Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
eziss
03. Oct 2009, 21:53 #3421

Kopš: 05. Dec 2008

No: Rēzekne

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Ne Līzingu.


03 Oct 2009, 17:34:37 Archer rakstīja:
Ko var lietas labā izdarīt ar mūziku kupejai? Neko mega nevajag bet nu vismaz kādu basiņu gribas. Vai ir jēga mainīt stock skandas?

Man Priekšā orginālajās vietās apakšā stāv Pionieri 13cm, durvīs pamesti originālie, aizmugurē labi ieliktas nesliktas elipses, nu un protams bagāžniekā subis.Jo ar vienām elipsēm tomēr ir par maz. Kopumā skan diezgan labi, ņemot vērā ka nekas nav jāgriež un jālauž.
Offline
Archer
03. Oct 2009, 21:56 #3422

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA


03 Oct 2009, 21:53:08 eziss rakstīja:

03 Oct 2009, 17:34:37 Archer rakstīja:
Ko var lietas labā izdarīt ar mūziku kupejai? Neko mega nevajag bet nu vismaz kādu basiņu gribas. Vai ir jēga mainīt stock skandas?

Man Priekšā orginālajās vietās apakšā stāv Pionieri 13cm, durvīs pamesti originālie, aizmugurē labi ieliktas nesliktas elipses, nu un protams bagāžniekā subis.Jo ar vienām elipsēm tomēr ir par maz. Kopumā skan diezgan labi, ņemot vērā ka nekas nav jāgriež un jālauž.

viss ir salikts oriģinālo skandu vietā?
Apakšā pie kājām nāk 13cm skandas?

Neesmu neko vēl pētijis
Offline
eziss
04. Oct 2009, 09:18 #3423

Kopš: 05. Dec 2008

No: Rēzekne

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Ne Līzingu.

Jā apakšā ir 13cm, lien bez problēmām, nomainīt diezgan elementāri,iesaku mainīt jo par originālajiem skan jūtami labāk. Elipses lai ielikt gan vajag pagraizīt, man ieliktas nevis plauktā , bet zem viņa.
Offline
labaiss
04. Oct 2009, 10:49 #3424

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


02 Oct 2009, 18:15:32 Epidemic rakstīja:
Kāds var tā pa punktiem noskaitīt atšķirības starp 318i un 318is?

. 8v un 16v
. is patere vismaz par puslitru vairak degvielas
. 115 vs 140zs
. M42 dzinejiem ir zirneklis(izpludes kolektors) M44 nav,
. is'niekiem aizmugure nak disku bremzes (318i touringiem standarta ari )
. protams dzineji vizuali atskiras
vairak nekas tads ipash neatšķiras,nu protams ir visadi sikumi ,tur iepludes gofra,iepludes kolektors utt...
tas ir tad ja runa par E36.
Ja par e30 tad 318i ir sadalitajs un is indukcenes
Offline
Edgarz
04. Oct 2009, 13:00 #3425

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: e36

Tek laukā logu šķidrums pa lampu apmazgātāju. [protams nesankcionēti]
Vai kāds var pateikt kāds tam iemesls? kaut kur kaut kāds pretvārsts nedarbojās vai kas
Offline
Edgarz
04. Oct 2009, 13:27 #3426

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: e36


02 Oct 2009, 16:46:05 tautudeels rakstīja:
Šodien pa ausu galam dzirdēju par tādu 328 slimību kā motora spilvenu stiprinājumu izlūšana... Kādam ir nācies saskarties vai ko vairāk par to zin?

Skatos servisa vēsturē, ka manam nekas tāds nav darīts, tāpēc jāsāk uztraukties

Interesē arī remonta cenas un gemaroja apmērs


man bija paduškā izģerbusies pavisam un pilnīgi, tā ka viss auto raustījas un neviens stiprinājums ne izlūza, ne nolūza.
Mans domāt, ka tie alumīnija kronšteini stiprinājumi lūdzt pie kaut kāda kontakta [avārijas situācijas]
Offline
ROLEXX
04. Oct 2009, 15:21 #3427

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

nav bijusi kādam tāda problēma - kupejas logs īsti netaisās ciet. Ķipa, aizver durvis, viņš piespiežās klāt, bet atlec atkal uz leju - es domāju, ka kaut kur nepareizi spiežas klāt un viņš tāds kustīgs - moška nedaudz slīpi viņu motoriņš grūž ciet. uz šosejas nežēlīgi svilpo un nenormāli kaitina It kā noņēmu abšifku, bet neko tur lāgā neredz, ka kaut kas būtu atnācis vaļā.

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
dzosua
04. Oct 2009, 15:29 #3428

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Čakarējas slēdzis durvju ailē.
Atver durvis un palūri tur, kur slēdzene cērtas ciet, tur ir tāda kā poga, kura ir nodilusi iespējams.
Offline
ozo
04. Oct 2009, 15:33 #3429

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


04 Oct 2009, 15:21:31 ROLEXX rakstīja:
nav bijusi kādam tāda problēma - kupejas logs īsti netaisās ciet. Ķipa, aizver durvis, viņš piespiežās klāt, bet atlec atkal uz leju - es domāju, ka kaut kur nepareizi spiežas klāt un viņš tāds kustīgs - moška nedaudz slīpi viņu motoriņš grūž ciet. uz šosejas nežēlīgi svilpo un nenormāli kaitina It kā noņēmu abšifku, bet neko tur lāgā neredz, ka kaut kas būtu atnācis vaļā.


rolexx, nebutu Tevis, sis topiks izmirtu Kaa jau dzosua mineja, ir poga sledzenee ieks durvju ailes, paspaidi to pogu, ja darbojas kaa nakas, tad varbut ar izoleni janotin taa pati sledzene, lai spiestos kartigi klat taa poga. Dodu 90%, ka tev ir tiesi sii te problema, ja nee, noperc to sledzeni jaunu (srotaa), maksaaja laikam paris ls.
Offline
other
04. Oct 2009, 16:47 #3430

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Nečakarējies ar nekādu izoleni - nopērc šrotā neizdilušu to pogu ar visu plastmasu un pārskrūvē.
Offline
labaiss
04. Oct 2009, 17:06 #3431

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


04 Oct 2009, 16:47:47 other rakstīja:
Nečakarējies ar nekādu izoleni - nopērc šrotā neizdilušu to pogu ar visu plastmasu un pārskrūvē.


Bet ne jau visām kupejām ir tā poga durvīs!
Offline
other
04. Oct 2009, 17:42 #3432

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


04 Oct 2009, 17:06:07 labaiss rakstīja:

04 Oct 2009, 16:47:47 other rakstīja:
Nečakarējies ar nekādu izoleni - nopērc šrotā neizdilušu to pogu ar visu plastmasu un pārskrūvē.


Bet ne jau visām kupejām ir tā poga durvīs!


visām nav gan - to var mainīt ja tāda ir
p.s. parasti gan logs čakarējas tieši versijai kurai ir tā poga...

[ Šo ziņu laboja other, 04 Oct 2009, 17:43:02 ]

Offline
labaiss
04. Oct 2009, 18:38 #3433

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


04 Oct 2009, 18:31:44 yanks rakstīja:

04 Oct 2009, 10:49:32 labaiss rakstīja:

02 Oct 2009, 18:15:32 Epidemic rakstīja:
Kāds var tā pa punktiem noskaitīt atšķirības starp 318i un 318is?

. 8v un 16v
. is patere vismaz par puslitru vairak degvielas
. 115 vs 140zs
. M42 dzinejiem ir zirneklis(izpludes kolektors) M44 nav,
. is'niekiem aizmugure nak disku bremzes (318i touringiem standarta ari )
. protams dzineji vizuali atskiras
vairak nekas tads ipash neatšķiras,nu protams ir visadi sikumi ,tur iepludes gofra,iepludes kolektors utt...
tas ir tad ja runa par E36.
Ja par e30 tad 318i ir sadalitajs un is indukcenes

tu par to esi ljoti paarliecinaats???

Labi, tu noteikti parprati,ka m44 nav izpludes kolektors ir,bet ne zirneklis
Offline
Epidemic
04. Oct 2009, 19:55 #3434

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Cik reāli e36 318is pamainīt standarta pečku uz kondišku? Kādas aptuvenās izmaksas?
Un 16 pogu kompi ielikt? Nav nekāds šobrīd

[ Šo ziņu laboja Epidemic, 04 Oct 2009, 19:55:37 ]

Offline
fubuz
04. Oct 2009, 20:04 #3435

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


04 Oct 2009, 19:55:19 Epidemic rakstīja:
Cik reāli e36 318is pamainīt standarta pečku uz kondišku? Kādas aptuvenās izmaksas?
Un 16 pogu kompi ielikt? Nav nekāds šobrīd


uz 16 ir nenormāls, bet izdarāms.
Offline
Arigato
04. Oct 2009, 20:45 #3436

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Kādi izskatās, kur dabūjami un pa cik pakaļējā tilta stiprinājumi, lai spolējot visu neizrauj ārā tur?
Offline
Epidemic
04. Oct 2009, 21:12 #3437

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


04 Oct 2009, 20:04:56 fubuz rakstīja:

04 Oct 2009, 19:55:19 Epidemic rakstīja:
Cik reāli e36 318is pamainīt standarta pečku uz kondišku? Kādas aptuvenās izmaksas?
Un 16 pogu kompi ielikt? Nav nekāds šobrīd


uz 16 ir nenormāls, bet izdarāms.

Cik tas ir naudas izteiksmē, ja, pieņemam, ka es atrodu kompi?
Offline
zap
04. Oct 2009, 21:15 #3438

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:


04 Oct 2009, 21:12:38 Epidemic rakstīja:

04 Oct 2009, 20:04:56 fubuz rakstīja:

04 Oct 2009, 19:55:19 Epidemic rakstīja:
Cik reāli e36 318is pamainīt standarta pečku uz kondišku? Kādas aptuvenās izmaksas?
Un 16 pogu kompi ielikt? Nav nekāds šobrīd


uz 16 ir nenormāls, bet izdarāms.

Cik tas ir naudas izteiksmē, ja, pieņemam, ka es atrodu kompi?


16pogu OBC arī ir
nu ņem uzreiz 18pogu OBC, lietotājs Driver pa 20Ls ganjau ieliks
Offline
Staris
04. Oct 2009, 21:16 #3439

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


04 Oct 2009, 21:12:38 Epidemic rakstīja:

04 Oct 2009, 20:04:56 fubuz rakstīja:

04 Oct 2009, 19:55:19 Epidemic rakstīja:
Cik reāli e36 318is pamainīt standarta pečku uz kondišku? Kādas aptuvenās izmaksas?
Un 16 pogu kompi ielikt? Nav nekāds šobrīd


uz 16 ir nenormāls, bet izdarāms.

Cik tas ir naudas izteiksmē, ja, pieņemam, ka es atrodu kompi?

Apskaties šo failu. Tur pēdējā sadaļā ir tavs variants. Tur redzēsi kādus blokus, dačikus un citas lietas vajadzēs.
Links

[ Šo ziņu laboja Staris, 04 Oct 2009, 21:17:01 ]

Offline
Epidemic
04. Oct 2009, 21:28 #3440

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Nu var ņemt uzreiz 18 pogu, ok.
Kā ir ar kondišku?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo