Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
Driver
14. May 2010, 12:02 #341

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 May 2010, 11:32:55 edzulis rakstīja:
Satiku šodien čomu vienu. Viņš teica, ka esot kaut kādas modernās gāzes parādijušās vēl krutākas par iešprices gāzēm, kas tērējot ne vairāk kā bendzīnu un motors pat labāk darbojoties. Kāds kaut ko zin? Tas būtu afigenna, ņemot vērā, cik maksā gāze...

nav neka modernaka par gazes iedprici, tikai liela dalja no pie mums piedavatajam iesprices sistemam ir variacija par temu gazes sprice, bet patiesiba ir suuds. Ista gazes sprice iesmidzina kolektora skidru gazi, lidzigi ka benzinu. Bet tapat ir problemas - njemot vera musu gazes sudaino kvalitati vinjai loti biezi (20kkm) atsaka gazes pumpis, kas atrodas ieksha pasha balona...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. May 2010, 00:56 #342

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Aiz intereses un skopuma papetiju kadas iekartas ir izgudrotas.
Atradu uzskatamus piemerus starp isto gazes iesprici un bomaru (LV izplatito) gazes sprici.
Links ar isto un padjobka lohiem Links uz bomaru sprici.
Ka jau esmu teicis, ista sprice ir ar normalam gazes sprauslam un izmsidzina gazi skidra veida, bet letaja suda gaze tiek no reduktora, jau gazveida, padota uz parastu elektromagnetisku varstu un no vinja uz caurumu kolektora (visvienkarshakajas iekartas no reduktora gazi padod uz iztvaicetaju/mixeri)
visi auto, kurus esmu redzejis dzivee un saimnieki teikushi, ka ir kruta iesprices iekarta virsu, patiesiba ir vien bijushi gazes iesprices imitacija
ja tomer kadam ir lietoshana istas gazes iesprices auto, labprat to papetitu tuvak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vabulsb
18. May 2010, 14:33 #343

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:

Radās doma par gāzi, bet dzirdēju, ka tepat mūsu kaimiņi LT republikā liek lētāk un jau pieminēto riktīgo gāzes iešprices sistēmu. Vai kāds ir ar to saskāries?
Offline
edzulis
18. May 2010, 14:35 #344

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

leišos trešā daļa auto ir uz gāzi Bet par leišu likšanu neko neesmu dzirdējis. AR sertifikātiem nez viss būs ok?
Offline
Jancuks
18. May 2010, 14:44 #345

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


18 May 2010, 14:35:48 edzulis rakstīja:
leišos trešā daļa auto ir uz gāzi Bet par leišu likšanu neko neesmu dzirdējis. AR sertifikātiem nez viss būs ok?

sertifikatu Latvija var nopirkt!
Offline
markelis
18. May 2010, 14:49 #346

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: eFku

nu un cik tad sanaak ietaupiit??? aizbraukt uz lietuvu, seit pirkt sertifikaatu, apkopes - atkal uz turieni, ja veel kaadas probleemas garantijas laikaa, arii
Offline
vabulsb
18. May 2010, 14:57 #347

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:

LV sertifikātu varot dabūt un apkopes varot veikt, tai skaitā garantijas arī LV, ja gāze likta LT, tāpēc arī gribēju zināt, ja nu kāds ir saskāries ar ko tādu.
Offline
Jancuks
18. May 2010, 15:06 #348

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:

Krievijā gāze vispār 20RUb jeb 0.20Ls maksā
Offline
markelis
18. May 2010, 15:09 #349

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: eFku


18 May 2010, 15:06:14 Jancuks rakstīja:
Krievijā gāze vispār 20RUb jeb 0.20Ls maksā


kas ta tev pa taadu kursu. sodien 1 rub = 0,0188

20 rub = 0,376 Ls
Offline
edzulis
18. May 2010, 15:41 #350

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pagājšnedēļ satiku čomu. Viņš gāzi pa 0.18ls Krievijā lej
Offline
Sandis_UR
18. May 2010, 16:26 #351

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Šo topiku drīzāk vajadzētu tā nosaukt.

ESMU AUTOPEDARASTS un gribu savam BMW uzlikt gāzi

P.S Cik maksā e30 cabrio uzlikt gāzi ar 1.8 m40?
Offline
Jancuks
18. May 2010, 16:43 #352

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


18 May 2010, 15:09:44 markelis rakstīja:

18 May 2010, 15:06:14 Jancuks rakstīja:
Krievijā gāze vispār 20RUb jeb 0.20Ls maksā


kas ta tev pa taadu kursu. sodien 1 rub = 0,0188

20 rub = 0,376 Ls

Sorry vienk nepareizi uzrakstiju 11 Rub nevis 20
Ludzu
http://gepard-avtogaz.narod.ru/content13.html

11rub litra
1 Russian ruble = 0.0184299238 Latvian lati
11 Russian rubles = 0.202729162 Latvian lati
Peace nigga

[ Šo ziņu laboja Jancuks, 18 May 2010, 16:44:14 ]

Offline
edzulis
18. May 2010, 16:47 #353

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


18 May 2010, 16:26:02 Sandis_UR rakstīja:
Šo topiku drīzāk vajadzētu tā nosaukt.

ESMU AUTOPEDARASTS un gribu savam BMW uzlikt gāzi

P.S Cik maksā e30 cabrio uzlikt gāzi ar 1.8 m40?


Pederasts drīzāk nedomās kā ietaupīt, bet mals vienu un to pašu pat tad, kad bendža maksās 2lvl litrā.

Pasaki kaut vienu jēdzīgu argumentu, kādēļ pavecākam BMW ar lielu motoru nevarētu likt modernu gāzes iekārtu?
Offline
Srakans
18. May 2010, 16:51 #354

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Vecums nenāk viens Es, piemēram arī neredzu neko sliktu Kāda starpība uz ko viņš iet.
Offline
Jancuks
18. May 2010, 16:53 #355

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


18 May 2010, 16:49:17 riddler rakstīja:

18 May 2010, 16:47:29 edzulis rakstīja:

18 May 2010, 16:26:02 Sandis_UR rakstīja:
Šo topiku drīzāk vajadzētu tā nosaukt.

ESMU AUTOPEDARASTS un gribu savam BMW uzlikt gāzi

P.S Cik maksā e30 cabrio uzlikt gāzi ar 1.8 m40?


Pederasts drīzāk nedomās kā ietaupīt, bet mals vienu un to pašu pat tad, kad bendža maksās 2lvl litrā.

Pasaki kaut vienu jēdzīgu argumentu, kādēļ pavecākam BMW ar lielu motoru nevarētu likt modernu gāzes iekārtu?


3 gadi atpakalj patin, tur arii palika tie argumenti

nepielauj ka pa tris gadiem daudz kas var izmainities?
Offline
Jancuks
18. May 2010, 16:54 #356

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


25 Apr 2010, 23:06:50 Driver rakstīja:
liec, liec. katrs dara kaa grib.
citam viss ir pohuj, cits maina "thermal oil level sensoru" par 90ls, jo delj vinja ir kluda ieksh DME/IKE, bet braukshana nemainas.

es zinu par gazi daudz un nepljuti par jaunam tehnologojam un visu citu. patiesiba taa gazes sprice ir imitacija par temu "gazes iesprice", jo lielaka un letaka dalja gazes iesprices sistemu nav nekadas iesprices (vistiesakaja nozime) un tapat strada caur

pasham ir bijusi auto ar gazi un auto ar gazi ilgterminja ir
ar gazi var braukt uz viengadnieka, vai "darba auto", nevis ar normalu auto...

P.S. labak BMW ar gazi neka nobrauktu dizeli, tas gan!

25 Apr 2010, 22:58:04 krabiss_k rakstīja:
ai, beidzat, laiki mainaas!! vot neatverot haubi var braukt ar gaazi, ja ta ir visjaunakas tehnologijas, sprauslu iesm., likta pie henrija un braukts uz apkopem vinja noteiktajos kilometru skaitos, kas ilgs pirmo briidi, kad viss ir iebraukts un sareguleets, veelak viss pooo, kas nekait pa 34 sant./l braukt ar ikdienas auto(vieniigo), kurs ir atregulejams pie datora peec sirds patikas! piem. pec apkopes sigulda-balvi-sigulda naudas zinjaa 12ls

tgd arii savam e36 taisos likt gaazi, un mani galigi nesatrauc tas, ka ahuunie bmw laiziitaji kko pukst, tik nez kapec parasti seko teksts: "braucam ar tevi, jo tev gaaze"

tiesa gan tas, ka ta iekarta maksa diezgan lielu naudu, tadu var tiesam likt, ja ar auto diena nobrauc vismaz 150-200km un brauksi vismaz 3 gadus!

driz es arii piebrauksu pie uzpildes stacijas, kur tev pasam nekas nav jadara!


Taa driver. kas tev pret cilvekiem kas maina thermal oil level sensorus?
Offline
Pauliic
18. May 2010, 17:13 #357

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

Piemēram šito kāds var atspēkot?

pats ar jau kopš ~ oktobra braucu ar gāzi, sajūta neaprakstāma "pielejot pilnu bāku"


tikko šoms uzlika uz T&C ~04. gada 3.8V6 - bija ~12 lati uz 100, tagad ir 5, max 6 Ls uz 100 km praktiski visi , kas uzliek, saka - ar kuru galu es agrāk domāju

p.s. ir norezervēts domēns www.gazesiekartas.lv

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 18 May 2010, 17:17:34 ]



-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
edzulis
18. May 2010, 17:37 #358

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu tieši tā. Pie tam motoram arī nekādu ļaunumu nenodara. Arī apsveru iespēju ar veco semaku stāties gāzes klubiņā
Offline
Helmuts
18. May 2010, 17:45 #359

Kopš: 22. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: E34 4.4i

bija man e34 535 ar gāzi,
neko sliktu nevaru pateikt
Offline
vabulsb
18. May 2010, 17:54 #360

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:

Un kura gāzes iekārta labāka - ir divi varianti
1. Zavolini
2. Stella
Bija tur vēl kaut kāda, bet katrs tikai liela savu, bet man kā patērētājam nepieciešams price-performance.
Protams iet runa par 4. paaudzi, kas ir uz sprauslām.
Joprojām interesē, kuras tad ir no 4. paaudzes tās labākās iekārtas uz V6 dzinēju?

[ Šo ziņu laboja vabulsb, 20 May 2010, 13:07:11 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo