Online

Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Gato_jurko
04. Apr 2016, 23:19 #34141

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


kas isti neder nezinu, zvanija no servisa, teica, neder, esot vecaka tipa motors. tapec šobrid mrģinu uzzinat, kads tad man jamekle lai deretu un vai tiešām cits neder, vai ari ja pielago tad baigi dargi jo viss japartaisa.

Žēl... kas var nederēt...motora vecuma tipam nav nozīmes...motora spilvenu vietas un kàrbas spilvenu stiprinājumu attālumi! Motora telpa vai... Plus var būt kàrbas izgriezums mašīnas korpusā..bet tas diezi vai, jo visiem izgriezumi ir ar rezervi... ja nu vienīgi milzīgu kàrbu pret mazu!
Tev bija jānomēra attālumi starp stiprinājumiem...baidos, ka būsi ietrinies biki! Pasteidzies Griezt un metinàt tiltu būs gemorojs...kur vēl apstrāde pret rūsu...tāds darbs un nauda, lai tik derētu viss uz milimetriem... gandrīz vai sanàk skraidīt pa šrotiem ar metra mēru un salīdzināt stiprinàjumu attàlumus! Ja nu vienīgi internetā dabūt tehniskos parametrus izmēru ziņā! Neapskauźu Tevi!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
bmwaddict
04. Apr 2016, 23:34 #34142

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Es protams negribu nevienu aplauzt jau saknee bet kaads no jums aizdomaajas arii par TA? Ar pashtaisiitiem motora balstiem un metinaatu tiltu peec tam varees tikai pa savu pagalmu braukaat..
Offline
berny757
05. Apr 2016, 14:54 #34143

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Par m57d30 iekš 2002 e39.
Dzinējs ir skaļaks nekā tam jābūt.
Sākumā aizdomas tika liktas uz sprauslām kuras bija diezgan sūdīgas. Atradu sešas labas sprauslas, kurām samainija visus smidzinātājus un ko tur vel vajadzēja. (Sprauslas mainīju pats, vis darbs kopā aizņēma max 3h)
Itkā palika nedaudz klusāks, bet ne tik kluss cik vajadzētu.
Tad nu rodas jautājums, ko darīt tālāk. Raut nost visu galvu un vest restaurēt vai tomēr pietiktu ar ko vienkāršāku?
Nav ne graboņa, ne kas cits, bet vienkārši paskaļš. Mainīt sadalenes un likt jaunus kompensātorus? Vai tikai vārstu atsperes?
Iekšā 5w30 liqui moly top tech 4200.
Ja nu tas ko maina, katiņi izgriezti, palikuši tikai bunduļi.
Offline
Burkaans
05. Apr 2016, 15:18 #34144

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


04 Apr 2016, 22:47:56 @sosols rakstīja:

04 Apr 2016, 22:36:15 @Gato_jurko rakstīja:
Nu vot...
es šobrīd runàju par vispārīgu reālu fizisku derēšanu kā tādu pašā motora korpusa telpā un 'tiltā'! Viss pārējais ir cits stāsts!
Kas Tev tieši neder...štekeri vai korpusi kā tādi...
Mājas apstàkļos, ģimenes lokā, esam ielikuši vecu 70to gadu motoru dīzeli 80to gadu universālim ar automātu un benzīnu! Mersim!!!


kas isti neder nezinu, zvanija no servisa, teica, neder, esot vecaka tipa motors. tapec šobrid mrģinu uzzinat, kads tad man jamekle lai deretu un vai tiešām cits neder, vai ari ja pielago tad baigi dargi jo viss japartaisa.


Nomaini servisu, diez kas ir tas viss, ko viņi taisās pārtaisīt

Tur tikai vadība var būt cita.
Offline
-JUREVICH-
05. Apr 2016, 16:17 #34145

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


05 Apr 2016, 14:54:58 @berny757 rakstīja:
Par m57d30 iekš 2002 e39.
Dzinējs ir skaļaks nekā tam jābūt.
Sākumā aizdomas tika liktas uz sprauslām kuras bija diezgan sūdīgas. Atradu sešas labas sprauslas, kurām samainija visus smidzinātājus un ko tur vel vajadzēja. (Sprauslas mainīju pats, vis darbs kopā aizņēma max 3h)
Itkā palika nedaudz klusāks, bet ne tik kluss cik vajadzētu.
Tad nu rodas jautājums, ko darīt tālāk. Raut nost visu galvu un vest restaurēt vai tomēr pietiktu ar ko vienkāršāku?
Nav ne graboņa, ne kas cits, bet vienkārši paskaļš. Mainīt sadalenes un likt jaunus kompensātorus? Vai tikai vārstu atsperes?
Iekšā 5w30 liqui moly top tech 4200.
Ja nu tas ko maina, katiņi izgriezti, palikuši tikai bunduļi.
Ir bijuši gadijumi ar sadilušiem rokeriem,bet tad teorētiski jābūt tarkšķošai skaņai arī no ķēdes ja jau mocīts eļļas badā!Siltam aukstam identiski,detonācija skaļa vai kas???Pa lielam cik maksā cits dzinējs!rokeris ar kompesātoru vienam vārstam ap25eur(ina)
Offline
berny757
05. Apr 2016, 16:41 #34146

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


05 Apr 2016, 16:17:11 @-JUREVICH- rakstīja:

05 Apr 2016, 14:54:58 @berny757 rakstīja:
Par m57d30 iekš 2002 e39.

Ir bijuši gadijumi ar sadilušiem rokeriem,bet tad teorētiski jābūt tarkšķošai skaņai arī no ķēdes ja jau mocīts eļļas badā!Siltam aukstam identiski,detonācija skaļa vai kas???Pa lielam cik maksā cits dzinējs!rokeris ar kompesātoru vienam vārstam ap25eur(ina)

Silts/ auksts, skaņa un dzinēja darbība vienāda. Nekāda raustīšanās, maigi, bes tarkšķiem, klaboņas vai kā cita. Aptuveni tāpat kā ar beigtā sprauslām, tik šoreiz ir 100% skaidrība ka tās ir ok. Itkā tiešām tā būtu detonācijas skaņa, bet ļoti vienmērīgi un protams daudz klusāk.
Offline
dzuris
05. Apr 2016, 16:44 #34147

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Kur var iepirkt 48v h3 spuldzites?
Offline
sosols
05. Apr 2016, 18:12 #34148

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 308

Braucu ar:


05 Apr 2016, 15:18:10 @Burkaans rakstīja:

04 Apr 2016, 22:47:56 @sosols rakstīja:

04 Apr 2016, 22:36:15 @Gato_jurko rakstīja:
Nu vot...
es šobrīd runàju par vispārīgu reālu fizisku derēšanu kā tādu pašā motora korpusa telpā un 'tiltā'! Viss pārējais ir cits stāsts!
Kas Tev tieši neder...štekeri vai korpusi kā tādi...
Mājas apstàkļos, ģimenes lokā, esam ielikuši vecu 70to gadu motoru dīzeli 80to gadu universālim ar automātu un benzīnu! Mersim!!!


kas isti neder nezinu, zvanija no servisa, teica, neder, esot vecaka tipa motors. tapec šobrid mrģinu uzzinat, kads tad man jamekle lai deretu un vai tiešām cits neder, vai ari ja pielago tad baigi dargi jo viss japartaisa.


Nomaini servisu, diez kas ir tas viss, ko viņi taisās pārtaisīt

Tur tikai vadība var būt cita.


man tam 84 gada motoram nak lidzi karba, pravodka, kompis, išpis, tas nozime ka var visu iekramet bez čakara?
Offline
Burkaans
05. Apr 2016, 19:50 #34149

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


05 Apr 2016, 18:12:48 @sosols rakstīja:

05 Apr 2016, 15:18:10 @Burkaans rakstīja:

04 Apr 2016, 22:47:56 @sosols rakstīja:

04 Apr 2016, 22:36:15 @Gato_jurko rakstīja:
Nu vot...
es šobrīd runàju par vispārīgu reālu fizisku derēšanu kā tādu pašā motora korpusa telpā un 'tiltā'! Viss pārējais ir cits stāsts!
Kas Tev tieši neder...štekeri vai korpusi kā tādi...
Mājas apstàkļos, ģimenes lokā, esam ielikuši vecu 70to gadu motoru dīzeli 80to gadu universālim ar automātu un benzīnu! Mersim!!!


kas isti neder nezinu, zvanija no servisa, teica, neder, esot vecaka tipa motors. tapec šobrid mrģinu uzzinat, kads tad man jamekle lai deretu un vai tiešām cits neder, vai ari ja pielago tad baigi dargi jo viss japartaisa.


Nomaini servisu, diez kas ir tas viss, ko viņi taisās pārtaisīt

Tur tikai vadība var būt cita.


man tam 84 gada motoram nak lidzi karba, pravodka, kompis, išpis, tas nozime ka var visu iekramet bez čakara?
Tā viņš ir. E30 ir kā lego, viss der. Piemēram man pašam arī uz m20 stāv 6gang
Offline
Bodnieks
05. Apr 2016, 20:14 #34150

Kopš: 05. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Multivan t4

Sveiki spečuki. Problēma tāda. Tad kad autiņš pastāvējis un auksts un viņu pielaiž viņš kko raustās un izsit baltus dūmus. Man gudri veči teica, ka sprauslas vainīgas. Sprauslas nomainīja un vēl atklāja to, ka sūknis tek. Nomainīja sūknim kkādu asi un blīvi. Bet tāpat kad aukstu pielaiž viņš nedaudz raustās(mazāk kā iepriekš) un izsit baltus dūmus. Mašīna vw multivan 1995. gada 2.4 dīzelis. Kur varētu būt problēma?
Un motors arī ir diezgan paskaļš. Kādreiz bija jūtami klusāks.

[ Šo ziņu laboja Bodnieks, 05 Apr 2016, 20:19:47 ]

Offline
sosols
05. Apr 2016, 20:18 #34151

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 308

Braucu ar:


05 Apr 2016, 19:50:10 @Burkaans rakstīja:

05 Apr 2016, 18:12:48 @sosols rakstīja:

05 Apr 2016, 15:18:10 @Burkaans rakstīja:

04 Apr 2016, 22:47:56 @sosols rakstīja:

04 Apr 2016, 22:36:15 @Gato_jurko rakstīja:
Nu vot...
es šobrīd runàju par vispārīgu reālu fizisku derēšanu kā tādu pašā motora korpusa telpā un 'tiltā'! Viss pārējais ir cits stāsts!
Kas Tev tieši neder...štekeri vai korpusi kā tādi...
Mājas apstàkļos, ģimenes lokā, esam ielikuši vecu 70to gadu motoru dīzeli 80to gadu universālim ar automātu un benzīnu! Mersim!!!


kas isti neder nezinu, zvanija no servisa, teica, neder, esot vecaka tipa motors. tapec šobrid mrģinu uzzinat, kads tad man jamekle lai deretu un vai tiešām cits neder, vai ari ja pielago tad baigi dargi jo viss japartaisa.


Nomaini servisu, diez kas ir tas viss, ko viņi taisās pārtaisīt

Tur tikai vadība var būt cita.


man tam 84 gada motoram nak lidzi karba, pravodka, kompis, išpis, tas nozime ka var visu iekramet bez čakara?
Tā viņš ir. E30 ir kā lego, viss der. Piemēram man pašam arī uz m20 stāv 6gang


kads var ielikt vai ieteikt kas var? vecais motors jau izņemts
Offline
zhimis
05. Apr 2016, 21:57 #34152

Kopš: 05. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 193

Braucu ar: dīzeli

Kāds var ieteikt kantori Liepājā, kas piedāvā gāzes caurplūdes ūdens sildītājus?
Offline
Ridlihs
05. Apr 2016, 23:30 #34153

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

inženieri un tehnikas guru, kā lai es zinu cik mm ( 22 vai 33) SWIRL FLAP REPLACEMENTS REMOVAL BLANKS man vajag ? it kā rakstīts ebrejā pie pārdevēja, ka 4 cil vienmēr 22mm un lamatām līdz 2004.gadam arī 22mm un pēc 2004.gada ir 33mm. Bet nu tas ir info ebrejā...

p.s.
nē, es nevaru noņemt kolektoru un izmērīt, likt to atpakaļ un tad pasūtīt tās figņas.
Offline
Montana
05. Apr 2016, 23:33 #34154

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tad neko !
Offline
Locis
05. Apr 2016, 23:56 #34155

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

nu iemet google savu motora kodu un swirl flaps. Es atri no ebay izpipeju,cik manam mm.

Reali ari inzenieris nevar aprekinat,kads Tev motors.

[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Apr 2016, 23:57:33 ]

Offline
Ridlihs
06. Apr 2016, 00:53 #34156

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

nu sanāk, ka 33mm ja M57TUD30. Šito jau biju izpīpējis no neta, bet nu tāds uzticams info īsti nebija nekur vienīgi gaisu maisa tas info, ka pēc 2004.gada tikai 33mm, citur parādās, ka e39 dažiem arī nāk 33mm tomēr.
Offline
Gato_jurko
06. Apr 2016, 05:25 #34157

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


kads var ielikt vai ieteikt kas var? vecais motors jau izņemts

Es jau no paša sākuma būtu mēģinàjis to izdarīt ar kādu onkuli padomju laika garažā izīrē uz mènesi pa 30e vai cik tur un darbojies! trubu augšā un ar rokas vinču iekšā! Tik garāžu ar bedri vajag kārbai!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Foxijs
06. Apr 2016, 08:00 #34158

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

Kāds var piedāvāt velo remontu? Manam vecajam šosejas velo nepieciešams aizmugurē salikt jaunus spieķus, aploku un visu nospieķot/nobalansēt..
Offline
Ridlihs
06. Apr 2016, 08:22 #34159

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Prasi sergis15
Offline
Ridlihs
06. Apr 2016, 08:26 #34160

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


05 Apr 2016, 23:56:29 @Locis rakstīja:
nu iemet google savu motora kodu un swirl flaps. Es atri no ebay izpipeju,cik manam mm.

Reali ari inzenieris nevar aprekinat,kads Tev motors.


Bet nevar vnk nonemt pašu klapi un spraust atlikuso detaļu atpakaļ? Ar ko tās zagluškas labāk?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo