Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
desa
23. Dec 2019, 23:02 #341

Kopš: 11. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 852

Braucu ar: rs13

Sveiki,

Vajag diezgan padaudz daljas prieksh w212 prefacelift Universalja

Pr kreiso bixenon lukturi ar afs
Aizmugurejo labo led lukturi
Blind spot radarus
Prieksejo resti ar distronic
Led miglas lukturi
Haubes engjes ar airbag
Pannu
utt. Varbut ir kads kontakts kur versties?
Offline
mariigais
27. Dec 2019, 15:44 #342

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams

[ Šo ziņu laboja mariigais, 27 Dec 2019, 15:45:13 ]

Offline
Arturiks
27. Dec 2019, 15:46 #343

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams

Tā varētu arī būt braukšanas ziņā (atmetot w222, kas ir 4x dārgāks, bet tieši tajā budžetā), bet uzturēšanas izmaksas arī nav mazas. Kas nu kuram skaitās liels, kas mazs.

EDIT: Tas vairāk par benzīnu, hvz vai traktora skaņas netraucē + visai uzturēšanai klāt vēl varētu sekot tipiskās pabrauktu dīzeļu problēmas.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 27 Dec 2019, 15:50:20 ]

Offline
michals1
27. Dec 2019, 16:41 #344

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


27 Dec 2019, 16:03:50 @1UP rakstīja:
Pirkt premium/luxury dizeli ir necienit sevi un visu savu dzimti. Tiem kas ieliek gazi, vispar jasadeg elles ugunis.


Ūja,ū-ja
Offline
dzincha
27. Dec 2019, 16:42 #345

Kopš: 30. Jan 2019

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Four


27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class).
Runa par dīzeli protams


Kā man patīk šitie oligarhi ar S klasi un traktora motoru
Offline
mariigais
27. Dec 2019, 17:10 #346

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


27 Dec 2019, 15:46:56 @Arturiks rakstīja:

27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams

Tā varētu arī būt braukšanas ziņā (atmetot w222, kas ir 4x dārgāks, bet tieši tajā budžetā), bet uzturēšanas izmaksas arī nav mazas. Kas nu kuram skaitās liels, kas mazs.

EDIT: Tas vairāk par benzīnu, hvz vai traktora skaņas netraucē + visai uzturēšanai klāt vēl varētu sekot tipiskās pabrauktu dīzeļu problēmas.

Mjā, braukšanas komforta ziņā likās baigi ok... tāpēc sāku par tādu domāt, jo patīk gan izskats gan tā līganā gaita utt. Par izmaksām runājot, esmu pieradis pie F10 izmaksām, kas pa lielam, neliekas nekāds baigais kosmoss... tāpēc domāju uzjautāt šeit, jo te liekas vairākiem ir gan viedoklis gan arī grāmata lasīta par šo modeli... Ir dzirdēts un lasīts tieši par elektroniku, ka vecums dara savu utt... Ik pa laikam ari mans F10 kaut kādus gļukus izmet, taču ne reizi nav bijis tā ka jādomā vai varu braukt piemēram ar ģimeni uz Vāciju vai Somiju...pa lielam uzticos, ka ar savu tagadējo autiņu tikšu līdz punktam B un C... Vai tāpat būs ar Sclasi?
Par degvielu runājot, nekad dzīvē līdz šim nav bijis benzīna auto (kaut gan bijušas ir kādas 15 mašinas) tāpēc izskatu tikai dīzeli, jo ir ar viņiem bijusi darīšana daudz un dikti...it sevišķi Mersedesiem... ir bijis gan ML, gan E clase gan arī Sprinteri, kuriem ir risinātas daudz un dāžādas dīzeļu slimības...

[ Šo ziņu laboja mariigais, 27 Dec 2019, 17:11:25 ]

Offline
Strom
27. Dec 2019, 17:23 #347

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:


27 Dec 2019, 16:42:19 @dzincha rakstīja:

27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class).
Runa par dīzeli protams


Kā man patīk šitie oligarhi ar S klasi un traktora motoru


Nevajag uz lietam skatīties tik šauri, problēma ir normālu benzīna motoru neesamībā kā tādā, es arī labprāt brauktu ar labu V8 benzīnu, bet apsriestajā Mercedes/BMW paaudzē no benzīniem nav nekā, kas būtu kaut uz pusi tik uzticams kā tas 3.0 dīzelis.
Izmaksu ziņā labi uzturēta un kopta 350tā S klase pilnīgi noteikti uzturēšanas izmaksu ziņā nebūs dārgāka par F01 + komforts un apdares kvalitāte būs galvas tiesu pārāka, cits stāsts, ka w221 ir morāli vecāks, salīdzinot ar F sēriju.

[ Šo ziņu laboja Strom, 27 Dec 2019, 17:33:58 ]

Offline
FR888
09. Jan 2020, 23:07 #348

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Dec 2019, 15:44:20 @mariigais rakstīja:
Vīri, hvz, bet gribas pārkāpt no F10 uz W221 (S-class). Varētu kāds apgaismot, vai tas ir pilnīgi stulbi vai tieši otrādi? Nesen pabraucu ar čoma 2008 gada diezgan pilnu versiju un viņš jau dievojas, ka labāks autiņš nav....man baida elektronika un vispār uzturēšana... F10 pēc pilna motora remonta vairs nekas neliekas kosmoss
Runa par dīzeli protams


tas ko tu vari dabut no 221 ir airmatic. ja nav, tad nav verts.
Offline
Gruzaviks
01. Feb 2020, 15:09 #349

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon

Kā ir E klasei s212 ar signalizācijas uzstādīšanu, kas ir jēdzīgākais, vai ieteicamais variants?
Offline
edzulis
10. Feb 2020, 18:12 #350

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

W/S212 tachu ir uzticams auto ar 2.2d un 5gang automatu?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 10 Feb 2020, 18:12:55 ]

Offline
Montana
10. Feb 2020, 18:26 #351

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Centralas atslegas/sigjenes gluki
Klimata kontrole var sakt jukt prata
un navigacijas panelis (lidzigi ka preface e60)
motors kārba nenokaujami.
Offline
morris
12. May 2020, 16:57 #352

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.

Offline
Agrello
12. May 2020, 18:37 #353

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.

Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.



12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.


Offline
Lauriits
13. May 2020, 07:56 #354

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 205

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46

Piedāvājiet sakabes āķi, 2005. gada c-klases universālam! S203 T-model
Offline
morris
13. May 2020, 08:40 #355

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Ja ir bijusi darīšana, tad priekšējā spilvena augšpusē ir iekšā gultnis?


12 May 2020, 18:37:39 @Agrello rakstīja:
Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.

Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.



12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.

]

Offline
Agrello
13. May 2020, 16:47 #356

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Tas bija gandrīz 10 gadus atpakaļ kad braucu ar w164, neatceros tak


13 May 2020, 08:40:48 @morris rakstīja:
Ja ir bijusi darīšana, tad priekšējā spilvena augšpusē ir iekšā gultnis?


12 May 2020, 18:37:39 @Agrello rakstīja:
Bija šāds 3 gadus sen atpakaļ. Daudz krēmējos ar pneimo. Pazīstu situāciju. Tas nav nekads gultnis. Meklē tik jaunu pneimo amartizatoru, paskaties varbūt kādu labu alternatīvu. Lietots, hvz, īsam mirklim, parasti ir jau visi bēdīgā stāvoklī. Restaurētie amartizatori parasti ilgi negāja, kad uzliku Arnott, tad bija ok. Pieņemu ka tagad alternatīvas arī ir pieejamākas.
Pneimo sūkni var likt restaurētu, tur viss ok.
Ja mainīsi aizmugurē, tad tur balonus var pirkt alternatīvu, bet amīšus gan oriģinālos.

Tev reduktora gultnis priekšā negaudo? Atceros ka mb clubā uzrakstīju veselu sacerējumu kā salīdzinoši lētāk var to likvidēt.



12 May 2020, 16:57:01 @morris rakstīja:
Vai kāds var nokomentēt. W164 pneimo piekare sajūta ka priekšējie atbalsta gūltņi grab. Servisā pacēla, neko neatrada. Vai bildē redzamais gultnis mainās atsevišķi, katalogos neatrodu, varbūt kāds ir saskāries. Negribās lieki nomainīt prieksējos amartizatorus.

]


Offline
morris
13. May 2020, 21:58 #357

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Tad laikam 10 gadus atpakaļ bijis ļoti noguris eksemplārs. Man pa 8 gadiem, ir mainīti tikai 2 aizmugures baloni un sūknis. 300k uz tafeles drīz būs. Pirkts 3 gadīgs ar 160k.
Offline
Grim55
14. May 2020, 14:00 #358

Kopš: 07. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 603

Braucu ar: ML 500

Man priekšējais amītis sāka grabēt pie 200k+ nobraukuma. Kad skatījos bija 2 varianti vai nu orig/bilstein pa 1.2k, vai Arnott pa 600, bet tas bija dažus gadus atpakaļ. Arnott reklamēja, ka esot "mūža" garantija
P.S. Man bija offroad paka, ar kuru varēja diezgan pacelt auto, gan jau ka amīši atšķirās.
Offline
Agrello
19. May 2020, 08:45 #359

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Auto bija nullīte no Domenikss, problēmas sākās pēc garantijas beigām. Ar 150k aizgāja pie cita saimnieka.


13 May 2020, 21:58:56 @morris rakstīja:
Tad laikam 10 gadus atpakaļ bijis ļoti noguris eksemplārs. Man pa 8 gadiem, ir mainīti tikai 2 aizmugures baloni un sūknis. 300k uz tafeles drīz būs. Pirkts 3 gadīgs ar 160k.

Offline
Agrello
19. May 2020, 08:46 #360

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Amīši w164 tie paši gan offroada gan parastai pakai. Toreiz Arnott skaitījās labāk kā bilstein... bet pieļauju ka uz šodienu situācija ir attīstījusies



14 May 2020, 14:00:59 @Grim55 rakstīja:
Man priekšējais amītis sāka grabēt pie 200k+ nobraukuma. Kad skatījos bija 2 varianti vai nu orig/bilstein pa 1.2k, vai Arnott pa 600, bet tas bija dažus gadus atpakaļ. Arnott reklamēja, ka esot "mūža" garantija
P.S. Man bija offroad paka, ar kuru varēja diezgan pacelt auto, gan jau ka amīši atšķirās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex