Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
FFL
02. Jun 2020, 13:24 #3401

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Ar kādu ķīmiju vislabāk mazgāt dzeses sistēmu ja tur viss ir nokaļķojies?
Offline
Bimmer
02. Jun 2020, 13:27 #3402

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24387

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


02 Jun 2020, 13:24:30 @FFL rakstīja:
Ar kādu ķīmiju vislabāk mazgāt dzeses sistēmu ja tur viss ir nokaļķojies?

http://www.ltam.lv/lv/produkcija/pro-line-linij...-kuhler-reiniger
Offline
Deivid
02. Jun 2020, 17:36 #3403

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Par termostata tēmām šodien uzgāju šo. Man tas nav aktuāli bet labprāt dzirdētu komentāru

https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/
Offline
uldens1
02. Jun 2020, 19:35 #3404

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


02 Jun 2020, 17:45:16 @DM-101 rakstīja:
nekaitaams to dzineeju lietotaaju skaits, bet vieniigo praatiigo domu neesmu nekur dzirdeejis.

tam termostatam jaapadod 12V spanis dzineeja dzeses uzpildiishanas laikaa [jaauzpilda siltam, iesleegtam dzineejam].

Bez 12V padoshanas, neizmantojot specifisku tooli, uzpildiit NAV IESPEEJAMS! Shii apstaaklja deelj arii ir visas paarkarshanas, njemshanaas, probleemas.

Tb., piemochiijam 12V termostatam, uzpildam dzesi, piesleedzam atpaklaj spraudni no DME.
Problem solved.
vai tad kaut kādam diagnostikas toolim nav piespiedu aktivizācija iespējama???
Offline
sys9291
02. Jun 2020, 20:59 #3405

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

un bieži tev ir bijušas problēmas ar M62 atgaisošanu? man kaut kā nav gadījies...parasti viss notiek ar tradicionālajām metodēm
Offline
HiJaCKeR
02. Jun 2020, 23:16 #3406

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

vai nav sakritība, noteikti kādam tas jāizmēģina
Offline
Angelz
03. Jun 2020, 13:16 #3407

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Es varu apstiprināt, ka tas tā notiek, un pat vairāk, pēc reģenerācijas adaptācijas dzēšanas DDE veic pilnu piespiedu kārtā reģenerācijas ciklu, kura laikā tiek ievākti dati un veidojas jauni reģenerācijas adaptācijas dati.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 14:09 #3408

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

par reģenerāciju skaidrs (lai gan neesmu specs DPF kastrēšanā un atbistošā DDE šķūningā), par liesmām motortelpā nē...
No kurienes parādīsies liesmas kastrēta DPF gadījumā? CAT nav (nav kam pacelt t) DPF nav, EGR OFF (atgāzes ieplūdē netiek) - es vēl pieļauju, ka sāk svilt kvēpi izplūdē, bet motortelpā???? domāju, ka šīm problēmām cēlonis ir cits...vai nu arī šķūneris ir pamatīgi izpildījies...
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 14:11 #3409

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 13:57:08 @DM-101 rakstīja:
veel teema - arii shajaa keisaa, atjaunojot pilnas funkcionalitaates rezhiimu, sprauslu korekcijas atsjiiraas RADIKAALI [saliidzinot ar situaaciju pirms tam].
Meistars esot piefiksejis situaaciju pirms/peec, domaaju, ka peec ugunsgreeka apdzeeshanas [gandriiz vai tieshaa noziimee] - nosheeros.

Tb., nu jau ne tikai es par to murgojos, bet ''no visaam puseem'' ienaak apstiprinosh info - ''uzlabotiem' dzineejiem sprauslu adaptaaciju karshu atjaunoshana ir paralizeeta, korekcijas ir pilniigi nelogjiskas/nepareizas.

Strunts par to, ka juus mociet nost izpluudi [par palielinaatu CO/MP daudzumu nerunaajot - kuru tas vilnjo], smagaakos keisos - virzuljgrupu, bet - dzineejs daudz speeciigaak vibree.
Un, kad taa vibreshana paariet raustiishanaas, juus saakat ''analizeet'' taas nekorektaas korekcijas. Un naakoshais posms - kaut kaada sprauslu mainiishana, bet - tikai rezultaats izpaliek..

Man prieks, ka beidzot termins ''dzineeja paar-adapteeshana'' vairs nav lamuvaards, bet to beidzot saak izmantot arii dirselju remonta veiceeji.

a par greizām sprauslu adaptācijām, un vibrāciju šķūninga gadījumos piekritīšu par 100% - savam puišelim nonesu DDE7 šķūningu un auto pats saremontējās...
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 14:15 #3410

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Jun 2020, 21:07:18 @DM-101 rakstīja:

02 Jun 2020, 20:59:10 @sys9291 rakstīja:
un bieži tev ir bijušas problēmas ar M62 atgaisošanu? man kaut kā nav gadījies...parasti viss notiek ar tradicionālajām metodēm


es neesmu mehs, pats neesmu gaisojis, bet klaat staavot - vienmeer.
tb., ja paskatam, cik TIS noraada dzeses skjidrumu, reaali ''ielien'' kuda mazaak.

Piem., peedeejaa keisaa. N63. Ja pareizi atceros, peec TIS jaaielien 16.5 litriem. Bez toolja ap 11..12 ieliida. Un viss - ne kapeiku vairaak.

Tb., ja tev termostats ciet [un tas ir ciet, ja atveershanas t=105oC], tu pat teoreetiski nevari atgaisot!
esmu par visiem 100 paarliecinaats - tas nenormaalais paarcepto dzineeju skaits: deelj shiis probleemas.

Starp citu, pareizi atgaisotam un kaartibaa savestam N63 var tureet roku uz turbiinu uudens dzeses kontuura. Tur NEKAS nemeegjina paarkarst!

zini aplūkojot N62 termostatu iekš viņa vārsta ir tāds maziņš papildus vārstiņš...
Offline
Digital
03. Jun 2020, 15:11 #3411

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


03 Jun 2020, 14:09:05 @sys9291 rakstīja:
par reģenerāciju skaidrs (lai gan neesmu specs DPF kastrēšanā un atbistošā DDE šķūningā), par liesmām motortelpā nē...
No kurienes parādīsies liesmas kastrēta DPF gadījumā? CAT nav (nav kam pacelt t) DPF nav, EGR OFF (atgāzes ieplūdē netiek) - es vēl pieļauju, ka sāk svilt kvēpi izplūdē, bet motortelpā???? domāju, ka šīm problēmām cēlonis ir cits...vai nu arī šķūneris ir pamatīgi izpildījies...



Ir jau visādi šķūninga varianti. Parasti jau ir tikai DPF off(pārējais dārgāk maksā) + catu jau foršak tomer ir neamputēt.

Un vispār kautvai ja nav naudas oem DPF, tak ieliek krutku, nebūs DDE softs jāčakarē.
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:26 #3412

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Vakar bij interesants gadījums ar e60 530i, M54/ms45. Sledzot klāt diagnostikas uzpariktes nemitīgi peld virsū errori ar disturbet data connection. Inpa, ista, testo.. nu nemitīgi ik pec sekundes. Un tas nav tikai ar motora ecu - visi bloki šitā uzvedas. BEET - kess caur obd (kline) nolasija un uzrakstīja pa smuko. Vnk interese māc, nemeklēju nekādu help, mašīna ir done un nav arī pie manis vairs
Nekādus connection logus, protokolus neskatijos
Man nav īpaši lielā pieredze ar e60, varbūt ir kāda vienkārša fīča ko palaidu garām?
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:39 #3413

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Tur bija tā ka piem. inpa pie visiem datiem tiek, arī dzīvajiem. Bet tas ir nemitīgi klikšķinot uz tā continue scrypting/processing vai kā tur..
Offline
Fandulis
03. Jun 2020, 17:41 #3414

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13376

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Man tāds profāna jautājums. Vai dēļ zemi uzlādēta aķa nevar veikt diagnostiku? Jeb viņa var būt nekorekta? Pārāk daudz neskaidrojot, jā vai nē.
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:44 #3415

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Tā gana vienkarši - ja aķis ir gana stiprs lai varētu ieslēgt tuvo gaismu, blokiem jāiet uz komunikāciju
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:53 #3416

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


03 Jun 2020, 17:45:09 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 17:39:31 @FFL rakstīja:
Tur bija tā ka piem. inpa pie visiem datiem tiek, arī dzīvajiem. Bet tas ir nemitīgi klikšķinot uz tā continue scrypting/processing vai kā tur..


Vecaakiem suudukiem shaadi briinumi bija,ja ike/kom bija nepiekodeeti. Jontie veic arii gw funkciju.
Latency uz 1ms uzlikts inpa?

Idk, inpā neesu nekad tādus set aizticis
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 21:33 #3417

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 21:26:11 @DM-101 rakstīja:
vechi, reku Bosal razho DPF.
Liels DE kantoris, ar visiem sertifikaatiem.

Bosal

LV tirgo 3 paarstaavji. Daargaakais kats ap 500 naudaam [ar atlaidi].

Vechi, kaada jeega: maksaat par aaraa grieshanu, tad ''chiposhanu'' [kas visu sajaaj], ja ieliec sho un rauc normaali???

nezinu par morāli - bet CO CAT Bosālam ne vella netur...
Offline
Digital
03. Jun 2020, 21:33 #3418

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Šie jau izskataas galigi pieņemami. Tad jautājums, zinu ka tev nepatīk čipošana, bet ja gribas bish uzpotēt, tad kur to var izdarīt nesajājot?
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 21:43 #3419

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 15:44:03 @DM-101 rakstīja:
redz, normaalaa darba rezhiimaa izpluudee [visam korekti straadajot] nonaak paaris % pussadegushas soljaras. Lai to dadedzinaatu [nooksidetu], nepiecieshams katalizxators - kats/daargmetaala paarklaajums. Citaadi nav nepiecieshamaas t.
Bet - regen laikaa izpluudee apzinaati tiek spljauts liels apjoms zaljas soljaras. Tajaa rezhimaa degviela tupa turpina degt izpluudee un nekaads kats nav nepiecieshams. Veel vairaak - ja kats/DPF izrauts, max t tiek sasniegta nevis tajos, bet ''taalaak''. t sensors neuzraada sasniegto nepiecieshamo, DDE turpina gaazt un gaazt soljaru un vnk nodedzina visu, kas izpluudee veel dziivs/pusdziivs.

konkreetaa keisa moraale - ja auto tiek nogrizts viss, ko var nogriezt, beizhi vien norauj arii pussadrupushaas ugunssienas, neviens neruupeejas par vadu pareizu novietoshanu, utjpr. Jo papildus arguments tachu ir - izpluudes t nebuus augsta, jo regen vairs nebuus. Un te var sanaakt ziepes!

redz reģenerācijas laikā t pirms CAT ir zemāka nekā pēc CAT - tātad kur sadeg izplūdē iesmidzinātais soļķis?
Bez t devēja (vienalga vai pre vai post CAT) nekādas reģenerācijas nebūs un kaut kā neticas, ka šķūneri tik dziļi softā var ielīst...lai atļutu reģenerāciju bez t devējiem.
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 21:54 #3420

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Līriska atkāpe no kastrētiem dieseļiem pie N53
Tātad pačekoju viena auto vēsturi:
auto E60 2007 gada ar REĀLIEM ~160K
Līdz 100k auto iekš EU cītīgi kopie pie dīlera, tātad ātri pārskrienot atskaitēm skaista situācija par degvielas sistēmas remontiem:

60K VISAS sprauslas, VISAS spoles, nu protams sveces un NOX zonde

100K atkal VISS TAS PATS

Auto nonāk LV un vairs pie dīlera nav manīts. Pēc īpašnieka vārdiem:
160K 3 sprauslas + NOXEM emulators

Kad redzēju auto, viss kas sasitīts ar dzinēju bija labi, vienīgi Kaspiča pieminētā kļūda, par darba vienmērīgumu pie bedrainā ceļa...
Visu to pārlasot rodas retorisks jautājums: kad būs nākamā maiņa?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4