Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Harcix
12. Feb 2011, 19:35 #341

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

vai ir atlauts tads variants ka tas uzpildes pulkis atrodas aiz pashiemetinaata benzinuzpildes vaacina? nu otraa aizm spaarnaa iemetinaats.
agraak vareeja buut tas gals prosta bagazniekaa, bet tagas sen jau kaa vairs nevar. a citaadi nesmuki, ka tur tas gaazes uzpildes suuds ir vainu bamperii vai zem taa.



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
ar4ae30
12. Feb 2011, 19:52 #342

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


12 Feb 2011, 19:35:07 Harcix rakstīja:
vai ir atlauts tads variants ka tas uzpildes pulkis atrodas aiz pashiemetinaata benzinuzpildes vaacina? nu otraa aizm spaarnaa iemetinaats.
agraak vareeja buut tas gals prosta bagazniekaa, bet tagas sen jau kaa vairs nevar. a citaadi nesmuki, ka tur tas gaazes uzpildes suuds ir vainu bamperii vai zem taa.


http://www.heinrihs-gaze.lv/index.php?sadala=19
ir specials gals ko var ielikt tur pat zem bendzin bakas vacinja blakus bendzina korkjim Tievs gals , tanka pectam uz vinja uzskruve savu galu un pūš no tās pašas pistoles
pilda arī vēl tagad ja ir gumijas trubā tas gals , tik bagaznieks kadu laiku smird kā norauj to pistoli tas neder nekur.

[ Šo ziņu laboja ar4ae30, 12 Feb 2011, 19:54:21 ]

Offline
Jur
12. Feb 2011, 21:26 #343

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW


12 Feb 2011, 19:13:26 Phyris rakstīja:
Kur prikols uz 1.8 likt gaazi?


Nāk vasara un gribēsies braukt vairāk un tālāk , citu auto ,kurš būtu labāks - ekonomiskāks šogad nevarēšu atļauties . 2.0 tomāts patēriņš 8,5/12 + plus kāja pasmaga . Gadus 10 atpakaļ uz 2,9i stāvēja gāze , varēju braukt ļoti ekonomiski .
Offline
Phyris
12. Feb 2011, 21:42 #344

Kopš: 24. Dec 2009

Ziņojumi: 492

Braucu ar:

Skaidrs, vīri
Offline
Avenger
24. Feb 2011, 00:07 #345

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 1242

Braucu ar: SUV un velosipēdu

šitā štelle arī var ietekmēt auto gāzes cenu uzpildes stacijās?
Links

vidēji 45 sant tagad maksā, ja?
Offline
divkosigais
24. Feb 2011, 00:24 #346

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


24 Feb 2011, 00:07:11 Avenger rakstīja:
šitā štelle arī var ietekmēt auto gāzes cenu uzpildes stacijās?
Links

vidēji 45 sant tagad maksā, ja?

nu teoreetiski jau LPG nav tas pats,kas naak no pliits..
bet nu pats zini kaa viss muusu valstii notiek...
vajadzees atkal pikki - pacels kaut ko...
Bet nu liidz ssim jau LPG ir bijusi ciessi piesaistiita naftai Jo nu ,ja kaut ko nejaucu..tad LPG arii buutiibaa ir naftas produkts.
Offline
JG1990
27. Feb 2011, 21:40 #347

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

varbut kads var apskaidrot, ka ir ar veca tipa sistemas uzstadišanu uz bmw 318 e36, vienkarsi situacija ir tada ka majas stav šada iekarta no 2,0 opel vectra, iešprices motora, un intrese iegadāties attiecigo bmw un uzstadit jau esošo iekartu
Offline
ar4ae30
27. Feb 2011, 21:46 #348

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


27 Feb 2011, 21:40:22 JG1990 rakstīja:
varbut kads var apskaidrot, ka ir ar veca tipa sistemas uzstadišanu uz bmw 318 e36, vienkarsi situacija ir tada ka majas stav šada iekarta no 2,0 opel vectra, iešprices motora, un intrese iegadāties attiecigo bmw un uzstadit jau esošo iekartu
bez problemam stute virsu skaties lai maisitajs der preti un reduktoram membranu ieteicams nomainit + filtrinju kas kapeikas maksa
Offline
JG1990
27. Feb 2011, 22:03 #349

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

tas jau iepriecina

reduktoru un filtru tapat domāju mainit un likt jaunu, varbut vari paradit kads maisītājs nak attiecigajam motoram, vai kadu avotu kur palasities iedot
Offline
ar4ae30
27. Feb 2011, 22:12 #350

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


27 Feb 2011, 22:03:09 JG1990 rakstīja:
tas jau iepriecina

reduktoru un filtru tapat domāju mainit un likt jaunu, varbut vari paradit kads maisītājs nak attiecigajam motoram, vai kadu avotu kur palasities iedot

Tev principa vajag shaadu ieraksti google autogaze un atradisi daudz info

Offline
JG1990
27. Feb 2011, 22:21 #351

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Liels paldies Tev

nu ar gazi itka jau esmu uz Tu, vienkarši nekad nav bijusi darišana ar BMW

tas maisitajs man ir identisks, tikai sastav no diviem apliem, nevis viena, lidz ar to pielauju ka tas ari varetu deret attiecigaja vieta, bet jaskatas bus pec izmeriem
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 18:14 #352

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 17:13:31 vabulsb rakstīja:
Kuras iekārtas ir tās labākas kvalitātes un regulācijas ziņā? Skaidrs, ka Driver runā par tām, kas ir tiešās iesmidzināšasnas ne tās, kas smidzina tur tvaiku, kas arī ir uz sprauslām un pie mums skaitās kā 4 paaudze. Vai kāds LV uzstāda Vialle vai Prins iekārtas, kam jau pašām ir savs sūknis un tur tiešām ir ekonomija un viss pārējais. Bet no tām, ko uzstāda tepat LV, ko ieteiksiet?
labakais variants ari ir ta pie mums pedeja paaudze ar sprauslu uz katru cilindru
vismaz nav jadoma ka kadreiz atshaus atpakal , kautko saspridzinas utml
paterins no bendzina atskiras ~ par 1-3%
a parastai iekartai 20-30 % no bendzina .
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 22:16 #353

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 22:05:28 vabulsb rakstīja:
Tu droši domā par sekvenciālo iesmidzināšanu, kas nav gluži tiešā iesmidzināšana, jo pie -20 grādiem diez vai varēsi uzreiz startēt ar gāzi, bet būs jāgaida, kad iesilst un tad pārslēgsies uz sprauslām.
Principa ja ir ta ka pie kautkadie 30-40 gradiem parsledzas automatiski vai ari pec 40-50 sekundem to var saprogrammet
tas ari ir pareizak lai dzinejs uzsilst uz bendzinu un tad tikai uz gazi talaak
Offline
Spok5
28. Feb 2011, 23:02 #354

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

vabuls, ar 5to paaudzi diezvai kāds razgiļģajs pie mums ņemās, IMHO pārāk dārgi, tad vēl jāskatās, cik ilgā laikā atpirksies. Ja tas kaut kāds transporta buss, kam 800K uz šeibas ir norma, tad savādāk, bet ikdienas drapakam atpirksies baisi vēlu.

4tā paaudze + normāls kompis (t/bar/tralala korekcijas ar roku + rpm korekcija, vobšem premium gals) + tiešām normālas sprauslas (piem. Keihin vai korejas analogs)+ regulētāja smadzenes un viss būs lietojams. Par sildīšanu, tad jā, nekas neatliks. Ja neskaita webasto.

Ā un jā, 4 paaudzi sauc par sekvenciālo, bet tas tāpat ir no autiņa vadības bloka atkarīgs Ja būs paralēlā vai pa pāriem, tad gāzes jašiks to neizlabos. Bet nu, ja nav sekvenciālā šprice, tad lielākā daļa mūsējo razgiļģaju apsēžas un kviec, ka viss ir slikti, jo redz sprauslām resp. time nesaiet. Darba kultūra un nevēlēšanās strādāt ir vienk. nenormāli debila. Piekam, ekonomē tur kur galīgi to nedrīkst darīt, tīri uz drošību. A klases balons + B klases multivārsts (bez drošības), tipiska prakse.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 28 Feb 2011, 23:06:26 ]

Offline
Lafter
28. Feb 2011, 23:08 #355

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

a reāli ieekonomējat uz gāzi?

autiņs iet tāpat?

nefiga nesaprotu, kāds varētu apgaismot?


nav bijusi iespēja braukt un vajadzība likt tapēc ta prasu,daudzi saka, gāze lētāka bet rij vairāk

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RH
28. Feb 2011, 23:17 #356

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Katrā gadījumā, ja grib labi tad ir pašam vis jāzin un jāizprot! A to aizbrauc un saka vo rekur pa 700Ls būs laba sistēma. a reāli cilvēks nezin ne no kā viņa tiek savākta labākajā gadījumā Itālija Polija vai Holande.

Kā ispaužas B klases multivārsts un kā A klases.

Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:18 #357

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:15:44 vabulsb rakstīja:

28 Feb 2011, 23:08:50 Lafter rakstīja:
a reāli ieekonomējat uz gāzi?

autiņs iet tāpat?

nefiga nesaprotu, kāds varētu apgaismot?


nav bijusi iespēja braukt un vajadzība likt tapēc ta prasu,daudzi saka, gāze lētāka bet rij vairāk


Tie ir mīti, jo pie pareizas regulēšans un uzstādīšans viss griežas labi un pat ir bijuši salīdzinājumi uz stenda. Jaudas zudums maksimāli 3%, ko diez vai kāds izjutīs. Patēriņš tāds pats kā ar benzīnu, ļaudis runā, ka var pat panākt vēl mazāku patēriņu kā ar benzīnu
tas ir ja ar 4 paaudzi
Offline
Mikelis
28. Feb 2011, 23:18 #358

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Nuuu, 525ix uzgāzēju un iet tāpat, rij tāpat, nesmird un viss labi
Jo jaudīgākas sprauslas, jo labāk iet un mazāk rij

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Lafter
28. Feb 2011, 23:19 #359

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

nu skaidrs... a ko tad visi norēc gāzi tā, tip bomāri utt...
ja var tiešām ekonomēt kāpēc nē nekad tam pasākumam uzmanību nebiju pievērsis, būtu kur uzpildīties mok arī uzliktu

cik man rij benzīnu vispār kādi 10-12 videji laikam. varētu kapeiku iepist bet nu.. kuju

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Spok5
28. Feb 2011, 23:21 #360

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Vabuls, es saprotu par ko ir runa, stipri šaubos, ka kāds ņemās nopietni. Vienk. pagaidām iznāk dārgi. Ja tev par šito ielupīs vieni 1.5-2K Ls, sāksi domāt, vajag tev to vai nē Man gan nav nekādas poņas, ko patreiz gen5 varētu maksāt, bet nu katrā ziņā skaitlis noteikti būs 4 ciparu.

Ja autiņš ir ar GDI/FSI/whatever tiešo iesmidzināšanu benzīnam, tad tas ir ļoti iespējams variants, ko likt virsū, tur savas problēmas ir, nevar zupas sprauslas rubīt nost, šamās nedzesējās un sprāgst nost. Redzēs ko poļaki būs sadomājuši, kāreiz pēc divām nedēļām ir izstāde Varšavā. Visticamākais, ka vienk. gen5 iekārta un miers mājās.

Lafter, mums 3.8 awd voyagerim ir 300K uz šeibas ar gāzi, ēd 12-14/100 ārpusē. Gāze maksā 45, tālāk rēķini pats, zupu tā govs imho ēd ap 10.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo