Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
oshels638
25. Oct 2016, 08:45 #3401

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5


25 Oct 2016, 08:39:12 @Czars rakstīja:
Kada ir ierasta kaite, ja x5 benžukam ir paaugstinati co2 un hcppm? Lambda zondes? Kkas cits?

Jāskatās viss kompleksi, zondes, vakuma trubas, kartera ventilācijas trubas, trauks, gaisa masas mērītājs, gofra, u.t.t. Bieži ir lieka gaisa piesūkšana, līdz ar ko dzinējs nedarbojas pareizi un arī zondes līdz ar to var rādīt nepareizu rādījumu. Prcīzāk zondes rāda, ka kaut kas nav kārtībā ar dzinēju, bet servisos bieži īpaši apdāvinātie mehāniķi uzskata, ka zondei rādījums par lielu un esot beigta. Tas nekas, ka pats dzinējs neprecīzi strādā

[ Šo ziņu laboja oshels638, 25 Oct 2016, 08:47:47 ]

Offline
Czars
25. Oct 2016, 08:50 #3402

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Oshel! Liels paldies par atbildi!
Offline
marihuans
25. Oct 2016, 09:00 #3403

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Varu pastāstīt par savu ixu

4dien iedzinu servisā,lai strādnieks pasāktās,kur dīzelis tek. Noņemot vākus viss motors dīzelī,samainīja abratkas,visām sprauslām kapara blīves un vidējos o-ringus. Visu salika un izrādās,ka tek no 3 sprauslu korpusiem
Neko darīt,paņēmām visas 6gb labas sprauslas un viss notiek,tikai gar austspiediena sūkņa augšu arī bišku dīzeli spiež labi,to arī samainīja
Pie reizes vārstu vāka blīve,kvēlsveces,vakuma trubas,degvielas trubas,kvēlsveču relejs,termostats,mufta un ūdenssūknis aa un protams eļļa,kartera ventilācijas filtrs un visi pārējie filtri.
Viss jau būtu ok,bet saliekot auto pielec uz brīdi un noslāpst Pirms 2mēn liku restaurētu bākas sūkni,domāju,ka moška tas nobeidzies uzliku to jaunu,nē..vaina nav izrādās pa pāris dienām nokāvies apakšējais maģistrālais sūknis, vnk stāvot



-----------------
T: 203-65-203
Offline
marihuans
25. Oct 2016, 09:01 #3404

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

auto tūlīt būs 500 000km,reālie.
03.gada pirms face 3.0d.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Czars
25. Oct 2016, 09:10 #3405

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Besī biezie, kas vecu dizeli var atlauties



Un gan jau starta panjemi daudz maz labu ixu Jāni?

[ Šo ziņu laboja Czars, 25 Oct 2016, 09:11:32 ]

Offline
marihuans
25. Oct 2016, 09:13 #3406

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

nē,paņēmu ļoti pilnu,bet lētu eksemplāru. Nebiju domājis šogad pirkt citu auto braucu ar savu e39 un uzpeldēja šis x5 pa 4200eiro

Bundža laba,tikai vizuāli pagurusi. Rūsa nekur nav,pat tipiskajās ixa vietās,braucis pēdējos 4 gadus pa portugāli ar LV numuriem.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
sandis224
25. Oct 2016, 09:22 #3407

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


25 Oct 2016, 09:00:48 @marihuans rakstīja:
Varu pastāstīt par savu ixu

4dien iedzinu servisā,lai strādnieks pasāktās,kur dīzelis tek. Noņemot vākus viss motors dīzelī,samainīja abratkas,visām sprauslām kapara blīves un vidējos o-ringus. Visu salika un izrādās,ka tek no 3 sprauslu korpusiem
Neko darīt,paņēmām visas 6gb labas sprauslas un viss notiek,tikai gar austspiediena sūkņa augšu arī bišku dīzeli spiež labi,to arī samainīja
Pie reizes vārstu vāka blīve,kvēlsveces,vakuma trubas,degvielas trubas,kvēlsveču relejs,termostats,mufta un ūdenssūknis aa un protams eļļa,kartera ventilācijas filtrs un visi pārējie filtri.
Viss jau būtu ok,bet saliekot auto pielec uz brīdi un noslāpst Pirms 2mēn liku restaurētu bākas sūkni,domāju,ka moška tas nobeidzies uzliku to jaunu,nē..vaina nav izrādās pa pāris dienām nokāvies apakšējais maģistrālais sūknis, vnk stāvot


Vārstu vākam skruves ar jaunas saliki? Pēc savas pieredzes varu pastāstīt, man minimāli sulojas vārstu vāka blīve, apmainiju jaunu blīvi Oem. Pēc mēneša jaunā blīve sāka tecēt gandrīz vaj ar straumi, dzinēja aizmugures gals izpludes kolektora pusē viss eļļā bija un pileja uz gofras eļļa! Nācas atkal ņemt nost vārstu vāku, domaju varbūt plaisa. Ar vāku bija viss kārtībā, tika uzlikta jauna blīve un jaunas visas skrūves (vecajām nosēžas tas gumijas un nepiespiez vārstu vāku tik cik vaig) un viss tagad smuki sauss!
Offline
Czars
25. Oct 2016, 09:23 #3408

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Vai var teikt, ka viņš ižžuva tur?
Tipiskas rusas vietas: durvju apakša, bagažnieka vaks zem plastmasas, kas vel?
Offline
marihuans
25. Oct 2016, 09:33 #3409

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

skrūves atstāju vecās,nebija uz vietas uzreiz pieejamas Nekad neesmu saskāries ar problēmu ar atkal tekošu blīvi,liekam silikons,kas pāris h apžūst un jauna blīve un nekas netek arī pēc gada.
Ar vienu pašu blīvi bieži ir pa īsu,jo vārstu vāki vairs nav perfekti.


Par rūsu-durvju kantes,bagāznieka vāks,haubes stūri,auto apakšējā daļa zem bagžnieka-parasti abas kabatas izpūst.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
sandis224
25. Oct 2016, 09:40 #3410

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


25 Oct 2016, 09:33:32 @marihuans rakstīja:
skrūves atstāju vecās,nebija uz vietas uzreiz pieejamas Nekad neesmu saskāries ar problēmu ar atkal tekošu blīvi,liekam silikons,kas pāris h apžūst un jauna blīve un nekas netek arī pēc gada.
Ar vienu pašu blīvi bieži ir pa īsu,jo vārstu vāki vairs nav perfekti.


Par rūsu-durvju kantes,bagāznieka vāks,haubes stūri,auto apakšējā daļa zem bagžnieka-parasti abas kabatas izpūst.
Veca blīve stāvēja uz silikona un sulojas, protams ne jau tā kā saka tecet pēc apmaiņas, bet bij šur tur drusku nopunķojusies, tagad ar jaunajām skrūvēm, viss sauss.
Offline
Quattordici
25. Oct 2016, 10:36 #3411

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


18 Oct 2016, 09:13:20 @mm325 rakstīja:
Un kas tur ir sāpīgākais, uz ko var ieberzties?

Sveiks!

N62 briesmas ir parspiletas)

Valvetronic mezgls kalpo no 100 tukstosiem lidz 250 tukstosiem. Kas ir nu loti atkarigs no ta, cik biezi bija mainita ella, jo visas problemas rodas rokeru un sadalenes izdiluma del. Arzemju forumos daudzi raksta, ka problemas sakas jau pie mezajiem pobraukumiem, ap 60-70Kkm, par ko ir jasaka paldies dileriem, kuri mainija ellu ik pec 30 tukstosiem (jo, longlife...) un pirmas paaudzes sistemai. Ir bijusi factory recall kampana motoriem, kuri razoti lidz 2005 gada sakumam, tur valvetronic tika nomainits. Tiesi lidz 2005. g. sakumam ir sakrata visa ta biesmiga statistika, t.sk. arzemju forumos. Pec tam viss kalpo "gandriz ilgi" un labi. Zinu tos, kuri mainija sev mezglu sbora, un viss ok. Izmaksas ari nebija nekadas kosmiskas.

Bet turi prata to, ka ne valvetronic, ne vanos, ne kede vienudien nebeidzas. Viss sakas ar raustisanam/liekam vibracijam uz skanam no ritiem kamer auto ir auksts, ar kludam kompi utt, utml. Un ta cikveki parasti brauc vel gadu-divus, kamer motors nesac sadalities reizinatajos... tad, protams, palidz tikai kapitalka. Vienvardus sakot - ja viss strada labi, tad tev paveicas, un visticamak viss ari kalpos labi un diezgan ilgi.

Visi stasti par to, ka N62B48A resurss ir 150 000 km, ir balstoti uz baumam. Butu korektak noformulet, ka: videji, bez pareizam un laicigam apkopem, ja auto ipasnieks neko nevelas remontet, tad pie 150 tukstosiem pienak punkts, kad visas sikas problemas un gluki savacas viena sniega cupa, kuru ir jasak risinat. Kas ir dargi. Ar 150 tukstosiem sakas problemas, kuras ir noversamas, nevis "motors ir jamaina", ka var saprast no izteiciena "resurss ir 150k".


Kopuma, no ka ir jabaidas:

- ellas paterins. originalas varstu blives kalpo 80-100 tukstosus (5-6 gadi pilsetas rezima), pec tam liek nakamo reviziju, kura jau skaitas improved un nakamos 6-7 gadus, vai 150 tukstosus parasti kalpo. Ja nemainit, tad motors rij litru uz 1000km un dumo korkos. (ap 1000 EUR tas priecins maksa)

- augstakminetais valvetronic. Ja tas ir izdilis, tad sakas visadas kludas, auto neiet, stabili motors nestrada, iedegas check engine. mainit tikai uz jaunu originalu (dazi liek lietotus) par visu kopa 1500-2000 EUR uz sitienu. OEM detalas + dilera darbs.

- kede. vispirms troksno no ritiem, pec tam grab vienmer, motoram pazud stabila tuksgaita, medz but misfire kludas utt, utml. (protams, ka cena ari bus 1000+ EUR, bet parasti tas notiek krietvi virs 200 tukstosiem kilometru)

- dzesesanas sistema. seit paveicas uz kopiga N62 fona, jo uz X5 stav aukstaks software (105 gradi darba temperatura), kas palidz sim dzinejam nodzivot ieverojami ilgaku muzu, neka 650i/750i, vai 4.6is ar M62 (kur medz but visi 120 gradi). Tik un ta nedrikst pielaut antifriza nopludes, jo parkarstiem motoriem sakas tadi izvirtuli (klani, gredzeni, bla bla), ka labak par to pat nedomat.

Reali, labi/laicigi apkalpoti N62B44/48 nodzivo lidz saviem 350 tukstosiem bez ipasam problemam. Es dazus tadus pazistu. Bet nonakusi lidz "pacaņčikiem" eksemplari parasti mirst loti atri

Pa lielam, tas ari viss! Es nenjemtu sadu motoru ar nobraukumu virs 200k., ja nu vienigi pardevejs var pieradit ka ella ir mainita ik pec 10, ka maksimums - 15, tukstosiem, pec rupigas diagnostikas. Un pieturot kabata 3-4 tukstosus "na cornij denj". Bet ja ir labi apkalpots, sauss un stabili/klusi stradajoss N62, tad nav pamata uztraukumam. KADREIZ kautkas bus jasaremonte, janomaina, bet kad, un kas - ir ritoriskais jautajums.

Jautajuma, kas butu jaizvelas: M62 (4.6is) vai N62 (4.8is), es atbildetu viennozimigi - IR JAIZVELAS DZIVU EKSEMPLARU. Kurs ir svaigaks, kuram ipasnieks ir pratigaks, tas ari ir janem) viss parejais ir pupinu mizas. Visiem motoriem ir savas problemas, vismaz 4.6/4.8 tas ir loti labi zinamas un atrisinamas.

[ Šo ziņu laboja Quattordici, 25 Oct 2016, 12:31:34 ]

Offline
LG
25. Oct 2016, 10:40 #3412

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: E53/E70


25 Oct 2016, 09:23:42 @Czars rakstīja:
Vai var teikt, ka viņš ižžuva tur?
Tipiskas rusas vietas: durvju apakša, bagažnieka vaks zem plastmasas, kas vel?


Sparnos kur pavarotniki, tur biezi vien padaudz ruslanu ir.
Offline
Quattordici
25. Oct 2016, 10:47 #3413

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


25 Oct 2016, 09:23:42 @Czars rakstīja:
Vai var teikt, ka viņš ižžuva tur?
Tipiskas rusas vietas: durvju apakša, bagažnieka vaks zem plastmasas, kas vel?

Viss parasti sakas ar durvju kantiem, pec tam bagaznieka augsejais vaks, apaksejais vaks, prieksejie sparni zem pagrieziena raditajiem, aizmugurejie sparni zem plastmasas elementiem, utt.

Bet tas viss loti leni norit, ja auto nebija sists, pat LV apstaklos! 10 gadu vecs LV auto medz but vispar bez rusas, vai "gandriz vispar" )

[ Šo ziņu laboja Quattordici, 25 Oct 2016, 10:47:52 ]

Offline
Ridlihs
25. Oct 2016, 11:18 #3414

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotraukos/bmw-...mano_skelbimas=1
Offline
LG
25. Oct 2016, 11:21 #3415

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: E53/E70


25 Oct 2016, 11:18:46 @Ridlihs rakstīja:
http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotraukos/bmw-...mano_skelbimas=1


Pravda sture Bardaka
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/transp...rash/bjmlxd.html
Offline
Czars
25. Oct 2016, 12:05 #3416

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Quattordici. Prieks lasīt!
Siltiem x5 4,4 dzinejiem jau nebus citu veidu, ka identificet iespejmību, ka tur ir kapi?
Cik ari dzirdets - 4,4 ir pastiprinatas problēmas ar kārbām/razdatku?

[ Šo ziņu laboja Czars, 25 Oct 2016, 12:05:46 ]

Offline
Quattordici
25. Oct 2016, 12:25 #3417

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


25 Oct 2016, 12:05:25 @Czars rakstīja:
Quattordici. Prieks lasīt!
Siltiem x5 4,4 dzinejiem jau nebus citu veidu, ka identificet iespejmību, ka tur ir kapi?
Cik ari dzirdets - 4,4 ir pastiprinatas problēmas ar kārbām/razdatku?

Cau!

N62B44 ir karstaks motors, cik varu spriest, kas negativi ietekme ellas resursu. Pa lielam, viss tas pats, ka 4.8. Saprast, ka "ir kapi", nav gruti. Sarezgitak ir meginat piekert to punktu, kad motora ir sakusies destruktivie procesi, kuri gada laika novedis pie 1 litriem ellas uz 1000 km.

Talak virzamies no motoriem uz transmisiju.

Diemzel, visas ZF atrumkarbas 6HP26/28, ar kuram ir aprikoti FL E53, medz kalpot 100-150 tukstosus, pirms sakt dziedat savu gulbja dziesmu.

Vispirms paradas sitieni pie auto apstasanas, kad parsledzas no 2 roba uz pirmo, ka ari (vai) no ritiem, kad ella ir auksta, karba ilgi doma, pirms parslegties no 1 uz 2.

Sak spolet un paatrinati dilst frikcionu paketes, izmetot puteklus un piesarnjojot ellu, aug robu ieslegsanas spiediens lidz 300-500 msek.

Hidrotransformators dilst un parkarst, sak staigat apgriezieni uz trases (6 robs, 110 km/h), vai paradas vibracijas pie paatrinajumiem.

Galu gala karba metas avarijas rezima un uz Vittrans, Recro, vai RAAP, galda.

Risinajumi ir divi:
1 - braukt remonteties tiklidz pirmie simptomi paradas. Un par 500-600 EUR veikt mehatronika remontu, nomainit ellu un filtru, nonullet adaptacijas. Ta var viegli novilkt lidz 250 tukstosiem, kad izdils gan hidrotransformators gan karbas mehaniska dala (t.sk frikcioni) un tad taisit full rebuild.

2 - var meginat nomainit ellu, nomest adaptacijas un braukt lidz avarijas rezimam, lai uzreiz remontet visu (ka 90% E53 ipasnieku ari dara). Izmaksas 1400-1800 EUR.

Ta ka nekad nevar zinat cik ilgi nodzivos atrumkarba, parasti visi brauc lidz ruckai (2. variants). Galu gala masina ir braucama.

Razdatkai izdilst plastmases zobrats, kas ir viegli mainams. Nav ko uztraukties, tik maini ellu ir pec 80-100k.

Medz izdilst reduktori, kas ir atkarigs tikai no brauksanas stila + ellas mainas. Ja baigi ziema nedriftet un ellu mainit kaut reizi auto muza, tad problemas saksies pie 250-300 tukstosiem. Jauns reduktors maksa kosmosu, lietoti reduktori kadreiz bija deficits uz 4.6/4.8, tagad pie leisiem var jebko dabut.

Kautkaa taa.

Mans personigais viedoklis ir sads - 4.4 nav interesans pirkums, vertibas sim motoram nekadas + visas 4.8 kaites:
https://d-a.d-cd.net/e99f06es-960.jpg
paterins ir tikpat liels

https://c-a.d-cd.net/699f06es-960.jpg
dinamika sliktaka

Viennozimigi ir janem uzreiz IS, kas bus gan nopakots, gan suligi skanoss jau stoka, vai 3.0d kas ir labs (lidz 400 tukstosiem)

P.S. Dalos gan ar saviem noverojumiem, gan ar savaktu informaciju no krievu/anglu forumiem. Protams, ka varu kludities detalas, bet lielos vilcienos ceru ka atbildeju uz jautajumiem

[ Šo ziņu laboja Quattordici, 25 Oct 2016, 13:00:07 ]

Offline
Ridlihs
25. Oct 2016, 18:34 #3418

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


25 Oct 2016, 11:21:21 @LG rakstīja:

25 Oct 2016, 11:18:46 @Ridlihs rakstīja:
http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotraukos/bmw-...mano_skelbimas=1


Pravda sture Bardaka
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/transp...rash/bjmlxd.html


?
Offline
Czars
25. Oct 2016, 20:21 #3419

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

4.4i - pedejos 4os gados uz CSDD ir:
CH sastāvs atgāzēs pārsniedz
pieļaujamo robežvērtību.

805 2 CO sastāvs atgāzēs pārsniedz
pieļaujamo robežvērtību.

kas šī par kaiti? zondes tipa atrisina problēmu, bet šķiet cēlonis tas nav. beigtas zonde kā sekas.

Kādas idejas, vai kāds zin par cēloni?

[ Šo ziņu laboja Czars, 25 Oct 2016, 20:23:16 ]

Offline
mm325
25. Oct 2016, 21:24 #3420

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Paldies Quattordici par informāciju!
Bet jau paspēju sabīties par FL V8 un iegādājos FL 3.0d ar 190k km. Tagad jātaisa visas apkopes- kādu eļļu liet automātā? Itkā kārba iet labi, bet pārslēdzot robus ''zāģē'' galu ~1.5sec pie max uzrāviena.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo