Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
crime
10. Jun 2012, 00:09 #3421

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


10 Jun 2012, 00:05:13 nagla rakstīja:
tatad tu vinam suka???


vai esi uzbudinaajies ieelpoto gaazes tvaiku iespaidaa?
Offline
Modjo
10. Jun 2012, 00:13 #3422

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Kapeku nē, latu gan. Interesanti par kādām neertībām ir runas. Pagaidām tādas benzīns/ gāze salidzinot ar tikai benzīnu, uz gāze mašīnas nejūtu. Lūdzu apgaismo

10 Jun 2012, 00:06:05 audi_a4 rakstīja:

10 Jun 2012, 00:01:15 Modjo rakstīja:
Nekorekts salīdzinājums. Ja braucot bez savu paradumu mainīšanas, auto nejāšanas brauc par padsmit latiem/ 100 km vai tērē tikai aptuveni 6-7 latus/ 100km. Tur tā lieta


kadu kapeiku iemilet jau nav nekas slikts. vienkarsi tajaa sakaraa tad jarekjinas ar paris neertibam. viss ir atkarigs no prioritaateem.
Offline
audi_a4
10. Jun 2012, 00:15 #3423

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

tas nagla tocna nav isti normaals.

ceru ka vinam kads iesvers banaanu uz paris dienam, var jaunu suudu dziit, bet nejau tik zemaa liimenii - pimpju sukasanas utt...
Offline
audi_a4
10. Jun 2012, 00:17 #3424

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

tad tev jatin ir atpakalj, es jau to esmu uzrakstijis vairakas reizes shaja topika, tieshi kas tas par neertibam. baigais ljenjins velreiz rakstit.


10 Jun 2012, 00:13:18 Modjo rakstīja:
Kapeku nē, latu gan. Interesanti par kādām neertībām ir runas. Pagaidām tādas benzīns/ gāze salidzinot ar tikai benzīnu, uz gāze mašīnas nejūtu. Lūdzu apgaismo

10 Jun 2012, 00:06:05 audi_a4 rakstīja:

10 Jun 2012, 00:01:15 Modjo rakstīja:
Nekorekts salīdzinājums. Ja braucot bez savu paradumu mainīšanas, auto nejāšanas brauc par padsmit latiem/ 100 km vai tērē tikai aptuveni 6-7 latus/ 100km. Tur tā lieta


kadu kapeiku iemilet jau nav nekas slikts. vienkarsi tajaa sakaraa tad jarekjinas ar paris neertibam. viss ir atkarigs no prioritaateem.

Offline
Laoshi
10. Jun 2012, 00:22 #3425

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ja es ēstu roltonus un dzīvotu zem tilta, es būtu zaudējis dzīves kvalitāti. To jau heiteri nevar pieņemt, ka gāzinieki neko nezaudē, tikai iegūst.

Cepaties tālāk, tas ir pilnīgi normāli, ja cilvēkam skauž, ka citam veicās. Homo hominis lupus

BMW530, tikai nesaki, ka neesi domājis par gāzi. Gan jau Koijotam esi sūtījis žēlabainus PM un lūdzis iespējami lētākās komponentes savam auto, neliedzies Ir tik vilinoši pievienoties veiksminieku aprindām
Offline
Modjo
10. Jun 2012, 00:23 #3426

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Lasu topiku regulāri, neko neredzēju. Lūdzu iebildumus par rakstītām neērtībām studijā. Atradu citā topikā šo taisnību gan
1. markas benzīna vērtību. Neskatoties uz to, ka gāzes patēriņš par 5,7% pārsniedz benzīna patēriņu, ekonomija ir līdz 36% naudas līdzekļu, kas tiek patērēti degvielai.

2. Dzinēja resursu palielināšana - Gāze neaizskalo eļļu kārtiņu no cilindru sieniņām un neatšķaida eļļu karterī. Gāze nesatur kaitīgos piemaisījumus (svinu, sēru), kuri ķīmijas līmenī ārda sadegšanas kameras detaļas, neitralizētāju un skābekļa devēju (lambda zonde).

3. Ekoloģiskums - Gāze nesatur kaitīgos piemaisījumus (svinu, sēru), kādi ir benzīnā. Tāpēc toksisko izmešu daudzums samazinās par 40%.

4. Antidetonācijas stabilitāte - sašķidrinātās naftas gāzes oktānskaitlis ir 102-104, tas izslēdz detonācijas režīmu dzinēja darbībā pie jebkuras slodzes. Šī gāzes īpašība var būt īpašs aktuāla dzinējiem ar augstu kompresijas pakāpi, kuri patērē augsta oktānskaitļa (un dārgu) benzīnu.

Ekonomija - Sašķidrinātās naftas gāzes cena ir vidēji par 40% zemāka par Ai-95 5. Difūzija - Gāze viegli sajaucas ar gaisu un vienmērīgāk piepilda cilindrus ar viendabīgu maisījumu, tādēļ dzinējs strādā līdzenāk un klusāk. Gāzes maisījums sadeg pilnībā, tādēļ neizveidojas uzdegums uz virzuļiem, vārstuļiem un aizdedzes svecēm.

6. Sadegšanas ātrums - Gāze sadeg lēnāk nekā benzīns, tas pazemina slodzi uz virzuļu grupu un kloķvārpstu, dzinējs strādā «mīkstāk». Tādēļ notiek dinamisko rādītāju pazemināšana par 2-5% atkarībā no dzinēja kompresijas pakāpes.


10 Jun 2012, 00:17:49 audi_a4 rakstīja:
tad tev jatin ir atpakalj, es jau to esmu uzrakstijis vairakas reizes shaja topika, tieshi kas tas par neertibam. baigais ljenjins velreiz rakstit.


10 Jun 2012, 00:13:18 Modjo rakstīja:
Kapeku nē, latu gan. Interesanti par kādām neertībām ir runas. Pagaidām tādas benzīns/ gāze salidzinot ar tikai benzīnu, uz gāze mašīnas nejūtu. Lūdzu apgaismo

10 Jun 2012, 00:06:05 audi_a4 rakstīja:

10 Jun 2012, 00:01:15 Modjo rakstīja:
Nekorekts salīdzinājums. Ja braucot bez savu paradumu mainīšanas, auto nejāšanas brauc par padsmit latiem/ 100 km vai tērē tikai aptuveni 6-7 latus/ 100km. Tur tā lieta


kadu kapeiku iemilet jau nav nekas slikts. vienkarsi tajaa sakaraa tad jarekjinas ar paris neertibam. viss ir atkarigs no prioritaateem.



Offline
audi_a4
10. Jun 2012, 00:26 #3427

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


10 Jun 2012, 00:22:40 Laoshi rakstīja:
Ja es ēstu roltonus un dzīvotu zem tilta, es būtu zaudējis dzīves kvalitāti. To jau heiteri nevar pieņemt, ka gāzinieki neko nezaudē, tikai iegūst.

Cepaties tālāk, tas ir pilnīgi normāli, ja cilvēkam skauž, ka citam veicās. Homo hominis lupus

BMW530, tikai nesaki, ka neesi domājis par gāzi. Gan jau Koijotam esi sūtījis žēlabainus PM un lūdzis iespējami lētākās komponentes savam auto, neliedzies Ir tik vilinoši pievienoties veiksminieku aprindām


bmw530 jau laikam miilee santimu ar dizeli

citi laiki pienakusi, veiksmigi biznesmenji tagad nigero pa huudu smirdedami pec gazes no isputeja, bet luuzeri lej neste benzinu. pasaule ir kluvusi achgaarna

[ Šo ziņu laboja audi_a4, 10 Jun 2012, 00:26:58 ]

Offline
Modjo
10. Jun 2012, 00:28 #3428

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

P.s gāze no trubas pie labas un pareizi saregulētas uzpariktes parasti nevoņī, ja tikai nav kaķiks noravēts
Offline
crime
10. Jun 2012, 00:28 #3429

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

Labi, ka mans sencis man nopirka divas mashiinas, darba dienaas miileeju santiimu ar diizeli, bet briivdienaas varu atvilkt ar benziinu, esmu veiksminieks
Offline
audi_a4
10. Jun 2012, 00:30 #3430

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


10 Jun 2012, 00:28:25 nagla rakstīja:
bet ta ir,tehniski neizglitoti un ar izskalotam smadzenem,lej to ko viniem iesaka visi!


ne nu kas tas par mulkjibam. es leju to ko iesaka auto razhotajs. tu tak ari neliec mashinai pasas letakas kjiniesu detalas, piemeram SFEC amortizatorus kautgan par tevi es nebrinos...

ps. tu gadijuma neesi sadzeries drosmi shovakar, tapec tik aktivi iesaisties diskusijas?
Offline
Lafter
10. Jun 2012, 00:35 #3431

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Nav katru deinu saskarxm ar gazētiem auto.
šodiem braucu aiz kkāda amerikāna. Ilgi nevarēju saprast kas na@uj smird. tAsīju logu ciet, vaļā. recikrulāciju, manuālu automanisku. beigās pieleca, gāza nah nenormāli līkumots ceļs, nodzīt nav kur, pretī brau vsu laiku. Metu mierā un mintes 10 papīpēju un parunāju pa telefonu. smaka bija pesgec
nesmu skaidrā. Bet ceru visi ta nesmird


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
audi_a4
10. Jun 2012, 00:35 #3432

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

nagla, neee, es savai mashina neko daudz neesu remontejis. mainiju amortinjus, KYB Excel-g un bremzu diskus - ferodo. t.i. servisa man mainija. nav jegas likt leto drazu kas netur, jo servisa darbs nav nekads letais prieks. labak 1x nomainit kvalitativi, nevis 2x nekvalitativi.
Offline
audi_a4
10. Jun 2012, 00:44 #3433

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


10 Jun 2012, 00:39:17 nagla rakstīja:
nu skaidrs ar tevi vis,pat amortizatorus nomainit neproti,nevar tev dot gazetu auto,nu nevar!


es protu, bet nav pacelaja un ari visu instrumentu. brivaja laika daru citas lietas, mashinu skruvet nav mans hobijs.
Offline
xjs_4
10. Jun 2012, 00:47 #3434

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Nu ekologija tie gan ir bullja suudi Kam interesee ekologija , visus interesē cipars ko var ietaupiit uz nosa

Es sāku mīlēt propana saldeno aromātu jo gāze maksā kapeikas

KAD es izcelshu vienreiz totjikaa lielo $$$ tad pirmais ko izdariishu pieaicinaashu driver un egonu pleevi un uz laiku noraveesim jagam gāzes iekārtu un izmetīsim miskastē es domaju tas būs WR



-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Laoshi
10. Jun 2012, 08:30 #3435

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Par ekoloģiju interesējas TA darbinieks, kad liek slēgt gāzi un tad bāž to daiktu mašīnai izpūtējā.

Es nesaprotu, kādas ienaida mākti visi osta cita auto izpūtēju? Tas ir fetišs kaut kāds? Man, piemēram, pajāt, ja arī no mana auto izpūteja bik novoncī pēc propāna. Es to nejūtu un pilnīgi pajāt uz citiem, kam salona filtra vietā ir plastmasas režģis. Lafter, nopērc filtru ar ogli, tagad tādi arī ir

Reiz braucu aiz SuperMAZ vilcēja, kas vilka platformu ar kkādu ceļa tehniku, tad smirdēja pēc solārija, jā. Bet nu tur miglas vajadzēja slēgt iekšā, bija viņam atgāzes nedaud virs normas
Offline
Vecais
10. Jun 2012, 10:40 #3436

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


Sen slota te nav bijusi.. savādāk no "Tehnikas uzlabošana" tēmas pārvēršas diršanas topikā.. Jēga kautko komentēt ja viss aizaug ar jēlībām

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
edwards
10. Jun 2012, 11:13 #3437

Kopš: 26. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 216

Braucu ar:

Padalamies piredze-kur labāk pildīt gāzi?
Kur labak nepildīt?
Offline
Marteens
10. Jun 2012, 11:16 #3438

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


10 Jun 2012, 11:13:46 edwards rakstīja:
Padalamies piredze-kur labāk pildīt gāzi?
Kur labak nepildīt?


Gāzi viss labākais ir pildīt LPG stacijās. Citur ir diezgan neērti ar lielu čakaru un liela risku iespēju.
Offline
proTEST
10. Jun 2012, 22:21 #3439

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

Kā īsti tiek regulēta gāzes iekārtas priekš automašīnas ?
Ja iedegas Check Engine lampiņa, tad to kļūdu izdzēš un ar gāzes kompi pieregulē iekārtu ? Vai arī paša auto kompis arī ir jāpieregulē ?
Vnk neesmu apmierināts ar sava gāzinieka regulēšanu, neesmu jau pirmais, kas ir sūdzējies pēdējā laikā, diemžēl. Dega check engine, samazināja gāzes apjomu par 5 procentiem un izdzēsa kļūdu. Teica, ja iedegsies ātrāk nekā pirms tam iedegās, tad būs tieši otrādāk, apjoms būs jāpalielina. Ir tā, ka tā lampiņa iedegās ātrāk un man liekas, ka vajadzētu tomēr vēl vairāk samazināt, jo liekas, ka gāzes iekārta pārāk daudz tērē, bet pēc viņa teorijas ir otrādāk.
Nav iespējami kādi citi iemesli kāpēc deg check engine ? Es pakustināju gāzes iekārtas filtru un tad iedegās check engine. Iespējams, ka kaut kur nav īsti kontakts ?
Aizbraukšu vēl pēdējo reizi pie sava gāzinieka, bet ja nekas nemainīsies, tad ir kāda iespēja aizbraukt un saregulēt gāzes iekārtu kā nākās kādā citā vietā ? Zinu, ka citiem meistariem nepatīk krāmēties ar citu meistaru darbiem, bet vai pastā šāda iespēja ? Un kur Jūs ieteiktu braukt un cik tas aptuveni izmaksātu ?
Offline
einaars
10. Jun 2012, 23:03 #3440

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:


10 Jun 2012, 22:21:30 proTEST rakstīja:
Kā īsti tiek regulēta gāzes iekārtas priekš automašīnas ?
Ja iedegas Check Engine lampiņa, tad to kļūdu izdzēš un ar gāzes kompi pieregulē iekārtu ? Vai arī paša auto kompis arī ir jāpieregulē ?
Vnk neesmu apmierināts ar sava gāzinieka regulēšanu, neesmu jau pirmais, kas ir sūdzējies pēdējā laikā, diemžēl. Dega check engine, samazināja gāzes apjomu par 5 procentiem un izdzēsa kļūdu. Teica, ja iedegsies ātrāk nekā pirms tam iedegās, tad būs tieši otrādāk, apjoms būs jāpalielina. Ir tā, ka tā lampiņa iedegās ātrāk un man liekas, ka vajadzētu tomēr vēl vairāk samazināt, jo liekas, ka gāzes iekārta pārāk daudz tērē, bet pēc viņa teorijas ir otrādāk.
Nav iespējami kādi citi iemesli kāpēc deg check engine ? Es pakustināju gāzes iekārtas filtru un tad iedegās check engine. Iespējams, ka kaut kur nav īsti kontakts ?
Aizbraukšu vēl pēdējo reizi pie sava gāzinieka, bet ja nekas nemainīsies, tad ir kāda iespēja aizbraukt un saregulēt gāzes iekārtu kā nākās kādā citā vietā ? Zinu, ka citiem meistariem nepatīk krāmēties ar citu meistaru darbiem, bet vai pastā šāda iespēja ? Un kur Jūs ieteiktu braukt un cik tas aptuveni izmaksātu ?

ja Rīgā tad vari mēģināt sakontaktēties ar koijotss gan jau ka spēs palīdzēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo