Online
Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
desa | | Kopš: 11. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 852
Braucu ar: rs13
| Sveiki,
Vajag diezgan padaudz daljas prieksh w212 prefacelift Universalja
Pr kreiso bixenon lukturi ar afs
Aizmugurejo labo led lukturi
Blind spot radarus
Prieksejo resti ar distronic
Led miglas lukturi
Haubes engjes ar airbag
Pannu
utt. Varbut ir kads kontakts kur versties? | Offline | | |
mariigais | | Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
| Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams[ Šo ziņu laboja mariigais, 27 Dec 2019, 15:45:13 ] | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams
Tā varētu arī būt braukšanas ziņā (atmetot w222, kas ir 4x dārgāks, bet tieši tajā budžetā), bet uzturēšanas izmaksas arī nav mazas. Kas nu kuram skaitās liels, kas mazs.
EDIT: Tas vairāk par benzīnu, hvz vai traktora skaņas netraucē + visai uzturēšanai klāt vēl varētu sekot tipiskās pabrauktu dīzeļu problēmas.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 27 Dec 2019, 15:50:20 ] | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
27 Dec 2019, 16:03:50 @1UP rakstīja:
Pirkt premium/luxury dizeli ir necienit sevi un visu savu dzimti. Tiem kas ieliek gazi, vispar jasadeg elles ugunis.
Ūja,ū-ja | Offline | | |
dzincha | | Kopš: 30. Jan 2019
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Four
|
27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class).
Runa par dīzeli protams
Kā man patīk šitie oligarhi ar S klasi un traktora motoru | Offline | | |
mariigais | | Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
|
27 Dec 2019, 15:46:56 @Arturiks rakstīja:
27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams
Tā varētu arī būt braukšanas ziņā (atmetot w222, kas ir 4x dārgāks, bet tieši tajā budžetā), bet uzturēšanas izmaksas arī nav mazas. Kas nu kuram skaitās liels, kas mazs.
EDIT: Tas vairāk par benzīnu, hvz vai traktora skaņas netraucē + visai uzturēšanai klāt vēl varētu sekot tipiskās pabrauktu dīzeļu problēmas.
Mjā, braukšanas komforta ziņā likās baigi ok... tāpēc sāku par tādu domāt, jo patīk gan izskats gan tā līganā gaita utt. Par izmaksām runājot, esmu pieradis pie F10 izmaksām, kas pa lielam, neliekas nekāds baigais kosmoss... tāpēc domāju uzjautāt šeit, jo te liekas vairākiem ir gan viedoklis gan arī grāmata lasīta par šo modeli... Ir dzirdēts un lasīts tieši par elektroniku, ka vecums dara savu utt... Ik pa laikam ari mans F10 kaut kādus gļukus izmet, taču ne reizi nav bijis tā ka jādomā vai varu braukt piemēram ar ģimeni uz Vāciju vai Somiju...pa lielam uzticos, ka ar savu tagadējo autiņu tikšu līdz punktam B un C... Vai tāpat būs ar Sclasi?
Par degvielu runājot, nekad dzīvē līdz šim nav bijis benzīna auto (kaut gan bijušas ir kādas 15 mašinas) tāpēc izskatu tikai dīzeli, jo ir ar viņiem bijusi darīšana daudz un dikti...it sevišķi Mersedesiem... ir bijis gan ML, gan E clase gan arī Sprinteri, kuriem ir risinātas daudz un dāžādas dīzeļu slimības...[ Šo ziņu laboja mariigais, 27 Dec 2019, 17:11:25 ] | Offline | | |
Strom | | Kopš: 29. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 350
Braucu ar:
|
27 Dec 2019, 16:42:19 @dzincha rakstīja:
27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class).
Runa par dīzeli protams
Kā man patīk šitie oligarhi ar S klasi un traktora motoru
Nevajag uz lietam skatīties tik šauri, problēma ir normālu benzīna motoru neesamībā kā tādā, es arī labprāt brauktu ar labu V8 benzīnu, bet apsriestajā Mercedes/BMW paaudzē no benzīniem nav nekā, kas būtu kaut uz pusi tik uzticams kā tas 3.0 dīzelis.
Izmaksu ziņā labi uzturēta un kopta 350tā S klase pilnīgi noteikti uzturēšanas izmaksu ziņā nebūs dārgāka par F01 + komforts un apdares kvalitāte būs galvas tiesu pārāka, cits stāsts, ka w221 ir morāli vecāks, salīdzinot ar F sēriju. [ Šo ziņu laboja Strom, 27 Dec 2019, 17:33:58 ] | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams
tas ko tu vari dabut no 221 ir airmatic. ja nav, tad nav verts. | Offline | | |
|
Gruzaviks | | Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
| Kā ir E klasei s212 ar signalizācijas uzstādīšanu, kas ir jēdzīgākais, vai ieteicamais variants? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| W/S212 tachu ir uzticams auto ar 2.2d un 5gang automatu? [ Šo ziņu laboja edzulis, 10 Feb 2020, 18:12:55 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Centralas atslegas/sigjenes gluki
Klimata kontrole var sakt jukt prata
un navigacijas panelis (lidzigi ka preface e60)
motors kārba nenokaujami. | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.
| Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.
Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.
12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.
| Offline | | |
Lauriits | | Kopš: 23. Jan 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 205
Braucu ar: E91; S203; XC70; E46
| Piedāvājiet sakabes āķi, 2005. gada c-klases universālam! S203 T-model | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Ja ir bijusi darīšana, tad priekšējā spilvena augšpusē ir iekšā gultnis?
12 May 2020, 18:37:39 @Agrello rakstīja:
Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.
Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.
12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.
]
| Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Tas bija gandrīz 10 gadus atpakaļ kad braucu ar w164, neatceros tak
13 May 2020, 08:40:48 @morris rakstīja:
Ja ir bijusi darīšana, tad priekšējā spilvena augšpusē ir iekšā gultnis?
12 May 2020, 18:37:39 @Agrello rakstīja:
Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.
Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.
12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.
]
| Offline | | |
|
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Tad laikam 10 gadus atpakaļ bijis ļoti noguris eksemplārs. Man pa 8 gadiem, ir mainīti tikai 2 aizmugures baloni un sūknis. 300k uz tafeles drīz būs. Pirkts 3 gadīgs ar 160k.
| Offline | | |
Grim55 | | Kopš: 07. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 603
Braucu ar: ML 500
| Man priekšējais amītis sāka grabēt pie 200k+ nobraukuma. Kad skatījos bija 2 varianti vai nu orig/bilstein pa 1.2k, vai Arnott pa 600, bet tas bija dažus gadus atpakaļ. Arnott reklamēja, ka esot "mūža" garantija
P.S. Man bija offroad paka, ar kuru varēja diezgan pacelt auto, gan jau ka amīši atšķirās. | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Auto bija nullīte no Domenikss, problēmas sākās pēc garantijas beigām. Ar 150k aizgāja pie cita saimnieka.
13 May 2020, 21:58:56 @morris rakstīja:
Tad laikam 10 gadus atpakaļ bijis ļoti noguris eksemplārs. Man pa 8 gadiem, ir mainīti tikai 2 aizmugures baloni un sūknis. 300k uz tafeles drīz būs. Pirkts 3 gadīgs ar 160k.
| Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Amīši w164 tie paši gan offroada gan parastai pakai. Toreiz Arnott skaitījās labāk kā bilstein... bet pieļauju ka uz šodienu situācija ir attīstījusies
14 May 2020, 14:00:59 @Grim55 rakstīja:
Man priekšējais amītis sāka grabēt pie 200k+ nobraukuma. Kad skatījos bija 2 varianti vai nu orig/bilstein pa 1.2k, vai Arnott pa 600, bet tas bija dažus gadus atpakaļ. Arnott reklamēja, ka esot "mūža" garantija
P.S. Man bija offroad paka, ar kuru varēja diezgan pacelt auto, gan jau ka amīši atšķirās.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|