Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Gordenfromlv
11. Jan 2019, 23:00 #3421

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


11 Jan 2019, 21:53:40 @VWfans rakstīja:
Salīdzināsim divus variantus: 2011.gada Volvo-XC60 ar 220 tūkst.km nobraukumu un jaunu KIA-Sportage. Mērķis: ar šādu dīzeļauto braukt sešus gadus un 150 tūkst.km.

Skaitām tagad visas izmaksas. Volvo pērk par 13 K, bet pēc sešiem gadiem 13,5 gadus vecu pārdod par 6 K. Vērtības kritums 7 K. KIA pērk par 22 K, pārdod 6 gadus vecu par 9 K. Vērtības kritums 13 K.

Degviela. Volvo ir lieli motori, vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 8 litri uz 100 km. KIA ir mazāks dīzelītis, degvielas patēriņš 6,5 litri uz 100 km. Starpība 15 litri uz 1000 km jeb 17 eiro uz 1000 km jeb 2550 eiro uz 6 gadu laikā nobraucamajiem 150 tūkst.km.

Remonti. Volvo tiks braukts, kad tam būs nobraukums 220 līdz 370 tūkst.km, bet KIA no nulles līdz 150 tūkst.km. Volvo būs neizbēgami jāremontē lielās lietas: DPF filtrs, automāts, turbīna, vai vismaz divas no trim minētajām. Šeit izmaksas jau būs 2-3 tūkst.EUR kopā. Tad vēl mazākas lietas: akumulators, kāds gultnis, bremžu diski, daudz kas piekarē. Droši var prognozēt, ka palietotam Volvo nāksies remontos tērēt 800 eiro gadā jeb 4,8 K kopā sešos gados. KIA sešos gados salasīsies tikai sīkumi 300 eiro kopsummā, varbūt kaut ko nāksies mainīt garantijas ietvaros.

Velkam kopā galus. Vērtības kritums KIA par 6 K lielāks. Bet uz degvielu KIA ietaupa 2,5 K. Un uz remontiem 4,5 K. Kopā tātad jauna KIA izmaksās par 1000 eiro mazāk sešu gadu periodā.


Tu bljac, Fabias fanaats, kaadi 300 eur, 6 gados uz KIA. Es nopirku darbam KIA no salona 2016.gadaa, kur katra Teh.apkope ir ap 400+ EUR, tadas apkopes man gada ir vismaz 2 reizes! Jebalais!
Vispar shii tema ir LLP, kursh var atlauties premium, lai to njem, kursh to nevar, tad, lai nenjem un neiesliikt paraados ar mogo, pzdc.
Es katru dienu meeroju vismaz 100km, kaa minimums un pat vairaak darba dariishanaas visas dienas garumaa, tad nu naxuj to KIA, kas man ir kaa darbam nopirkta un man ir ahueno ar 7er 2011.gada, ari nakamo es njemshu BMW, visticamaak F15, jaa lietotu, jo jaunu G05 nepavilkshu, jeb naxuj nelidishu lizinga, only cash pidrilas, pizduj naxuj ar saviem korejieshiem vai VAGiem aiz vaiga!

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 11 Jan 2019, 23:14:31 ]

Offline
Gordenfromlv
11. Jan 2019, 23:33 #3422

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

par to manuaali, es uzburu draamu, nav nekaa traka, bet nu nafig, ja ir automats, ists automats, nevis variators.
Es reali neizskatu ik dienai vairs manuaalo, bet pat tas pats VAGA DSG 6 ir zaibiss, DSG 7 gan suuds. ( Pieredze )

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 11 Jan 2019, 23:34:22 ]

Offline
Eicheberg
11. Jan 2019, 23:52 #3423

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

Noskaidrosim reizi par visām reizēm par automātu. Automāts ir vajadzīgs nevis ikdienai, bet rīdzinieka ikdienai. Ja auto stāv sastrēgumā vai pie kārtējā luksofora, tad auto tobrīd nevis brauc, bet dara huiņu, un automāts šo procesu padara mazliet ciešamāku. Kamēr tu "baudi" automātu plkst. 17.00 uz Valdemāra ielas, virzienā uz Pārdaugavu, tikmēr kāds manuāļa īpašnieks Smārdē brauc uz tuvāko Top veikalu pa 1) tukšu ceļu 2) ātrumu 100km/h un 3) pēc litrīgajām apinīša skārdenēm, kurām ir baigi labā akcija. Pēc tam padomā, kurš no jums vairāk bauda dzīvi.
Offline
QB81
12. Jan 2019, 00:25 #3424

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Pirmie paris t ar Q7 mildhybrid 286zs d nobraukti un pagaidam tfutfu vis atskiriba no ieprieksejiem oooo.

Bik leenigi tie 286zs sakumaa, bet vel nav iebraukts pa istam un galva ar 190cm pret grabaznieka vaaku atduras, tas viss no minusiem pagaidam

[ Šo ziņu laboja QB81, 12 Jan 2019, 00:30:25 ]

Offline
OS83
12. Jan 2019, 09:35 #3425

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: GTG


12 Jan 2019, 00:25:22 @QB81 rakstīja:
Pirmie paris t ar Q7 mildhybrid 286zs d nobraukti un pagaidam tfutfu vis atskiriba no ieprieksejiem oooo.

Bik leenigi tie 286zs sakumaa, bet vel nav iebraukts pa istam un galva ar 190cm pret grabaznieka vaaku atduras, tas viss no minusiem pagaidam




Pat kad iebrauksi " pa īstam" nekas tur nemainīsies. Nemāni sevi.

A7 arī nopirku, ritīgi bremzēts, ilgi kārba domā, vai saregulēts tā, hvz (nu vismaz man) prasu Molleram kas par huiņu, rausta plecus, tik cik saka, jāiebrauc un būs ok. Nobraukti jau 14k km un kāds ir bremzēts, tāds arī ir, nekas nav mainījies.

[ Šo ziņu laboja OS83, 12 Jan 2019, 09:36:08 ]

Offline
QB81
12. Jan 2019, 12:20 #3426

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Pat ja taa bus mani tas ipasi nesatrauc kamer taa kaste nemetajas biezi garantijas servisaa. Tapat max 3 gadi ar vinu tiks braukts. Ja gribas kadreiz paskriet, tam man ir citi auto.
Q7 salidzinot ar konkurentiem bija vissabalansetakais gimenes vajadzibam un izpilda visas prasibas attiecibaa uz drosibu, komfortu, ietilpibu un otreizejo tirgu.

ps Man brivaja laika negribas domat kur labak mainit turbinas, ko darit ar sprauslam un tad vel zvanit dpf speciem, veikt cenu aptaujas uc mulkibas tas taa pakomentejot te citu lietotaju salidzinajumus. Bet kaa saka katrs rikojas savu iespeju un praata (ne-) speeju robezaas


12 Jan 2019, 09:35:40 @OS83 rakstīja:

12 Jan 2019, 00:25:22 @QB81 rakstīja:
Pirmie paris t ar Q7 mildhybrid 286zs d nobraukti un pagaidam tfutfu vis atskiriba no ieprieksejiem oooo.

Bik leenigi tie 286zs sakumaa, bet vel nav iebraukts pa istam un galva ar 190cm pret grabaznieka vaaku atduras, tas viss no minusiem pagaidam




Pat kad iebrauksi " pa īstam" nekas tur nemainīsies. Nemāni sevi.

A7 arī nopirku, ritīgi bremzēts, ilgi kārba domā, vai saregulēts tā, hvz (nu vismaz man) prasu Molleram kas par huiņu, rausta plecus, tik cik saka, jāiebrauc un būs ok. Nobraukti jau 14k km un kāds ir bremzēts, tāds arī ir, nekas nav mainījies.
Offline
Lauriko
12. Jan 2019, 16:36 #3427

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Jaunie automāti, tak pa vienu dienu iemācās lietotāja režīmu, ja visu laiku sēņo, tad arī viņš tā brauc sēņojot! Pamēģini vienu dienu kārtigi pamocīt viņu, kārtigā racing režīmā, sajutīsi, ka viņš gana labi māk arī ātri visu darīt!
Offline
Eicheberg
13. Jan 2019, 10:39 #3428

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

kads nezin kapec jaunas imprezas nav ss'a? nav ne dilera stocks, ne privatie (mazlietoti). vai nu neviens neperk tos auto, vai ari neviens nepardod?
Offline
daticho
13. Jan 2019, 10:51 #3429

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

bet jauni OBK benzīni arī nav ss.lv dīzeļi žopai ješ
Offline
ATB
13. Jan 2019, 17:59 #3430

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Spied "Play", lai skatītos video!


Offline
Danis_e36
13. Jan 2019, 23:46 #3431

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: OPC

Kāds varbūt vizinās ar Peugeot 508 2015-2018?
Interesē kurš no dzinējiem skaitās +- optimālākais variants un kā tie tomāti uzvedas, cik lasu, domas dalās
Offline
13lucky
14. Jan 2019, 10:19 #3432

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


14 Jan 2019, 09:32:11 @bertons rakstīja:
Nahuj to gopniku suudu te ieliki


Tu jau runā kā īsts vatņiks

Tu arī brauc pa ietvi, taurē ar tekstu "nahui jūs te staigājat"?

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 14 Jan 2019, 10:26:52 ]

Offline
Rhs1992
14. Jan 2019, 12:14 #3433

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 652

Braucu ar: W211 E350

Tagad daudziem jaunajiem Audi ir tā aizture sākumā. Nekas tur neiebrauksies.
Offline
martinels
14. Jan 2019, 12:31 #3434

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 856

Braucu ar: priekšu pa priekšu

pilns internāts ar to "problēmu" pierakstīts
Offline
Fruktists
14. Jan 2019, 13:42 #3435

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


14 Jan 2019, 12:14:56 @Rhs1992 rakstīja:
Tagad daudziem jaunajiem Audi ir tā aizture sākumā. Nekas tur neiebrauksies.


Tā aizture drīz būs visiem jaunajiem. Ne tikai Audi. Tas dēļ ekofašistu (un vw krāpnieku) radītās jaunās co2 mērīšanas metodikas. Vienkārši Audi ir pirmie kas serttificē jaunos modeļus pēc jaunās metodikas.
Offline
Chris
14. Jan 2019, 13:43 #3436

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.

[ Šo ziņu laboja Chris, 14 Jan 2019, 13:44:19 ]

Offline
smudo
14. Jan 2019, 13:50 #3437

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Audi pagajusa gada otra puse bija uz paris menesiem slegusi rupnicas, lai pielagotu jaunajam 2019. Gada eko prasibam. Nakamis vilnis laikam ir 2021. Principa 2017 vai 2018. Gada tagad pirktu jaunu premium un lielas jauda auto jataupa, lai var ilgi braukt, ja vien negribas prec paris gadi uzreiz parsesties uz EV. Protams, es te nedaudz parspileju, bet dala taisnibas tur ir.
Offline
RG
14. Jan 2019, 15:21 #3438

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


13 Jan 2019, 17:59:06 @ATB rakstīja:


Labi video šim džekam. Ar interesi skatos.
Cik esmu saskāries ar šo tēmu LV, rodas sajūta, ka RU patērētāju aizsarga efektīvāk. Likums ir aprakstīts sīkāk un saprotamāk.
Mūsu PTAC vairāk orientējas uz kredītu ņēmēju aizsardzību un kaut kādām muļķībām ar cenām lielveikalos.
Tomēr auto tirgū ir pilnīga nulle. Ir nācies kontaktēt. PTAC nav ne jausmas, kā palīdzēt operatīvā līzinga ņēmējam, ja dīleris atsakās remontēt auto. To atsakās darīt arī līzinga kompānija.
Pie tam, viena no šī džeka video es dzirdēju, ka 6 mēnešu laikā ir notikušas vairākas tiesas sēdes. Tas esot ilgi Mūsu tiesu sistēma pilnīgi normāli izturas pret vienu tiesas sēdi gadā...
Offline
daticho
14. Jan 2019, 16:01 #3439

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


14 Jan 2019, 13:50:24 @smudo rakstīja:
Audi pagajusa gada otra puse bija uz paris menesiem slegusi rupnicas, lai pielagotu jaunajam 2019. Gada eko prasibam. Nakamis vilnis laikam ir 2021. Principa 2017 vai 2018. Gada tagad pirktu jaunu premium un lielas jauda auto jataupa, lai var ilgi braukt, ja vien negribas prec paris gadi uzreiz parsesties uz EV. Protams, es te nedaudz parspileju, bet dala taisnibas tur ir.


Ne tikai audi to darīja, cits premiums bija jāgaida trīs mēnešu vieta veselus 7-8..
Offline
smudo
14. Jan 2019, 16:34 #3440

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Taisniba - katrs EU razotajs bija spiests pielagoties, lai parietu uz jaunajam prasibam un katrs to darija sava veida. Kolege, kas vasaras sakuma pasutija jaunu BMW un ko solija uz septembri vai oktorbri, to reali dabuja tikai decembra beigas. Premium brendiem sis radija vairak grutibas, jo vini nevar avansa sastancet krajumus paris menesus uz prieksu un tad pamazam tirgot ara, kamer rupnica tiek pielagota, atskiriba no Toyotas, kurai katram modelim ir tris aprikojuma limeni un 7 krasas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo