Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
Bik pretrunas sanāk, nav nekas traks tik izdevumiem jābut gataviem | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
24 Nov 2023, 12:01:50 @Mikels rakstīja:
Es vispar nesaprotu to lietoāju loģiku,kas pērk vēl tos auto ar N47/N57 dzinējiem.Gemars ar ķēdēm, sprauslām, DPF, EGR, Ad blue sistēmu, šāles tiek aprautas, bloki vērpjas, sūkņi klājas nost, gan jau vēl kaut ko aizmirsu, pat servisa īpašnieki ar pieredzi jums tiešā tekstā acīs saka, tie dzinēji ir mēsli, bet lielais vairums tāpat cer iziet uz veiksmi jūs tiešām esat kaut kādi mazohisti ?? Tak neņemiet tos sūdus, paņemiet normālu benzīna dzinēju (izņemot N53,jo tad bez kaspicha neiztiksiet ), nu nesanāks iesipt 2 eur uz 100km degvielā, bet vismaz nepazīsiet visus servisā jau vārdā
Dīzeļu karalistē jau neko citu nevar nopirkt. Paskaties pats kāds ir piedāvājums. Atmetot iXus tur nekad nav bijuši vairāk kā ~5 auto piedāvājumā. Ja vēl ir kādas specifiskas vēlmes tad vienkārši aizmirsti.
Gadiem ilgi jau sekoju 335/535 tirgum. Interesanti eksemplāri bijuši ļoti maz. Ar interesantiem es domāju arī par adekvātu ciparu nevis vienradzis pa x2, bet arī to nav bijis daudz | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada... [ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Nov 2023, 13:49:11 ] | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
24 Nov 2023, 11:03:44 @Briize rakstīja:
Interesanti no kurienes tu zini, kas ir piemērots man ?!
Uzmet aci,maziņš bet nikns.Benzīnieks,nobraukums simbolisks.
https://auto-gems.com/kfzdetails.php?inum=37939...&bereich=PKW | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| varbūt vajadzētu atsevišķu topiku "Radjika auto meklējumi", lai nepiespamotu specifiskus topikus ar nesaistītām diskusijām? | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
24 Nov 2023, 14:42:50 @kexxx rakstīja:
varbūt vajadzētu atsevišķu topiku "Radjika auto meklējumi", lai nepiespamotu specifiskus topikus ar nesaistītām diskusijām?
+17
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Nov 2023, 12:01:50 @Mikels rakstīja:
Es vispar nesaprotu to lietoāju loģiku,kas pērk vēl tos auto ar N47/N57 dzinējiem.Gemars ar ķēdēm, sprauslām, DPF, EGR, Ad blue sistēmu, šāles tiek aprautas, bloki vērpjas, sūkņi klājas nost, gan jau vēl kaut ko aizmirsu, pat servisa īpašnieki ar pieredzi jums tiešā tekstā acīs saka, tie dzinēji ir mēsli, bet lielais vairums tāpat cer iziet uz veiksmi jūs tiešām esat kaut kādi mazohisti ?? Tak neņemiet tos sūdus, paņemiet normālu benzīna dzinēju (izņemot N53,jo tad bez kaspicha neiztiksiet ), nu nesanāks iesipt 2 eur uz 100km degvielā, bet vismaz nepazīsiet visus servisā jau vārdā
ir jābūt mazohistam, lai tagat pirktu auto ar N47/N57 | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem [ Šo ziņu laboja JDS, 24 Nov 2023, 18:41:22 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem
Spēja spēja, visu spēja un nē, nekad neko sarežģītāku par m52 ar vienu vanosu neesmu redzējis līdz pat šai dienai. Tak visi jau sapratām, ka esi brūnā deguna ordeņa biedrs, nav nemaz īsti nepieciešams to atgādināt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| kad velnu daudz piemin... uzminiet, kas notiek | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
24 Nov 2023, 18:49:53 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem
Spēja spēja, visu spēja un nē, nekad neko sarežģītāku par m52 ar vienu vanosu neesmu redzējis līdz pat šai dienai. Tak visi jau sapratām, ka esi brūnā deguna ordeņa biedrs, nav nemaz īsti nepieciešams to atgādināt
Slepeno noliktavu paarzinaataaj, esi pietiekami reizhu apdirsies, bet pievaldi nedaudz savu muti | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem
Burtiski dažas h atpakaļ man atrādīja pilnībā pārlasītu N62 ar jaunu provodku. Tā kā | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Nov 2023, 21:36:47 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 18:49:53 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem
Spēja spēja, visu spēja un nē, nekad neko sarežģītāku par m52 ar vienu vanosu neesmu redzējis līdz pat šai dienai. Tak visi jau sapratām, ka esi brūnā deguna ordeņa biedrs, nav nemaz īsti nepieciešams to atgādināt
Slepeno noliktavu paarzinaataaj, esi pietiekami reizhu apdirsies, bet pievaldi nedaudz savu muti
Nu esmu, un? Kas no tā? Tikai elektrības profesors nekad nekļūdās un neapdiršās un tapēc maina visu pēc kārtas un kad beidzās ko mainīt, tad klients lohs un bomzis un vispasaules BMW sazvērestība
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| JDS, par ko tāds naids? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem
Nu vismaz man nebija doma par kādu ierēkt. Runa gāja par izmaksām, kas man šķiet drusku neadekvātas. Kas attiecas par pilsonii tad gribētu piemetināt to, ka laiks iet, un cilvēki pilnveidojas, līdz ar to parādās alternatīvas…jā viņš bija pirmais, jā noorganizēja emulatoru, jā kardināli atrisināja vienu problēmu, jā dalījās ar info par to visu (paldies viņam par to!). Bet laiks iet un detaļu pieejamība un to cenas kļūst neadekvātas. Un kā atrisināt situāciju??? Un nekā personīga… | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Par ordeni
Vēl bija viens cits kadrs vai tas pats, nezinu. Rakstīja Inchcape rezerves daļu nodaļas vadītājam mīlas balādes kāds kaspičs vispasaules ģēnijs, izcilais stratēģis un kas tik vēl ne un, ka nu tik karošot ar BMW jo ir vispasaules sazvērestība pret N53 lietotājiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Nov 2023, 21:59:30 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:
24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:
24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:
24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...
Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?
Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal
Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem
Nu vismaz man nebija doma par kādu ierēkt. Runa gāja par izmaksām, kas man šķiet drusku neadekvātas. Kas attiecas par pilsonii tad gribētu piemetināt to, ka laiks iet, un cilvēki pilnveidojas, līdz ar to parādās alternatīvas…jā viņš bija pirmais, jā noorganizēja emulatoru, jā kardināli atrisināja vienu problēmu, jā dalījās ar info par to visu (paldies viņam par to!). Bet laiks iet un detaļu pieejamība un to cenas kļūst neadekvātas. Un kā atrisināt situāciju??? Un nekā personīga…
Jā, bija lietas ko izdarija labas, pilnīgi piekrītu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|