Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Siipols
11. Apr 2016, 08:06 #34221

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Zinu variantu,tur vajag pasildit ar šķiltavām,tajā brīdī kad spiež garām,tad gumija uzsils un noštoporesies tas bendzīns .bus labi

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
alnisg
11. Apr 2016, 09:30 #34222

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1969

Braucu ar:


11 Apr 2016, 08:06:25 @Siipols rakstīja:
Zinu variantu,tur vajag pasildit ar šķiltavām,tajā brīdī kad spiež garām,tad gumija uzsils un noštoporesies tas bendzīns .bus labi

... Tu dulls, vai, ... pamēģinās, taču!
...bet tā remonta metode ar laužņa un kaukādas, tur, mātes palīdzību... lai paliek pagātnes atmiņām.
Offline
Lauva
11. Apr 2016, 11:43 #34223

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.
Offline
ciinja
11. Apr 2016, 11:50 #34224

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:


11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.

Labs trollings, 10/10
Offline
Montana
11. Apr 2016, 11:53 #34225

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10713

Braucu ar: Šahs un mats !

nedrīkst ripot neitrālajā pārnesumā.
Offline
Lauva
11. Apr 2016, 12:10 #34226

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Laikam būs jāatradinās no šī paraduma. Vienmēr esmu braucis ar manuālajām pārnesumkārbām, arī tagad instinktīvi pārslēdzu ātrumus uz stūres. Zemapziņā vienmēr liekas, ka kārba pārslēdzas pie pārāk augstiem apgriezieniem (nē, nebraucu sporta režīmā), tādēļ pirksti paši nospiež + taustiņu. Savukārt, tuvojoties luksoforam, vispirms spiežu - un bremzēju ar dzinēju, kad esmu 2. pārnesumā un ap kādiem tūkstoš apgriezieniem, tā pārslēdzu kārbu neitrālajā režīmā un ripoju.
Nē, netroļļoju.
Offline
Jurijs1987
11. Apr 2016, 14:18 #34227

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Iespējams,ka es vienkārši neskaidri uzrakstīju. Vēlāk vari izlikt foto,lai jūs saprastu. Vakar apsmērēju ar to hermētiķi,pa apli,apklapēju akurāti ar āmuriņu un pielocīju malas. Šovakar pamēģināšu pieslēgt pa taisno pie aķa,redzēs,vai nespiedīs garām. Runa ir par bmw e34 m20 oriģinālo bosch benzīna sūkni. Vienkārši nesapratu,kāpēc sākās kaut kādi joki un trollings

[ Šo ziņu laboja Jurijs1987, 11 Apr 2016, 14:19:17 ]

Offline
dzuris
11. Apr 2016, 14:28 #34228

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Tapec ka jebkurs normals cilveks butu nopircis kaut kinas sudu pa 30eur. Nebutu pisies un sevi par klaunu pataisijis tas viss no serijas man ir D&G apenes bet gumija izstaipita, neprecizi iesuvu. Kas par vainu? Sujmasina iet kiseli?
Offline
Jurijs1987
11. Apr 2016, 14:30 #34229

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Kāpēc man jāpērk,ja jau ir? Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu. Un neesmu sliņķis. Katra pieredze nāk tikai par labu. Par tiem 30 euro jau bērnam pamperus varu sapirkt.
Offline
Jurijs1987
11. Apr 2016, 14:31 #34230

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Kad Tev noplīst kreklam poga,arī skrien uz veikalu pirkt jaunu?
Offline
Lauva
11. Apr 2016, 14:32 #34231

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


11 Apr 2016, 14:30:28 @Jurijs1987 rakstīja:
Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu.

Ja Tu tiešām nebūtu, tad diez vai brauktu ar e34. Nekā personiska.
Offline
dzuris
11. Apr 2016, 14:34 #34232

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Blac man saplisa puteklu gumija un es nomainiju uzreiz kegu. :ja nav naudas tad skiltavas ir way to go
Offline
Billy
11. Apr 2016, 14:35 #34233

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Brivdienas atklkajas ka M52 motoram no degvielas reikas ir pusu maza vakuma slaucina.15Eur par to ta ka dargi liekas.Kur varetu pec izmeriem tadu slauku nopirkt?Kads ar info var padalities?
Offline
Gato_jurko
11. Apr 2016, 14:40 #34234

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.

Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu!

[ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 11 Apr 2016, 14:43:26 ]



-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
termcan
11. Apr 2016, 15:19 #34235

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


11 Apr 2016, 14:40:27 @Gato_jurko rakstīja:

11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.

Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu!

Tiešām atkarīgs no kārbas uzbūves. Ir kārbas, kurām nedarbojās ATF sūknis N pozīcijā, un kārba netiek dzesēta.
Jautājums - kāpēc tu to vispār dari?
Offline
Alexisonfire
11. Apr 2016, 15:22 #34236

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

tiek uzskatīts, ka likt neitrālajā nav vajadzīgs un tas tikai palielina nodilumu ļurkājot N-D pa 5x uz katra luksafora
Offline
Lauva
11. Apr 2016, 15:26 #34237

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


11 Apr 2016, 15:19:34 @termcan rakstīja:

Jautājums - kāpēc tu to vispār dari?

Pašam pieder ekonomiska mašīnīte (tā, kas rakstīta manā profilā), bet draudzene man atdeva savu iepriekšējo auto. Nelaime tāda, ka viņas vecā mašīna ir ļoti neekonomiska. Viņa pati stāstīja, ka pilsētā viņai patēriņš bijis pat virs 20 litriem, bet man, braucot ļoti prātīgi, to izdodas noturēt 15-20 robežās (pilsētā) un zem 10 l uz šosejas. Tādēļ cenšos braukt maksimāli ekonomiski.
Offline
Jurijs1987
11. Apr 2016, 15:48 #34238

Kopš: 28. Oct 2015

Ziņojumi: 120

Braucu ar:


11 Apr 2016, 14:32:20 @Lauva rakstīja:

11 Apr 2016, 14:30:28 @Jurijs1987 rakstīja:
Es neesmu no tiem, kuri mētājas bezjēdzīgi ar naudu.

Ja Tu tiešām nebūtu, tad diez vai brauktu ar e34. Nekā personiska.


Ar to auto tiek braukts zvejā u.t.t. ikdienā ir pavisam citas markas auto.
Offline
kurils
11. Apr 2016, 15:49 #34239

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

kas varētu būt pa vainu kad gaisojot dzesi, šķidrums bez maz vai vāras, un plūst pāri korķim. temperaturā neiet pāri darba temp, vienkārši gaisojot kad sasniedza darba temp, tosols burtiski sāka varīties. motors darbojas ideāli, balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk, pa korķi arī nāk tira tosola smaka..
Offline
Gato_jurko
11. Apr 2016, 16:17 #34240

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


11 Apr 2016, 15:19:34 @termcan rakstīja:

11 Apr 2016, 14:40:27 @Gato_jurko rakstīja:

11 Apr 2016, 11:43:34 @Lauva rakstīja:
Braucot ar automātisko pārnesumkārbu, drīkst to slēgt neitrālajā pozīcijā, stāvot, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā? Ja esmu sastrēgumā, mēdzu ieskrieties līdz kādiem 5 km/h, tad ieslēgt neitrālajā un ripot. Draudzene aizrāda, lai tā nedarot, jo tas kaitējot pārnesumkārbai.

Tas ir atkarīgs no kārbas hidraulikas uzbūves! Ja sajūgs tiek atlaists vaļā stàvot uz D, tad var neslēgt neitràlo! Es slēdzu neitràlo, jo nezinu vai sajūgs ir atlaists! Labāk es to nesvilinu! Ne kārbu bojā tieši, bet karst sajūgs!
Pamēģini pa pusmetram pabraukt dažas minūtes un kā sāks smirdēt sajūgs
Pat jaunajiem kraveniekiem displejā jau mirgo paziņojumi, ka jāslēdz uz N..ja to nedara, iedegas pārāk liels slogs uz sajūgu!

Tiešām atkarīgs no kārbas uzbūves. Ir kārbas, kurām nedarbojās ATF sūknis N pozīcijā, un kārba netiek dzesēta.
Jautājums - kāpēc tu to vispār dari?

Ja jautājums man...tad atbilde ir tieši par smago! Ja vajag pabraukt kādu gabalu, lai neaprautos laiks, tad to diemžēl vajag darīt! Volvo pats un Mersis met N ripojot...DAF nedrīkstot! Vieglo jau speciàli nesvilinu...runa bija par smago tieši, bet pieļauju, ka ja tā 'ākstītos' ar vieglo, smaku varētu sākt sajust!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo