 18:56:34 @ilmars4998 rakstīja:

27 Nov 2018, 18:40:16 @maicins rakstīja:
Sveiki!
PreFl xenon priekšējiem lukturiem, kuros stāv d2s kādas H parastās spuldzes var dabūt iekšā?
Nesen kkur tepat lasīju, ka viens parastajai H ir nedaudz kko pievīlējis un derējusi, bet nevaru vairs atrast to topiku.
Un kā var pārbaudīt vai autoregulators strādā? Nesen nopirku e39, bet viņam viens xenons izdedzis+ kkas uz savilcējiem salikts, tāpēc sāku domā vai nepāriet uz parastajām H

Nevar gan tā, pavisam savādāks stekeris, + bloks, un stiprinajuma vieta spuldzei.vispār kā kaut kas tāds var ienākt prātā
Iesledz tumsā tuvos pret kadu sienu. Redzēsi, staigā uz augshu/leju vai nē

H spuldzi spraust štekerī, kas pienāk pie xenon bloka, ne jau d2s štekerī.
Pārbaudot regulatoru, kurā brīdi kam jāstaigā? Tipa kratīt mašīnu?
Offline
ilmars4998
27. Nov 2018, 19:11 #34242

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Pilna youtube.
https://youtu.be/3oPVO4mkosI
No 3.min
Offline
maicins
27. Nov 2018, 19:14 #34243

Kopš: 19. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: e39


27 Nov 2018, 19:11:52 @ilmars4998 rakstīja:
Pilna youtube.
https://youtu.be/3oPVO4mkosI
No 3.min

Pateicos
Offline
ilmars4998
27. Nov 2018, 19:21 #34244

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Lai labi ripo
Offline
sergis15
27. Nov 2018, 22:00 #34245

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

varbūt kadam mētājas lieks kreisais M miglas luktura aizsegs, ķipa tā plastmasa apkārt, restes vietā.
par puscenu no jauna cenas nopirkšu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Chriss23
28. Nov 2018, 13:01 #34246

Kopš: 20. Nov 2018

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW E39 2.8i

Varbūt kādam mētājas kreisais prefacelift xenona lukturis, ar balto pagriezienu, var būt bojāts, vjg to stikliņu kas veido staru, vai labāk vng kāds lukturu pāris, kapitāli būtu halogēnie, vajag skati iziet.

Negribu īpaši ksenonu, jo man nav tās
automātiskās korekcijas ierīces un par to skatē liek 2 un negribas īpaši domāt kā viņas uzstādīt.

Ta kā piedāvājums pm ar preFL vai FL halogēnajiem lukturiem. Ceru par saprātīgām naudiņām, jo uz šo apskati mans 39 ir savācis kaudzi problēmu ar kurām jātiek galā.
Atrodos Āgenskalnā
Offline
RenegadeX
28. Nov 2018, 15:17 #34247

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

Pret rokas naudu varam sarunāt halogēnus pfl lukturus uz TA.

iespējams ka varu atrast arī to stikliņu
Offline
RSAWorkshop
28. Nov 2018, 16:26 #34248

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Nov 2018, 12:10:02 @Maa rakstīja:
Ir kādam gadijies kad pēc gumiju maiņas m54vanosam kompis rada kad sprust viņš pārārdits jau trīs reizes skrūves pec grāmatas ar spēkiem savilktas

Kaut kas tiešām ķīlē tad

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
hominz
29. Nov 2018, 18:19 #34249

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem

Sveiki biedri,
Jautājums par dzesēšanas šķidruma sistēmu - sistēmā rodas spiediens. Sākumā pārsprāga patruboks mazajā aplī pēc termostata.padomāju novecoja.nomainīju. pēc tam pārsprāga dzesēšanas tvertne( bačoks).
Termostats it kā veras vaļā, tikai nez pie, cik grādiem.
Motorā nav baltas nogulsnes un dzesēšanas šķidrumā ari nav eļļas.
Aizbraucu pie vien speca šis man saka sāc ar termostata maiņu un jaunu korķi bačokam.ka spiediens tā ir norm pazīme.
Hz man gribas noskaidrot kas pa vainu.
Nobraucu pa pilsētu 20km un trubas cietas gan pirms , gan pēc termostata.
Moš sūknis? Izlasiju, ka viņiem noplīstot lāpstiņs.
Bet motors pie tā visa nepārkarst, jauda arī nav pazudusi

Ir kaut kādi ieteikumi,ko darīt vai kurš var palīdzēt tikt skaidrībā
Offline
abyss
29. Nov 2018, 18:25 #34250

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Kas pa motoru? M52, m54, m57? M52 ir 2 atgaisošanas skrūves, pabrauc pagāzē un pamēģini atskrūvet to, kura pēc termostata. Spiediens būs, skrūvi nepazaudē, bet nu spiedienam vajadzētu iziet kamēr skrūvēsi. Ja atskrūve un joprojām kaut kas nāk ārā, tad kaut kas jādara
Offline
hominz
29. Nov 2018, 20:18 #34251

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


29 Nov 2018, 18:25:49 @abyss rakstīja:
Kas pa motoru? M52, m54, m57? M52 ir 2 atgaisošanas skrūves, pabrauc pagāzē un pamēģini atskrūvet to, kura pēc termostata. Spiediens būs, skrūvi nepazaudē, bet nu spiedienam vajadzētu iziet kamēr skrūvēsi. Ja atskrūve un joprojām kaut kas nāk ārā, tad kaut kas jādara


Jā, sorry pavisam piemirsu m54 2001g 2.5i
Jā, to visu atgaisošanu probēju.augstam motoram pielēju antifrīzu, tad tjip atgaisoju, kas buja ,bet vienalga spiediens rodas
Offline
Ruudis
29. Nov 2018, 20:45 #34252

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


29 Nov 2018, 20:18:26 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 18:25:49 @abyss rakstīja:
Kas pa motoru? M52, m54, m57? M52 ir 2 atgaisošanas skrūves, pabrauc pagāzē un pamēģini atskrūvet to, kura pēc termostata. Spiediens būs, skrūvi nepazaudē, bet nu spiedienam vajadzētu iziet kamēr skrūvēsi. Ja atskrūve un joprojām kaut kas nāk ārā, tad kaut kas jādara


Jā, sorry pavisam piemirsu m54 2001g 2.5i
Jā, to visu atgaisošanu probēju.augstam motoram pielēju antifrīzu, tad tjip atgaisoju, kas buja ,bet vienalga spiediens rodas

Motors stāvēja auGstu gaisā pacelts, kad pielēji un gaisoji?
Sistēma ir jāatgaiso tikai un vienīgi darba temperatūru sasniegušam un pečkai vēlams jābūt uz 32 grādiem uzstādītai. Šķidrumu vari auGstam pieliet.
Offline
dzuris
29. Nov 2018, 21:11 #34253

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


26 Nov 2018, 23:53:03 @sergis15 rakstīja:
varbūt kadam mētājas sasists e39 fl lukturis, vienalga kura puse!


Robim uzprasi. Viņš lampas taisa. Bija čupa ar krāmiem sakrājusies.
Offline
hominz
29. Nov 2018, 21:15 #34254

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


29 Nov 2018, 20:45:15 @Ruudis rakstīja:

29 Nov 2018, 20:18:26 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 18:25:49 @abyss rakstīja:
Kas pa motoru? M52, m54, m57? M52 ir 2 atgaisošanas skrūves, pabrauc pagāzē un pamēģini atskrūvet to, kura pēc termostata. Spiediens būs, skrūvi nepazaudē, bet nu spiedienam vajadzētu iziet kamēr skrūvēsi. Ja atskrūve un joprojām kaut kas nāk ārā, tad kaut kas jādara



Motors stāvēja auGstu gaisā pacelts, kad pielēji un gaisoji?
Sistēma ir jāatgaiso tikai un vienīgi darba temperatūru sasniegušam un pečkai vēlams jābūt uz 32 grādiem uzstādītai. Šķidrumu vari auGstam pieliet.

Godigi sakot nebija augstu gaisā pacelts.
Lab mēģināšu velreiz visu to etapu uztaisīt.
Bet nu, ja nu nē.pat nez kur meklēt vainu
Offline
Ruudis
29. Nov 2018, 21:18 #34255

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


29 Nov 2018, 21:15:46 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 20:45:15 @Ruudis rakstīja:

29 Nov 2018, 20:18:26 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 18:25:49 @abyss rakstīja:
Kas pa motoru? M52, m54, m57? M52 ir 2 atgaisošanas skrūves, pabrauc pagāzē un pamēģini atskrūvet to, kura pēc termostata. Spiediens būs, skrūvi nepazaudē, bet nu spiedienam vajadzētu iziet kamēr skrūvēsi. Ja atskrūve un joprojām kaut kas nāk ārā, tad kaut kas jādara



Motors stāvēja auGstu gaisā pacelts, kad pielēji un gaisoji?
Sistēma ir jāatgaiso tikai un vienīgi darba temperatūru sasniegušam un pečkai vēlams jābūt uz 32 grādiem uzstādītai. Šķidrumu vari auGstam pieliet.

Godigi sakot nebija augstu gaisā pacelts.
Lab mēģināšu velreiz visu to etapu uztaisīt.
Bet nu, ja nu nē.pat nez kur meklēt vainu

L
Izskatās, ka LLP sensors būs pie vainas.
Offline
hominz
29. Nov 2018, 21:18 #34256

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


29 Nov 2018, 21:11:30 @dzuris rakstīja:

26 Nov 2018, 23:53:03 @sergis15 rakstīja:
varbūt kadam mētājas sasists e39 fl lukturis, vienalga kura puse!


Robim uzprasi. Viņš lampas taisa. Bija čupa ar krāmiem sakrājusies.


Runājot par fl fārām.
Kurš ir robis
Jaucu tgd savas laukā.pasutiju no ebay lecas ar reflektoriem. Bet vienai fārai noplisis baltais korektors elektro motoriņam
Nekur nevaru atrast
Offline
hominz
29. Nov 2018, 21:25 #34257

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


29 Nov 2018, 21:18:10 @Ruudis rakstīja:

29 Nov 2018, 21:15:46 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 20:45:15 @Ruudis rakstīja:

29 Nov 2018, 20:18:26 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 18:25:49 @abyss rakstīja:
Kas pa motoru? M52, m54, m57? M52 ir 2 atgaisošanas skrūves, pabrauc pagāzē un pamēģini atskrūvet to, kura pēc termostata. Spiediens būs, skrūvi nepazaudē, bet nu spiedienam vajadzētu iziet kamēr skrūvēsi. Ja atskrūve un joprojām kaut kas nāk ārā, tad kaut kas jādara



Motors stāvēja auGstu gaisā pacelts, kad pielēji un gaisoji?
Sistēma ir jāatgaiso tikai un vienīgi darba temperatūru sasniegušam un pečkai vēlams jābūt uz 32 grādiem uzstādītai. Šķidrumu vari auGstam pieliet.

Godigi sakot nebija augstu gaisā pacelts.
Lab mēģināšu velreiz visu to etapu uztaisīt.
Bet nu, ja nu nē.pat nez kur meklēt vainu

L
Izskatās, ka LLP sensors būs pie vainas.

Sorry par stulbu jautājumu. Ko tas LLP sensors dod un kā viņu pareizi atšifrēt?!
Vai tas nav camshaft B sensors??
Bija OBDII uzradijis viņu.
Iepriekš Pateicos!
Offline
edzhaans
29. Nov 2018, 21:27 #34258

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Nov 2018, 18:19:59 @hominz rakstīja:
Sveiki biedri,
Jautājums par dzesēšanas šķidruma sistēmu - sistēmā rodas spiediens. Sākumā pārsprāga patruboks mazajā aplī pēc termostata.padomāju novecoja.nomainīju. pēc tam pārsprāga dzesēšanas tvertne( bačoks).
Termostats it kā veras vaļā, tikai nez pie, cik grādiem.
Motorā nav baltas nogulsnes un dzesēšanas šķidrumā ari nav eļļas.
Aizbraucu pie vien speca šis man saka sāc ar termostata maiņu un jaunu korķi bačokam.ka spiediens tā ir norm pazīme.
Hz man gribas noskaidrot kas pa vainu.
Nobraucu pa pilsētu 20km un trubas cietas gan pirms , gan pēc termostata.
Moš sūknis? Izlasiju, ka viņiem noplīstot lāpstiņs.
Bet motors pie tā visa nepārkarst, jauda arī nav pazudusi

Ir kaut kādi ieteikumi,ko darīt vai kurš var palīdzēt tikt skaidrībā

Visu izlej. Atskrūvē abas atgaisošanas skrūves. Lej, tad lej lēnām, kamēr pa abām nāk ārā antifrīzs. Skrūve ciet skrūvītes. Pečku uz 32 grādi, pūtienu var mazāko. Šķiļ klāt. Nekad neesmu ne cēlis purnu gaisā, nedz darījis ko citu. Auto ir jāatgaisojas normāli, un jā, ja dzesei sāk feilot kaut kas, tas parasti beidzās ar dzeses pārjaukšanu. Pie reizes ir vēlams mainīt sūkni, mainīt radiatoru, mainīt bačoku, mainīt korķi. Pēc pieredzes saku, dumji mainīt pa vienam, jo jāatgriežas, ja kaut kas uzsprāgs. Tieši par šādu situāciju runāju, ka nomaini bačoku, korķi. pārējo atstāj. Tu nekad nezini, kas tur pirms tam ko ir mainījis un vai sūknim ir plastmasas vai dzelzs lāpstas. Vismaz varēji uz lufti sūkni pārbaudīt. Iepriekšējie BMW owneri 90% gadījumu ir bomāri un uzskata, ka BMW ir sūds, nevis viņi paši, tā kā sāc ar to, ka kaut kas tev pirmo reizi saplīst taisi kārtīgi un auto kalpos. Pēc pirmā feila taisīju kā vajag, nevis pisu kapeiku. Tad lēju tikai benzīnu 4 ar kaut ko gadus un braukājos, līdz veiksmīgi sasitu.
Offline
hominz
29. Nov 2018, 21:35 #34259

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


29 Nov 2018, 21:27:52 @edzhaans rakstīja:

29 Nov 2018, 18:19:59 @hominz rakstīja:


Visu izlej. Atskrūvē abas atgaisošanas skrūves. Lej, tad lej lēnām, kamēr pa abām nāk ārā antifrīzs. Skrūve ciet skrūvītes. Pečku uz 32 grādi, pūtienu var mazāko. Šķiļ klāt. Nekad neesmu ne cēlis purnu gaisā, nedz darījis ko citu. Auto ir jāatgaisojas normāli, un jā, ja dzesei sāk feilot kaut kas, tas parasti beidzās ar dzeses pārjaukšanu. Pie reizes ir vēlams mainīt sūkni, mainīt radiatoru, mainīt bačoku, mainīt korķi. Pēc pieredzes saku, dumji mainīt pa vienam, jo jāatgriežas, ja kaut kas uzsprāgs. Tieši par šādu situāciju runāju, ka nomaini bačoku, korķi. pārējo atstāj. Tu nekad nezini, kas tur pirms tam ko ir mainījis un vai sūknim ir plastmasas vai dzelzs lāpstas. Vismaz varēji uz lufti sūkni pārbaudīt. Iepriekšējie BMW owneri 90% gadījumu ir bomāri un uzskata, ka BMW ir sūds, nevis viņi paši, tā kā sāc ar to, ka kaut kas tev pirmo reizi saplīst taisi kārtīgi un auto kalpos. Pēc pirmā feila taisīju kā vajag, nevis pisu kapeiku. Tad lēju tikai benzīnu 4 ar kaut ko gadus un braukājos, līdz veiksmīgi sasitu.


nobeigums gan tāds bēdīgs. Eeep sūknis tika mainīts pirms 3gadiem. Tgd vairs neatceros kāds tika ielikts protams ka vareja noplist.
Jā.pirms atgaisošanas noliešu visu un tad pa jauno ieliešu.
Paldies!
Offline
dzuris
30. Nov 2018, 05:51 #34260

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Nov 2018, 21:18:12 @hominz rakstīja:

29 Nov 2018, 21:11:30 @dzuris rakstīja:

26 Nov 2018, 23:53:03 @sergis15 rakstīja:
varbūt kadam mētājas sasists e39 fl lukturis, vienalga kura puse!


Robim uzprasi. Viņš lampas taisa. Bija čupa ar krāmiem sakrājusies.


Runājot par fl fārām.
Kurš ir robis
Jaucu tgd savas laukā.pasutiju no ebay lecas ar reflektoriem. Bet vienai fārai noplisis baltais korektors elektro motoriņam
Nekur nevaru atrast


@rmax tepat powera bet hvz vai viņš te uzturas. Noķert viņu var mūsu WP chata
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo