Online

Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
X5Power
07. Apr 2016, 21:17 #34181

Kopš: 01. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: bmw x5

Čau visiem, man e34 1995.g. 525 tds , gribu nedaudz palielint jaudu mšīnai, kadu sūkni labāk likt mašīna no 2.4 mehānisko un lielāku plunzieri, vai atstāt elektrisko restaureet un ielikt lielāku plunzieri? varbūt kāds zin kas to var izdarīt un pa cik? paldies
Offline
Laoshi
07. Apr 2016, 21:49 #34182

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Apr 2016, 21:15:13 @zablockis92 rakstīja:
zonde jau nāk oriģināli ar vadu. Vai domāji ko citu?

atvienojot zondi, neturas apgriezieni un ir vēl trakāk.


Nu tad ar zondi ir viss ok.

Tagad varu sadirst, bet viņam uz filtra kastes vai tikai nesēdēja mafs ar mehānisku klapi. Vot ja tur kkas neiet, tad ir auzas, uz šrotu un piemeklēt ejošu. Vēl tam mafam bija regulēšanas skrūve, bet to nevajagot aiztikt, ja īsti nezina,ko dara.
Offline
dzuris
07. Apr 2016, 21:50 #34183

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


07 Apr 2016, 21:17:37 @X5Power rakstīja:
Čau visiem, man e34 1995.g. 525 tds , gribu nedaudz palielint jaudu mšīnai, kadu sūkni labāk likt mašīna no 2.4 mehānisko un lielāku plunzieri, vai atstāt elektrisko restaureet un ielikt lielāku plunzieri? varbūt kāds zin kas to var izdarīt un pa cik? paldies


Te ar tds nekramejas. Viss vari but brivs
Offline
dzuris
07. Apr 2016, 21:52 #34184

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


07 Apr 2016, 21:49:25 @Laoshi rakstīja:

07 Apr 2016, 21:15:13 @zablockis92 rakstīja:
zonde jau nāk oriģināli ar vadu. Vai domāji ko citu?

atvienojot zondi, neturas apgriezieni un ir vēl trakāk.


Nu tad ar zondi ir viss ok.

Tagad varu sadirst, bet viņam uz filtra kastes vai tikai nesēdēja mafs ar mehānisku klapi. Vot ja tur kkas neiet, tad ir auzas, uz šrotu un piemeklēt ejošu. Vēl tam mafam bija regulēšanas skrūve, bet to nevajagot aiztikt, ja īsti nezina,ko dara.


Kas vins tev isti ir? Sprice? Mono? Ja pilna sprice tad:
Debila lapstina pie kastes
Mizosas sprauslas
Masina kautko nesaprot no temperaturam un padevem.
Iesprudusi auksta sprausla..
Offline
streetlife
07. Apr 2016, 21:57 #34185

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

vajadzētu pistoli skrūvju skrūvēšanai.
pēc 20 000 uzgriežņiem 18v bosch triecienpistole drīz izģērbsies.

interesē atsauksmes par 220v skrūvpistolēm. ir kāds lietojis. un cik ilgi tāds štrunts iet kurš maksā 70 eur?

pie viena piegājiena ir jāpievelk 50 uzgriežņi. kāds būtu piemērotākais štrums šādam darbam?
Offline
dzuris
07. Apr 2016, 22:08 #34186

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Hilti bosch ir suc.. Triec ieksa 250x8 skruves koka. Viena baterija tur uz 40-45 skruvem. Pats sev ratus mainiju, un ritoso skruveju ari..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 07 Apr 2016, 22:08:46 ]

Offline
adrenalins
07. Apr 2016, 22:24 #34187

Kopš: 04. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1430

Braucu ar: Hilux


07 Apr 2016, 09:56:39 @Gato_jurko rakstīja:

07 Apr 2016, 09:15:20 @adrenalins rakstīja:
Varat ko ieteikt, kur var sametināt lieto disku, plaisa 2 cm

Tev tas lietais disks ir dzelženieks, ja ir doma, ka var sametinàt?


Labrīt, sen jau aluminiju var sametināt
Viss labi, disks sataisīts. Paldies oppozit.
Offline
s0nic
07. Apr 2016, 23:37 #34188

Kopš: 08. Nov 2012

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e46

E46 kupejas sēdekļi derēs e46 sedanam bez visādiem kasjakiem?
Offline
TedyB
07. Apr 2016, 23:41 #34189

Kopš: 11. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: X5-E53


07 Apr 2016, 10:49:56 @ciinja rakstīja:
Kā noņemt vecās uzlīmes no vējstikla? Piem TA čaļiem ir tāds speciāls štruments ar asu asmeni... viens variants ir žiletes bet nešķiet īpaši parocīgi, moš kaut ko līdzīgu tam štrumentam var nopirkt Depo vai kādā citā veikalā?


skaties krāsu nodaļā, speciāli asmeņi ar ko tīrīt krāsu nost no stikla.
Offline
zablockis92
08. Apr 2016, 09:36 #34190

Kopš: 19. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: AMG,M


07 Apr 2016, 21:52:33 @dzuris rakstīja:

07 Apr 2016, 21:49:25 @Laoshi rakstīja:

07 Apr 2016, 21:15:13 @zablockis92 rakstīja:
zonde jau nāk oriģināli ar vadu. Vai domāji ko citu?

atvienojot zondi, neturas apgriezieni un ir vēl trakāk.


Nu tad ar zondi ir viss ok.

Tagad varu sadirst, bet viņam uz filtra kastes vai tikai nesēdēja mafs ar mehānisku klapi. Vot ja tur kkas neiet, tad ir auzas, uz šrotu un piemeklēt ejošu. Vēl tam mafam bija regulēšanas skrūve, bet to nevajagot aiztikt, ja īsti nezina,ko dara.


Kas vins tev isti ir? Sprice? Mono? Ja pilna sprice tad:
Debila lapstina pie kastes
Mizosas sprauslas
Masina kautko nesaprot no temperaturam un padevem.
Iesprudusi auksta sprausla..




šādi tur pluss mīnus izskatās.
sadalītāja vāciņš un rotors - Labs.

ps. pats to auto neskrūvēju, bet servisā, vnk vairs nav ideju. Mož kāds ar audi darbojās ikdienā un zin kas un kā.
Offline
-JUREVICH-
08. Apr 2016, 10:01 #34191

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


08 Apr 2016, 09:36:01 @zablockis92 rakstīja:

07 Apr 2016, 21:52:33 @dzuris rakstīja:

07 Apr 2016, 21:49:25 @Laoshi rakstīja:

07 Apr 2016, 21:15:13 @zablockis92 rakstīja:
zonde jau nāk oriģināli ar vadu. Vai domāji ko citu?

atvienojot zondi, neturas apgriezieni un ir vēl trakāk.


Nu tad ar zondi ir viss ok.

Tagad varu sadirst, bet viņam uz filtra kastes vai tikai nesēdēja mafs ar mehānisku klapi. Vot ja tur kkas neiet, tad ir auzas, uz šrotu un piemeklēt ejošu. Vēl tam mafam bija regulēšanas skrūve, bet to nevajagot aiztikt, ja īsti nezina,ko dara.


Kas vins tev isti ir? Sprice? Mono? Ja pilna sprice tad:
Debila lapstina pie kastes
Mizosas sprauslas
Masina kautko nesaprot no temperaturam un padevem.
Iesprudusi auksta sprausla..




šādi tur pluss mīnus izskatās.
sadalītāja vāciņš un rotors - Labs.

ps. pats to auto neskrūvēju, bet servisā, vnk vairs nav ideju. Mož kāds ar audi darbojās ikdienā un zin kas un kā.

Izplatītākā klizma ja lejas pāri ir pazemināts spiediens degvielas sadalītājā uz centrālo plunžeri,ressektīvi vienlaicīgi ar devielas spiedienu regulējas plunžera pacēlums un līdz ar to apjoms kādu stobrs saņem!Mēri maģistrālo spiedienu un reālo uz plunžera!Vēl var mēģināt paregulēt padevi,bet kā jau teica ja nau poņas nav jēgas kruķīt!Kādreiz bija večuks kas ko rubija Wolksauto pretī rusbemai!šitie ir das davann ja neiet!
Offline
zablockis92
08. Apr 2016, 10:30 #34192

Kopš: 19. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: AMG,M

Vajag reālus kontaktus un adreses pie kā varu piebraukt, kas kaut ko rubī
Offline
Tikai_lasu
08. Apr 2016, 11:17 #34193

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Ar KE šprici var jāties tikai un vienīgi pats, jo tie, kas kaut ko rubī, ar tādu huņu sen vairs nenodarbojas. Tas paņem pārāk daudz laika.
Offline
Mixzzz
08. Apr 2016, 11:35 #34194

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Apr 2016, 10:01:59 @-JUREVICH- rakstīja:

08 Apr 2016, 09:36:01 @zablockis92 rakstīja:

07 Apr 2016, 21:52:33 @dzuris rakstīja:

07 Apr 2016, 21:49:25 @Laoshi rakstīja:

07 Apr 2016, 21:15:13 @zablockis92 rakstīja:
zonde jau nāk oriģināli ar vadu. Vai domāji ko citu?

atvienojot zondi, neturas apgriezieni un ir vēl trakāk.


Nu tad ar zondi ir viss ok.

Tagad varu sadirst, bet viņam uz filtra kastes vai tikai nesēdēja mafs ar mehānisku klapi. Vot ja tur kkas neiet, tad ir auzas, uz šrotu un piemeklēt ejošu. Vēl tam mafam bija regulēšanas skrūve, bet to nevajagot aiztikt, ja īsti nezina,ko dara.


Kas vins tev isti ir? Sprice? Mono? Ja pilna sprice tad:
Debila lapstina pie kastes
Mizosas sprauslas
Masina kautko nesaprot no temperaturam un padevem.
Iesprudusi auksta sprausla..




šādi tur pluss mīnus izskatās.
sadalītāja vāciņš un rotors - Labs.

ps. pats to auto neskrūvēju, bet servisā, vnk vairs nav ideju. Mož kāds ar audi darbojās ikdienā un zin kas un kā.

Izplatītākā klizma ja lejas pāri ir pazemināts spiediens degvielas sadalītājā uz centrālo plunžeri,ressektīvi vienlaicīgi ar devielas spiedienu regulējas plunžera pacēlums un līdz ar to apjoms kādu stobrs saņem!Mēri maģistrālo spiedienu un reālo uz plunžera!Vēl var mēģināt paregulēt padevi,bet kā jau teica ja nau poņas nav jēgas kruķīt!Kādreiz bija večuks kas ko rubija Wolksauto pretī rusbemai!šitie ir das davann ja neiet!
Ja reiz sākām runāt par audi, kāds zin kāpēc 90 2.3 10V Q vienā brīdī sāk lēkāt apgriezieni no 1000-1400rpm un auto restaurējot viss atkal kārtībā?
Offline
-JUREVICH-
08. Apr 2016, 11:58 #34195

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


08 Apr 2016, 11:35:48 @Mixzzz rakstīja:

08 Apr 2016, 10:01:59 @-JUREVICH- rakstīja:

08 Apr 2016, 09:36:01 @zablockis92 rakstīja:

07 Apr 2016, 21:52:33 @dzuris rakstīja:

07 Apr 2016, 21:49:25 @Laoshi rakstīja:

07 Apr 2016, 21:15:13 @zablockis92 rakstīja:
zonde jau nāk oriģināli ar vadu. Vai domāji ko citu?

atvienojot zondi, neturas apgriezieni un ir vēl trakāk.


Nu tad ar zondi ir viss ok.

Tagad varu sadirst, bet viņam uz filtra kastes vai tikai nesēdēja mafs ar mehānisku klapi. Vot ja tur kkas neiet, tad ir auzas, uz šrotu un piemeklēt ejošu. Vēl tam mafam bija regulēšanas skrūve, bet to nevajagot aiztikt, ja īsti nezina,ko dara.


Kas vins tev isti ir? Sprice? Mono? Ja pilna sprice tad:
Debila lapstina pie kastes
Mizosas sprauslas
Masina kautko nesaprot no temperaturam un padevem.
Iesprudusi auksta sprausla..




šādi tur pluss mīnus izskatās.
sadalītāja vāciņš un rotors - Labs.

ps. pats to auto neskrūvēju, bet servisā, vnk vairs nav ideju. Mož kāds ar audi darbojās ikdienā un zin kas un kā.

Izplatītākā klizma ja lejas pāri ir pazemināts spiediens degvielas sadalītājā uz centrālo plunžeri,ressektīvi vienlaicīgi ar devielas spiedienu regulējas plunžera pacēlums un līdz ar to apjoms kādu stobrs saņem!Mēri maģistrālo spiedienu un reālo uz plunžera!Vēl var mēģināt paregulēt padevi,bet kā jau teica ja nau poņas nav jēgas kruķīt!Kādreiz bija večuks kas ko rubija Wolksauto pretī rusbemai!šitie ir das davann ja neiet!
Ja reiz sākām runāt par audi, kāds zin kāpēc 90 2.3 10V Q vienā brīdī sāk lēkāt apgriezieni no 1000-1400rpm un auto restaurējot viss atkal kārtībā?
tukšgaitas regulātoru mēģināji izmazgāt?
Offline
Tikai_lasu
08. Apr 2016, 12:04 #34196

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


08 Apr 2016, 11:35:48 @Mixzzz rakstīja:
Ja reiz sākām runāt par audi, kāds zin kāpēc 90 2.3 10V Q vienā brīdī sāk lēkāt apgriezieni no 1000-1400rpm un auto restaurējot viss atkal kārtībā?

Sadilis potenciometrs, kas atrodas "klapes" galā.
Offline
H1tman
08. Apr 2016, 12:15 #34197

Kopš: 12. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 884

Braucu ar: 9911

kaa bija tas kantoris kas vilka buktes araa
ar mega uber tehnalogijaam ka nekas nav japiekraaso utt...

viniem veel facebook gaaja reklaama kur
calis pats savam auto iespeera un tad vilka araa..


kaads kontaktus vai nosaukumu nevar iedot ?
Offline
H1tman
08. Apr 2016, 12:36 #34198

Kopš: 12. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 884

Braucu ar: 9911

speed3 es atradu, tas nebija tas ko domaaju bet iespeejams arii derees.

vienam e36 durviim 2 buktes vajag izvilkt...
Offline
Color
08. Apr 2016, 15:36 #34199

Kopš: 05. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 760

Braucu ar: sešiem podiem, W212

http://vangadgets.co.uk/roof-vents-for-vans.htm
Varbuut kaads pateiks kur vai pie kaa mekleet jumta auto ventilaaciju Kautko liidziigu manaa linkaa esoshajam ...
Offline
krabiss_k
08. Apr 2016, 17:11 #34200

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:



Kurs zin, vai kādam.mētājas?
Volvo 2.4 dīzelim..
Vajag steidzami
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo