Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
sys9291
22. Feb 2019, 10:12 #341

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 10:09:29 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 10:06:54 @cufiks rakstīja:
Nevajag dirst tikai


Mikrodaļiņas = kvēpi vai vismaz to saturs!

DPF filtrē kvēpus

Dirselis kūp = DPF nestrādā

Dirselis nekūp = viss legit! (Ja vien čiptūneris nav piestrādājis)


Vsjo shoģica ne?




nē, pilnīgi pretēji.

kvēpu MIKROdaļas (mikro = ĻOTI mazs) NAV redzamie kvēpi. Šīs MIKROdaļas NEredz!

dirselis var kūpēt, bet tie var nebūt kvēpi. Dirselis var kūpēt, tie var būt kvēpi, bet ne to MIKROdaļas (piem., vecajiem dirseļiem, kas strādāja ar zemām t un relatīvi treknāku maisījumu).

MIKROdaļas ir kvēpu smalkākā frakcija, ko NEredz, tās NEaizkavē salona filtri.

UN? Ko tad tagad darīt?
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 10:15 #342

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 10:07:59 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2019, 10:02:36 @KateG rakstīja:
vēlreiz aktualizešu tēmu: DPF veikspēju raksturo nevis reģernerācijas, pat ne pretspiediens, bet - spēja aizturēt mikrodaļas.

Ne bez iemesla DPF ir tie skaitītāji - pat veiksmīgu reģenerāciju gadījumā pēc tiem 100.000 tie DPF vairs savu funkciju NEPILDA.
tb., ir ILUZORA sajūta, ka viss kārtībā, bet - plaušas dabū aknās.

Un kapēc tad ražotāji life ciklu uzrāda citu? Vai tikai nebriest DPFgeita.... un kur tad ir veikmīgu reģenerāciju skaitītājs? kaut kā neesmu atradis (varbūt slikti meklēju )
Un kapēc tad viņš neaiztur mikrodaļiņas pēc 100K? Kāds iemesls?


viens no iemesliem: labirinta ''asās'' malas tiek ''aizdirstas'', tb., ''noapaļojas''. Tieši tāpat kā eļļas separatoram.
otra - ļoti iespējams, ka liels īpatsvars tiek ''pieķertas'', pateicoties labitinta virsmas ''graudainumam'', arī to ''aizdirš'' kvēpu lielāka izmēra frakcijas.

Nevienu no šīm problēmām reģenerācijas nerisina pilnā apjomā.
Ne bez iemesla:
a) ir skaitītāji vecajām lamatām;
b) ir mikrodaļu sensori jaunajām.

Tb., vispārināti - reģenerācijām, to ''kvalitātei'' nav NEKĀDA sakara ar DPF spēju aizturēt mikrodaļas. Diemžēl.

Nē, geita nebriest vairāku iemeslu dēļ:
a) laikā, kad tos lūžņus ražoja, kvēpu mikro daļas VĒL nebija kancerogēno vielu sarakstā;
b) neviens nav šmaucies ar izmešiem. Ja šmaucās vēlāk (resetojot skaitītājus, izmetot DPF) - tā vairs nav ražotāja vaina.
Offline
hasans
22. Feb 2019, 10:15 #343

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Tātad, tas ir normāli, ja dirselis ar DPF izsit melnu dūmu, ja iedod iekšās us šosejas pēc ilgākas vizināšanās pa pilsētu?

[ Šo ziņu laboja hasans, 22 Feb 2019, 10:17:29 ]

Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 10:16 #344

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 10:12:03 @sys9291 rakstīja:

22 Feb 2019, 10:09:29 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 10:06:54 @cufiks rakstīja:
Nevajag dirst tikai


Mikrodaļiņas = kvēpi vai vismaz to saturs!

DPF filtrē kvēpus

Dirselis kūp = DPF nestrādā

Dirselis nekūp = viss legit! (Ja vien čiptūneris nav piestrādājis)


Vsjo shoģica ne?




nē, pilnīgi pretēji.

kvēpu MIKROdaļas (mikro = ĻOTI mazs) NAV redzamie kvēpi. Šīs MIKROdaļas NEredz!

dirselis var kūpēt, bet tie var nebūt kvēpi. Dirselis var kūpēt, tie var būt kvēpi, bet ne to MIKROdaļas (piem., vecajiem dirseļiem, kas strādāja ar zemām t un relatīvi treknāku maisījumu).

MIKROdaļas ir kvēpu smalkākā frakcija, ko NEredz, tās NEaizkavē salona filtri.

UN? Ko tad tagad darīt?


a) nevis resetot DPF skaitītājus, ''tīrīt'' ar hvz ko, bet - MAINĪT
b) saprast, ka jebkurā gadījumā tās mikrodaļas ir, indē mūsu pašu bērnus. Pēc iespējas - pāriet un ne-mikrodaļu dzinējiem.

Bet, bļac, tas tak dārgi!
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 10:18 #345

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 10:12:56 @cufiks rakstīja:
Nu OK! Dod materiālu (angliski/krieviski/latviski) no ticama avota, kas pierāda DPF nolietojumu un to, ka pēc 100k tas neko nefiltrē!


Un tieši par DPF - tas domāts KVĒPU filtrēšanai, tāpēc tas ir KVĒPU FILTRS, tas nahrenizē KVĒPUS kuri satur mikrodaļiņas!

KVĒPU FILTRS kaspič! KVĒPU!

Savādāk plika diršana




Tu man solīji atklāt mācību iestādes nosaukumu.
noteikti tā nav LU. tur tādus ambāļus netur.
RTU? Mašīnbūve? kaut kas līdzīgs? Jā, varētu būt.

Piedod, es tev neko nepierādīšu. Interesē - meklē pats informāciju.
ar dalbajbiem cīnīties - kāda jēga? Paša bērni vien pirmie sprāgs nost. Kāda man tur sāpe?
Offline
bmwaddict
22. Feb 2019, 10:22 #346

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Feb 2019, 10:16:55 @KateG rakstīja:

a) nevis resetot DPF skaitītājus, ''tīrīt'' ar hvz ko, bet - MAINĪT
b) saprast, ka jebkurā gadījumā tās mikrodaļas ir, indē mūsu pašu bērnus. Pēc iespējas - pāriet uz ne-mikrodaļu dzinējiem.

Bet, bļac, tas tak dārgi!


nav daargi! un atgaazes pat patiikami smarzho

1.6 diesel

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 22 Feb 2019, 10:23:57 ]

Offline
bmwaddict
22. Feb 2019, 10:25 #347

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Feb 2019, 10:23:18 @cufiks rakstīja:


1.6L TD un melns, jo melns no izplūdes




nenjem TD, bez turbiinas resurss ljimons easy vienk maini elljas un lej norm elljas. bija taads aparaats. kuzavs saruuseeja putraa bet motors gaaja bez probl un veel kkur ir nobaazts kaadaa kaktaa
Offline
Agrish
22. Feb 2019, 10:38 #348

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


21 Feb 2019, 23:12:26 @Kaross rakstīja:

21 Feb 2019, 18:48:26 @Agrish rakstīja:
Sveiki speciālisti!

Jautājumiņš, N47 temperatūra 89-90 vairāk nav, var būt pie vainas ka met DPF zīmi uz paneļa pēc 10 min no mašīnas iedarbināšanas?




Tas ir kaut kāds stulbs joks vai kas? Cik Tu gribēji temperatūru? 91-92?
Temperatūra mēdz staigāt 5 līdz pat 10 grādu robežās. Iedomājies!?
DPF reģenerāciju taisa sākot no jau no 80C.


Skaidrs, paldies! Jā, iepriekš temperatūra bija vidēji 92 bet tagad 89. Tātad termostats nav pie vainas.
Offline
smudo
22. Feb 2019, 11:29 #349

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

DPF aiztur gan kvēpus, gan mikro daļiņas. Starp citu, tad tiešās iesmidzes benzīna dzinēji arī ražo mikrodaļiņas salīdzinoši lielos apjomos, dēļ specifiskiem apstākļiem, tā tajos sadeg benzīns. Saskaņā ar jauno ES Euro 6 standartu (līdzīgas prasības ārpus ES ir vēl tiķai Ķīnā), daudzi benzīna dzinēji no 2019. gada vairs nespēja izpildīt mikrodaļinu limitus, un tiem no 2019. gada tiek uzstādīti mikrodaļiņu/kvēpu filtri (neesmu speciālis, pie kāda izmēra kvēps kļūst par mikrodaļiņu – varbūt tas ir kaut kur atrunāts – varbūt nav).
Starp citu, saskaņā ar ES regulu, no šī gada standarti daļiņu izmešiem dīzeļiem un benzīnam ir vienādi (proti, dīzelim palika tādi kādi tie bija jau pāris gadus, bet GDI dzinēju izmešus pielīdzināja dīzeļa standartam, lai nav tā, ka benzīna dzinēji var turpināt izmest lielāku apjomu mikro daļiņas). Tas nozīmē, ka piemēram, pēdējo pāris gadu EUR 6 dīzeļi izdala mazāk mikrodaļiņu apjomu, nekā EURO 6 benzīna tiešās iesmidzes dzinēji, bet no 2019. gada, situācija ar ir izlīdzinājusies!
Offline
shiirs_legit
22. Feb 2019, 11:45 #350

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Nezinu kas tās tādas mikrodaļiņas tadas ir, kas tā nahuj pa miskasti...

Tie ir sodrēji. Vaciski ari ir diesel russpartikel filter.

Russ - sodrēji.
Blakusprodukts, kas rodas sadegšanas procesā.
Offline
Staris
22. Feb 2019, 11:55 #351

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


22 Feb 2019, 10:38:00 @Agrish rakstīja:

21 Feb 2019, 23:12:26 @Kaross rakstīja:

21 Feb 2019, 18:48:26 @Agrish rakstīja:
Sveiki speciālisti!

Jautājumiņš, N47 temperatūra 89-90 vairāk nav, var būt pie vainas ka met DPF zīmi uz paneļa pēc 10 min no mašīnas iedarbināšanas?




Tas ir kaut kāds stulbs joks vai kas? Cik Tu gribēji temperatūru? 91-92?
Temperatūra mēdz staigāt 5 līdz pat 10 grādu robežās. Iedomājies!?
DPF reģenerāciju taisa sākot no jau no 80C.


Skaidrs, paldies! Jā, iepriekš temperatūra bija vidēji 92 bet tagad 89. Tātad termostats nav pie vainas.

Ziema ir pie vainas nevis termostats.
Man BOSCH kompis uzrakstīja šādus noteikumus veiksmīgai DPF reģenerācijai:
1) 82 grādu temperatūra dzinējam;
2) vismaz 20l degvielas bākā;
3) jābrauc ar auto konstantu laiku.
Ja neizpildās kāds noteikums, tad veiksmīga reģenerācija nenotiek. Attiecīgi pie pirmā un otrā punkta tā vispār neuzsākas, bet pie maziem 2km pārbraucieniem nespēj izdarīt visu.
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 11:55 #352

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 11:29:26 @smudo rakstīja:
DPF aiztur gan kvēpus, gan mikro daļiņas. Starp citu, tad tiešās iesmidzes benzīna dzinēji arī ražo mikrodaļiņas salīdzinoši lielos apjomos, dēļ specifiskiem apstākļiem, tā tajos sadeg benzīns. Saskaņā ar jauno ES Euro 6 standartu (līdzīgas prasības ārpus ES ir vēl tiķai Ķīnā), daudzi benzīna dzinēji no 2019. gada vairs nespēja izpildīt mikrodaļinu limitus, un tiem no 2019. gada tiek uzstādīti mikrodaļiņu/kvēpu filtri (neesmu speciālis, pie kāda izmēra kvēps kļūst par mikrodaļiņu – varbūt tas ir kaut kur atrunāts – varbūt nav).
Starp citu, saskaņā ar ES regulu, no šī gada standarti daļiņu izmešiem dīzeļiem un benzīnam ir vienādi (proti, dīzelim palika tādi kādi tie bija jau pāris gadus, bet GDI dzinēju izmešus pielīdzināja dīzeļa standartam, lai nav tā, ka benzīna dzinēji var turpināt izmest lielāku apjomu mikro daļiņas). Tas nozīmē, ka piemēram, pēdējo pāris gadu EUR 6 dīzeļi izdala mazāk mikrodaļiņu apjomu, nekā EURO 6 benzīna tiešās iesmidzes dzinēji, bet no 2019. gada, situācija ar ir izlīdzinājusies!



protams, ka mikrodaļu izmērs ir definēts
jā, arī jaunākajiem BMW benzīniem ir mikrodaļu filtri, tieši tā.

bet nu Tu [pilnīgi korekti] runā par Euro 6, kamēr te pilsoņi močī zem E4.

p.s. kvēpu pielākās daļas vēzi neizraisa. runa ir tieši par (ja nemalkdos, ar kārtu 10um) mazajām, ko neaiztur ne salona filtri, ne plaušu ''filtrēšanas'' mehānismi.
Offline
kere8
22. Feb 2019, 12:09 #353

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Vezis rodas del milionu faktoru sakot ar cukura paterinju, mazkustigu dzīves veidu utt
Dzivojiet meza un pilsetai netuvojas un brauc ar zirgu unbus gerai..
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 12:23 #354

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 12:09:19 @kere8 rakstīja:
Vezis rodas del milionu faktoru sakot ar cukura paterinju, mazkustigu dzīves veidu utt
Dzivojiet meza un pilsetai netuvojas un brauc ar zirgu unbus gerai..



ir liela pilsoņu kategorija, kurai ir smadzeņu vēzis. Vismaz palasot to sūdu, ko viņi stročī - ne mazāko šaubu.
Offline
RSAWorkshop
22. Feb 2019, 12:28 #355

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Feb 2019, 11:55:38 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 11:29:26 @smudo rakstīja:
DPF aiztur gan kvēpus, gan mikro daļiņas. Starp citu, tad tiešās iesmidzes benzīna dzinēji arī ražo mikrodaļiņas salīdzinoši lielos apjomos, dēļ specifiskiem apstākļiem, tā tajos sadeg benzīns. Saskaņā ar jauno ES Euro 6 standartu (līdzīgas prasības ārpus ES ir vēl tiķai Ķīnā), daudzi benzīna dzinēji no 2019. gada vairs nespēja izpildīt mikrodaļinu limitus, un tiem no 2019. gada tiek uzstādīti mikrodaļiņu/kvēpu filtri (neesmu speciālis, pie kāda izmēra kvēps kļūst par mikrodaļiņu – varbūt tas ir kaut kur atrunāts – varbūt nav).
Starp citu, saskaņā ar ES regulu, no šī gada standarti daļiņu izmešiem dīzeļiem un benzīnam ir vienādi (proti, dīzelim palika tādi kādi tie bija jau pāris gadus, bet GDI dzinēju izmešus pielīdzināja dīzeļa standartam, lai nav tā, ka benzīna dzinēji var turpināt izmest lielāku apjomu mikro daļiņas). Tas nozīmē, ka piemēram, pēdējo pāris gadu EUR 6 dīzeļi izdala mazāk mikrodaļiņu apjomu, nekā EURO 6 benzīna tiešās iesmidzes dzinēji, bet no 2019. gada, situācija ar ir izlīdzinājusies!



protams, ka mikrodaļu izmērs ir definēts
jā, arī jaunākajiem BMW benzīniem ir mikrodaļu filtri, tieši tā.

bet nu Tu [pilnīgi korekti] runā par Euro 6, kamēr te pilsoņi močī zem E4.

p.s. kvēpu pielākās daļas vēzi neizraisa. runa ir tieši par (ja nemalkdos, ar kārtu 10um) mazajām, ko neaiztur ne salona filtri, ne plaušu ''filtrēšanas'' mehānismi.
Mann Filter FreciousPlus sola aizturēt sākot no 2,5 mikroniem, tapēc tik dārgi, smagāki salīdzinājumā ar lētajiem un daudz ātrāk aizaug. To ciet aizaugšanu pats esmu novērojis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
njakts
22. Feb 2019, 12:31 #356

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto


22 Feb 2019, 10:09:29 @KateG rakstīja:

...vecajiem dirseļiem, kas strādāja ar zemām t un relatīvi treknāku maisījumu



Hold up... es laikam neko nesapotu
Dīzelim trekns maisījums - augstāka T, liess maisījums - zemāka T.
Tu piemini ''relatīvi treknāku ar zemāku T''
Trekns maisījums - kvēpi
Liess maisījums - nav kvēpi

Bet vispār, viena lieta ko daudzi palaiž garām.. var paņemt nedēļu vecu dīzeli, izņemt dpf un tas sūds kūpēs ka nelaime, tāpēc, ka ražotājs tos ''regulē'' treknus, kāpēc? jo trekns ir jauda, trekns ir zems (zemāks) NOx un trekns ir kvēpi - bet tā nav problēma jo ir DPF... Ja čiperi miskastēm kurām izņem dpf noregulētu liesāku maisījumu, nebūtu tik daudz kūpošu miskastu uz ielām.. bet tad būtu, šņuk - izņēmu dpf, auto vairs neiet. kāpēc vecs dīzelis kam nav dpf nekad bijis kūp mazāk (ar nosacījumu, ja gaisa, degvielas un dzinēja mezgli ir kārtībā) nekā pāris gads vecs ar izņemtu dpf?


Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 12:35 #357

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 12:31:16 @njakts rakstīja:

22 Feb 2019, 10:09:29 @KateG rakstīja:

...vecajiem dirseļiem, kas strādāja ar zemām t un relatīvi treknāku maisījumu



Hold up... es laikam neko nesapotu
Dīzelim trekns maisījums - augstāka T, liess maisījums - zemāka T.
Tu piemini ''relatīvi treknāku ar zemāku T''
Trekns maisījums - kvēpi
Liess maisījums - nav kvēpi

Bet vispār, viena lieta ko daudzi palaiž garām.. var paņemt nedēļu vecu dīzeli, izņemt dpf un tas sūds kūpēs ka nelaime, tāpēc, ka ražotājs tos ''regulē'' treknus, kāpēc? jo trekns ir jauda, trekns ir zems (zemāks) NOx un trekns ir kvēpi - bet tā nav problēma jo ir DPF... Ja čiperi miskastēm kurām izņem dpf noregulētu liesāku maisījumu, nebūtu tik daudz kūpošu miskastu uz ielām.. bet tad būtu, šņuk - izņēmu dpf, auto vairs neiet. kāpēc vecs dīzelis kam nav dpf nekad bijis kūp mazāk (ar nosacījumu, ja gaisa, degvielas un dzinēja mezgli ir kārtībā) nekā pāris gads vecs ar izņemtu dpf?





pag, nav jau tik vienkārši. VW sāgu atceries? Strādāja ar liesu - liels NOx saturs. Ekonomijai. T regulē/maina arī ar EGR, u.c. lietām.
jaunajiem direct injection vispār cita fizika - gan pilot, gan post injekcijas, pilīgi citi režīmi.
es runāju par dažādām paaudzēm, nevis 'daudz soļaras - augsta t, maz soļaras - zema'
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 12:36 #358

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 12:28:26 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Feb 2019, 11:55:38 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 11:29:26 @smudo rakstīja:
DPF aiztur gan kvēpus, gan mikro daļiņas. Starp citu, tad tiešās iesmidzes benzīna dzinēji arī ražo mikrodaļiņas salīdzinoši lielos apjomos, dēļ specifiskiem apstākļiem, tā tajos sadeg benzīns. Saskaņā ar jauno ES Euro 6 standartu (līdzīgas prasības ārpus ES ir vēl tiķai Ķīnā), daudzi benzīna dzinēji no 2019. gada vairs nespēja izpildīt mikrodaļinu limitus, un tiem no 2019. gada tiek uzstādīti mikrodaļiņu/kvēpu filtri (neesmu speciālis, pie kāda izmēra kvēps kļūst par mikrodaļiņu – varbūt tas ir kaut kur atrunāts – varbūt nav).
Starp citu, saskaņā ar ES regulu, no šī gada standarti daļiņu izmešiem dīzeļiem un benzīnam ir vienādi (proti, dīzelim palika tādi kādi tie bija jau pāris gadus, bet GDI dzinēju izmešus pielīdzināja dīzeļa standartam, lai nav tā, ka benzīna dzinēji var turpināt izmest lielāku apjomu mikro daļiņas). Tas nozīmē, ka piemēram, pēdējo pāris gadu EUR 6 dīzeļi izdala mazāk mikrodaļiņu apjomu, nekā EURO 6 benzīna tiešās iesmidzes dzinēji, bet no 2019. gada, situācija ar ir izlīdzinājusies!



protams, ka mikrodaļu izmērs ir definēts
jā, arī jaunākajiem BMW benzīniem ir mikrodaļu filtri, tieši tā.

bet nu Tu [pilnīgi korekti] runā par Euro 6, kamēr te pilsoņi močī zem E4.

p.s. kvēpu pielākās daļas vēzi neizraisa. runa ir tieši par (ja nemalkdos, ar kārtu 10um) mazajām, ko neaiztur ne salona filtri, ne plaušu ''filtrēšanas'' mehānismi.
Mann Filter FreciousPlus sola aizturēt sākot no 2,5 mikroniem, tapēc tik dārgi, smagāki salīdzinājumā ar lētajiem un daudz ātrāk aizaug. To ciet aizaugšanu pats esmu novērojis


super!

vasarā dēļ kapeikpišiem būs pa pilsētu jābrauc ar aizvērtiem logiem.
Offline
smudo
22. Feb 2019, 12:39 #359

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Paskatījos virspusēji ES EURO standartus - faktiski PM (particular mass) standarts 4,5 mg/km ir noteikts auto, kas reģistrēti no 2013. gada (EURO5b), tāpat kā PN (particular number) (6x10 11 pakāpē uz km), kas ir "atmosfērā izsviesto" mikrodaļiņu skaitlis uz kilometru. Tādas pašas prasības ir arī tiešās iesmidzes benzīna dzinējiem, bet tur tika noteikts pārejas periods, lai izstrādātu tehnoloģiju, kurš tad pilnībā beidzās ar 2019. gada sākumu. Bet nu katram ir saprotams, ka arī jauniem auto tās daļiņas nāk ārā, tikai krietni mazākā apjomā.
Offline
sys9291
22. Feb 2019, 12:52 #360

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2019, 12:36:55 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 12:28:26 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Feb 2019, 11:55:38 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 11:29:26 @smudo rakstīja:
DPF aiztur gan kvēpus, gan mikro daļiņas. Starp citu, tad tiešās iesmidzes benzīna dzinēji arī ražo mikrodaļiņas salīdzinoši lielos apjomos, dēļ specifiskiem apstākļiem, tā tajos sadeg benzīns. Saskaņā ar jauno ES Euro 6 standartu (līdzīgas prasības ārpus ES ir vēl tiķai Ķīnā), daudzi benzīna dzinēji no 2019. gada vairs nespēja izpildīt mikrodaļinu limitus, un tiem no 2019. gada tiek uzstādīti mikrodaļiņu/kvēpu filtri (neesmu speciālis, pie kāda izmēra kvēps kļūst par mikrodaļiņu – varbūt tas ir kaut kur atrunāts – varbūt nav).
Starp citu, saskaņā ar ES regulu, no šī gada standarti daļiņu izmešiem dīzeļiem un benzīnam ir vienādi (proti, dīzelim palika tādi kādi tie bija jau pāris gadus, bet GDI dzinēju izmešus pielīdzināja dīzeļa standartam, lai nav tā, ka benzīna dzinēji var turpināt izmest lielāku apjomu mikro daļiņas). Tas nozīmē, ka piemēram, pēdējo pāris gadu EUR 6 dīzeļi izdala mazāk mikrodaļiņu apjomu, nekā EURO 6 benzīna tiešās iesmidzes dzinēji, bet no 2019. gada, situācija ar ir izlīdzinājusies!



protams, ka mikrodaļu izmērs ir definēts
jā, arī jaunākajiem BMW benzīniem ir mikrodaļu filtri, tieši tā.

bet nu Tu [pilnīgi korekti] runā par Euro 6, kamēr te pilsoņi močī zem E4.

p.s. kvēpu pielākās daļas vēzi neizraisa. runa ir tieši par (ja nemalkdos, ar kārtu 10um) mazajām, ko neaiztur ne salona filtri, ne plaušu ''filtrēšanas'' mehānismi.
Mann Filter FreciousPlus sola aizturēt sākot no 2,5 mikroniem, tapēc tik dārgi, smagāki salīdzinājumā ar lētajiem un daudz ātrāk aizaug. To ciet aizaugšanu pats esmu novērojis


super!

vasarā dēļ kapeikpišiem būs pa pilsētu jābrauc ar aizvērtiem logiem.

paturpinam labāk par NOX...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo