Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
03. Jun 2020, 21:55 #3421

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 21:45:52 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 21:43:14 @sys9291 rakstīja:

03 Jun 2020, 15:44:03 @DM-101 rakstīja:
redz, normaalaa darba rezhiimaa izpluudee [visam korekti straadajot] nonaak paaris % pussadegushas soljaras. Lai to dadedzinaatu [nooksidetu], nepiecieshams katalizxators - kats/daargmetaala paarklaajums. Citaadi nav nepiecieshamaas t.
Bet - regen laikaa izpluudee apzinaati tiek spljauts liels apjoms zaljas soljaras. Tajaa rezhimaa degviela tupa turpina degt izpluudee un nekaads kats nav nepiecieshams. Veel vairaak - ja kats/DPF izrauts, max t tiek sasniegta nevis tajos, bet ''taalaak''. t sensors neuzraada sasniegto nepiecieshamo, DDE turpina gaazt un gaazt soljaru un vnk nodedzina visu, kas izpluudee veel dziivs/pusdziivs.

konkreetaa keisa moraale - ja auto tiek nogrizts viss, ko var nogriezt, beizhi vien norauj arii pussadrupushaas ugunssienas, neviens neruupeejas par vadu pareizu novietoshanu, utjpr. Jo papildus arguments tachu ir - izpluudes t nebuus augsta, jo regen vairs nebuus. Un te var sanaakt ziepes!

redz reģenerācijas laikā t pirms CAT ir zemāka nekā pēc CAT - tātad kur sadeg izplūdē iesmidzinātais soļķis?
Bez t devēja (vienalga vai pre vai post CAT) nekādas reģenerācijas nebūs un kaut kā neticas, ka šķūneri tik dziļi softā var ielīst...lai atļutu reģenerāciju bez t devējiem.



nee, t sensors ir.
uzreiz peec adaptaaciju dzeshanas DDE saak regen tieshi izpluudes elementu plausibilitaates testam + DPF profila izveidoshanai.

ja CO kats novaakts, soljara sadegs taalaak/zemaak. t sensors raadiis zemaaku t, DDE provees uzcelt liidz 650oC. Kad sasniegs 650oC t sensora apviduu, zemaak jau var buut 1000+oC!

jep - bet kā tad ar liesmām motortelpā?
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 22:04 #3422

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 21:58:06 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 21:55:22 @sys9291 rakstīja:

03 Jun 2020, 21:45:52 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 21:43:14 @sys9291 rakstīja:

03 Jun 2020, 15:44:03 @DM-101 rakstīja:
redz, normaalaa darba rezhiimaa izpluudee [visam korekti straadajot] nonaak paaris % pussadegushas soljaras. Lai to dadedzinaatu [nooksidetu], nepiecieshams katalizxators - kats/daargmetaala paarklaajums. Citaadi nav nepiecieshamaas t.
Bet - regen laikaa izpluudee apzinaati tiek spljauts liels apjoms zaljas soljaras. Tajaa rezhimaa degviela tupa turpina degt izpluudee un nekaads kats nav nepiecieshams. Veel vairaak - ja kats/DPF izrauts, max t tiek sasniegta nevis tajos, bet ''taalaak''. t sensors neuzraada sasniegto nepiecieshamo, DDE turpina gaazt un gaazt soljaru un vnk nodedzina visu, kas izpluudee veel dziivs/pusdziivs.

konkreetaa keisa moraale - ja auto tiek nogrizts viss, ko var nogriezt, beizhi vien norauj arii pussadrupushaas ugunssienas, neviens neruupeejas par vadu pareizu novietoshanu, utjpr. Jo papildus arguments tachu ir - izpluudes t nebuus augsta, jo regen vairs nebuus. Un te var sanaakt ziepes!

redz reģenerācijas laikā t pirms CAT ir zemāka nekā pēc CAT - tātad kur sadeg izplūdē iesmidzinātais soļķis?
Bez t devēja (vienalga vai pre vai post CAT) nekādas reģenerācijas nebūs un kaut kā neticas, ka šķūneri tik dziļi softā var ielīst...lai atļutu reģenerāciju bez t devējiem.



nee, t sensors ir.
uzreiz peec adaptaaciju dzeshanas DDE saak regen tieshi izpluudes elementu plausibilitaates testam + DPF profila izveidoshanai.

ja CO kats novaakts, soljara sadegs taalaak/zemaak. t sensors raadiis zemaaku t, DDE provees uzcelt liidz 650oC. Kad sasniegs 650oC t sensora apviduu, zemaak jau var buut 1000+oC!

jep - bet kā tad ar liesmām motortelpā?


konkreetajaa keisaa vadu zguts atradies 1cm attaalumaa no izdemoleeta DPF [veel nezinu, kaadaa sakariibaa]. Attieciigi - tas zhuts sacis degt, liesmas gaajushas pa zgutu uz motortelpas pusi.

pie tāda rasklada nāk prātā cits skats, kad pēc eļļas maiņas iekš Volvo XC90 kāda servisa mehs atstāja lupatu pie motora gala - to parāva zem zobenes un...
P.S klients vairāk tajā servisā eļļu nemaina...
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 22:11 #3423

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 22:03:34 @DM-101 rakstīja:
p.s. ja bija 3104:
jaapaarbauda misfire skaititaaji ar ELM327.
ja kaads cilindrs dominee, jaarisina taa ignition probleemas [spole/svece 95% gadiijumu].

Es jau neapstrīdu - tas tikai tā - ķeksītim statistikā...
Nu saistībā ar dzinēju viņš jau ir tavējais... sūdzību viņam nebija, man uz ausīti viss likās labi, kā jau rakstīju kļūda bija par vienmērības kontroli iekš slaņainā režīma.
A pie manis viņs bija par citu tēmu...to arī veiksmīgi atrisinājām noštepselējot Webasto...
Offline
bmwaddict
03. Jun 2020, 23:30 #3424

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


kaa tehniski notiek to misfire skaitiitaaju lasiishana ar ELM327? tev ir kaads raksts par to kaa to dara?
vajadzeetu vienam pazinjas M54 paskatiities tur kautkas diivains notiek pie iedarbinaashanas, tipa dazhreiz palaid auto viss kaartiibaa bet citreiz pie aukstaas palaishanas saak kratiities taa itkaa puse cilindru nestraadaa bet tad kad tas iziet nu aukstaas palaishanas/pirmaas uzsilshanas faazes tad viss itkaa leenaam nostabilizeejaas (DME iesleedz izliidzinaashanu?) un tad jau vairs neko neuzraadaa nekaadas kljuudas vai misfires whatsoever..
Offline
bmwaddict
03. Jun 2020, 23:47 #3425

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 Jun 2020, 23:32:17 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 23:30:35 @bmwaddict rakstīja:

kaa tehniski notiek to misfire skaitiitaaju lasiishana ar ELM327? tev ir kaads raksts par to kaa to dara?
vajadzeetu vienam pazinjas M54 paskatiities tur kautkas diivains notiek pie iedarbinaashanas, tipa dazhreiz palaid auto viss kaartiibaa bet citreiz pie aukstaas palaishanas saak kratiities taa itkaa puse cilindru nestraadaa bet tad kad tas iziet nu aukstaas palaishanas/pirmaas uzsilshanas faazes tad viss itkaa leenaam nostabilizeejaas (DME iesleedz izliidzinaashanu?) un tad jau vairs neko neuzraadaa nekaadas kljuudas vai misfires whatsoever..


M54 nereportee! Tikai saakot ar N43/N53.
Bet, jaa info ir gan LV, gan EN blogu versijaas.

tad ko M54 gadiijumaa netiek pie raw datiem? tipa nevar kautkaadu atminjas apgabalu lasiit pa tiesho vai kautkaa taa?

reaali gribeetos saprast kas notiek ar to aparaatu. pat noskeerjiens tur ir saliidzinoshi mazs kautkaadi nepilni 200k km.

reizeem palaizhot saak "pukshkjeet" taa itkaa nestraadaatu cilindrs vai pat divi. parasti tas viss leenaam norimst un peec sekundeem 20-30 motors jau straadaa liidzeni. Bet retu reizi tas neizliidzinoties un pukshkjot taalaak un tad izlec kljuudas par misfireem 3 4 5 cilindros es taa saprotu pilniigaa randomaa karoche. Man pasham neizdevaas piekjert taadu situaaciju bet tur chalis vislaik vadaa skaneriiti liidzi lai var saprast kas notiek.

Anyway pat tiiri teoreetiski kas var izraisiit taadu efektu? spoles ir swapotas vietaam, nekas nemainaas. Sveces hvz nepaskatiijos ja godiigi bet tad jau taa buutu konstanta probleema.
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 23:49 #3426

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 23:30:35 @bmwaddict rakstīja:

kaa tehniski notiek to misfire skaitiitaaju lasiishana ar ELM327? tev ir kaads raksts par to kaa to dara?
vajadzeetu vienam pazinjas M54 paskatiities tur kautkas diivains notiek pie iedarbinaashanas, tipa dazhreiz palaid auto viss kaartiibaa bet citreiz pie aukstaas palaishanas saak kratiities taa itkaa puse cilindru nestraadaa bet tad kad tas iziet nu aukstaas palaishanas/pirmaas uzsilshanas faazes tad viss itkaa leenaam nostabilizeejaas (DME iesleedz izliidzinaashanu?) un tad jau vairs neko neuzraadaa nekaadas kljuudas vai misfires whatsoever..

a tu sāc ar elementāro - liekā gaisa piesūkšanu... , kas pamatā ir problēma 90% gadījumos...
A kapēc izlīdzinās? nu kaut vai tapēc, ka sāk strādāt zondes, kas iespēju robežās nokoriģē maisījumu...
A gadījumā nav vēl LPG uzlikta?
Offline
Fandulis
03. Jun 2020, 23:52 #3427

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13375

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


03 Jun 2020, 23:08:47 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 23:01:52 @Fandulis rakstīja:
Meklēju ar googli, bet neatradu. Varbūt kāds zin kur nopirkt kondensātoru CD264?


Vai ar ko viņu var aizvietot?




Fanduli, Fanduli..
Tu noraadi tipveida kondensatora seerijas nr, bet nenoraadi NEVIENU no key parametriem!

Njem umnichai, ievieto ''bojaataa'' kondnsatora atteelu!


Jau atradu
Offline
bmwaddict
03. Jun 2020, 23:54 #3428

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 Jun 2020, 23:49:06 @sys9291 rakstīja:

03 Jun 2020, 23:30:35 @bmwaddict rakstīja:

kaa tehniski notiek to misfire skaitiitaaju lasiishana ar ELM327? tev ir kaads raksts par to kaa to dara?
vajadzeetu vienam pazinjas M54 paskatiities tur kautkas diivains notiek pie iedarbinaashanas, tipa dazhreiz palaid auto viss kaartiibaa bet citreiz pie aukstaas palaishanas saak kratiities taa itkaa puse cilindru nestraadaa bet tad kad tas iziet nu aukstaas palaishanas/pirmaas uzsilshanas faazes tad viss itkaa leenaam nostabilizeejaas (DME iesleedz izliidzinaashanu?) un tad jau vairs neko neuzraadaa nekaadas kljuudas vai misfires whatsoever..

a tu sāc ar elementāro - liekā gaisa piesūkšanu... , kas pamatā ir problēma 90% gadījumos...
A kapēc izlīdzinās? nu kaut vai tapēc, ka sāk strādāt zondes, kas iespēju robežās nokoriģē maisījumu...
A gadījumā nav vēl LPG uzlikta?

nee usa neliek LPG

jaa tieshi taa laikam notiek, kad dzineejs iziet no aukstaas palaishanas faazes un saak ierubiit korekciijas un lambdas utt tad praktiski vienmeer izliidzinaas bet dazhreiz
neizvelk" un paliek ar misfireem citreiz pat ar fuelt cut-off.

Gofra nomainiita, tas jau ir izdariits. Citaadu gljuku nav. Motors darbojas ideali kas silts jauda ir nekaadu kljuudu..

Tas ko es domaaju mosh kaadas forsunkas suudiigas pieseereejushas vienk churaa taisnu struuklu, un kameer auksts tikmeer nenotiek kvalitatiiva degmaisiijuma veidoshana bet tikko iepluudes vaarsts uzkarst (un uzkarst tas pietiekami aatri kaa reizi sekundees 30) tas saak normaali veidot degvielas maakoniiti un viss saak straadaat kaa vajag

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 03 Jun 2020, 23:56:01 ]

Offline
sys9291
03. Jun 2020, 23:59 #3429

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

pilnīgi iespējams...
A ko adaptācijas rāda? nav lielos plusos?
Var jau būt arī banāla sveču - spoļu problema un ja jau misfire ir konstatēts DME atslēdz attiecīgo cilindru

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Jun 2020, 00:01:21 ]

Offline
amons
04. Jun 2020, 00:09 #3430

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


03 Jun 2020, 23:54:37 @bmwaddict rakstīja:

03 Jun 2020, 23:49:06 @sys9291 rakstīja:

03 Jun 2020, 23:30:35 @bmwaddict rakstīja:

kaa tehniski notiek to misfire skaitiitaaju lasiishana ar ELM327? tev ir kaads raksts par to kaa to dara?
vajadzeetu vienam pazinjas M54 paskatiities tur kautkas diivains notiek pie iedarbinaashanas, tipa dazhreiz palaid auto viss kaartiibaa bet citreiz pie aukstaas palaishanas saak kratiities taa itkaa puse cilindru nestraadaa bet tad kad tas iziet nu aukstaas palaishanas/pirmaas uzsilshanas faazes tad viss itkaa leenaam nostabilizeejaas (DME iesleedz izliidzinaashanu?) un tad jau vairs neko neuzraadaa nekaadas kljuudas vai misfires whatsoever..

a tu sāc ar elementāro - liekā gaisa piesūkšanu... , kas pamatā ir problēma 90% gadījumos...
A kapēc izlīdzinās? nu kaut vai tapēc, ka sāk strādāt zondes, kas iespēju robežās nokoriģē maisījumu...
A gadījumā nav vēl LPG uzlikta?

nee usa neliek LPG

jaa tieshi taa laikam notiek, kad dzineejs iziet no aukstaas palaishanas faazes un saak ierubiit korekciijas un lambdas utt tad praktiski vienmeer izliidzinaas bet dazhreiz
neizvelk" un paliek ar misfireem citreiz pat ar fuelt cut-off.

Gofra nomainiita, tas jau ir izdariits. Citaadu gljuku nav. Motors darbojas ideali kas silts jauda ir nekaadu kljuudu..

Tas ko es domaaju mosh kaadas forsunkas suudiigas pieseereejushas vienk churaa taisnu struuklu, un kameer auksts tikmeer nenotiek kvalitatiiva degmaisiijuma veidoshana bet tikko iepluudes vaarsts uzkarst (un uzkarst tas pietiekami aatri kaa reizi sekundees 30) tas saak normaali veidot degvielas maakoniiti un viss saak straadaat kaa vajag




Arī tāda pat problema bija ar M54. Cik nu vaŗeju, pārbaudiju visas gofras, CCV vārst jauns ar jaunam trubām pirms gada mainīts. Bet defekts bija ļoti neregulārs. Šķiet ka pazuda pēc tam kad samainiju jaunas trubiņas tam aukstā gaisa elektriskajam sūknim.
Offline
bmwaddict
04. Jun 2020, 00:10 #3431

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Labi tikshu pie taas mashiinas tad atrakstiishos kas tur sanaaca.

No saakuma es pat domaaju ka mosh coolantu drusku spiezh kaadaa cilindraa bet hvz coolants nezuud. man pasham taa bija ar veco M52 kur pa nakti leenaam sapileeja cilindraa un tad no riita laizhot nestraadaaja viens cilindrs kameer "izveedinaaja" coolantu un viss aizgaaja bet tas vienmeer bija skaidrs no saakta gala ka shkjidrums zuud un tur taa cilindra nestraadaashana uzvedaas tomeer savaadaak. neenu nevar arii saliidzinaat kaa DME darbojas M52 vs M54 gadiijumaa...

hvz es principaa neizsleedzu arii shaadu keisu.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 Jun 2020, 00:14:30 ]

Offline
bmwaddict
04. Jun 2020, 00:13 #3432

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Jun 2020, 00:09:36 @amons rakstīja:

Arī tāda pat problema bija ar M54. Cik nu vaŗeju, pārbaudiju visas gofras, CCV vārst jauns ar jaunam trubām pirms gada mainīts. Bet defekts bija ļoti neregulārs. Šķiet ka pazuda pēc tam kad samainiju jaunas trubiņas tam aukstā gaisa elektriskajam sūknim.

tu domaa secondary air pump kas darbojas taas 30 sekundes lai uzsildiitu katalizaatoru? tur viss ir norm. un ja tajaa sisteemaa vakuum trubijas ir pushu tad tev uzreiz buus check engine taapeec ka sho emission control sisteemu DME monitoree, tikko nav vakuuma trubinjaas kas atver to vaarstu taa buus check engine.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 Jun 2020, 00:13:37 ]

Offline
amons
04. Jun 2020, 00:20 #3433

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


04 Jun 2020, 00:13:19 @bmwaddict rakstīja:

04 Jun 2020, 00:09:36 @amons rakstīja:

Arī tāda pat problema bija ar M54. Cik nu vaŗeju, pārbaudiju visas gofras, CCV vārst jauns ar jaunam trubām pirms gada mainīts. Bet defekts bija ļoti neregulārs. Šķiet ka pazuda pēc tam kad samainiju jaunas trubiņas tam aukstā gaisa elektriskajam sūknim.

tu domaa secondary air pump kas darbojas taas 30 sekundes lai uzsildiitu katalizaatoru? tur viss ir norm. un ja tajaa sisteemaa vakuum trubijas ir pushu tad tev uzreiz buus check engine taapeec ka sho emission control sisteemu DME monitoree, tikko nav vakuuma trubinjaas kas atver to vaarstu taa buus check engine.

man gan likās ka as vakuma trubiņas gals kas no tā pumpja ieiet ieplūdes kolektorā manā gadījumā bija saplaisājis un tur toč gaisu varēja piesukt, bet nekādas kļūdas kompī par secandary air pump nebija. Pie reizes es tur visus savienojumus pārbaudiju, varbūt īsta vaina bija kur citur.
Offline
Instigater
04. Jun 2020, 13:39 #3434

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Bet tā jau ar 200Eur čipu maizītei nenopelnīsi, kad būsi dienu nopisies ar vienu auto.
Offline
ATB
04. Jun 2020, 13:41 #3435

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Nevaru sagaidīt, kad čiponus aizliegs ar likumu
Offline
Montana
04. Jun 2020, 13:42 #3436

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

ar 200 eur dienā maizītei nenopelnīsi ?
Offline
Mikels
04. Jun 2020, 14:53 #3437

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


04 Jun 2020, 13:41:20 @ATB rakstīja:
Nevaru sagaidīt, kad čiponus aizliegs ar likumu
Kāpēc, čipošanu būtu jāaizliedz ar likumu Iespējams,tā sajāj atbilstošu dzinēja darbību, bet cilvēki jau paši uz to parakstās. Tā vietā,lai kaut ko aizliegtu cilvēkiem būtu pašiem laiks sākt domāt ar galvu, neviens jau ar varu nespiež kādam kaut ko čipot vai nečipot

[ Šo ziņu laboja Mikels, 04 Jun 2020, 14:56:01 ]

Online
RR04
04. Jun 2020, 15:07 #3438

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


04 Jun 2020, 15:04:50 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2020, 14:53:38 @Mikels rakstīja:

04 Jun 2020, 13:41:20 @ATB rakstīja:
Nevaru sagaidīt, kad čiponus aizliegs ar likumu
Kāpēc, čipošanu būtu jāaizliedz ar likumu Iespējams,tā sajāj atbilstošu dzinēja darbību, bet cilvēki jau paši uz to parakstās. Tā vietā,lai kaut ko aizliegtu cilvēkiem būtu pašiem laiks sākt domāt ar galvu, neviens jau ar varu nespiež kādam kaut ko čipot vai nečipot


nu jaa, reku razhotaaji savu attieksmi ir paudushi, atsakot garantiju, piem.
paareejais - uz pashu cilveeku sirdsapzinjas.


Bet kā ir ar pašu dīleru/ražotāju čipošanu? Kaut vai tas pats Polestar
Offline
Staris
04. Jun 2020, 15:12 #3439

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tā pati Alpina tak arī nenodarbojas tikai ar fizisku detaļu nomaiņu, bet rediģē programmatūru. Jobanie čiperi
Offline
Bimmer
04. Jun 2020, 15:13 #3440

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Starp citu, Tuvajos Austrumos BMW piever acis uz to, ka jauniem BMW jau salonā visādi G-Power u.tml. čipsi salikti, garantija ir spēkā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4