Online
Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Siipols  | |  Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Zinu variantu,tur vajag pasildit ar šķiltavām,tajā brīdī kad spiež garām,tad gumija uzsils un noštoporesies tas bendzīns .bus labi 
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1969
Braucu ar:
|
11 Apr 2016, 08:06:25 @Siipols rakstīja:
Zinu variantu,tur vajag pasildit ar šķiltavām,tajā brīdī kad spiež garām,tad gumija uzsils un noštoporesies tas bendzīns .bus labi 
... Tu dulls, vai, ... pamēģinās, taču!
...bet tā remonta metode ar laužņa un kaukādas, tur, mātes palīdzību... lai paliek pagātnes atmiņām. | Offline | | |
Lauva | |  Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.  | Offline | | |
ciinja | |  Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 1070
Braucu ar:
|
11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai. 
Labs trollings, 10/10 | Offline | | |
Montana  | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10713
Braucu ar: Šahs un mats !
| nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā. | Offline | | |
Lauva | |  Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Laikam būs jāatradinās no šī paraduma. Vienmēr esmu braucis ar manuālajām pārnesumkārbām, arī tagad instinktīvi pārslēdzu ātrumus uz stūres. Zemapziņā vienmēr liekas, ka kārba pārslēdzas pie pārāk augstiem apgriezieniem (nē, nebraucu sporta režīmā), tādēļ pirksti paši nospiež + taustiņu. Savukārt, tuvojoties luksoforam, vispirms spiežu - un bremzēju ar dzinēju, kad esmu 2. pārnesumā un ap kādiem tūkstoš apgriezieniem, tā pārslēdzu kārbu neitrālajā režīmā un ripoju.
Nē, netroļļoju. | Offline | | |
Jurijs1987 | | Kopš: 28. Oct 2015
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Iespējams,ka es vienkārši neskaidri uzrakstīju. Vēlāk vari izlikt foto,lai jūs saprastu. Vakar apsmērēju ar to hermētiķi,pa apli,apklapēju akurāti ar āmuriņu un pielocīju malas. Šovakar pamēģināšu pieslēgt pa taisno pie aķa,redzēs,vai nespiedīs garām. Runa ir par bmw e34 m20 oriģinālo bosch benzīna sūkni. Vienkārši nesapratu,kāpēc sākās kaut kādi joki un trollings [ Šo ziņu laboja Jurijs1987, 11 Apr 2016, 14:19:17 ] | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Tapec ka jebkurs normals cilveks butu nopircis kaut kinas sudu pa 30eur. Nebutu pisies un sevi par klaunu pataisijis tas viss no serijas man ir D&G apenes bet gumija izstaipita, neprecizi iesuvu. Kas par vainu? Sujmasina iet kiseli?  | Offline | | |
|
Jurijs1987 | | Kopš: 28. Oct 2015
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Kāpēc man jāpērk,ja jau ir? Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu. Un neesmu sliņķis. Katra pieredze nāk tikai par labu. Par tiem 30 euro jau bērnam pamperus varu sapirkt. | Offline | | |
Jurijs1987 | | Kopš: 28. Oct 2015
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Kad Tev noplīst kreklam poga,arī skrien uz veikalu pirkt jaunu? | Offline | | |
Lauva | |  Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
11 Apr 2016, 14:30:28 @Jurijs1987 rakstīja:
Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu.
Ja Tu tiešām nebūtu, tad diez vai brauktu ar e34. Nekā personiska.  | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Blac man saplisa puteklu gumija un es nomainiju uzreiz kegu. :ja nav naudas tad skiltavas ir way to go  | Offline | | |
Billy | |  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
| Brivdienas atklkajas ka M52 motoram no degvielas reikas ir pusu maza vakuma slaucina.15Eur par to ta ka dargi liekas.Kur varetu pec izmeriem tadu slauku nopirkt?Kads ar info var padalities?
| Offline | | |
Gato_jurko | |  Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.
Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs 
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu![ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 11 Apr 2016, 14:43:26 ]
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
termcan | |  Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
11 Apr 2016, 14:40:27 @Gato_jurko rakstīja:
11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.
Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs 
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu!
Tiešām atkarīgs no kārbas uzbūves. Ir kārbas, kurām nedarbojās ATF sūknis N pozīcijā, un kārba netiek dzesēta.
Jautājums - kāpēc tu to vispār dari? | Offline | | |
Alexisonfire | |  Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| tiek uzskatīts, ka likt neitrālajā nav vajadzīgs un tas tikai palielina nodilumu ļurkājot N-D pa 5x uz katra luksafora | Offline | | |
|
Lauva | |  Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
11 Apr 2016, 15:19:34 @termcan rakstīja:
Jautājums - kāpēc tu to vispār dari?
Pašam pieder ekonomiska mašīnīte (tā, kas rakstīta manā profilā), bet draudzene man atdeva savu iepriekšējo auto. Nelaime tāda, ka viņas vecā mašīna ir ļoti neekonomiska. Viņa pati stāstīja, ka pilsētā viņai patēriņš bijis pat virs 20 litriem, bet man, braucot ļoti prātīgi, to izdodas noturēt 15-20 robežās (pilsētā) un zem 10 l uz šosejas. Tādēļ cenšos braukt maksimāli ekonomiski. | Offline | | |
Jurijs1987 | | Kopš: 28. Oct 2015
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
|
11 Apr 2016, 14:32:20 @Lauva rakstīja:
11 Apr 2016, 14:30:28 @Jurijs1987 rakstīja:
Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu.
Ja Tu tiešām nebūtu, tad diez vai brauktu ar e34. Nekā personiska. 
Ar to auto tiek braukts zvejā u.t.t. ikdienā ir pavisam citas markas auto. | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka.. | Offline | | |
Gato_jurko | |  Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
11 Apr 2016, 15:19:34 @termcan rakstīja:
11 Apr 2016, 14:40:27 @Gato_jurko rakstīja:
11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.
Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs 
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu!
Tiešām atkarīgs no kārbas uzbūves. Ir kārbas, kurām nedarbojās ATF sūknis N pozīcijā, un kārba netiek dzesēta.
Jautājums - kāpēc tu to vispār dari?
Ja jautājums man...tad atbilde ir tieši par smago! Ja vajag pabraukt kādu gabalu, lai neaprautos laiks, tad to diemžēl vajag darīt! Volvo pats un Mersis met N ripojot...DAF nedrīkstot! Vieglo jau speciàli nesvilinu...runa bija par smago tieši, bet pieļauju, ka ja tā 'ākstītos' ar vieglo, smaku varētu sākt sajust!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|