Autors | Ziņojums |
kexxx | |
 Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12883
Braucu ar:
|
24 Mar 2016, 13:22:31 @Bemebers rakstīja:
24 Mar 2016, 13:18:59 @kexxx rakstīja:
24 Mar 2016, 10:40:46 @Bemebers rakstīja:
Sveiki ar ko saistītas šīs abas kļudas?KAs būtu jamaina vai jaskatās?
E4 - Fuel Trim bank 2 permissible range exceeded
E3 - Fuel Trim bank 1 permissible range exceeded
Gāze ir?
nope benzins tikkai
Citu kļūdu nav? Ja nav, tad varbūt kkur gaisu sūc vai kādai sprauslai defekts vai degvielas spiediens nepareizs... Sprausla vsp diez vai, jo abām bankām kļūda. tās kļūdas nozīmē, ka kompis cenšas saregulēt maisījumu, bet korekcijas iziet ārpus normām un tāpēc iemet kļūdu. Paskaties LTFT korekciju ko rāda |
Offline | |
|
nagla | |
 Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| ja varetu but vakum suce,beigta gofra AFM utt |
Offline | |
|
Alexisonfire | |
 Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
24 Mar 2016, 13:45:18 @tattoo-artist rakstīja:
vai kads ir saskāries ar e39 automaata ZF5HP-18 diagnostikas defektu uzraadiito-Magnētiskais vārsts-bloķēts(Magnetic Valve Shift-Lock)
cik tas vareetu buut nopietni kaarbai?
noņem vāku kloķim un ar skrūvgriezni iespied solenoīdu 
|
Offline | |
|
tattoo-artist | |
 Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
|
24 Mar 2016, 14:18:16 @Alexisonfire rakstīja:
24 Mar 2016, 13:45:18 @tattoo-artist rakstīja:
vai kads ir saskāries ar e39 automaata ZF5HP-18 diagnostikas defektu uzraadiito-Magnētiskais vārsts-bloķēts(Magnetic Valve Shift-Lock)
cik tas vareetu buut nopietni kaarbai?
noņem vāku kloķim un ar skrūvgriezni iespied solenoīdu 
un ko tas dos?  |
Offline | |
|
Alexisonfire | |
 Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
24 Mar 2016, 14:20:28 @tattoo-artist rakstīja:
24 Mar 2016, 14:18:16 @Alexisonfire rakstīja:
24 Mar 2016, 13:45:18 @tattoo-artist rakstīja:
vai kads ir saskāries ar e39 automaata ZF5HP-18 diagnostikas defektu uzraadiito-Magnētiskais vārsts-bloķēts(Magnetic Valve Shift-Lock)
cik tas vareetu buut nopietni kaarbai?
noņem vāku kloķim un ar skrūvgriezni iespied solenoīdu 
un ko tas dos? 
ieliec D un brauc  |
Offline | |
|
tattoo-artist | |
 Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
|
24 Mar 2016, 14:20:28 @tattoo-artist rakstīja:
24 Mar 2016, 14:18:16 @Alexisonfire rakstīja:
24 Mar 2016, 13:45:18 @tattoo-artist rakstīja:
vai kads ir saskāries ar e39 automaata ZF5HP-18 diagnostikas defektu uzraadiito-Magnētiskais vārsts-bloķēts(Magnetic Valve Shift-Lock)
cik tas vareetu buut nopietni kaarbai?
noņem vāku kloķim un ar skrūvgriezni iespied solenoīdu 
un ko tas dos? 
zvaniiju uz spec.kaarbu servisu..tas magnetiskais vaarsts tieshaam esot zem ruchkas nevis kaarbaa..taa ir?! |
Offline | |
|
Pauly | |
 Kopš: 15. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: X
| Tātad esmu pamanījis sekojošu lietu, uz aukstu motoru, pie vienāda ātruma, trešajā robā apgriezieni ir mazāki nekā ceturtajā, nobraucu 10km, viss normāli, trešais sāk vilkt, iemesls?
+ vai ir iespēja iedarbinot auto, lai krāsns neslēdzas pati par sevi?
+ arī ar elektriku saistīts, spoguļi nospiežot pogu nesaliekās, bet var dzirdēt pogu noreaģējam un mehānisms mēģina kaut ko iekustināt, kāds varētu būt risinājums?
Paldies jau iepriekš =) |
Offline | |
|
enimaals | |
 Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| bmw x5 3.0i ar tomātu.
Dēļ kā varētu būt paaugstināts degvielas patèriņš?
Ar 30 litriem degvielas var nobraukt apmērem 130km pie tam braucot ekonomiski un 50/50 pilsēta,trase.
Diagnostika neko neràda.
Dzinējs darbojas labi,kārba laba ar svaigu eļļu.
Nodzēsu kārbai adoptācijas pēc eļļas maiņas.varbūt tàpēc
Un pamanīju ka noslāpètam auto dzirdās kā atdziest izpūtējs
Tā itkā būtu nopietni un ilgstoši dods zem astes tam dzelzim.
Katalizators jau nevar būt pie vainas 
[ Šo ziņu laboja enimaals, 25 Mar 2016, 13:37:09 ] |
Offline | |
|
|
enimaals | |
 Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
25 Mar 2016, 14:24:01 @Biimer rakstīja:
m52b28tu
Tātad, noņēmam visu iepludi utt.. lai tiktu pie tosola trubām, salikām visu atpakaļ.
Viss bija forši nobraucu 15km, iedegās EML un check engine, virs 1000tukt auto raustās un tālak par 2000tukt neiet. Ok maucam pie pc nometam kļūdas viss oki, iedodu mizā vso atkal tas pats.
Kas varētu būt pa lietu?
kādas kļūdas nometāt? |
Offline | |
|
enimaals | |
 Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
25 Mar 2016, 14:57:16 @Biimer rakstīja:
tur bija apmēram kādas 6 kļūdas,
radījas saistība ar gaisu,bendzinu kļudas un relejiem.
bet kad dzēsam jau 3 reizi lai tas auto ietu.
Vairs mums nesanāca nodzēst to EML un radījas šī kļuda ko mes nespējam nodzēst.
Bet ja brauc ka teikt taa mierigii tad viss ir oki, pat atvilkt varēja, bet lidzko tu dod slodzē motoru piem 3000tuk abaroti 2robs, gaze pilna sist pa sajguu, vso izlec un ieslēdzas avarījas režīms.
bet tukšgaita rūc perfekti un nelēka abaroti.
(pat likas kad ir tāda kā turbo bedre piem spied ar 1 robu pec 4/5k pavēras nereali, tas bij momentā kad izdevas kko norm pabraukt un kļūdas neizleca) Tad atkal pie nākošā meiģinājumu 1 robs sakam lenu uzsākšanu, piespiežam pedāli pilna, 3sek atkal iedegās.)
hvz kāda tev varbūt turbobedre 
Bet skaties detonācijas devējus.vairs neko nevar no tā visa saprast  |
Offline | |
|
ATB | |
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5308
Braucu ar: ♛ ♛
| Kur par normālām cenām var iegādāties M18 XZN ? |
Offline | |
|
janchikz | |
 Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Kur pirkt LV hrometas spogulu uzlikas dazadiem auto? Eksterjera detalas, bamperu uzlikas un tml... |
Offline | |
|
CP17  | |
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
25 Mar 2016, 19:07:28 @janchikz rakstīja:
Kur pirkt LV hrometas spogulu uzlikas dazadiem auto? Eksterjera detalas, bamperu uzlikas un tml...
Kādreiz bija detaļu veicis uz vienības gatves, hvz |
Offline | |
|
janchikz | |
 Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Jā, bet tur, man liekas, nebūs konkrēti pēc izvēles jebkuram auto Piņemsim, ja gribas hromētus spoguļus LC120 ajam, vai XC90 ajam, vai audi a6 u.tml.  |
Offline | |
|
raivizz | |
 Kopš: 13. Nov 2008
Ziņojumi: 713
Braucu ar: bmw
|
25 Mar 2016, 14:24:01 @Biimer rakstīja:
m52b28tu
Tātad, noņēmam visu iepludi utt.. lai tiktu pie tosola trubām, salikām visu atpakaļ.
Viss bija forši nobraucu 15km, iedegās EML un check engine, virs 1000tukt auto raustās un tālak par 2000tukt neiet. Ok maucam pie pc nometam kļūdas viss oki, iedodu mizā vso atkal tas pats.
Kas varētu būt pa lietu?
Jāiztīra vai jāmaina drosele visdrizāk |
Offline | |
|
BigBear  | |
 Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Glanci
| Problēma sekojoša, dzinējs 2.5 CRD iekš amerikāņa. Problēma, bija ka kkur ap 3k rpm tāds kā jaudas zudums uz sekundi un tad iet tālāk un pēc laika atkal uz sekundi apraujas un iedegas check engine. Pēc tam turpinot mierīgi braukt nodziest. Pie kompja rādīja MAP sensor kļūdu, kuru nomainīju un nekādu rezultātu, aaa viens bija vējā izmesti 90eur. Tātad jautājums sekojošs - vai kāds ar ko tādu ir saskāries un iespējamos variantus, bet labāk iesakat, kādu labu dīzelistu meistaru/servisu, kur vainu atrastu un salabotu, nevis gudri runātu un lasītu kļūdas??!!??  [ Šo ziņu laboja BigBear, 26 Mar 2016, 20:17:51 ] |
Offline | |
|
|
vovix | |
 Kopš: 12. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: visu kas pagadās!
| Ko sakat par e46 3.0xd 02gada universalis/manualis.labi/slikti? |
Offline | |
|
soulles | |
 Kopš: 13. May 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 182
Braucu ar: 1800 kilowatiem
| Interese vai 3,0d dizela automatkarba der 2,5d e39 [ Šo ziņu laboja soulles, 27 Mar 2016, 00:05:41 ] |
Offline | |
|
PowerBMW  | |
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5803
Braucu ar:
|
26 Mar 2016, 23:15:10 @soulles rakstīja:
Interese vai 3,0d dizela automatkarba der 2,5d e39
der  |
Offline | |
|
Lauriko | |
 Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
26 Mar 2016, 20:16:18 @BigBear rakstīja:
Problēma sekojoša, dzinējs 2.5 CRD iekš amerikāņa. Problēma, bija ka kkur ap 3k rpm tāds kā jaudas zudums uz sekundi un tad iet tālāk un pēc laika atkal uz sekundi apraujas un iedegas check engine. Pēc tam turpinot mierīgi braukt nodziest. Pie kompja rādīja MAP sensor kļūdu, kuru nomainīju un nekādu rezultātu, aaa viens bija vējā izmesti 90eur. Tātad jautājums sekojošs - vai kāds ar ko tādu ir saskāries un iespējamos variantus, bet labāk iesakat, kādu labu dīzelistu meistaru/servisu, kur vainu atrastu un salabotu, nevis gudri runātu un lasītu kļūdas??!!?? 
Ja kļūda par MAP tad jau IC sistēmā caurums vienkārši ira! |
Offline | |
|