Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV
Autors | Ziņojums |
KASELS | | Kopš: 02. Dec 2002
Ziņojumi: 1060
Braucu ar: baudu
| Sveiciens!
Nekāda laka netiek bojāta...ir pieredze.
Līmēt var droši un atsevišķos gadījumos tas pat ir ieteicams
Bruņu plēvi var līmēt arī uz aplīmēta auto, arī ir pieredze un problēmu nav nekādu...
Šeit gan laikam svarīgi no kuras vietas līmētājiem aug rokas un plēves kvalitāte
k.
----------------- Ja netici man, pajautā man! | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Aizvedu auto uz ieplūdes tīrīšanu. Valriekstu čaumalu strūkla, ultraskaņa utt. Pēc salikšanas nepieciešama dzinēja pāradaptēšana? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
13 Apr 2021, 19:04:34 @Ruudis rakstīja:
Aizvedu auto uz ieplūdes tīrīšanu. Valriekstu čaumalu strūkla, ultraskaņa utt. Pēc salikšanas nepieciešama dzinēja pāradaptēšana?
Primāri vajadzētu nolasīt a/m aktuālos datus.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| 350e par 530d kārbas eļļas maiņu ar visiem materiāliem un tā sūknēšanas aparāta izmantošanu, kurš pa vienu galu pūš veco eļļu ārā un pa otru sūc jauno iekšā - normāls cipars?
nevēlos laikam pats visu vākt kopā un meklēt atlaides.
| Offline | | |
cietaisrieksts | | Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
|
15 Apr 2021, 15:00:41 @Staris rakstīja:
350e par 530d kārbas eļļas maiņu ar visiem materiāliem un tā sūknēšanas aparāta izmantošanu, kurš pa vienu galu pūš veco eļļu ārā un pa otru sūc jauno iekšā - normāls cipars?
nevēlos laikam pats visu vākt kopā un meklēt atlaides.
Ogrē vienā kantorī ar Motul aparātu tīri par darbu 120 prasa, neskaitot filtru ar eļļām, kuras arī pie viņiem obligāti jāpērk! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| 100e esot darbs. 250e materiāli. | Offline | | |
edzuss | | Kopš: 21. Feb 2016
Ziņojumi: 287
Braucu ar: e60, e36/5
| Jau labu laiku no rītiem izmet “increased battery discharge”. Neizmet tad, ja auto nolikts vēlu vakarā, pēc garāka pārbrauciena. No sākuma bija beigts eļļas sensors, ko samainīju uz jaunu. Vēlāk atradu, ka kapota devējs bija izbeidzies, tas arī tika nomainīts. Samērīju parasitic draw jeb standy currentu - aizmieg pēc 25min apmēram, pēc tā ir 300mA, tad pēc 40min pāriet uz 125mA un pēc stundas nokrīt uz 80mA. Cik saprotu, tad jābūt esot ap 40mA. Kur sàkt rakt, kādi ir biežākie simptomi ? Izrāvu MPM drošinātāju, nekas nemainījās.
Akumulators ir piereģistrēts un gadu vecs, bet SOH jau nokritis līdz -6.82 gada laikā, ar SOC 83,29. Ar lādēšanu it kā viss ok, no rītiem dod iekšā pie zemākām temperatūrām 14.8-14.9, pabraucot 100km nokrītas uz 14.5 vai pat zemāk.
Varbūt ir kaut kādas standarta vietas, kur meklēt noplūdi | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
|
15 Apr 2021, 15:00:41 @Staris rakstīja:
350e par 530d kārbas eļļas maiņu ar visiem materiāliem un tā sūknēšanas aparāta izmantošanu, kurš pa vienu galu pūš veco eļļu ārā un pa otru sūc jauno iekšā - normāls cipars?
nevēlos laikam pats visu vākt kopā un meklēt atlaides.
Normāls cipars![ Šo ziņu laboja chaboska, 16 Apr 2021, 13:31:16 ] | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Jūs kādreiz kāds pats personīgi ar savām rokām un zināšanām, neesot mehāniķis, esat E6* ZF 6HP26 automātiskai kārbai mainījuši filtru, EGS stekera blīvgumiju, 4x blīvslēgu gumijas cilindrus, adapteri jeb brilles, noņēmuši nost mehatroniku to mazgājuši, salikuši visu kopā atpakaļ, uzpildījuši atbilstoši ZF specifikācijām un norādēm eļļu, veikuši pilnu manuālu kārbas readaptāciju? Es personīgi ar savām rokām, melnu muti, nosmērējies atm eļļā esmu!
Darbs kopumā diezgan ietilpīgs, it īpaši atbildīgs ir pēdējā fāzē readaptācijā.
Runājot par izmaksām 250..300€ par detaļām un izejmateriāliem ir ok cipars, ja mēs runājam par autentiskām nevis trešās puses.
Darbs par kārbas: izjaukšanu, izmazgāšanu, detaļu samainīšanu, salikšanu kopā, uzpildīšanu ar jaunu eļļu 100..200€ ir arī ok.
Atliek tikai manuālā readaptācija, ko dara ļoti retais servis! Par nožēlu arī kārbu remontu kantori kā Recro neveic readaptāciju. Kāpēc nezinu, vai nu nezināšana vai vnk slinkums un pofigisms. Apgalvot to varu ne jau no tukša gaisa, bet apstākļu sakritības dēļ bija atbraucis pie manis klienta auto tieši pēc pabeigtiem kārbas restaurācijas darbiem no minētā kantora. Un vēl, ir bijušas tehniskas dabas dialogi ar jamā kantora darbiniekiem esošiem un bijušiem.
Manuālā readaptācija nav vnk adaptāciju dzēšana un pēc tam pabraukāt pa pilsētu vai trasi, bet gan diezgan komplekss process, kurā jāievēro daudz un dažādi faktori. Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.
[ Šo ziņu laboja Angelz, 16 Apr 2021, 16:01:17 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
16 Apr 2021, 09:07:11 @edzuss rakstīja:
Jau labu laiku no rītiem izmet “increased battery discharge”. Neizmet tad, ja auto nolikts vēlu vakarā, pēc garāka pārbrauciena. No sākuma bija beigts eļļas sensors, ko samainīju uz jaunu. Vēlāk atradu, ka kapota devējs bija izbeidzies, tas arī tika nomainīts. Samērīju parasitic draw jeb standy currentu - aizmieg pēc 25min apmēram, pēc tā ir 300mA, tad pēc 40min pāriet uz 125mA un pēc stundas nokrīt uz 80mA. Cik saprotu, tad jābūt esot ap 40mA. Kur sàkt rakt, kādi ir biežākie simptomi ? Izrāvu MPM drošinātāju, nekas nemainījās.
Akumulators ir piereģistrēts un gadu vecs, bet SOH jau nokritis līdz -6.82 gada laikā, ar SOC 83,29. Ar lādēšanu it kā viss ok, no rītiem dod iekšā pie zemākām temperatūrām 14.8-14.9, pabraucot 100km nokrītas uz 14.5 vai pat zemāk.
Varbūt ir kaut kādas standarta vietas, kur meklēt noplūdi
Došu padomu virzienu, apskaties bloku kļūdu logus, gulēšanas logus, gulēšanas periodā aktivitātes logus, izdari secinājumus un novērs prbl.
[ Šo ziņu laboja Angelz, 16 Apr 2021, 16:12:02 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
16 Apr 2021, 15:41:06 @Angelz rakstīja:
Jūs kādreiz kāds pats personīgi ar savām rokām un zināšanām, neesot mehāniķis, esat E6* ZF 6HP26 automātiskai kārbai mainījuši filtru, EGS stekera blīvgumiju, 4x blīvslēgu gumijas cilindrus, adapteri jeb brilles, noņēmuši nost mehatroniku to mazgājuši, salikuši visu kopā atpakaļ, uzpildījuši atbilstoši ZF specifikācijām un norādēm eļļu, veikuši pilnu manuālu kārbas readaptāciju? Es personīgi ar savām rokām, melnu muti, nosmērējies atm eļļā esmu!
Darbs kopumā diezgan ietilpīgs, it īpaši atbildīgs ir pēdējā fāzē readaptācijā.
Runājot par izmaksām 250..300€ par detaļām un izejmateriāliem ir ok cipars, ja mēs runājam par autentiskām nevis trešās puses.
Darbs par kārbas: izjaukšanu, izmazgāšanu, detaļu samainīšanu, salikšanu kopā, uzpildīšanu ar jaunu eļļu 100..200€ ir arī ok.
Atliek tikai manuālā readaptācija, ko dara ļoti retais servis! Par nožēlu arī kārbu remontu kantori kā Recro neveic readaptāciju. Kāpēc nezinu, vai nu nezināšana vai vnk slinkums un pofigisms. Apgalvot to varu ne jau no tukša gaisa, bet apstākļu sakritības dēļ bija atbraucis pie manis klienta auto tieši pēc pabeigtiem kārbas restaurācijas darbiem no minētā kantora. Un vēl, ir bijušas tehniskas dabas dialogi ar jamā kantora darbiniekiem esošiem un bijušiem.
Manuālā readaptācija nav vnk adaptāciju dzēšana un pēc tam pabraukāt pa pilsētu vai trasi, bet gan diezgan komplekss process, kurā jāievēro daudz un dažādi faktori. Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.
Esmu savam E60 mainījis kārbai eļļu, protams ar visu mehatronika raušanu nost, varu tikai piekrist, tas ir pizģets Tās bija teju 9 stundas vārtīšanās pa zemi jo pacēlāja tak nav un man ir Xdraivs kas to pasākumu pamatīgi sarežģī. Takā biedri bembisti nemociet sevi
Tiesa gan es neveicu pareizu readaptāciju, tikai resetoju adaptācijas un eļļas maiņu caur rheingold, apmēram 1kkm braucu mierīgi. Jap, vainīgs. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
16 Apr 2021, 15:41:06 @Angelz rakstīja:
Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.
Pēc kā tieši Tu spried, ka process notiek efektīvāk? Kārbai taču nav nekādu statua bitu par to, ka mācīšanās process ir pabeigts.
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
16 Apr 2021, 19:59:55 @josi rakstīja:
16 Apr 2021, 15:41:06 @Angelz rakstīja:
Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.
Pēc kā tieši Tu spried, ka process notiek efektīvāk? Kārbai taču nav nekādu statua bitu par to, ka mācīšanās process ir pabeigts.
Esmu veicis dažādus testa scenārijus vienai un tai pašai kārbai dažādās kondīcijās un ir ļoti daudz dzīvo datu analīzei un pārdomām.
Kaut vai pēc adaptācijas vērtībām, pēc kārbas gaitas īpatnībām.
Kārbai apmācīšanās process nekad nebūs pabeigts, jo tas notiek nemitīgi braukšanas procesā. Otrs moments ar manuālo piespiedu readaptāciju, kārba daudz ātrāk ieņem pareizās adaptācijas vērtības pret tās aktuālo stāvokli un iekšējo detaļu dilumu. Kas būtiski novērš kārbas iespēju iziet no ierindas.
Ir bijuši dažādi testi arī ar kārbu, kura strādāja avārijas režīmā.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Es pareizi saprotu, ka adaptācijas neveidojas pēc striktas konkrētu darbības izpildes shēmas, bet gan braukšanas laikā neierobežotā laika periodā?
t.i. varu noresetot adaptācijas un tās lēnā garā veidosies, kad savā brauciena laikā vienu pēc otra sasniegšu ZF manuālī norādītos raksturlielumus? Jo ilgāk nespēšu izpildīt visu prasīto, jo ilgāk kārba nedarbosies korekti. Mūsu pašu interesēs tikai ir iespējami ātrāk izpildīt visu prasīto, lai korektas adaptācijas izveidotu iespējami ātrāk?
Tātad, ja man ir paranoja, tad varu iziet ZF adaptācijas soļus kaut 5x pēc kārtas? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
16 Apr 2021, 23:42:27 @Staris rakstīja:
Es pareizi saprotu, ka adaptācijas neveidojas pēc striktas konkrētu darbības izpildes shēmas, bet gan braukšanas laikā neierobežotā laika periodā?
t.i. varu noresetot adaptācijas un tās lēnā garā veidosies, kad savā brauciena laikā vienu pēc otra sasniegšu ZF manuālī norādītos raksturlielumus? Jo ilgāk nespēšu izpildīt visu prasīto, jo ilgāk kārba nedarbosies korekti. Mūsu pašu interesēs tikai ir iespējami ātrāk izpildīt visu prasīto, lai korektas adaptācijas izveidotu iespējami ātrāk?
Tātad, ja man ir paranoja, tad varu iziet ZF adaptācijas soļus kaut 5x pēc kārtas?
Tev vajadzēja redzēt manu paranoju kad es ieraudzīju adaptāciju rezultātus pirms un pēc, sākumā neticēju domāju vnk sagadīšanās, pie trešās reizes šaubu vairs nebija.
Adaptācijas izveidojas arī pašas bet ir liels risks tajā x garajā laikā sabojāt kārbu, no šejienes arī nosacīti mīti par adaptācijas dzēšanas sekām.
Seku nav ja manuāli reapdaptē stingri ievērojot konkrētas kārbas modeļa ZF specifikācijā aprakstīto modeli bez pārtraukuma un vienā gabalā. Ja kas misējas sākam no jauna.
Parasti 6HP26 tas aizņem ap 85km lai izpildītu visas figūras un laika ziņā gandrīz 3h. Čipsotiem ~110km.
Tikai pēc tam, apmēram nobrauktiem 500...1kkm kārbas adaptācijas noslīpējas tuvu atbilstoši tās dilumam un vidējā vadītāja kājas smagumam.
Bet ir vairāki bet, kārbas termostatam ir jādarbojas korekti, ja darba temp nebūs +70C vari pat nesākt. Viss kas ir saistīts ar DSC, AHM un droseles vārstu jābūt darba kārtībā. [ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Apr 2021, 00:57:13 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Varbūt kādam vajag kādu podziņu. Stāvoklis perfekts.
Iepirku moduli, jo pašam vajadzēja vienu. Rīga.
| Offline | | |
|
Provento | | Kopš: 04. Jul 2011
No: Limbaži
Ziņojumi: 360
Braucu ar: E61 535d
| E61 der diski ar ET32? Bez kādiem flančiem utt? | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| ET nav vienīgais parametrs, kas ietekmē ne/derēšanu, tipiskam diskam ar platumu apmēram 8 būtu jāder vēsi, 8.5 vēl arī visdrīzāk der, 9-9.5 jau var prasīties flanci, lai neķer pakaļas arkas iekšpusē. | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: E91
| Vai var stūres pastiprinātājam ja nav līmenis pieliet ko citu izņemot CHF 11s. Varbūt kāds var ieteikt kur var nopirkt tādu eļļu? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
19 Apr 2021, 16:59:07 @chaboska rakstīja:
Vai var stūres pastiprinātājam ja nav līmenis pieliet ko citu izņemot CHF 11s. Varbūt kāds var ieteikt kur var nopirkt tādu eļļu?
Nevajag jaukt Labāk lej to, kas paradzēts. Jebkurā normālā auto rez. daļu veikalā vajadzētu būt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|